Sari la conținut

Minsk


cosminv46
 Share

Postări Recomandate

Salut. Vad ca bate vantul rau pe partea asta a comunistelor. Eu am pus cam 250-300 de grame. Nici nu e tare nici moale. E numa' bun. Daca ai gasit sa imi spui şi mie cat se pune. Numa' bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 325
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Avand in vedere faptul ca telescoapele de Minsk au acelasi principiu de functionare si sunt cu putin mai subtiri decat cele de IJ puteti incerca sa puneti in fiecare cca 120 g in fiecare ( la IJ se pune 150 g ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Avand in vedere faptul ca telescoapele de Minsk au acelasi principiu de functionare si sunt cu putin mai subtiri decat cele de IJ puteti incerca sa puneti in fiecare cca 120 g in fiecare ( la IJ se pune 150 g ).

multumim lolo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit mai multe cantitati pe la comuniste si am ajuns la concluzia ca 190 gr ar fi sufficient ca telescopul sa aiba o revenire corecta , la urma urmei asta e rolul uleiului , ca partea de presiune ii revine arcului. As mai avea o problema , de mult timp nu am mai crapat un Minsk , e vreo regula aparte la montarea cutiei de viteze? La ij spre ex , trebuie sa o montezi pe vit a-ii-a , la Jawa alta smecherie , insa vreau sa -mi spuneti daca si Minskul are vreo ordine de montaj. Multumesc.


» Post actualizat in 29 Apr 2015 04:55

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o aprindere la al meu Minsk? La intrari in napolitana sunt 4 fire. 02-lumini, 3-aprindere, a-senzor si cel de la M-? Unde trebuie legat pe stator? Tin sa mentionez ca e modelul vechi de aprindere (original).
» Post actualizat in 18 Apr 2015 18:20
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o aprindere la al meu Minsk? La intrari in napolitana sunt 4 fire. 02-lumini, 3-aprindere, a-senzor si cel de la M-? Unde trebuie legat pe stator? Tin sa mentionez ca e modelul vechi de aprindere (original).

Ai gasit aprindere si schema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit mai multe cantitati pe la comuniste si am ajuns la concluzia ca 190 gr ar fi sufficient ca telescopul sa aiba o revenire corecta , la urma urmei asta e rolul uleiului , ca partea de presiune ii revine arcului. As mai avea o problema , de mult timp nu am mai crapat un Minsk , e vreo regula aparte la montarea cutiei de viteze? La ij spre ex , trebuie sa o montezi pe vit a-ii-a , la Jawa alta smecherie , insa vreau sa -mi spuneti daca si Minskul are vreo ordine de montaj. Multumesc.

» Post actualizat in 29 Apr 2015 04:55

 

Ai gasit aprindere si schema?

aprindere iau de pe site-ul de piese de minsk si schema mi-a dat-o un user. Sper sa fie buna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ca info, am gasit un piston ce se potriveste pe Minsk. "Made in Taiwan", dar era doar cota de 43,00mm diametru (standard la Minsk este 42,00 apoi cote cu +0,25). si cu bolt tot de 14mm si care este net superior la ce se mai gaseste.

Setul are segmenti, bolt, sigurante de bolt, cu bolt "flotant" in piston (nu e nevoie sa incalzesti pistonul).Adevarat, a costat 85 lei, fata de cca 50/60 cum se gaseste mai ieftin, dar eu sunt multumit de cum arata.

Totul e sa accepti sa alezezi pana la diametrul de 43,00 (daca acum esti pe nominal ori cota 1).Eu am gasit acest piston in Sf.Gheorghe (covasna).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de aceea am intrebat si eu de cotele pistonului am gasit niste pistoane de 52 si 52.5 cu bolt pe 14 si vroiam sami pun muzicute pe cilindru plus 0 toba sport sa I mai dau ceva putere la minsk asa ca pt offroad sa aibe mai multa viata,..maine imi sun tovarasul cu piese de scutere sa I zic cotele la piston (multumesc domnului Emanuel)

Editat de grasu_xxl_boss12
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca toba "sport" e pentru motor in 2 timpi o poti monta linistit. Daca e pentru motor in 4 timpi poti uita de ea ( n-o sa te ajute deloc, ba dimpotriva ).

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o intrebare. Azi am scos agregatul la plimbare si cand am venit acasa am observat ca picura benzina din filtru de aer. Deci...baga benzina din carburator in filtru si bujia e afumata. De ce? Mentionez ca e nou noutz carburatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o intrebare. Azi am scos agregatul la plimbare si cand am venit acasa am observat ca picura benzina din filtru de aer. Deci...baga benzina din carburator in filtru si bujia e afumata. De ce? Mentionez ca e nou noutz carburatorul.

Zic și io: Un pic de uzură între fusta pistonului și cilindru? Dacă fusta nu închide bine pe cilindru,o parte din amestecul aer-benzină se întoarce în carburator în loc să o ia în sus prin baleiaje.Dacă zici că,carburatorul e ok.(ceea ce spun eu se poate testa)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindru, piston, secmanti sunt ok. Verificate acum o saptamana

Cilindru, piston, secmanti sunt ok. Verificate acum o saptamana

Cilindru, piston, secmanti sunt ok. Verificate acum o saptamana

Cilindru, piston, secmanti sunt ok. Verificate acum o saptamana

cum le-ai verificat?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut! Imi cer scuze pentru off topic dar am scris la cereri de piese si nu am primit nici un raspuns. Poate ma ajutati voi.

