Dan R Postat August 7, 2003 Share Postat August 7, 2003 Aseara m-am intalnit in Iasi cu un tip din Elvetia care face pe BMW R 1150 GS un tur inceput in Elvetia (normal) si continuat cu Italia -> Libia -> Tunisia -> Egipt -> Israel -> Iordania -> Siria -> Turcia -> Grecia -> Bulgaria -> tarisoara noastra. Ii zic fain motor asi vrea si eu unul la fel! (mai exact Wunderbar Motorrad! Ich mochte sezh viell ein solches BMW). Tipu' zice in Romania BMW R 1150 GS mai bine Niet! 2 argumente: daca se defecteaza ABS-ul (astea au si asa ceva...) sau injectia le mai reglezi pe la Viena dar mai sigur la Munchen sau la orice service autorizat care are computer/tester de diagnosticare a motorului exact ca la masini. Asa ca mi-a recomandat sa merg cu ce am in prezent. Danke main Herr! Ganz ferstanden! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 7, 2003 Share Postat August 7, 2003 sincer, inca nu pot sa spun ca bmw m a convins cu noile modele. au scos ei un 650 ST cred care arata belea, dar pt asfalt.sunt de acord ca toate gizmo urile astea pe care bmw ul le cam pune(abs, franare simultana, etc) sunt bune, dar nu la noi, in fundu lumii, unde a intarcat mutu mobra.la noi ai probleme cu piesel pt o masina mai rara, dapoi cu un motor ..... ei nu zic nu, iti vand motoru, dar service......cucu. long live KTM/Szold.obiectiv vorbind, cred ca este marca cu serviciile post-sale cele mai bune din ro.ehhhh, mai e mult pana departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat August 7, 2003 Admin Share Postat August 7, 2003 Cam asa e cu OZN-urile astea. Un colaborator neamtz a avut probleme cu asa ceva in Timisoara si am chemat reprezentanta BMW (fara sa le spunem exact despre ce e vorba, dar astia s-au aruncat inainte cu capu poate o pun de-o factura grasa). Cand au vazut despre ce e vorba au facut cale intoarsa Pana la urma a venit unul dintre baietii din Tm care repara motoare pentru strainii veniti la enduro si a rezolvat problema: bateria moarta (motorul a stat la firma in parcare 1 an cu computerul de bord functional). Ia baterie daca ai de unde, asa ca neamtu s-a suit in masina, a plecat acasa la germanica si a venit cu o baterie orighinala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 9, 2003 Share Postat August 9, 2003 Mai baieti, astea-s prostii de speriat copii. 1.cu sau fara ABS (ca-i optional) merge la fel motorul, daca se defecteaza, nu-i nimic, frana nu este afectata. 2.sa nu crdeti ca de ex. un KTM daca se strica sa poate bricola pe marginea drumului mai usor decat un BMW. Eu am si KTM si BMW, iar cu BMW-ul m-as duce si la capatul pamantului cate despre KTM nu pot sa spun acelasi lucru. Cat priveste chestiile electronice, eu sunt de parere ca sunt mult mai fiabile decat piesele mecanice. De ce credeti ca astazi nu se mai fac motoare (nu vorbesc de IJ sau Dnepr) cu aprindere cu ruptor? GS-ul este unul din cele mai reusite motociclete din lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat August 11, 2003 Autor Share Postat August 11, 2003 Stiu ca GS-ul e considerat cel mai robust Enduro, de aceea imi doresc unul. Dar am relatat parerea unui posesor, cu dorinta ascunsa ca cineva sa il contrazica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 11, 2003 Share Postat August 11, 2003 Daca vrei un R1100 GS sau R1150 GS, tebuie sa stii ca este o motocicleta grea (250 kile) si nu prea e enduro. Am mers pe drumuri forestiere (chiar unele mai accidentate) merge misto, suspensia face fata (doar sa nu vrei sa sari cu el) am mers si cu 120 pe drum forestier si este super stabil, dar cand trebuie sa-l opresti pe pietris e belea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat August 12, 2003 Autor Share Postat August 12, 2003 Ar fi si pacat (daca asi putea...) sa incerc sa fac figuri de cross cu GS-ul. Pt mine GS-ul ar fi mijlocul ideal de a face o calatorie pana in Spania, Suedia etc si de a putea vizita si locuri mai salbatice dar in nici un caz sa fac hard enduro cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 12, 2003 Share Postat August 12, 2003 cel mai mult cu GS-ul am mers 850 km intr-o zi si cred ca mai puteam, are o pozitie de condus foarte comfortabila si cuplu suficient ca sa nu schimbi vitezele tot timpul. Intr-a 5-a merge de la 50 in sus fara probleme este o motocicleta pe care o pot recomanda oricui in Romania, rezista la drumurile noastre, nu consuma mult (5-6 l cu 2 persoane si max 140 km/h) si gasesti piese la Automobile Bavaria la preturi mult mai mici decat pentru japoneze (si ti-le aduc in max 10 zile). