B.B. Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Stiu, eu sau oricare altul nu te pot convinge ca nu e bun ce vrei sa faci, sincer nici nu-mi pasa, stiu cum e cand iti intra ceva in cap si "batman, batman" si eu fac asa. Ca idee e interesant si normal ca si cu un afisaj de presiune in plus motocicleta va fi mai cool decat stock.. eu vreau doar sa te fac sa realizezi daca merita sau nu efortul si sunt curios sa stiu daca tu intr-adevar vrei ceas de presiune in bord sa stai linistit sau vrei sa-ti mearga motocicleta OK. Din ce motivatii ai expus la inceput as tinde sa cred ca-ti face motorul figuri si in cazul de fata te-as sfatui sa-ti dozezi efortul in a face motorul sa mearga brici si nu a face inovatii mai mult sau mai putin utile. Daca motorul nu merge bine poti investiga carburatia, aprinderea, multe alte chestiuni interesante si nu ff greu de verificat. Daca ai banuieli ca nu se face ungerea bine .. desfa motorul si vezi pompa cu ochii tai si apoi vei sta linistit.. La asta ma refer.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 uneori e bine cu senzoru de presiune ulei.. dar cel mai bine e fiecare piston (chiuluasa) sa aiba senzor.... ca am patit..... urat. la mine nu a circulat uleiu in chiuluasa (Axa cu came)... deci... nici nu s-a aprins senzoru de nivel. (avertizare) PS: am avut Dragstar XVS400... cel din fata a avut buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 (editat) uneori e bine cu senzoru de presiune ulei.. dar cel mai bine e fiecare piston (chiuluasa) sa aiba senzor.... ca am patit..... urat. la mine nu a circulat uleiu in chiuluasa (Axa cu came)... deci... nici nu s-a aprins senzoru de nivel. (avertizare) PS: am avut Dragstar XVS400... cel din fata a avut buba. Si care a fost motivul pentru care s-a intamplat asta? La Cielo (1.5, 8 supape) se intampla frecvent chestia asta la cei care baga ulei prost sau il ruleaza prea multi kilometri. La tine ai gasit motivul? Editat August 14, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 presiunea uleiului poate scadea din mai multe motive 1. calitate proasta a uleiului 2. uzura pompei 3. uzura cuzinetilor (acolo unde este cazul) la un motor cu multe mii de km consider ca este util un astfel de senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.