 

Stiti unde asi putea gasii sau aveti careva de vanzare un stator de Minsk in stare buna? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresia. Pus secmenti in cilindru, palma pe cilindru si dat drumu la piston. Cam atat stiu

Salut , avansul trebuie reglat corect, in acelasi timp si carburatorul , daca e K65 treb reglaj f fin la aer, iar daca ai PAKO reglajul se faca mai usor. De recomandat carb PAKKO(mod vechi) , mai economice. Ca sa verifici etanseitatea pistonului pe cilindru nu pui segmenti , doar pistonul. Compresia o verifici doar cu aparate iar acasa, orientativ, cu motorul montat scoti bujia , pui degetul pe locasul ei si dai pedala. Pt asta trebuiesc multi ani de experienta . Editat de oldbiker_johan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut,ma ajuta si pe mine cineva la un carburator pakko nu stiu sa il reglez

motorul nu sta la relantiu doar daca il turez putin daca las acceleratia moare

tin sa precizez ca motorul se ineaca daca ii pun esapamentul dar nu stiu de ce iar fara merge de rupe atata doar ca e dereglat carbu

motorul nu dezvolta putere

cand l-am cumparat motorul era tot varza lant de distributie,segmenti,semeringuri,rulmenti,garnituri,aprindere (napolitana)

am schimbat toate piesele

se ineaca cate odata si fara toba si se aude un bubuit in carb sau filtru nu stiu exact si nu stiu de ce

P.s. am strans surubul de la benzina si l-am desfacut 2ture si jumatate iar surubul de aerul l-am pus in toate pozitiile posibile dar nimic

carbul era infundat l-am suflat cu aer comprimat si s-a desfundat dar tot nu merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca merge fara toba pare normal, deoarece acel rateu in carburator inseamna un amestec sarac.

Daca nu e toba (care sper ca nu e foarte infundata ori cotul plin de calamina) nu mai exista o contrapresiunea in timpul admisiei si permite ca in camera sa ajunga o cantitate mai mare de amestec proaspat.

La carburatoarele rusesti, in general,merg cu surubul de aer strans la maxim, ori cca 1/2 ture, teoretic se pleaca de la cca 2,5 ture, dar nu e lege, deci incearca cu el strans maxim apoi desurubezi cca 1/4 ture.

Referitor la mers fara toba, verifica cat e de curata (nu uita si de cot, deoarece se depune calamina ce obtureaza uneori destul de mult si chiar fant de la iesirea din cilindru, unde deasemenea se obtureaza).

Daca cu tot lantul evacuarii curat (foarte important la 2T si mai ales ca e doar o evacuare) tot face astfel, mai ridica cuiul de dozaj o pozitie, dar asta dupa ce te-ai convins ca ai facut primii pasi.

Cand e gata sa ne spui ce a fost de fapt acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca merge fara toba pare normal, deoarece acel rateu in carburator inseamna un amestec sarac.

Daca nu e toba (care sper ca nu e foarte infundata ori cotul plin de calamina) nu mai exista o contrapresiunea in timpul admisiei si permite ca in camera sa ajunga o cantitate mai mare de amestec proaspat.

La carburatoarele rusesti, in general,merg cu surubul de aer strans la maxim, ori cca 1/2 ture, teoretic se pleaca de la cca 2,5 ture, dar nu e lege, deci incearca cu el strans maxim apoi desurubezi cca 1/4 ture.

Referitor la mers fara toba, verifica cat e de curata (nu uita si de cot, deoarece se depune calamina ce obtureaza uneori destul de mult si chiar fant de la iesirea din cilindru, unde deasemenea se obtureaza).

Daca cu tot lantul evacuarii curat (foarte important la 2T si mai ales ca e doar o evacuare) tot face astfel, mai ridica cuiul de dozaj o pozitie, dar asta dupa ce te-ai convins ca ai facut primii pasi.

Cand e gata sa ne spui ce a fost de fapt acolo!

la cui am 5 canale ,am pus pe fiecare si tot nu merge

toba am pus-o sus in gat avea calamina dar am batut putin cu ciocanul si a mai cazut din ea(gatul e modificat si toba vine cu 2-3cm mai jos de prinderea din fabrica)

carbu e curat suflat cu aer desfundat surubil de aer(eu ii ziceam pana acum benzina) l-am strans de tot si am inceput cu 0;1.5;2.5;3ture dar nimic nu am filtru de benzina si trebuia sa am dar asa l-am cumparat motorul si a cam intrat mizerie dar am inprovizat un filtru dintr-o carpa pusa pe furtun

am observat ca da scanteie cand si cand dar nu am dat importanta si cred ca de aici am probleme

NU stiu exact cum sa reglez avansul (eu stiu ca trebuie sa desfac bujia sa duc pistonil in punctul mort cel de sus si sa dau inapoie 2.5mm iar traducarorul sa nu aiba o distanta mai mare de 4mm)DACA NU E BINE CORECTATIMA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...