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 13, 2003 Share Postat August 13, 2003 zii si preţu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat August 13, 2003 Autor Share Postat August 13, 2003 Apropo de GS in testul comparativ din Spania (Moto Univers sau Moto Life ??) intre R 1150 GS, Varadero si Suzuk V Strom 1000, boxerul e superior la majoritatea capitolelor. Japonezele in cauza mai puncteaza la niste chestii mai mult de detail, dar la tinuta de drum pe strasse dar mai ales pe teren accidentat, ergonomia motociclistului la ghidon, BMW ist uber ales. Ich habe gesagt, gesagt bleiben, adica am zis, am zis nu-i bai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 13, 2003 Share Postat August 13, 2003 A pomenit Soso de pret, nu-i motocicleta ieftina, dar isi pastreaza valoarea, oricum nu cred ca e mult mai scumpa decat varadero sau V-strom. A mea este din 1994, si am luat-o cu 6.300,-EUR anul trecut cu 16.500 km la bord, era atat estetic cat si din punct de vedere tehnic ca si noua. Intr-un an am facut 15.000 km cu ea, fara cea mai mica problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paris Postat Noiembrie 2, 2003 Share Postat Noiembrie 2, 2003 R1150GS e cam cu 50% mai scumpa decit V-STROM (al naibii de scumpa). O sa am de platit la GS inca vreo cinci ani, dar face distractia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Noiembrie 3, 2003 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2003 Pai cat costa un V Strom, ca un GS cu toate taxele e 12.000 Euro in Romania (la fel ca un LC8)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paris Postat Noiembrie 3, 2003 Share Postat Noiembrie 3, 2003 Pretul de lista la V-Strom in Canada este de 11900 CAD iar la R1150 GS 17600 CAD. Se mai poate negocia putin (citeva sute) in cazul V-Strom dar BMW nici nu discuta. Ambele preturi sint fara TVA si alte taxe cum ar fi pregatirea motocicletei pentru vinzare (vreo 300 CAD). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Noiembrie 4, 2003 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2003 Frate Paris de ce nu zici ca esti din Canada... Pai e normal sa coste Suzi mai ieftin in canada decat BMW-ul din cauza de taxe, transport alea, alea. In Romania e invers V Strom 8.260 EURO CIP si 12.370 Euro DDP (putin mai scump decat DDP la BMW R 1150 GS Adventure!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paris Postat Noiembrie 4, 2003 Share Postat Noiembrie 4, 2003 Frate Dan, n-am zis pentru ca sint din Romania, doar traiesc in Canada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Noiembrie 5, 2003 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2003 Apropo Paris, cat de lung e sezonul moto in Canada? 3 - 4 luni? Si apropo de enduro, Canada si zona de tundra canadiana cred ca se pot face niste expeditii enduro pe cinste prin zona, mai ceva ca la Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paris Postat Noiembrie 5, 2003 Share Postat Noiembrie 5, 2003 Eu am luat motorul pe la inceputul lui mai si am mers cam 7000 km pina pe la inceputul lui noiembrie. As zice cam asta ar fi sezonul pe aici, cam aceeasi durata ca la Brasov. Nu am ajuns inca in tundra, am preferat sa merg spre vest la Pacific vara asta, trecind Muntii Sticosi. A fost excelent iar la anul ma bate gindul sa ajung in Grand Canyon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 11, 2003 Share Postat Noiembrie 11, 2003 nene paris, cre ca o sa ti dau pe mail o poza cu mine sa ma lipesti langa far pe undeva, sa vad si eu peisajele alea "oribile" de care vorbesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paris Postat Noiembrie 12, 2003 Share Postat Noiembrie 12, 2003 Tare mi-ar place sa am citiva prieteni sa hoinarim impreuna, ca sa nu mai vorbim de berile de dupa. Din pacate, nu le putem avea pe toate..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Noiembrie 20, 2003 Share Postat Noiembrie 20, 2003 Frate Smokey,ma mir cum de nu i-or si spart capu aia de la reprezentanta lu colaboratoru` neamtz.Pune-te in locu lor.Cum ar fi sa te aduca cineva dinRFG pina in RSR numa ca sa-i schimbi bateria la motor...Macar de le ziceati sa aduca si baterie... Trebuia pus,totusi un voltmetru pe ea inainte de a da telefon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FRR Postat Iunie 23, 2004 Share Postat Iunie 23, 2004 cipri ce pot sa zic am auzit ca ati fost iesiti cu parapantele si ca nu ati prea avut parte de termice dar oricum respecte pt. ca le faci pe amandoua ( moto , parapanta) TINU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Iunie 24, 2004 Share Postat Iunie 24, 2004 Off Topic : tinule invata sa trimiti "personal mesage" OK? RESPECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Iunie 25, 2004 Share Postat Iunie 25, 2004 nu au probleme. singurul lucru care ma deranjeaza este ca necesita reglaj de culbutori la fiecare 10,000km dar asta se poate face de oricine. nu exista probleme de aprindere sau injectie la modelele curente 2 spark. cred ca imi iau noul gs1200. relativ la service auto bavaria e super ok, au un mecanic de motoare ultracompetent, piese aduc in 10 zile max iar tariful de manopera e 20eu/ora, cam la fel ca la citroen de exemplu. nu mai zic ca si la dacii am fost taxat asemanator. masinile/motoarele sunt mai ieftine nitel ca in germania/america, piesele absolut rezonabile (fata de pretul din alte tari, adica egal sau mai ieftin). sa nu incepeti ca pentru ca suntem saraci ar trebui sa se dea la toata lumea bmw-uri de pomana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.