ubord Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 (editat) ma adresez posesorilor de 'hegheduşuri' >> in cuvinte simple si la obiect: cum se regleaza corect unghiul la atas? exista acel unghi de inchidere la roara de atas , si mai exista pozitia motorului fata (inclinarea) de atas. De ce? Pai daca il reglez sa merga drept cu atasul gol, cu atasul umplut de o ' grasuca' trage dreapta. Cu un mos slab in spate si cu nevasta lui in atas+vreo 10.000 de plase si acareturi trage stinga. Un pescar in atas +toate acareturile trage drepta.Pescarul in spate, si atasul plin de piese de de simson-ij , ma rupe , asa de atre trage drepta..... deci... Editat August 9, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 ma adresez posesorilor de 'hegheduÂşuri' >> in cuvinte simple si la obiect: cum se regleaza corect unghiul la atas? exista acel unghi de inchidere la roara de atas , si mai exista pozitia motorului fata (inclinarea) de atas. De ce? Pai daca il reglez sa merga drept cu atasul gol, cu atasul umplut de o ' grasuca' trage dreapta. Cu un mos slab in spate si cu nevasta lui in atas+vreo 10.000 de plase si acareturi trage stinga. Un pescar in atas +toate acareturile trage drepta.Pescarul in spate, si atasul plin de piese de de simson-ij , ma rupe , asa de atre trage drepta..... deci... Motocicleta trebuie sa stea usor inclinata spre exterior ca sa compenseze inclinatia drumului (teoretic mijlocul drumului este mai inalt decat marginea ca sa faciliteze scurgerea apei), iar unghiul atasului fata de motor trebuie inchis un pic ca sa compenseze frecarea unei roti in plus... in mod normal daca e reglat bine, n-ar trebui sa se simta diferente la mers indiferent de dispunerea incarcaturii... e cam ca unghiul de fuga la masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 In manualele motocicletelor (Simson, IJ) sunt explicate reglajele atasului si unghiul de inclinare al motocicletei. Aleko cre-ca' stie sa-ti zica mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 10, 2006 Autor Share Postat August 10, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 vezi drobule topicul atasistilor ca iti arata in desen cum trebuie sa fie montat atasul, exact cum a zis si cios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 in mod normal daca e reglat bine, n-ar trebui sa se simta diferente la mers indiferent de dispunerea incarcaturii [/quote Are oarecum importanta greutatea si dispunerea ei.Si cite persoane merg pe moto. Dar daca e bine reglat nu se simte prea tare diferenta, totusi. Mai ales daca trage si roata atasului... uite si un link: http://trans.voila.fr/ano?anourl=http%3A//...amp;anolg=65544 poti cauta si pe www.sidecar.com, sint multe chestii interesante acolo. Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 10, 2006 Autor Share Postat August 10, 2006 bobita foarte interesant... incep sa ma lamuresc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 Uite ce ziceau nemtii acum 50-60 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 motocicleta, cand nu se afla nimeni pe ea, trebuie sa fie inclinata spre atas. Cu cate grade nu pot sa-ti zic exact. Sub nici o forma nu trebuie sa fie motocicleta dreapta sau inclinata in partea stanga (eu am patit odata asta si nu puteam merge nici macar cu a I-a). Motocicleta cu un singur om nu trebuie sa traga in nici o parte. Eu te asigur ca nici cu 2 nu va trage, iar daca ai de transportat greutate mare in atas, incearca sa o distribui de asa natura incat sa fie echilibrat incarcata. Ca sa traga in nici o parte mai trebuie indeplinita o conditie: sa nu aiba joc la bucsele de la bascula...........conteaza foarte mult (atasul amplifica efectele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 11, 2006 Autor Share Postat August 11, 2006 (editat) am sa incerc mai multe combinatii, dar se pare ca nu la a cest sfarsit de saptamina... umblat-am si pe la convergenta si la inclinare, dar cred ca problema este la suspensia de la atas care are un arc foarte puternic , si incepe sa lucreze doar cu 2 oameni in atas.Pentru ca altfel lucreaza numai suspensia de pe motor.... acum am sa verific noroaiele de prin ceva locuri de pescuit si acolo nu mai conteaza nici un reglaj... nu am joc la nici o prindere, totul este foarte rigid.... Editat August 11, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 11, 2006 Share Postat August 11, 2006 oricat de bine l-ai reglat, pana te obisnuiesti tot ti se va parea ca trage intr-o parte sau alta in mod normal la demaraj trage dreapta pentru ca are tractiune doar pe roata din stanga la frana nu trage sau nu ar trebui sa traga intr-o parte pentru ca are frana si pe roata de la atas in linie dreapta la viteza constanta trebuie sa mearga frumos bafta la pescuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat August 14, 2006 Share Postat August 14, 2006 Depinde de atas..........eu la IJ 56 aveam atas fara frana pe el.................si cand franam tragea in stanga. Mosul care a avut motoru inaintea mea a mers 40 de ani numai cu atas (asa spune el) si in timpul asta, s-au indoit urechile prin care trece axul ce tine bascula spre dreapta, insesizabil cu ochiu liber, doar la mers cu atasul se simtea ca trage usor in dreapta. Dupa ce le-am indeptat cu ciocanul, mergea struna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 14, 2006 Autor Share Postat August 14, 2006 Am aflat care-i baiu! Este belit butucul de la roata atasului , si oricit am reglat si ajustat rulmentii, tot are niste jocuri monstruoase! Asa ca in functie de alura pe care o lua motorul cu atasul , se intimplau tot felul de fenomene.Am facut niste incercari si treaba- i clara... Nu mai imi ramine decit sa merg cu roata de la a tas in aer ....dar treba asta nu-mi iese inca bine .... Multam' de sfaturi bajeti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.