Jump to content
Sign in to follow this  
cosminv46

Minsk

Recommended Posts

 

Caut sa cumpar un Minsk in stare cat mai buna,fara hafturi,sarme,banda izolatoare sau alte "imbunatatiri" ..

Daca motorul mai functioneaza sau nu e irelevant atat timp cat faptul se reflecta in pret.

Motoreta musai sa aiba acte in regula si fiscal,o vreau pentru mine,nu pentru te miri ce combinatii,o inmatriculez cat de repede posibil pe numele meu.

Trocuri,bani,sunt deschis la orice,daca aflati ceva da-ti de stire va rog,

 

Multumesc!

» Post actualizat in 04 Dec 2017 12:54

Ca multi altii,si eu scotocrsc dupa potcoave de cai morți,vad un minsk cu 100 e pe OLX,ma pun si-i scriu,atasesz conversația 😎

 

"Salut,

Ai acte la ea?

Da

Inmatriculata la noi?

Da

 

Nr noi?

Ai carte si talon?

Daca da ma intereseaza,pe ce judet e inmatriculata?

Pe bune,vreau sa cumpar motoreta dar ma intereseaza starea actelor,e cu numere noi,cu numere vechi?

Pe numele cui e trecuta..?

Daca vtei sa mi'o vimzi da-mi ceva detalii te rog..

 

 

Dacă dai 500 de lei ți o dau

E cu nr noi și e pe firma

O și raidez

Radiez*

 

Aha..

Anuntul e 100 e acum vrei 5 milioane,fain..

Banuiesc ca porneste la sfert si nu sare a doua cum le e boala lor..

Si banuiesc ca poti scoate si fisa fiscala ca fara aia nu poti sa o vinzi,ala care o cumpara nu o poate inmatricula..

Pe ce firma e,pe scoala de soferi?

Asa am si eu unul radiat si nu mai am ce face cu el,de aia vreau unul cu acte si sa fac din doua unul..

Al meu are motorul refacut cap coada,dar nu se mai poate inmatricula. A fost 4 ani pe scoala de soferi (am primit minskul pe gratis cand l-au radiat,nu mai pot sa fac nimic cu el)

Acum poate vrei 6 milioane..

Numa drumul din Timisoara la lasi costa 100 euro,cat motoreta ta..

Defapt motoreta costa acum 5 milioane.." => THE END

 

Ca sa vezi,când te pui cu cin' te-ncurci ..

» Post actualizat in 05 Dec 2017 08:06

Link - https://www.olx.ro/oferta/motocicleta-minsk-ID9kV5P.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vând minsk 125 fără acte sau schimb cu mobra 50 mai multe detalii la telefon 0723183204 preț 750 lei

post-94739-0-24059300-1515145690_thumb.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Done.

 

post-57709-0-19812400-1518105945_thumb.jpg

 

ITP 04/19

Share this post


Link to post
Share on other sites

O donezi ? Ma abonez eu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se observa,daca nu citesti 'pe diagonala', ca eram de ceva vreme buna in cautare de Minsk. Am luat ieri 2 Minsk-uri cu 300 e. Cel din imagine desi functional lasa datorit,celalalt nefunctional,dar cu acte vechi.Mai am un minsk cu motor refacut RK,dar care a fost radiat definitiv de fostul proprietar ( nu se mai putea reinmatricula),aveam nevoie asadar de unul cu acte in regula - am gasit.

Ieri am facut toate demersurile la primarie pentru impunere,peste cateva ore ma prezint la politie pentru finalizarea demersurilor (ieri nu am mai izbutit in timp util..)

Pe urma,'subiectul' din imagine va intra intr-un proces de descompunere,din care va mai ramane doar cadrul si instalatia,si-l voi reface din cel pe care mi-a ramas mie radiat.(o sa pun si poze pe parcurs) Cu reperele ramase il voi reface pe celalalt nefunctional,care va reveni la vanzare,sper astfel sa-mi recuperez cat mai mult posibil din cei 300 e pe care i-am platit in prealabil pentru ambele 'exponate'.

