motormaniac1 Postat Martie 30, 2004 Share Postat Martie 30, 2004 Nu ca as fi eu carcotas in ceea ce priveste marcile italiene, dar am constatat cu o oarecare stupoare calitatea indoielnica a asamblarii si executiei motocicletelor Ducati prezente nu de mult la salonul MotoVelo de la Cluj. Mai studiasem un Ducati 999S inainte iar acuma m-ma convins cu un 749S ca italienii cam neglijeaza calitatea executiei bazandu-se probabil pe calitatea tehnica si performantele motoarelor. Am constata realizarea de toata bafta a rezervorului (linia de jos, langa cadru) care parca e facut la bunica in gradina. Pe urma sudura cadrului care parca e gandit sa poate fi la nevoie sudat de catre client daca cumva se rupe si sa arate la fel cu cel din fabrica... Mai apoi, vopsitoria "coaja de portocala" autentica, de cea mai buna calitate, cei drept Jocul firav al manetelor si scaritelor, care parca se regleaza automat dupa fiecare utilizator. Imbinarea farurilor din fata (suprapuse) cu carenajul... pe unde poate scapa o pisica linistita... Pe sub teava de esapament de sub sa trece un tubuletz metalica care contine firul pentru becul stopului. Intrebarea e oare cat rezista la temperatura aia... Asta ca sa nu mai intreb cat rezista pasagerul cu fundul pe toba (chiar daca e izolata termic... nu stiu cat de bine e realizata). Cel mai fain mi-i s-a parut amplasarea bobinei, care este pusa direct in bataia gratioasa a apei de pe roata fata a motorului, fara sa fie protejata nici macar cu un plastic ieftin... Si asta va rezista mult cred. Lasand acuma glumele deoparte, cred totusi ca pretul la care se comercializeaza aceste motociclete de top considerate, ar trebui sa satisfaca si cerintele celor ce for sa si vada nu numai sa simta... Eu stiu ca multe componente de pe Ducati sunt de firme mari si de calitate buna, dar pacat de "firma in cap" data de restul atmosferei... Pe mine unul ma dezamagit si nu mi-a lasat decat aceeasi parere pe care o aveam si inainte. Sorry Sper ca posesorii de Ducati de pe-aici isi vor apara marca preferata si ma vor lamurii cum sta treaba cu italienii astia... Sa n-o mluati numai in nume de rau, ca n-am nimik cu nimeni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Martie 30, 2004 Share Postat Martie 30, 2004 Ma.... acum tu poate ai dreptate, am vazut ceva exemplare din astea dar nu am dat importantza pentru ca motoarele nu erau noi (ma refer la imbinari). Dar pe partea ailalta cine stie poate ai vazut vre-un model cu influente retro (si ca sa fie cat mai credibil l-au facut dupa tehnologia anilor 50) Nu stu ce sa zic da sudura cadrului seamana mult cu aia de Nipru Si apropo... uite o poza..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Aprilie 1, 2004 Share Postat Aprilie 1, 2004 Salut ... eu sunt posesor de Ducati 749 ... de aprox 2 saptamani .. shi am 1.200 km Mentionez ca nu sunt sunt un fan ducati in special ... ci un fan al motocicletelor in general Am citit cu atentzie postul tau ... in general tu ai dreptate ... nu am de ce sa ma supar ... sau ce sa apar. PS - este superba ... shi merge la fel de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozo Postat Aprilie 1, 2004 Share Postat Aprilie 1, 2004 ai multa dreptate... dar sa sti ca la cadru te inseli... se cheama sudura lacrima si se foloseste la toate tipurile de motociclete.. numai ca sunt acoperite de carene.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Aprilie 1, 2004 Share Postat Aprilie 1, 2004 chiar, exista vreun motiv pentru care sa se faca sudura "lacrima" si nu alt tip mai estetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Aprilie 1, 2004 Share Postat Aprilie 1, 2004 ... ............Pe mine unul ma dezamagit si nu mi-a lasat decat aceeasi parere pe care o aveam si inainte. Sorry........... Eu tot nu inteleg cum te-au dezamagit , pt. ca asa cum zici aveai oricum o parere proasta despre macaronari. Te "dezamageau" doar daca pana acum ai fi fost pro-italieni si acum ai fi descoperit ce prost lucreaza. In privinta sudurilor, am acasa un ZZR din 2002 si o Yamaha mai batrana sudura este acelasi "gen" ca la Ducati care l-ai vazut; se pare ca "exista o explicatie" tehnica, pe care as fi si eu curios sa o aflu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Aprilie 1, 2004 Share Postat Aprilie 1, 2004 Probabil ca daca aratau ceva mai bine ,....nu ar mai fi mers atat de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
