tonidinsibiu Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 hello. am o Jawa 350cmc din '62. tin foarte mult sa o fac sa mearga. Din pacate nu mai am timp si know how sa finalizez proiectul. E vopsita, cauciucuri noi, motor ok, aprindere electronica (motorul l-am pornit) etc etc. Eu zic ca mai trebuie revizuite franele, ambreiaj (am cumparat de la rusi set placute ambreiaj), reglat carburator, un filtru de aer, ulei, ulei furca, posibil mici probleme la furca sau jug, are un joc ciudat. Pentru cine a mai reparat din astea nu cred ca e mare lucru. So.. va rog sa ma indrumati la cine sa apelez sa o faca functionala ca sa pot sa ma prezint la ITP si sa fac actele pe ea. Locuiesc in Sibiu. Deci daca stiti vre-un doctor in comuniste in zona mea va rog sariti cu sugestii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 L-am cunoscut pe Toni din întâmplare alaltăieri-dimineață, pe la vreo două noaptea. Trecuserăm cu Zeta de Comarnic (revenind spre București), ploua urât și îmbâcsit, iar nouă ni se făcuse frig și-am tras la un ceai într-o benzinărie. M-a luat "la rost" un tânăr bărbos, coborât dintr-un Transporter mai vechi, cvasi-boemo-hippie style. Dintr-o vorbă-ntr-alta o lăudăm pe Zeta, schimbăm impresii despre starea vremii, apoi el îmi spune că are o Jawă 354 cu oleacă nevoie de îngrijiri, iar în cele din urmă ne recunoaÂştem ca tovarăÂşi forumiÂşti. Am înțeles că Toni organizează (sau ia parte la) un soi de întrunire/paradă a "old-timer"-elor în Sibiu peste vreo două săptămâni. O să vină "broaÂşte" multe Âşi tot aÂşa. Cât despre Jawă, sunt nițel cam departe deocamdată dar mi-ar plăcea să-i fac felul cândva. Mai vedem. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Nu-s prea aproape de Sibiu, dar daca Toni are nevoie de sfaturi, pot sa i le ofer cu mare drag si de la distanta! Astept un semn! Am si io o Jawa de 350 model apropiat ca asta si daca e nevoie de ceva, poate gasesc prin vastul meu domeniu piesa necesara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidinsibiu Postat August 27, 2012 Autor Share Postat August 27, 2012 Dupa o lunga perioada de timp am reinceput(pentru a nu stiu cata oara) resuscitarea Jawei. Sambata cu ajutorului si la sugestia lui Andrei (skodist) ne-am apucat de treaba. Motorul pornea dar se tura blana. Dupa cateva ceasuri Andrei isi da seama ca cablul de acceleratie este prea scurt si ca sertarul era deschis in blana. ) rasete bere etc... trecem si la ambreiaj.. ceva probleme si pe acolo dar s-au rezolvat. debreiaza! optimisiti zicem ca punem roata spate sus si dam o tura. dar n-a fost sa fie. filetul dus la butuc pe partea cu roata dintata... deci trebuie mers la strung... asta e. Asta sa zicem ca o rezolv azi dar ce fac cu cablul de acceleratie? maneta nu mai e una originala.. teoretic daca scurtez mansonul cablului ar trebui sa fie ok... nu? o sa mai revin cu probleme pe masura ce apar... si stiu ca o sa apara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Am patit si eu exact una ca asta din bowden prea lung, s-a turat la max :-) Am mai scurtat din bowden si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidinsibiu Postat August 27, 2012 Autor Share Postat August 27, 2012 Am patit si eu exact una ca asta din bowden prea lung, s-a turat la max :-) Am mai scurtat din bowden si gata. aha... asa ma gandeam si eu... merci! o sa tai din bowden. pana una alta pinionul e la strungar pt rectificare filet si piulita noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Cabluri gasesti la orice magazin care comercializeaza piese de scutere sau biciclete...trebuie doar adaptate putin. Si daca mai ai nevoie de ceva striga tare aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidinsibiu Postat August 27, 2012 Autor Share Postat August 27, 2012 Cabluri gasesti la orice magazin care comercializeaza piese de scutere sau biciclete...trebuie doar adaptate putin. Si daca mai ai nevoie de ceva striga tare aici! aha.. merci!... pai o sa tai din bowden in prima faza, tre sa mai vulcanizez camera pe spate, cauciucurile sunt noi deci e ok, mai rezolv problema de la pinion si teoretic ar trebui sa poata sa se miste prin propriile forte pentru prima daca in foarte foarte multi ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Cabluri am cumparat de la magazin de piese de scuter,am gasit si cel de frana fata cu surubM6la un capat dar cu ceva modificari am reusit sa le adaptez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidinsibiu Postat Septembrie 6, 2012 Autor Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) @alexandru68 