Bloomfield Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 Am tot cautat pe net dar nu reusesc sa gasesc nimic clar. Daca aveti idee sau un link pease help! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 vn800 este prezent in mai multe variante vn800a este modelul cu roata de 19' pe fatza, in rest este aceeasi motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 vn 800 a este modelul cu roata subtire pe fata, aripi scurte, etc.. vn 800 b-model putin produs, nu e prezent f. mult in Europa, asa ca nu-mi mai bat capul vn 800 c este modelul clasic, cu roata pe 17 pe fata, groasa, aripi gen indian, etc vn 800 d egal Drifter(si cu asta am spus totul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bloomfield Postat August 17, 2006 Autor Share Postat August 17, 2006 (editat) Aha merci m-am lamurit acum! In afara de aspect mai sunt si alte lucruri de care trebuie sa tin seama in alegerea unuia sau altuia? As tinde spre cel clasic cu roata mica groasa pe fata. Si inca o intrebare (sper sa nu deranjez prea tare cu intrebarile astea de newbie) am vazut niste variante care au in loc de doua tevi de esapament doar una (ies doua din motor dar sunt imbinate in una singura). Sunt tot variante ale modelului sau sunt modificari? Si tot asa in afara de aspect mai e vreo diferenta intre ele? Editat August 17, 2006 de Bloomfield Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 Toba unica este stockul de Drifter. In afara de aspect nu este nici o diferenta la ele(daca te referi la cemecei, cuplu, alte alea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bloomfield Postat August 17, 2006 Autor Share Postat August 17, 2006 In afara de aspect nu este nici o diferenta la ele(daca te referi la cemecei, cuplu, alte alea). Ma gandesc la pret de mentenata, daca au alta tinuta la drum lung de exemplu, rezistenta la gropi chestii dastea sau altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 vn800 este prezent in mai multe variante vn800a este modelul cu roata de 19' pe fatza, in rest este aceeasi motoreta iar se baga BD-ul cu ktm-ul lui....vn800A are roata pe 21"!!! da,e foarte buna la gropi....Mihai,tu ar trebui sa sti... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 Acu stiu ca acum am vazut postul. Bloomfiled, desi la inceput optam pt roata groasa pe fata de la modelul clasic. cred ca pt drumurile noastre e ok modelul A cel cu roata de 21 pe fata (se comporta ca un enduro). Daca nu stai in Buc sau in alt oras cu sine de tramvai (apropo, completeaza profilul, noua chopperistilor ne place sa stim cu cine stam de vorba) e ok modelul A, cu roata subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 eu as adauga ca A-ul e un pic mai manevrabil datorita rotiimai subtiri pe fata (si cred ca e si mai usor un pic)..cel putin teoretic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bloomfield Postat August 18, 2006 Autor Share Postat August 18, 2006 Mda din pacate sunt din Bucuresti si intentionez sa merg cu ea si prin oras aproape in fiecare zi in perioada de vara. Din cate inteleg din informatiile de mai sus: roata mai mare inseamna manevrabilitate mai buna si confort mai mare la denivelari transversale, roata mai mica si mai groasa se comporta mai bine la sine de tramvai deci e mai putin periculoasa in oras. Grea decizie... Mersi pentru ajutor si daca aveti si alte completari le astept cu interes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 terminati cu prostiile,ca doar nu ne cumparam motor in functie de cum poate trece peste sinele de tramvai.......orice model e ok,numai sa inveti sa-l stapanesti..... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Mda din pacate sunt din Bucuresti si intentionez sa merg cu ea si prin oras aproape in fiecare zi in perioada de vara. Din cate inteleg din informatiile de mai sus: roata mai mare inseamna manevrabilitate mai buna si confort mai mare la denivelari transversale, roata mai mica si mai groasa se comporta mai bine la sine de tramvai deci e mai putin periculoasa in oras. Grea decizie... Mersi pentru ajutor si daca aveti si alte completari le astept cu interes. terminati cu prostiile,ca doar nu ne cumparam motor in functie de cum poate trece peste sinele de tramvai.......orice model e ok,numai sa inveti sa-l stapanesti..... B. Corect, motorul ti-l alegi dupa cum iti place. Mie nu mi-au placut aripile mari niciodata, asa ca am optat pt modelul care da mai spre chopper, vn 800 A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 eu am vn 800b are roata mai mica si mai groasa decat la modelul vn 800 a am luat gropi atat de mari incat cred ca daca eram cu masina ma zguduia serios, pe vn nu am simtit decat un mic soc si atat. in afara de roata pe fata nu exista nici o diferenta intre aceste doua modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 20, 2006 Share Postat August 20, 2006 eu am vn 800b are roata mai mica si mai groasa decat la modelul vn 800 a am luat gropi atat de mari incat cred ca daca eram cu masina ma zguduia serios, pe vn nu am simtit decat un mic soc si atat. in afara de roata pe fata nu exista nici o diferenta intre aceste doua modele. Ia baga o poza cu el sa vedem si noi minunea de vn 800 b. Pe cat e roata fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 De condus, n-am condus vn800 A, doar pe-al meu vn800 classic ( si pe cea a lui lorddanu. Cu vn-ul meu am facut 12.000km pana acu intr-un an de zile si mi se pare un motor fiabil si care se comporta exemplar in orice situatie de trafic, poate e putin greoi in oras. Dar chestiunea cu greutatea consider ca e ceva ce tine de gust. Mie personal imi plac motocicletele cat mai grele. Pot sa spun ca am mers cu ceva motoare nu doar cu vn-ul. Dar sunt convins ca nu mi-ar placea altceva decat un ciopar/cruiser in genul vn-ului 800 classic. Revenind, cred ca cel mai bine iti iei modelul care te atrage aspectual mai mult, ca tehnic mai mult ca sigur ca nu exista diferente intre ele. Sanatate si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 "cand am fost anu asta la mare m-am intalnit cu "the Pricipal" de aici de pe forum care zicea ca el care are VN 800 A isi doreste modelul B deoarece la frana pe fata cica ar fi nustiu ce diferenta in detrimeniu motorului lui. Poate citeste pe aici si ne spune exact ce i se pare lui ca eu nu mai tin minte exact ce imi spunea el atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 21, bre vulcanistilor. Si frana fata nu mi-a facut pana acum nici cea mai mica problema, in ciuda ingustimii cauciucului, care e pe la jumatatea alor vostru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 Mda, am intors-o si eu ca la intrunirea de la Tg. In final:pe cat e roata fata la vn 800 B? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 Mda, am intors-o si eu ca la intrunirea de la Tg. In final:pe cat e roata fata la vn 800 B? 16 inch, ca la harley. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 Pai atunci B e oarecum asemanator cu C? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 Cum adica? Ca nu inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 Din ce am citit pe oarescare forumuri straine, nu prea sunt diferente intre VN 800 B si C, cica difera doar dupa anii de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 cum zici. chiar nu ma pricep. sincer nici nu aveam habar ca exista si modelul vn800 C. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 pai al tau e C-classic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 pai al tau e C-classic. Da? Ca e din 2005? Sau dupa ce se recunoaste? Ca in cartea tehnica scrie ca e modelul VN-800-B. In talon scrie asa: VN800A/B VN800 CLAS Te rog sa ma lamuresti si pe mine. Thnx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.