EVO MOTORS.RO Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Daca te referi la cei din Romania.Ai 2 greseli: 1)e Scuter-Centre (Scooter-Center e ala din Germania) 2)ala de care zici tu este NRG-ul(Typhoon,sau ce-o fii...) Zip-ul din poze este 49 (cel putin la Mol Scooter Cup,a fost 49) _________Aia mica______________________Aia mare_________ 1) Da ai dreptate , Scuter Centre . ( am confundat ) 2) Am citit in revista aia ScooterFUN despre zip-ul lui care zicea ca are 24 de cai si plm.. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) 1) Da ai dreptate , Scuter Centre . ( am confundat ) 2) Am citit in revista aia ScooterFUN despre zip-ul lui care zicea ca are 24 de cai si plm.. Bafta! Poate ai dreptate si la Mol Scooter Cup il facusera de 50 special pentru clasa de 50. Editat Martie 21, 2009 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Poate o fi altu. nu stiu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 daca un scooter o sa se pise pe un r1 pe 300 metri eu ii dau mobra mea scuteristului respectiv. bafta de asta ce zici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Cand ii dai mobra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 cand o sa auziti un scuter in 15 000 ture ,atunci sa va mai aud pacat ca mi s-a rupt segmentul si n-am apucat sa fac film..dar il schimb . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
socky_06 Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 sper ca nu am gresit topicul vreau si eu sa-mi recomandatzi o toba sport pentru piaggio nrg mc3 am auzit 1000 de variante dar vreau sa cer si sfatul vostru deoarece vreau sa-mi iau ceva bun nu ceva de scurta durata si daca se poate si-un pret daca va rog va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) vreau si eu sa-mi recomandatzi o toba sport pentru piaggio nrg mc3 am auzit 1000 de variante dar vreau sa cer si sfatul vostru deoarece vreau sa-mi iau ceva bun nu ceva de scurta durata si daca se poate si-un pret daca va rog Cati bani esti dispus sa dai ? Editat Martie 30, 2009 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
socky_06 Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 pai depinde de toba :> scuteru momentan ii limitat imi merge 50 niste sfaturi de tunning in plus nu mi-ar strica cam ce sa schimb pe el totul este nou toba motor tot l-am cumparat la 1000 km momentan are 4200 km facutzi la 50 km/h deoarece nu am prea avut timp sa ma ocup de el + ca am avut un accident in vara si noah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sylver_dj Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 As avea si eu cateva lamuriri daca ma puteti ajuta... AM un Yamaha Maxster de 150 cmc de un an... L-am luat la 7000 de km si acum am 13000 si cand l-am luat prindea 115 si acum daca mai prinde 100...si oscileaza intre 95 si 105 depinde de vat din fata sau din spate Cine ma poate ajuta cu niste sfaturi...Ce ar putea fi...Rolele? Cureaua??? Cand accelerez de pe loc parca nu mai pleaca la fel de rapid ca acum un an...si cand ajung la 90 nu mai urca asa frumos la 110 ce sa mai ca nu mai ajunge deloc la valoarea aia... PFff shi nu stiu...Ceva sfaturi??? Si o sa revin maine cu alta problema l-am cazut si nu as vrea sa il vopsesc din nou tot poate ma ajutati si acolo cu sfaturi explic maine ca ii mai complicata faza... Multumesc anticipat tuturor... Va salut si asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 As avea si eu cateva lamuriri daca ma puteti ajuta...AM un Yamaha Maxster de 150 cmc de un an... L-am luat la 7000 de km si acum am 13000 si cand l-am luat prindea 115 si acum daca mai prinde 100...si oscileaza intre 95 si 105 depinde de vat din fata sau din spate Cine ma poate ajuta cu niste sfaturi...Ce ar putea fi...Rolele? Cureaua??? Cand accelerez de pe loc parca nu mai pleaca la fel de rapid ca acum un an...si cand ajung la 90 nu mai urca asa frumos la 110 ce sa mai ca nu mai ajunge deloc la valoarea aia... PFff shi nu stiu...Ceva sfaturi??? Si o sa revin maine cu alta problema l-am cazut si nu as vrea sa il vopsesc din nou tot poate ma ajutati si acolo cu sfaturi explic maine ca ii mai complicata faza... Multumesc anticipat tuturor... Va salut si asfalt uscat... ar putea fi din cauza curelei uzate. verifica-i latimea. latimea normala e intre 21-22mm. daca e mai putin de 20.5 e peste limita admisibila de uzura. trebuie schimbata. codul malossi 6113147. un alt motiv pot fi si rolele uzate. verifica cilindricitatea lor. daca sunt foarte tocite si mai degraba sunt prisme decat cilindri schimbale si pe ele. din cauza formei nu se mai mishka usor pina la capat + avand grosimea mai mica nu imping suficient variatorul. