cristidb Postat Aprilie 5, 2011 Autor Share Postat Aprilie 5, 2011 Da, am gaurit carenele. Se monteaza in locul suruburilor care tin motorul de cadru. Ies cam 4-5cm in afara carenelor. Daca sunt prea lungi au toate sansele sa se indoaie sau sa se rupa la impact. Suportul de care se prinde chestia aia vizibila mai are si el inca 6cm pe dreapta si vreo 7 pe stanga. Lumea are o parere buna despre LSL. Sper sa nu le testez rezistenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 merci! asfalt uscat si km multi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiking Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Eu mi-am pus din DELRIN de 10 cm. Mai sunt unele de 7,5cm dar am preferat cele lungi. La modelul acesta de moto nu gasim in Romania fara decupare (iar afara exista fara decupare care se prind in cadru dar nu sunt asa de eficiente) http://www.okazii.ro/catalog/54550105/crash-pad-crashpad-buloane-moto-yamaha-honda-suzuki-kawasaki-ducati.html Daca vrei nr lui de telefon da-mi PM si il dau cu placere. Tin sa mentionez ca el mi le-a montat (contra cost=modic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 30, 2011 Autor Share Postat Mai 30, 2011 Singurul punct in care se pot prinde crashurile la modelul asta e surubul ala de la motor. Cele care se prind mai sus de cadru si ies prin gaura de aerisire sunt niste prostii. Au toate sansele sa indoaie cadrul. Am mai vazut unele care se prind in locul surubului de carena din spate. Nu cred ca rezista la o cazatura. Pentru montaj nu trebuie decat o bormasina, o freza de facut gauri si multa atentie la masurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 17, 2011 Autor Share Postat Septembrie 17, 2011 Am facut pana acum 7000km cu ea fara incidente sau alte probleme tehnice. Astazi am fost intr-o plimbare pe valea Buzaului pana la Brasov si inapoi pe Cheia. Am incercat sa scapt de chiken stripes. Din pacate n-am reusit. Se pare ca inca n-am destul curaj. Poate data viitoare. Inca mai e 1cm neatins pe guma spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 18, 2012 Autor Share Postat Mai 18, 2012 Am facut aproape 10.000km cu ea fara incidente. Anul trecut i-am schimbat simeringurile si uleiul din furca, anul asta si pe cele de praf pentru ca era unul crapat putin. Mai mult moft ca nu era mizerie deloc sub el. I-am vopsit jantele negru mat pentru ca era putin sarita vopseaua in cateva puncte. Am schimbat semnalizatoarele fata cu unele pe carena, iar pe spate i-am pus stop cu LED cu semnalizatoare incluse. Urmeaza sa-i cosmetizez putin zgarieturile de pe carena dreapta si sa-i inlocuiesc stickerele zgariate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Chicken stripes-urile le-ai dat jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 18, 2012 Autor Share Postat Mai 18, 2012 Inca nu, dar lucrez la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 18, 2012 Autor Share Postat Mai 18, 2012 27 Ron un spray mare cu vopsea negru mat si vreo 3 ore desfacut rotile, izolat atent si curatat bine cu smilgher fin. Au iesit chiar foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 18, 2012 Autor Share Postat Mai 18, 2012 N-am dat cu nimic. Pare sa reziste destul de bine. Oricum, nici vopseaua de fabrica n-a fost grozava. Am vazut la mai multe motoare aceeasi problema, in timp oxideaza janta, se umfla vopseaua si sare. Ideal era sa le vopsesc electrostatic dar e prea mare bataie de cap. Eu sunt multumit de cum au iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Chicken stripes-urile le-ai dat jos ? Inca nu, dar lucrez la asta Succes !