Oricum,piese de Minsk am sa mai merg fo' douazeci de ani ( am mai primit si acum o lada de maruntaie in plus)

 

Dupa ironia cu care m-ai abordat tu - atunci sa ai si tu Minsk cand ti-oi dona eu ..

 

Bafturi

Edited by 255b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Done.

 

attachicon.gif20180208_145442.jpg

 

ITP 04/19

Salutare Domnule supravietuitor

 

Observ cu bucurie ca ti~ai indeplinit dorinta si vrei sa mai faci pe careva fericit, spor la treaba ! La sfarsit sa nu uiti de poze !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Am dus aseara un rezervor si doua capace laterale la vopsit (electrostatic - negru),altele decat de pe la exponate,de la naftalina ;)

Am cautat ceva repere fara indoituri etc,care nu necesita chituire. Trebuie sa gasesc prin mormane si o aripa spaate buna. Aripa fata e de plastic,pe roata. Urmeaza sa "transfer" fata completa cagiva st 125 cu roata turnata si frana pe disc de pe Minskul meu donator pe cel ce face subiectul discutiei acum. Roata spate,pereche a celei de fata,urmeaza si ea,la fel si telescoapele spate de provenienta virago 250.

"Proiectul" nu se vrea o restaurare ci mai degraba o "retehnologizare" adaptabila pentru nevoile de azi. Nu va fi o mobreta de duminica ce se vrea stearsa cu carpa ci mai degraba o corvoada' de zi cu zi,ce va fi nevoita sa baraie si pe Timis,si-n padure,si pana la Kaufland,si de colo colo,va tine loc de scuter fara pretentii,pentru ca nu-i asa,de gazolina ne mai descurcam noi ;)

Edited by 255b

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Proiectul" nu se vrea o restaurare ci mai degraba o "retehnologizare" adaptabila pentru nevoile de azi.

Procesul se numește restomod ( restaurare cu modificări + îmbunătățiri ).

Spor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Am dus aseara un rezervor si doua capace laterale la vopsit (electrostatic - negru),altele decat de pe la exponate,de la naftalina ;)

Am cautat ceva repere fara indoituri etc,care nu necesita chituire. Trebuie sa gasesc prin mormane si o aripa spaate buna. Aripa fata e de plastic,pe roata. Urmeaza sa "transfer" fata completa cagiva st 125 cu roata turnata si frana pe disc de pe Minskul meu donator pe cel ce face subiectul discutiei acum. Roata spate,pereche a celei de fata,urmeaza si ea,la fel si telescoapele spate de provenienta virago 250.

"Proiectul" nu se vrea o restaurare ci mai degraba o "retehnologizare" adaptabila pentru nevoile de azi. Nu va fi o mobreta de duminica ce se vrea stearsa cu carpa ci mai degraba o corvoada' de zi cu zi,ce va fi nevoita sa baraie si pe Timis,si-n padure,si pana la Kaufland,si de colo colo,va tine loc de scuter fara pretentii,pentru ca nu-i asa,de gazolina ne mai descurcam noi ;)

Salutare !

 

Cred ca o sa fie la sfarsit un super Minsk , siguranta, confort si eleganta ,iar drumurile prin padure vor fi o adevarata placere si pentru ea si pentru tine cu asemenea suspensii !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bau,

N-am sa fac cross cu ea si nici bataie de joc,ca vorba aia - mi-a cam trecut,dar va avea de infurat destule,nu prea va fi menajata. D'aia am ales-o ;)

Da,e mai placuta cu imbunatatirile aduse amintite mai sus,singurul dezavantaj - pinionul spate,dar am 'ocolit' obstacolul,am taiat dantura de pe un pinion de minsk si a fost 'suprapusa' la cota de presare peste piniunul de cagiva dupa ce in prealabil a fost decupat si acesta. Cota de presare,şamfrenat pe ambele parti,haftuit si aia e ..

'Multi vede putini pricepe'

Pana o sa gasesc un pinion care sa potriveasca si la numar de dinti,pas,prindere o sa ma 'descurc' tăt aşe,in rest ...