studentu' Postat Aprilie 1, 2004 Share Postat Aprilie 1, 2004 Pai.. as putea sa va dau eu o explicatie.... asa cum e sudura aia.. se vede clar ca e pe o supraf mare de contact.. tinand cont ca la moto... exista vibratii mari.... si in anumita mom...nasoale.. socuri puternice.. la o sudura normala.. cum e aia electica, sau aia cu autogen.. sau care or mai fi.... supraf de contact e mica.. daca o maresti.. la un soc.. risti sa cada bucata de sudura cu totu... adica surpluul de sudura sa atraga dupa ea si prindeerea propriu zisa.... La motociletele de putere micanu e nevoie.. dar la un mastodont de 100 de cai.. sau mai mult.... la 7-9000 de ture..... si cu un drum usor denivelat..... s-ar duce naibi dupa 1000 de km..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Aprilie 1, 2004 Autor Share Postat Aprilie 1, 2004 Chestia cu dezamagitul asa e... Dar oricum, ideea e ca nici nu mi-au schimbat parerea intr-una mai buna Cat despre lacrima si alte suduri de genu', parerea mea e ca daca japonezii au reusit sa produca cadre excelente fara sa sudeze asa de "barbar", oare italienii de ce nu pot ?! Sau nu vor... Poate stiu ei vreun secret pe care noi nu-l stim... Despre explicatia "domnului toxic" cred ca nu stiu ce sa spun... Si poate e mai bine asa... Oricum, italienii imi sunt simpatici, dar mai mult italiencele... si alea fara motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
studentu' Postat Aprilie 1, 2004 Share Postat Aprilie 1, 2004 am zis ceva aiurea? corecteza-ma te rog.. asta e parerea mea.... nu sunt specialist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Aprilie 2, 2004 Share Postat Aprilie 2, 2004 pana una alta japonezii nu o sa scoata niciodata un ferrari De unde esti !!?? Cand ne intalnim vreau sa-ti dau vreo zece beri!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Aprilie 2, 2004 Share Postat Aprilie 2, 2004 Oricum, italienii imi sunt simpatici, dar mai mult italiencele... si alea fara motor. E clar ;ori nu ai fost in Italia si te iei dupa ce vezi la televizor(mare greseala), ori ai fost dar nu ai iesit din casa si te-ai uitat tot la televizor Coane italiencele "vero" sunt brunete cu nas tip "dorsala rechin" si cu curu' mare ce vezi mai misto sunt "corcituri" Din nordul Italiei si pana la Vallelunga (mai jos de Roma) nu am vazut decat o tipa "trasnet" ba da "buna " rau de tot ...E...ce crezi?...era fata unor romani. Ma pus dracu de faceam si comentarii cu fimiu; cand a venit varamiu si a intrebat-o ce mai face tac'su am intepenit( noroc ca nu s-a suparat "vipera") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Aprilie 2, 2004 Share Postat Aprilie 2, 2004 sudura aia este intradevar folosita la mai toate modelele de cadru si asta pentru ca e mai rezistenta. este sudura in flux continuu cu vibratii. acest tip de sudura asigura o legatura intima intre bucatille sudate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tremelo Postat Aprilie 2, 2004 Share Postat Aprilie 2, 2004 mai motor de maniac,hai ca deja ma stresezi.tu cum vrei sa sudezi un cadru facut din aliaj crom molibden?te crezi pe plantatiile de orez unde se foloseste aluminium de la oradea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Aprilie 2, 2004 Autor Share Postat Aprilie 2, 2004 Ma fratilor... Pe mine stiti ce ma face sa rad??!! Ca voi din tot ce am insirat eu