livanu Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 am o problema cu racirea la motor, imi pleaca ventilatorul abia pe la 117 grade (chiar si mai sus uneori), de mi se aprinde si becul de la ulei din bord, de ce oare declanseaza asa de tarziu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 am o problema cu racirea la motor, imi pleaca ventilatorul abia pe la 117 grade (chiar si mai sus uneori), de mi se aprinde si becul de la ulei din bord, de ce oare declanseaza asa de tarziu? Precizez ca n-am R1 si nici n-am lucrat la vreunul,deci s-ar putea sa gresesc.Logica bunului simt de mecanic "practician" si amator mi-ar zice ca ai o problema cu termocupla(sensorul din instalatia de racire care da comanda electrica la ventilator),adica e uzata,incarcata sau murdara. Ar mai trebui verificate si nivelul si calitatea lichidului de racire si incarcarea in instalatia electrica. Am vazut asta la masini:scurs lichidul de racire,incins motorul la greu si nu avea ce lichid sa gadile termocupla si nici sensorul de temperatura.Nu indica nici o problema pe bord decat intr-un tarziu ungerea incepea sa bazaie. Si alta la una cu incarcarea defectuoasa care facea economie de curent si nu pornea ventilatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat August 4, 2006 Autor Share Postat August 4, 2006 lichidul l-am verificat si este ok, cred totusi ca este de vina termocupla, dar mai astept pareri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 4, 2006 Admin Share Postat August 4, 2006 Nu este neaparat termocupla de vina.S-ar putea ca termostatul sa-ti deschida greu si sa nu deschida de tot.Eu am patit la a mea la fel.Ca idee,scoate termostatul si du-te cu el in minuta la un magazin care importa piese auto.Incearca la Al Padrino,gasesti sigur.Totul este sa cada pe diametru si pe valoarea care este inscrisa pe el.Chiar daca nu au de aceasi valoare cumpara unul cu valorile mai mici decit cel original(sa deschida la 87/90 grade maxim). Daca nu ai inteles ce ti-am spus suna-ma si te lamuresc.. 0722/625.710 Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 4, 2006 Admin Share Postat August 4, 2006 (editat) .. Editat August 4, 2006 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat August 4, 2006 Autor Share Postat August 4, 2006 mersi, astazi am stat de ea si cred ca i-am dat de capat! Firul care citea temperatura avea papucul rupt si se mai tinea doar in plasticul de deasupra, si imi afisa temperatura mult mai mare! i-am scos si termocupla dar contactele ei erau ok, pe ea scrie "105 on", am montat tot la loc, am pornit motorul si la 105 grade a declansat!!!! sa vedem maine in trafic cum se comporta, multumesc mult pentru sfaturi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 (editat) In astfel de cazuri problema este termocupla pt ca ea la 104-105 grade cupleaza ventilatorul.Ai avut norocul sa fie ceva mai simplu.TERMOSTATUL chiar daca nu isi face bine treaba ventilatorul tot ar trebui sa mearga oricul la temperatura de mai sus si cu el pornit temperatura mai urca cateva grade,nu atat de mult insa. Editat August 4, 2006 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat August 5, 2006 Autor Share Postat August 5, 2006 din pacate astzzi la drum mi-a facut la fel, ventilatorul pleaca cand vrea el, si nu merge mult, se opreste fara sa fi racit bine lichidul!!!! eu am bateria slaba (mai ales amperajul) sa fie din cauza asta, adica nu pleaca ventilatorul din cauza curentului??? o sa incerc si chestia cu termostatul, dar cine imi spune si mie unde se afla termostatul la R1 98? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 Nu are legatura cu amperajul din baterie mai ales ca motorul functioneaza,alternatorul baga vreo 20-30 de amperi!Incearca si sa scoti termocupla si sa o cureti.Cu un aparat de masura,termometru si apa la fiert ai putea sa o vf sa vezi cand cupleaza-decupleaza.Termostatul ar trebui sa fie la intrarea -iesirea din radiator in capatul furtunului.Spun asta teoretic,practic nu stiu pe acest motor.Ai grija ca prajesti motorul daca te mai dai asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 din pacate astzzi la drum mi-a facut la fel, ventilatorul pleaca cand vrea el, si nu merge mult, se opreste fara sa fi racit bine lichidul!!!! eu am bateria slaba (mai ales amperajul) sa fie din cauza asta, adica nu pleaca ventilatorul din cauza curentului??? o sa incerc si chestia cu termostatul, dar cine imi spune si mie unde se afla termostatul la R1 98? sau mai bine (daca tot vrei sa incerci singur) descarca manualul de la http://www.exupbrotherhood1.com/brotherhood/YZF-R1/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_R6 Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 mersi, astazi am stat de ea si cred ca i-am dat de capat! Firul care citea temperatura avea papucul rupt si se mai tinea doar in plasticul de deasupra, si imi afisa temperatura mult mai mare! i-am scos si termocupla dar contactele ei erau ok, pe ea scrie "105 on", am montat tot la loc, am pornit motorul si la 105 grade a declansat!!!! sa vedem maine in trafic cum se comporta, multumesc mult pentru sfaturi!! [/quote Livane termocupla ta a fost de vina mai mult ca sigur ai vazut cum am pus alta situatia sa remediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.