» Post actualizat in 11 Feb 2018 17:47

Procesul se numește restomod ( restaurare cu modificări + îmbunătățiri ).

Spor !

mno.. o fi,n-am stiut,

mi-am notat :)

» Post actualizat in 12 Feb 2018 10:35

TM 47 KGB de azi imi apartine 😎

(cu RUS sunt luate toate,de la 01 la 99)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cei ce sunt fani ai modelelor Minsk 125, avand adunate unele informatii referitoare la faze din evolutia modelului incerc sa postez aici unele aspecte legate in special de varianta K58, pe care o cunosc mai bine, ramanad multe necunoscute despre modelele precedente.

Inceputul a fost DKW 125, apoi din cate stiu Moskva M1A,Moskva M1M, K 55, K58.

Ca la mai toate modelele sovietice au existat si combinatii care nu apartin strict unuia dintre modele (adica sunt modele de K 58 cu rezervor de K 175 ori K58 varianta cu butuc roata cilindric, cu carcasa lant spate turnata (similar cu cea de la K175), deasemenea versiuni cu cutie de scule si pe partea dreapta, chiar daca modelul de baza are doar cutie de scule pe partea stanga, etc).

Motorul in principiu nu a fost mult modificat pornind de la DKW 125, diferentele in timp au fost la chiulasa si sistemul electric (pornindu-se de la variantele cu dinam si cutie electrica si ajungand la K58 la magnetou de 6V.

Schimbari majore in evolutia modelului au fost in ceea ce priveste suspensia, furca fata trecand cand de la furca paralelogram, apoi o furca cu brat oscilant si un amortizor cu frecare (la Moskva M1M, unde si suspensia spate are un sistem deosebit, ce nu a mai fost utilizat si cred ca nici foarte fezabil), la furca telescopica .

Motorul a ramas cu cutia de 3 viteze pe toate modelele.

Sunt aici diverse poze toate cu modelul de 125cc fabricate in Rusia pana ka K 58 (din 1958)


» Post actualizat in 22 Jun 2018 09:12

Modelul K 58 este cel maroniu, cu motorul cu chiulasa cu bujie si decompresor(ca in poza ce prezinta doar motorul).

Se vede ca la M1M cilindrul este diferitm avand si capace pentru prelucrarea baleajelor (M1M fiind cel de la expozitie, cu suspensia mai ciudata), iar M1A se distinge prin suspensia paralelogram si cutia electrica.

La versiunile precedente K 58, ceasul de kilometraj nu este integrat in far, este montat langa far, in partea dreapta, farul fiind fara martori la M1A , becul martor e pe cutia electrica si kilometrajul separat, apoi la K55 apare releu, becuri martor in far, dar ramane kilometrajul separat.

Sunt deasemenea versiuni diferite de toba de evacuare, pornind de la "coada de rechin", apoi una "trabuc" demontabila si "trabuc" compacta, similara cu cele de la K175.

Stopul spate in mod normal a fost cel mic, ca si la IJ 49, dar au fost si echipari cu stopul mai mare, ca la K175 (fara triunghiul pentru stop frana).

Se observa si din aceste cateva poze cate "variatiuni" au fost pe aceste modele, cred ca M1M a fost produs destul de putin si nu au fost variante, dar la K55 si K58 nu a fost la fel.


» Post actualizat in 22 Jun 2018 09:14

Au fost deasemenea variante sport.


» Post actualizat in 22 Jun 2018 09:25

Se vad si multele similitudini cu DKW 125 (sunt desemenea regasite si la MZ 125).


