Sari la conținut

baterie cu acid separat


Postări Recomandate

acum ceva vreme am ramas fara curent cand am apasat butonul de start. de atunci nu mai porneste decat impinsa. opresc motorul, am curent, apas butonul de start, se aude un tacait ca de la releu si iar raman fara curent. aveti idee ce poate sa aiba? cineva mi-a spus ca s-a dus bateria (stiam ca viata lunga nu mai are - a fost reconditionata de mine). am cumparat alta si are acidul separat. dupa ce ii pun acidul trebuie neaparat incarcata la redresor? in cartea ei scrie ca trebuie 2 ore. daca nu o pun la incarcat (nu am redresor) are ceva curent sa porneasca motorul si mai ales am vreo sansa sa scad viata bateriei daca nu o incarc? va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce pui acid si se opreste din reactie ideal ar fi sa o pui la incarcat

desigur ca porneste dar nu o sa fie formatata cum trebuie de aici va rezulta o viata mai scurta a bateriei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curand ... dupa parcurgerea a 100 km din cei 1200 ai excursiei, intr-o benzinarie nu a mai pornit decat impinsa ... am anulat (am legat "direct"... ideal era cositorit) mufa releului de incarcare care se topise scazand incarcarea pe la 12,6V ... dupa inca cateva zeci de km bateria inca mai "dadea semne ca fusese descarcata" (pe aparatul de masura) dar de pornit pornea OK dupa inlocuirea mufei releului :(

Acum daca bateria ta este batrana, asta e

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie. am o Yuasa de 2 ani si ceva, am turnat acidul, am pornit motorul, si de atunci merge bine merci. in instructiunile ei nu zice nimic de formatare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Cand torni acidul e bine sa o pui intr-un lighean cu apa pentru ca se va incalzi. Dupa ce se termina reactia si se raceste e preferabil sa pornesti impins daca nu ai redresor,oricum un redresor de auto nu este indicat pentru ca s-ar putea sa furnizeze un curent prea mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut rost de redresor. imi spuneti va rog cum sa verific daca este bun, sa nu imi stric bateria. dupa ce o montez si pornesc motoru', cum verific daca o incarca corect?

va multumesc!

 

 

Daca nu e un redresos "inteligent" special pt baterie moto, care sa aiba indicator stadiu baterie, cand este incarcata, etc, ar trebui sa ai unul care:

 

- sa fie de 12 Volti (bine, in mod normal unui redresor ii trebuie cam 1,15% din tensiunea bateriei sa incarce - deci trebuie sa scoata cam 14V)

- sa scoata aproximativ 1 Amper

 

Nu pune pe un redresor care scoate peste 2 A, risti sa strici bateria.

 

Uite cateva informatii si pe un alt topic:

/index.php?...etinere+baterie

 

 

Dupa ce o pui pe motor, o verificare simpla este sa masori tensiunea de incarcare la borne (cu motorul pornit) cu un voltmetru - aparat de masura.

In functie de motocicleta, la relanti ar trebui sa ai o tensiune de aprox 13,6 - 14 V si turata pe la 3000-5000 rpm, cam 14V.

Verifici si cu consumatori porniti (faruri, semnalizari, etc) sa nu ai caderi de tensiune mari.

 

Succes !

Editat de kta007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...