moebus Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 Salutari, Sunt proaspat in domeniu asa ca va rog sa treceti peste exprimarea de noob in ale tehnicii. Incerc sa invat cat mai mult totusi asa ca daca o sa ma ajutati o sa bag la cap si n-o sa ai postez pe viitor prostii pe forum. Introducerile fiind facute, uite ca incep. Am luat in mai un zx-6r din 2001, 21.000 km, "zeii" cu care l-am achizitionat mi-au dat . Saptamana trecuta mi-am luat si carnetul (da, stiu, dar am avut muulta treaba si motorul avea pe atunci un pret excelent). Sunt destul de cerebral si stapanit incat sa nu ma dau cu ea decat pe drumuri libere in sau sub limitele legale si cu echipament complet, dar de cateva ori (in cei 50 de km facuti pana acum impreuna) am dus-o la 70-80 (in jur de 6000 ture, a treia). Acum incep problemele. Odata ajunsa aici incepe sa vibreze, nu excesiv dar sensibil si parca devine nesigura pe spate. Plus ca da rateuri (plesnete in toba - nu multe dar exista). Presiunea la roti e ok, benzina e (am crezut ca intrase pe rezerva asa ca i-am facut plinul). Cand am luat-o "zeii" imi ziceau ca ar trebui sa-i schimb bujiile dar ca in rest e super. Sunt eu paranoic si asa e normal sa se comporte ? Orice sfat mi-ar fi de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 pai ai schimbat bujiile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebus Postat August 13, 2006 Autor Share Postat August 13, 2006 pai ai schimbat bujiile ? nu inca, n-am avut timp dar poate fi de la ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 da, o scanteie slaba poate insemna ca la turatii mai mari sa nu se aprinda amestecul la un ciclu al motorului , amestecul neaprins ajunge in evacuare unde se aprinde de la caldura sau de la ciclul de evacuare al urmatorului piston. In general inainte de a te intreba ce are motorul asigura-te ca ai bujii bune si conforme cu specificatiile producatorului, filtru de aer curat si benzina buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 Verifica si membranele de la carburatoare, daca sint gaurite dau exact simptomul asta, de rateu la turatie mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babyblade Postat August 14, 2006 Share Postat August 14, 2006 bujiile & carburatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebus Postat August 14, 2006 Autor Share Postat August 14, 2006 Multam mult, maine dimineata ma duc la alfa si le zic de carburatie sa mai tai una de pe lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 14, 2006 Share Postat August 14, 2006 Multam mult, maine dimineata ma duc la alfa si le zic de carburatie sa mai tai una de pe lista. Gresit . Intai schimbi bujiile si pui filtru de aer nou si dupa aia te intrebi de carburatie daca mai e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebus Postat August 16, 2006 Autor Share Postat August 16, 2006 Tot eu. Schimbat bujii (NGK) curatat filtru (era o mizerie, negru dupa 50 km - e posibil in bucuresti? mai curand, baietii care mi l-au dat de road-ready cand l-am luat si-au batut joc de mine). Se infige sensibil mai bine daaar a aparut altceva. Era relantiul f mic si l-am dat o idee mai sus sa stea pe la jumatatea intervalului dintre 1000 si 1500. A inceput insa acum sa coboare foarte greu (4-5 sec) odata turat, de la la 5-6000. La razna, unde am fost pt bujii si filtru mi-au zis ca se poate sa fie de la carburatie (pe care mi-au facut-o cand am luat motorul, dammit!). Poate fi de la altceva sau sa ma duc sa ma iau la tranta cu baietii (nu zic inca de unde, sa nu-mi fac pacate degeaba) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 Tot eu. Schimbat bujii (NGK) curatat filtru (era o mizerie, negru dupa 50 km - e posibil in bucuresti? mai curand, baietii care mi l-au dat de road-ready cand l-am luat si-au batut joc de mine). Se infige sensibil mai bine daaar a aparut altceva. Era relantiul f mic si l-am dat o idee mai sus sa stea pe la jumatatea intervalului dintre 1000 si 1500. A inceput insa acum sa coboare foarte greu (4-5 sec) odata turat, de la la 5-6000. La razna, unde am fost pt bujii si filtru mi-au zis ca se poate sa fie de la carburatie (pe care mi-au facut-o cand am luat motorul, dammit!). Poate fi de la altceva sau sa ma duc sa ma iau la tranta cu baietii (nu zic inca de unde, sa nu-mi fac pacate degeaba) ? Pai de aia se schimba intai bujiile si filtrul si dupa aia se verifica carburatia. Daca ai reglat carburatia cu filtrul plin de jeg, in mod logic acum ai amestecul prea sarac. Faptul ca coboara greu, nu e cumva datorita cablului de acceleratie neuns ? Incearca sa inchizi gazul repede, nu lasa doar sa alunece mansonul de aceleratie tras doar de arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebus Postat August 16, 2006 Autor Share Postat August 16, 2006 Pai de aia se schimba intai bujiile si filtrul si dupa aia se verifica carburatia. Daca ai reglat carburatia cu filtrul plin de jeg, in mod logic acum ai amestecul prea sarac. Faptul ca coboara greu, nu e cumva datorita cablului de acceleratie neuns ? Incearca sa inchizi gazul repede, nu lasa doar sa alunece mansonul de aceleratie tras doar de arc. am incercat, acceleratia revine normal, indicatorul revine la fel chiar "ajutat". o sa-mi bag picioarele in ei si o sa-i pun sa-mi faca iar carburatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 Succes. Nu e mare filozofie, dar e jenant ca nu au facut treaba ca lumea de prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebus Postat August 16, 2006 Autor Share Postat August 16, 2006 asa este. tocmai am sunat si mi-au zis ca da, carburatia fusese facuta dar ca nu curatasera filtrele, asta mai ramasese de facut si n-au avut timp, asa ca l-au lasat asa...eram chinez p-atunci, acum sunt doar un pic mai "avizat", dar daca stiam pe atunci cat am invatat pana acum, le spargeam capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 cine-s geniile care fac carburatia si dupa aia curata filtrele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebus Postat August 16, 2006 Autor Share Postat August 16, 2006 bujiile & carburatia. merci pentru bujii si filtru, ramane in picioare invitatia, cand se deschide stagiunea. Nu se mai incalzeste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebus Postat August 21, 2006 Autor Share Postat August 21, 2006 cine-s geniile care fac carburatia si dupa aia curata filtrele ? Saga continua. Am fost la razna sa ma uit de filtru si bujii, am schimbat bujiile dar surpriza, filtrul era NEGRU, inexplicabil dupa 80 de km facuti, iar baietii de la care oam luat-o ziceau ca-i facusera service complet. sun la ei si intreb de filtru si imi raspund ca da, doar asta ramasese de facut si ca n-au mai avut timp. intreb cum mi-au facut carburatia cu filtrul jegos...liniste. o las la carburatie, cand s-o iau mi se spune ca e o garnitura coapta la carburator si ca trebuie s-o mai las trei zile. azi se fac trei zile. cred ca o sa am o zi plina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat August 21, 2006 Share Postat August 21, 2006 Salut!Problema cu acceleratia poate avea 2 cauze: 1) Cablul de la acceleratie a facut "mustati" si se agata in camasa(varianta asta e mai putin probabila) 2)Clapetele de la carburatoare nu se inchid la timp dupa ce inchizi gazul,motiv pentru care iti consuma si mult si de aceea poate iti da si rateuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.