» Post actualizat in 22 Jun 2018 09:29

Indicator mecanic pentru pozitia schimbatorului.

post-33773-0-82808300-1529652250_thumb.jpg

post-33773-0-09940800-1529652268_thumb.jpg

post-33773-0-56303700-1529652290_thumb.jpg

post-33773-0-59052100-1529652305_thumb.jpg

post-33773-0-78069800-1529652316_thumb.jpg

post-33773-0-56727800-1529652404_thumb.jpg

post-33773-0-41852200-1529658723_thumb.jpg

post-33773-0-52352000-1529658741_thumb.jpg

post-33773-0-92857200-1529658762_thumb.jpg

post-33773-0-63415600-1529658819_thumb.jpg

post-33773-0-62657600-1529659134_thumb.gif

post-33773-0-34369700-1529659468_thumb.jpg

post-33773-0-36163100-1529659702_thumb.jpg

post-33773-0-92043500-1529659752_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erau mai frumoase Minskurile astea vechi,are cineva asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea sunt toate K 58

 


» Post actualizat in 29 Jun 2018 11:13

Au cam ruginit in 60 de ani!

 


» Post actualizat in 03 Jul 2018 05:37

Cand credeam ca le-am cam vazut pe toate in materie de variante la motocicletele "K" cu magnetou (adica K175 si K58), unde am demontat mai mult de 10 magnetouri, am descoperit ca se mai poate.

Motocicletele rusesti aproape ca sunt unicate, la acelasi model gasesti diverse configuratii si combinatii cu alte versiuni.

Pe un K58 am gasit un magnetou cu rotorul avand o configuratie constructiva complet atipica.

Toate magnetourile intalnite aveau rotorul cilindric, cu magnetii integrati.

Acest magnetou are rotorul de forma unui rotor din gama celor bobinate, adica nu mai are material turnat ca sa fie cilindric, ci cei 8 lobi cu placutele magnetice sunt lasate separate.

Este probabil o prima varianta a rotoarelor de magnetou la care eu vad riscul ca sa "plece" o placuta magnetica si sa distruga magnetoul (aici vad ca din fericire a rezistat 60 de ani).

post-33773-0-81542900-1530270143_thumb.jpg

post-33773-0-66617400-1530270206_thumb.jpg

post-33773-0-09368500-1530270242_thumb.jpg

post-33773-0-92354800-1530270301_thumb.jpg

post-33773-0-47186300-1530270653_thumb.jpg

post-33773-0-22580500-1530270779_thumb.jpg

post-33773-0-74960800-1530595632_thumb.jpg

post-33773-0-88658200-1530595640_thumb.jpg

post-33773-0-03591800-1530595977_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună, vă rog să mă ajutați - cum se leagă bornele magnet la aprinderea electronică? Nu sunt notări din păcate.. Merci!

» Post actualizat in 22 Aug 2018 11:16

Am uitat poza...

post-61874-0-17517100-1534936541_thumb.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa te ajuta asta.

E simplu!

 


» Post actualizat in 23 Aug 2018 05:43

Scuze, am pus ceva de 2 ori

 


» Post actualizat in 23 Aug 2018 06:50

Sa ai grija ca sa fie contactele destul de bune.

Deasemenea legatura la masa, atat a bobinei cat si masa ce merge in "napolitana", contacte bune, nu doar fire legate cumva, altfel e o aprindere fara pretentii si fiabila.

post-33773-0-62360200-1535002907_thumb.jpg

post-33773-0-40346400-1535002915_thumb.jpg

post-33773-0-58017400-1535002923_thumb.jpg

post-33773-0-99832900-1535003017_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumiri! Ne-am descurcat, schema a fost foarte utilă!

Toate cele bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai gasit ceva, era trecerea la Minsk, de la K 58.

Am vazut ca cineva vindea un cadru de K58, ce avea butucii de roata diferiti de cei cunoscuti la K58 si nu intelegeam de ce.

Mai tarziu (1970) a fost o varianta intermediara Minsk M105 ce a folosit unele "idei" de la K 58(ori versiunile de 125cc), dar actualizat cumva, "mai imbracat" pot sa spun, care se pare ca a avut si rotile rigidizate si cu butuc pentru spite egale.

Eu nu am vazut in Romania astfel de model.

post-33773-0-03246600-1537529824_thumb.jpg

post-33773-0-37816100-1537529838_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumpar cutii laterale de Minsk in stare buna !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari și bun găsit!!! Ma puteți ajuta cu o aripa fata Minsk? 

Nr telefon 0736484321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...