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionea Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 pentru scuteristi cam asa ceva var trebui cum am eu si sar numi un jumate de tuning toba asta e in scuterul meu aprilia sr factory am si un sr o sa va zik curand ce am si in ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 As avea si eu cateva lamuriri daca ma puteti ajuta...AM un Yamaha Maxster de 150 cmc de un an... L-am luat la 7000 de km si acum am 13000 si cand l-am luat prindea 115 si acum daca mai prinde 100...si oscileaza intre 95 si 105 depinde de vat din fata sau din spate Cine ma poate ajuta cu niste sfaturi...Ce ar putea fi...Rolele? Cureaua??? Cand accelerez de pe loc parca nu mai pleaca la fel de rapid ca acum un an...si cand ajung la 90 nu mai urca asa frumos la 110 ce sa mai ca nu mai ajunge deloc la valoarea aia... PFff shi nu stiu...Ceva sfaturi??? Si o sa revin maine cu alta problema l-am cazut si nu as vrea sa il vopsesc din nou tot poate ma ajutati si acolo cu sfaturi explic maine ca ii mai complicata faza... Multumesc anticipat tuturor... Va salut si asfalt uscat... e posibil sa se fi uzat si segmentii...ai putea incerca sa ii schimbi ca nu sunt scumpi..verifica compresia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cararescu Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 as vrea sa fac si eu un tunning complet la un rs 50 din 2001...ce ar trebui sa ii cumpar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPRider Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 as vrea sa fac si eu un tunning complet la un rs 50 din 2001...ce ar trebui sa ii cumpar? desi nu prea vad rostul unui tuning la o motoreta de 50cc (mai bine iti iei una de 125 decat sa bagi o multime de bani in RS50 2001) ai putea sa incepi prin schimbarea tobei , filtrului de aer ,bujie racing, poti sa il faci de 80cc sau 100cc cat merge (dar nu prea ar fi indicat) folosesti ulei si benzina de calitate...cam atat momentan (daca imi mai aduc aminte de ceva o sa completez ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cararescu Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 puteam sa imi iau cv mai mare dar inca nu pot sa dau de carnet.....dar poti sa imi dai o lista cv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 puteam sa imi iau cv mai mare dar inca nu pot sa dau de carnet.....dar poti sa imi dai o lista cv in primul rand schimbi motorul. poti sa pui filtru sport si toba sport,dar fara motor mare,nu prea se simte efectiv. sa nu uiti de chiulasa mare, nu doar cilindru motor mare cere benzina -ulei mai mult, deci schimbi jiglerele ,pui mai mari. muzicuta de admisie eventual. bujia si Cdi delimitat,sa se tureze mai tare evacuare sport si lista poate continua...bani sa ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_fasie Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Ai un scuter si vrei performante mai bune ?Atunci nu mai trebuie sa cautati. TopTuning Seini va ajuta sa scoateti ce e mai bun din scuterul vostru.Piese tuning si nu numai doar pe http://top-tuning.tk/ livrari in toata tara prin curier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cararescu Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 da ms foarte mult ...dar mi sa stricat setu la runner intre timp[cred]....as vrea sa stiu daca asta e bun de cv http://www.unimotors.ro/Scutere/Dupa-categ...70cc_p_487.html multumesc din nou Mesaj completat as vrea si eu sa stiu ce CDI trebuie ca sa solicitez motoru la maxim...am auzit ceva de genu 20000 de rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 da ms foarte mult ...dar mi sa stricat setu la runner intre timp[cred]....as vrea sa stiu daca asta e bun de cv http://www.unimotors.ro/Scutere/Dupa-categ...70cc_p_487.html multumesc din nou Mesaj completat as vrea si eu sa stiu ce CDI trebuie ca sa solicitez motoru la maxim...am auzit ceva de genu 20000 de rpm fii mai explicit: ai pus set mare sau nu? vrei sa-l tunezi progresiv, piesa cu piesa sau cumperi toate piesele tuning si le montezi dintr-o bucata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cararescu Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 da...am set de 70....pai iau piesele pe parcurs...pana acum am set si toba...restu tre sa vina...asta la runner Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 da...am set de 70....pai iau piesele pe parcurs...pana acum am set si toba...restu tre sa vina...asta la runner si se cunoaste vreo diferenta cu piesele astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cararescu Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 adica daca merge mai bine?...pai da merge mai bine ca inainte un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 merge pe naiba. cand ai pus setul mare trebuia sa se cunoasca din prima, e diferenta mare ...inseamna ca nu ai reglat bine carbul, nu are benzina si aer cat trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cararescu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 pai unde ar trebui sa umblu ca sa il solicitez la maxim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.