ca nu-mi place un ducati a-ti ales sa discutati doar despre sudura cadrului... care de fapt era problema mea cea mai mica. Mai deranjante sunt celelalte aspecte... De bobina ce zice-ti??? Da de rezervorul "din gradina"...??? Poza am pus-o doar ca era singura pe care o aveam de la un Ducati cu ceva detalii, nu ca ar reprezenta oful meu cel mai mare... Cat despre italiencele vero... am fost si eu in Italia de cateva ori si chiar daca nu am iesit poate chiar asa de mult am apucat sa vad destule "bucati" bune, ce-i drept, probabil romance, unguroaice, poloneze, slovace si alte natii din astea sexoase... P.S.: Asteptam cu nerabdare sa apara si Tremelo pe-aici, si uite c-a venit... Apropo... Azi noapte am visat ca am primit cadou un 999S si-l tineam in camera ca-mi placea cum arata Glumeam... Dar visul a fost adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Aprilie 2, 2004 Share Postat Aprilie 2, 2004 te crezi pe plantatiile de orez unde se foloseste aluminium de la oradea? Vio, nu ne mai speria cu aluminiul de la Oradea ca renunt la Kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Aprilie 3, 2004 Share Postat Aprilie 3, 2004 ...... Pe urma sudura cadrului care parca e gandit sa poate fi la nevoie sudat de catre client daca cumva se rupe si sa arate la fel cu cel din fabrica... .. Nu incerca s-o intorci ca la Ploiesti ....si ca sa-ti dau cateva exemple din "lumea motoarelor"... priveste, ultima poza este un Harley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Aprilie 3, 2004 Share Postat Aprilie 3, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Aprilie 3, 2004 Share Postat Aprilie 3, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Aprilie 3, 2004 Share Postat Aprilie 3, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Aprilie 3, 2004 Share Postat Aprilie 3, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Aprilie 3, 2004 Share Postat Aprilie 3, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Aprilie 3, 2004 Share Postat Aprilie 3, 2004 ....EEEE.. si cu toate astea, pot sa spun ca pe mine nu m-au dezamagit "japonezele" sunt asa cum le stiu BUNE...dar nu sunt singurele...!!! mai sunt si "italiencele" Asta de jos este Harley-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Aprilie 3, 2004 Autor Share Postat Aprilie 3, 2004 Eu observ in toate aceste poze niste cadre de "japoneze" foarte frumoase, cu tinuta, cu integrare in designul de ansmblu, chiar cu texturi si culori interesante... si cu o sudura (ca fara-i cam greu...) mai mult sau mai putin estetica. Dar macar e una, nu zece... Adevarul e ca nu se poate spune exact care cadru e mai bun, ci e doar se pot scoate teorii legate de impresiile personale ale privitorilor, deci legate de partea estetica... Mie unul cadrul de japoneza imi inspira forta si siguranta, compactitate si agresivitate, pe cand la Ducati mi-i se aplica ideea ca un ansamblu e cu atat mai fragil cu cat are mai multe impinari si legaturi si este realizat si mai multe parti componente. Si repet... este doar esetica treaba!!! Plus ca intreaga constructie, datorita probabil celor doi cilindrii in minus, este mult mai aerata (ca si ciocolata... ) si nu-mi da impreasi de compactitate si "muschi". Asta-i toata filosofia... nimic mai mult. P.S.: nimik de bobina...??? Numai bine si stima maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Aprilie 4, 2004 Share Postat Aprilie 4, 2004 Nu este vorba de una din zece sunt toate sudurile la fel, eu am trimis cate una pozata(sudura/moto) ca sa nu umplu topicul cu poze inutile. Las-o dracului de bobina ca nu vorbim de Oltcit cu care nu puteam sa trec nici printr-un pyshat de caine ca se oprea "barabusta". Am trecut cu Ducati-ul prin zeci de baltoace si noroaie si nu s-a intamplat nimic. Cat despre impresii...hmm.. tu vrei motor sau impresii!!?? NEXT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.