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) e pare ca s-a deocheat de la cat am laudat-o. Sambata mi-a stricat probabil ultima plimbare pe anul asta. S-a spart membrana de la regulatorul de presiune si baga benzina pe furtunasele de vacuum la cilindri 2 si 3 care nu mai mergeau decat in forja peste 8000rpm. Cum o lasam incet cum scotea fum si mergea in 2 cilindri. Urmeaza schimbul regulatorului de presiune si al uleiului pentru ca mi-a bagat benzina in ulei. Stiti cat costa regulatorul asta in Romania si daca il pot lua din alta parte decat de la Honda? Pai o sa mai caut. Vreau neaparat sa-l iau nou pentru ca din ce am vazut pe forumuri, obisnuieste sa se strice dupa o perioada de tinut motorul in garaj. Pe diverse site-uri se vinde cu 65-75$. La Honda si pe unde am mai intrebat e 115E+ TVA. Se pare ca are doua coduri piesa, 16740-MBW-J31 si 16740-MBW-J32, ultima fiind versiunea imbunatatita. Asta e inculpatul: http://cbrforum.com/forum/showthread.php?t=82635 Mesaj completat Pana la urma am comandat la Honda regulatorul de presiune. L-am schimbat si problema s-a rezolvat. Am schimbat uleiul cu Motorex top speed sintetic 10W40 pentru ca era peste maxim, avea destula benzina in el. Salut Cristi, ai mai avut probleme după ce ai înlocuit regulatorul de presiune? E posibil să am şi eu aceeaşi problemă şi nu ştiu de unde să încep cu remedierea ei. Este posibil să mi se fi bulit ceva la injectoarele 2 şi 3 din cauza asta? Ţie nu ţi-au mai făcut probleme injectoarele după ce ai schimbat regulatorul? Sau nici n-ai avut probleme la injectoare? Membrana respectivă de la regulator despre care ai scris că s-a spart era vizibilă cu ochiul liber sau e ceva componentă internă? În legătură cu uleiul îmi poţi spune de ce ai băgat full sintetic? Şi mie mi-a ajuns benzină în ulei şi am un semi sintetic pe care aş fi vrut să îl pun pentru schimb. Dacă ţi-e mai uşor şi preferi aşa, lasă-mi te rog un nr. de tel. în PM şi te sun când am timp să discutăm puţin. Mersi anticipat. Weekend plăcut & drive safe! Editat Iunie 15, 2013 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iunie 15, 2013 Autor Share Postat Iunie 15, 2013 Nu am mai avut probleme de atunci. Nu se strica nimic altceva. Cand se fisureaza membrana trage benzina sub clapetele de acceleratie de la 2 si 3 pe furtunasele de vacuum. Le desfaci dupa ce ai mers cu ea, daca gasesti benzina pe ele e clar ca e dus regulatorul. Membrana nu e vizibila, piesa nu se repara, membrana e in mijlocul piesei. Scopul regulatorului e sa scada presiunea in rampa de injectie cand esti in frana de motor si sa dea benzina inapoi pe retur si sa mentina constanta presiunea benzinei, sa poata doza corect injectoarele cantitatea de benzina. Piesa noua e o versiune imbunatatita, are cod diferit fata de regulatorul original. Primele modele au avut o slabiciune, se cam stricau. Teoretic asta nu se va mai strica. Daca ai uleiul ala, pune semisinteic, oricum e la vanzare motocicleta, noul proprietar probabil o sa-l schimbe. Eu am pus sintetic mereu pentru ca e mai bun. Cand am luat-o avea Motorex top speed 15W50. Dupa incidentul asta am pus 10W40 si mi s-a parut ca merge mai bine si se incalzeste mai repede. Dupa doar din asta am pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) Daca ai uleiul ala, pune semisinteic, oricum e la vanzare motocicleta, noul proprietar probabil o sa-l schimbe. Eu am pus sintetic mereu pentru ca e mai bun. Cand am luat-o avea Motorex top speed 15W50. Dupa incidentul asta am pus 10W40 si mi s-a parut ca merge mai bine si se incalzeste mai repede. Dupa doar din asta am pus. Tu ai mers şi cu full şi cu semi sintetic şi ţi s-a părut că răspunde mai bine motorul