ai poze cu roata de care am discutat. e pe spate! Vorbim! aseara am mai mesterit la jawa... am reusit sa montam roata spate si sa intindem lantul... am schimbat cablul de acceleratie cu unul mai lung... am montat o bachelita (cred) intre carburator si cartere si i-am dat pedala. alimentarea din PET prin filtru de benzina... scanteieste... benzineste... si si pornesteeee! bag a-ntaia si pentru prima data in mai bine de 10 ani s-a miscat 10 metri prin forte proprii... a trebuit sa ne oprim ca era 11 seara si vecinu a aprins lumina, si pentru ca Andrei fugea dupa motor cu perfuzia in mana. mi se pare ca porneste numai daca ii dai multa benzina... adica acceleratia la jumate deschisa si cu degetul apasat pe cuiul de la camera de nivel constant. Trebuie sa ne ocupam de reglaje data viitoare dupa cum am citit intr-un post mai vechi a lui kyvacka: .jiglerul de ralanti[cel din alama orizontal pe dreapta pe care scrie 50 sau 55 functie de tipul carburatorului]sa fie strans tare pe scunul sau si sa nu fie infundt[la fel si cnalul de aer respectiv].pentru un motor in rodaj surubul de aer se strange la max. si apoi se desurubeaza 0,5-0,75 tura[180-270 grade].acul de dozaj se fixeaza la al doilea canal de sus pe timpul verii si poi la al treilea cand temperatura coboara sub 5 gradeC.acul de dozaj original e din alama si are 5 santulete de reglaj.sertarasul de acceleratie are un decupaj oblic posterior care cu cat e mai pronuntat cu atat ofera un amestec mai sarac in sarcini partiale[acceleratie 1/4-3/4].jiclorul principal ar trebui sa fie de 96 la motorul tau[adica 96/100mm].daca e mai mic motorul va merge cu amestec sarac la plina sarcina si nu va dezvolta toata puterea sa.invers daca e mult prea mare amestecul va fi prea bogat si motorul va merge innecat.un jiclor usor mai mare[98-100 dar nu mai mult]va duce la o crestere usoara a consumului-0,5-1l/100km-dar performantele motorului se vor imbunatati:putere dezvoltata putin mai mare,temperatura de functionare mai scazuta datorita cantitatii suplimentare de amestec care prin vaporizare raceste cilindrul.oricum initial din fabrica motoarele sunt reglate pe un amestec mai sarac pentru a reduce consumul si a mari resursa motorului. in concluzie kyvacka mea prinde viata! aseara am mai mesterit la jawa... am reusit sa montam roata spate si sa intindem lantul... am schimbat cablul de acceleratie cu unul mai lung... am montat o bachelita (cred) intre carburator si cartere si i-am dat pedala. alimentarea din PET prin filtru de benzina... scanteieste... benzineste... si si pornesteeee! bag a-ntaia si pentru prima data in mai bine de 10 ani s-a miscat 10 metri prin forte proprii... a trebuit sa ne oprim ca era 11 seara si vecinu a aprins lumina, si pentru ca Andrei fugea dupa motor cu perfuzia in mana. mi se pare ca porneste numai daca ii dai multa benzina... adica acceleratia la jumate deschisa si cu degetul apasat pe cuiul de la camera de nivel constant. Trebuie sa ne ocupam de reglaje data viitoare dupa cum am citit intr-un post mai vechi a lui kyvacka: .jiglerul de ralanti[cel din alama orizontal pe dreapta pe care scrie 50 sau 55 functie de tipul carburatorului]sa fie strans tare pe scunul sau si sa nu fie infundt[la fel si cnalul de aer respectiv].pentru un motor in rodaj surubul de aer se strange la max. si apoi se desurubeaza 0,5-0,75 tura[180-270 grade].acul de dozaj se fixeaza la al doilea canal de sus pe timpul verii si poi la al treilea cand temperatura coboara sub 5 gradeC.acul de dozaj original e din alama si are 5 santulete de reglaj.sertarasul de acceleratie are un decupaj oblic posterior care cu cat e mai pronuntat cu atat ofera un amestec mai sarac in sarcini partiale[acceleratie 1/4-3/4].jiclorul principal ar trebui sa fie de 96 la motorul tau[adica 96/100mm].daca e mai mic motorul va merge cu amestec sarac la plina sarcina si nu va dezvolta toata puterea sa.invers daca e mult prea mare amestecul va fi prea bogat si motorul va merge innecat.un jiclor usor mai mare[98-100 dar nu mai mult]va duce la o crestere usoara a consumului-0,5-1l/100km-dar performantele motorului se vor imbunatati:putere dezvoltata putin mai mare,temperatura de functionare mai scazuta datorita cantitatii suplimentare de amestec care prin vaporizare raceste cilindrul.oricum initial din fabrica motoarele sunt reglate pe un amestec mai sarac pentru a reduce consumul si a mari resursa motorului. in concluzie kyvacka mea prinde viata! Editat Septembrie 6, 2012 de tonidinsibiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.