Sari la conținut

Diferenta Intre Vn800 Si Vn800 A?


Bloomfield
 Share

Postări Recomandate

vn 800 a este modelul cu roata subtire pe fata, aripi scurte, etc..

vn 800 b-model putin produs, nu e prezent f. mult in Europa, asa ca nu-mi mai bat capul

vn 800 c este modelul clasic, cu roata pe 17 pe fata, groasa, aripi gen indian, etc

vn 800 d egal Drifter(si cu asta am spus totul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha merci m-am lamurit acum!

 

In afara de aspect mai sunt si alte lucruri de care trebuie sa tin seama in alegerea unuia sau altuia? As tinde

spre cel clasic cu roata mica groasa pe fata.

 

Si inca o intrebare (sper sa nu deranjez prea tare cu intrebarile astea de newbie) am vazut niste variante

care au in loc de doua tevi de esapament doar una (ies doua din motor dar sunt imbinate in una singura).

Sunt tot variante ale modelului sau sunt modificari? Si tot asa in afara de aspect mai e vreo diferenta intre

ele?

Editat de Bloomfield
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vn800 este prezent in mai multe variante

 

vn800a este modelul cu roata de 19' pe fatza, in rest este aceeasi motoreta

 

 

iar se baga BD-ul cu ktm-ul lui....vn800A are roata pe 21"!!!

da,e foarte buna la gropi....Mihai,tu ar trebui sa sti...

 

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu stiu ca acum am vazut postul. Bloomfiled, desi la inceput optam pt roata groasa pe fata de la modelul clasic. cred ca pt drumurile noastre e ok modelul A cel cu roata de 21 pe fata (se comporta ca un enduro). Daca nu stai in Buc sau in alt oras cu sine de tramvai (apropo, completeaza profilul, noua chopperistilor ne place sa stim cu cine stam de vorba) e ok modelul A, cu roata subtire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda din pacate sunt din Bucuresti si intentionez sa merg cu ea si prin oras aproape in fiecare zi in perioada de vara.

 

Din cate inteleg din informatiile de mai sus: roata mai mare inseamna manevrabilitate mai buna si confort mai mare la denivelari transversale, roata mai mica si mai groasa se comporta mai bine la sine de tramvai deci e mai putin periculoasa in oras. Grea decizie... :crack:

 

Mersi pentru ajutor si daca aveti si alte completari le astept cu interes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda din pacate sunt din Bucuresti si intentionez sa merg cu ea si prin oras aproape in fiecare zi in perioada de vara.

 

Din cate inteleg din informatiile de mai sus: roata mai mare inseamna manevrabilitate mai buna si confort mai mare la denivelari transversale, roata mai mica si mai groasa se comporta mai bine la sine de tramvai deci e mai putin periculoasa in oras. Grea decizie... :crack:

 

Mersi pentru ajutor si daca aveti si alte completari le astept cu interes.

 

 

terminati cu prostiile,ca doar nu ne cumparam motor in functie de cum poate trece peste sinele de tramvai.......orice model e ok,numai sa inveti sa-l stapanesti.....

B.

 

Corect, motorul ti-l alegi dupa cum iti place. Mie nu mi-au placut aripile mari niciodata, asa ca am optat pt modelul care da mai spre chopper, vn 800 A.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am vn 800b

are roata mai mica si mai groasa decat la modelul vn 800 a

 

am luat gropi atat de mari incat cred ca daca eram cu masina ma zguduia serios, pe vn nu am simtit decat un mic soc si atat.

 

in afara de roata pe fata nu exista nici o diferenta intre aceste doua modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am vn 800b

are roata mai mica si mai groasa decat la modelul vn 800 a

 

am luat gropi atat de mari incat cred ca daca eram cu masina ma zguduia serios, pe vn nu am simtit decat un mic soc si atat.

 

in afara de roata pe fata nu exista nici o diferenta intre aceste doua modele.

Ia baga o poza cu el sa vedem si noi minunea de vn 800 b. Pe cat e roata fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De condus, n-am condus vn800 A, doar pe-al meu vn800 classic (:ok: si pe cea a lui lorddanu.

Cu vn-ul meu am facut 12.000km pana acu intr-un an de zile si mi se pare un motor fiabil si care se comporta exemplar in orice situatie de trafic, poate e putin greoi in oras. Dar chestiunea cu greutatea consider ca e ceva ce tine de gust. Mie personal imi plac motocicletele cat mai grele. Pot sa spun ca am mers cu ceva motoare nu doar cu vn-ul. Dar sunt convins ca nu mi-ar placea altceva decat un ciopar/cruiser in genul vn-ului 800 classic.

Revenind, cred ca cel mai bine iti iei modelul care te atrage aspectual mai mult, ca tehnic mai mult ca sigur ca nu exista diferente intre ele.

Sanatate si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"cand am fost anu asta la mare m-am intalnit cu "the Pricipal" de aici de pe forum care zicea ca el care are VN 800 A isi doreste modelul B deoarece la frana pe fata cica ar fi nustiu ce diferenta in detrimeniu motorului lui. Poate citeste pe aici si ne spune exact ce i se pare lui ca eu nu mai tin minte exact ce imi spunea el atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai al tau e C-classic.

 

 

 

Da?

 

Ca e din 2005?

 

Sau dupa ce se recunoaste?

 

 

 

Ca in cartea tehnica scrie ca e modelul VN-800-B. In talon scrie asa: VN800A/B VN800 CLAS

 

 

 

Te rog sa ma lamuresti si pe mine.

 

Thnx!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...