la full? Sunt multe păreri (pe net) care zic că folosesc semi, cel full făcându-şi simţită prezenţa prea puţin ca să merite (costă şi mai mult iar eu îl cam schimb la 6.000-7.000Km, adică cam de 3 ori în două sezoane). Apropo, nu e vorba de motorul pe care îl vând. E unul asemănător cu al tău... cel puţin cum era când l-ai cumpărat iniţial, dar fără căzătura pe dreapta (dacă nu mă înşel ). Ca fapt divers, anul ăsta ţi-ai servisat furca? Am înţeles că faci singur ce e de făcut (schimbul de ulei şi înlocuirea si(/e?)meringurilor, reglajele, etc.) şi m-ar interesa şi pe mine nişte "hint"-uri. L.E. Nu ai avut deloc probleme la injectoarele 2 şi 3 ca urmare a problemei la regulator? La mine par puţin înfundate (electric vorbind funcţionează electromotoarele/sau valvele sau ce au prin ele, fac click-ul la alimentarea la curent electric) în măsura în care înainte de incidentul ăsta n-aveau nimic. Editat Iunie 15, 2013 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iunie 15, 2013 Autor Share Postat Iunie 15, 2013 Top speed asta pe care il folosesc eu nu e full syntetic Power Sinth e full. Asta e hidrocracat. N-am folosit nici mai bun nici mai rau la motocicleta asta, dar asa in general, din experienta mea, n-ai sa simti difenrente in cum merge motorul, doar la rece daca e mai gros. Daca scoti untul din ea poate e mai indicat sa pui cel mai bun ulei pe care il gasesti, asa la plimbare probabil ca merge si semisintetic. Oricum, uzura se vede in timp. Motorul meu a fost cazut de 2 ori pe dreapta. O data inainte sa-l iau, se vad zgarieturile in pozele alea, si a doua oara a doua zi dupa ce am reparat carena aia zgariata, pe Transfagarasan. Acum e iar reparata, doar ca-i lipsesc stickerele. S-a lasat doar cu zgarieturi, nimic serios. Furca am servisat-o de doua ori. Prima data mi-a facut-o Cesar, a doua oara mi-am facut-o singur si am schimbat si simeringurile de praf ca era unul crapat. Operatia e banala, sunt tutoriale pe net. Trebuie doar sa lucrezi curat si sa fii atent la ordinea pieselor. O singura chestie e de retinut, sa ai grija la pozitia reglajului de rebound cand reasamblezi. Altfel risti sa deteriorezi scaunul valvei sau sa nu mai poti regla. Pozitia din fabrica e ca de la full strans, cand desfaci 1 si 3/4 ture reglajul sa pice punctul de pe surub aliniat cu marcajul. Da cu putin ulei pe exteriorul simeringului intainte sa-l bagi, Va fi mai usor. Bate-l cu o teava de plastic si cu mare atentie daca nu ai o presa speciala. Pentru reglaje iar sunt o tona de tutoriale. Incepi cu sag, apoi amortizare. Diferit fata de ce tutoriale gasesti e ca la modelul asta n-o sa fie sag-ul pe fata 30, corect e 45 ca are arcuri progresive si nici cand strangi maxim preload-ul n-o sa ajungi la 30. Fa pe spate sag-ul 25-30, pe fata 45. Leaga un soricel si verifica dupa multe frane serioase daca iti mai ramane nefolosit 10mm din cursa de 120mm a amortizoarelor. Daca ai mai mult, mai slabeste, daca ai mai putin mai strange preload-ul. Compresia o reglezi sa nu se afunde repede pe franare pe fata si sa nu se lase prea repede spatele cand accelerezi tare. Revenirea trebuie sa fie rapida, sub o secunda, dar fara sa oscileze. Adica apesi tare si revine repede dar nu trece in sus si coboara la pozitia de echilibru. Asta tine pana la urma de cum o simti si cum iti place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 26, 2014 Autor Share Postat Aprilie 26, 2014 Inca e la mine si mai ramane o perioada. In primavara asta a primit baterie noua Varta, cauciucuri Sportsmart2 si kit de lant cu pinioane 15/46 JT si lant DID 525VX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.