guzz Postat August 21, 2006 Share Postat August 21, 2006 as avea nevoie de ajutorul vostru , am un prieten care si-a luat 600 f-ul asta si am obs. ca fata e un pic cam dura si am observat ca la reglajul acela de amortizor asa zisul'' clic'' sunt diferente dreapta are un clic si stanga are 3 , banuiesc ca amandoua trebuie sa fie la fel, asadar recomandati-mi cum sa fac un reglaj mai soft , ca oricum baiat-ul e mai'' incepator'' si pana invata sa se dea la'' extrem''sa fie mai confortabil decat ''hard '' . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kloud Postat August 22, 2006 Share Postat August 22, 2006 (editat) salut. uite pagina din manualul de srvice cbr 95-96(nu cred ca e diferenta, cel putin la furca, intre 95-96 si 98).Tteoretic (inca nu am avut ocazia sa trec la practica ) , ar trebui scurs tot lichidul, masurat ca volum, pus inapoi cit spune in carte(467 cc, parca- scrie pe foaie). in cazul in care nu iti place, o vrei mai sus, pui lichid simultan, ina ambele brate ale furcii, astfel incit sa o inalti cite 2-3 mm odata. ca volum lichid, pierpatrat ori 2-3mm(inaltime), banuiesc ca poti pune cu seringa.Pe masura ce o inalti, se va si intari, ca feedback. Am gasit un link mai demult, despre cum sa reglezi furca la honda in general. Se tine in echilibru, fara greutate pe ea(adica doar greutatea proprie), se marcheaza(cu un marker sau ceva car lasa urma), dupa care se ridica de ghidon, de ambele parti, pina se desprinde putin de la pamint(sa nu mai aiba greutate pe furca) si se masoara cursa. Ar trebui sa fie intre 18-22mm. repet, asta e informatie teoretica, gasita pe un site de setup. Daca am greseli,in exprimare, sunt la inceput. Daca e mai multa informatie decit aveai nevoie, e oricum interesanta. Asfalt uscat Editat August 22, 2006 de kloud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WildPuppy Postat August 22, 2006 Share Postat August 22, 2006 (editat) as avea nevoie de ajutorul vostru , am un prieten care si-a luat 600 f-ul asta si am obs. ca fata e un pic cam dura si am observat ca la reglajul acela de amortizor asa zisul'' clic'' sunt diferente dreapta are un clic si stanga are 3 , banuiesc ca amandoua trebuie sa fie la fel, asadar recomandati-mi cum sa fac un reglaj mai soft , ca oricum baiat-ul e mai'' incepator'' si pana invata sa se dea la'' extrem''sa fie mai confortabil decat ''hard '' . Eu ama vut probleme cu semeringurile, si cu ocazia schimbarii lor am schimbat si uleiul. Am pus cat zicea in manual (400 nu stiu cat) si am observat cand am plecat de la service ca partea fata parca era sudata, asa de rigida era. Am fost inapoi la baieti, le-am zis care-i treaba si am scos cate 50ml din fiecare, acuma merge ca unsa pe gropane... Tot baietii mi-au zis ca la un alt cbr600F3 ca al meu, telescoape aceasi marca (probabil originale) au pus ca la manual si a fost OK. deci, din volumul de ulei sigur reglezi rigiditatea, fara probleme. Daca la tine/el functioneaza reglajul din varful telescopului, incearca de acolo. Punele amandoua pe minim/maxim cum vrei, si de acolo le ajustezi pe amandoua deodata pana obtii efectul dorit. Exista posibilitatea (foarte redusa) sa fi fost reglata pe un stand k-lumea dincolo, si de aia sa fie diferite setarile, dar ma sincer indoiesc... asta se face pt. curse serioase, nu pt. street... Editat August 22, 2006 de WildPuppy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat August 22, 2006 Autor Share Postat August 22, 2006 multumesc baieti , pentru inceput am sa-i schimb uleiul si semeringurile ,si am sa pun cantitatea de ulei din caiet-ul de service , apoi am sa reglez din tija de amortizor pana ajung la efect-ul dorit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.