heinrich Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 deci pun telescoape de ETZ fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 Si mai castigi si frana pe disc. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heinrich Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 deci sa caut un ETZ. O informatie mai specifica se poate, un ETZ model ... an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Nu lua un ETZ complet cauta pe la dezmembrari te intereseaza diametrul ( sa se potriveasca in jug, eventual se poate si bucsa) si sa aiba lungimea dorita .si daca nu schimbi ghidonul pui doar maneta frana si acceleratia. Pentru ETZ se gasesc piese deci se pot repara.( Eventual cauta la MZ isti precis te ajuta) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beica Razvan Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Buna, am si eu probleme cu furca de la un cx 500 e sport. am puncte de rugina pe tub si nu gasesc tuburi sh pentru modelu asta. ma poate sfatui careva daca as putea sa le reconditionez undeva sau daca se mai pot reconditiona? In caz contrar cu ce as putea schimba sa imi pot folosi sa imi fie ok pentru axul meu de la roata. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 cauta un atelier care face cromare dura. Cromezi si slefuiesti dupa aia. E cea mai buna metoda pentru a le reface. CEl mai probabil vei gasi servicii complete la cei care reconditioneaza cilindrii hidraulici. Nu cred ca va fi ieftin dar asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Noi putem oferi acest serviciu, dar este foarte scump, deoarece sunt putine ateliere care au cromare dura si extrem de putine ateliere care pot rectifica intre centre tuburile cromate. De aici si pretul pe masura, pentru un set de turburi se ajunge la 3-400 EUR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 serios? https://www.google.ro/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=cromare+dura&* https://www.google.ro/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=cromare+dura+cilindri+hidraulici&* exista si metaliare dura ca alternativa la cromare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beica Razvan Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Noi putem oferi acest serviciu, dar este foarte scump, deoarece sunt putine ateliere care au cromare dura si extrem de putine ateliere care pot rectifica intre centre tuburile cromate. De aici si pretul pe masura, pentru un set de turburi se ajunge la 3-400 EUR. daca cumva scade pretul la jumate ii in bugetul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 No, o intrebare imbecila: nu se pot inlocui tuburile cromate cu teava din inox care sa respecte diametrele tubului (in cazul in care se gaseste) ? inoxul poate fi lustruit oglinda. nu prea ai vazut tuburi d'astea desfacute, nu? ... teoretic se poate , practic cred ca trebuie cromat chiar daca-l faci din inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Sincer sa fiu, am vazut foarte putin timp...doar cat au fost desfacute de mecanic pentru schimburile de ulei si simeringuri. Ma gandeam ca partea de sus poate fi filetata pe interior pentru a accepta capacul tubului insa nu stiu cum este configuratia interioara a tubului original. Desigur, solutia propusa de mine este una ipotetica pentru cazuri ca cel de mai sus, unde piesele sunt rare / nu gasesti sa le cumperi de noi / sunt foarte scumpe. Probabil in strainezia unde piata serviciilor este mult mai dezvoltata o cromare nu ar fi atat de scumpa...sau poate ma insel. munca in zadar aia e, piata serviciilor din strainezia e mirobolanta sunt furci si furci , partea de sus binenteles ca poate fi filetata si aia de jos se face ca tot de masini a fost facuta , dar ce sens are? furcile la gunoaiele astea ancestrale sunt niste suporti de arc, atat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Da, problema apare cand vrei sa tii motoreta veche stoc pentru restaurare si nu mai gasesti piese. Baiatul de mai sus cred ca vrea sa faca un cafe racer sau ceva de genul, caz in care ar avea o piata foarte larga de a alege niste amortizoare decente in stare foarte buna iar cu putine adaptari poate tine roata stoc. cine vrea sa aiba o motocicleta veche si stock (de concurs) nu se uita la cateva sute-mii de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 cautati preturi si vedeti unde ajungeti. Nu luati de buna o singura cotatie data aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.