Blackrider Postat Aprilie 6, 2004 Share Postat Aprilie 6, 2004 Sunt proaspat proprietar de kawa vulkan800A,si vreau sa intru in legatura cu cei care au avut,au sau vor avea vulkan. Blackrider 0722/654271 blackriderro@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Aprilie 6, 2004 Share Postat Aprilie 6, 2004 Vulcan mi-am dorit mai mereu. Si unul mai mic nu neaparat de 800. Ce scoruri au la second? ceva de 400 cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 6, 2004 Autor Share Postat Aprilie 6, 2004 Eu l-am luat din Germania,l-am gasit pe www.mobile.de Nush preturile la 400cc,dar k al meu sunt in jur de 3500euroi. Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daw_hanson Postat Aprilie 6, 2004 Share Postat Aprilie 6, 2004 salut blackrider! frumos motor! sa-l stapanesti sanatos! eu am un vulcan de 400 cc. excelente motoare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
J.Walker Postat Aprilie 6, 2004 Share Postat Aprilie 6, 2004 Salut Blackrider . . . si eu possesor de Vn800A si tot din Germania (mobile.de) de acum 2 ani . . . . . . keep it on the road . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 6, 2004 Share Postat Aprilie 6, 2004 Sunt proaspat proprietar de kawa vulkan800A,si vreau sa intru in legatura cu cei care au avut,au sau vor avea vulkan. Blackrider 0722/654271 blackriderro@yahoo.com felicitari sal calaresti cu bine si sa mergi la intilniri salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Mai 14, 2004 Share Postat Mai 14, 2004 Ma bag si eu la Vulcan. al meu e de 400 si....of course .... e marfa. Hai sa tinem legatura ca nu se stie niciodata. Apropo... eu sunt constantean dar stau in buc. Vad ca mai e unul din constanta. Sa traiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Mai 14, 2004 Share Postat Mai 14, 2004 Acu vad.... ale voastre sunt alt model .... al meu e clasic.... e un tanc. Imi place la nebunie. Apropo.... eu nu am cablu de kilometraj.... stie vreunul dintre voi de unde il achizitionez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Mai 14, 2004 Share Postat Mai 14, 2004 Pt baiazid. ...eu doar ce am platit 3000 de euroi pe ea aici la botul calului. Inmatriculata gata. Pt restul de posesori: AM O MARE DILEMA: ce benzina trebuie sa bag.... cu sau fara Pb? Astept raspuns urgent..... pina ii fac iar plinul. Fostul proprietar mi-a zis ca merge si cu una si cu alta dar nu prea imi vine sa cred.... iar eu nu am nici o carte tehnica... nimic nimic. Am bagat premim acu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 15, 2004 Share Postat Mai 15, 2004 Pt baiazid. ...eu doar ce am platit 3000 de euroi pe ea aici la botul calului. Inmatriculata gata. Pt restul de posesori: AM O MARE DILEMA: ce benzina trebuie sa bag.... cu sau fara Pb? Astept raspuns urgent..... pina ii fac iar plinul. Fostul proprietar mi-a zis ca merge si cu una si cu alta dar nu prea imi vine sa cred.... iar eu nu am nici o carte tehnica... nimic nimic. Am bagat premim acu. Eu am un Suzuki Intruder VS1400 adus din USA. In cartea tehnica scrie ca merge cu benzina fara Pb desi nu are catalizator. Si asta din cauza ca trebuie sa se incadreze in standardul de emisii de noxe. Dar merge si cu si fara Pb. Cauta in cartea tehnica sau pe Internet. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Mai 15, 2004 Share Postat Mai 15, 2004 Merci..... insa pe net am cautat si nu am gasit date.... a fost prima miscare. motorul meu e din 1996 si e adus din Japonia. Din cite imi dau seama cilindreea de 400 a fost facuta numai pt Japonia. In rest e identic cu 800. Nici macar motorul nu arata diferit. Eu stiu de la masini ca nu e bine sa bagi cu pb la cele care merg cu fara si invers. Se spune ca e o chestie in motor care se strica (nu e vorba numai de catalizator) si ma tem sa nu patesc o chestie de genul asta si cu motocicleta. PS. Renegate..... am citit articolul din revista despre tine si motorul tau. Felicitari... a iesit bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 17, 2004 Autor Share Postat Mai 17, 2004 Salut fratilor,va multumesc ca ati raspuns!!! Eu am tot oscilat cand am ales motorul,de la Suzuki savage la intruder 800 si marauder,virago 750 si shadow 600,asta pana am descoperit kawa vulkan800....pe net,ca in realitate nu stiam cum e vulkanul. Acum nu-mi pare rau,dimpotriva,sunt foarte multumit,desi multi zic ca kawa e cea mai slaba dintre japoneze,ca vulkanul mananca mult..... Apropos,al meu ia 7 L % media.Ale voastre??? Eu bag fara plumb,cica motoarele facute dupa 1990 merg cu fara pb. Al meu e modificat de catre fostul proprietar,adica ghidon,comenzi avansate,sissy-bar,oglinzi,sha...... Piese se gasesc mai greu,din Germania,dar cica cei de la UnitedMotors se ocupa de kawasaki in Romania. Motorul meu e rosu,numere de leasing de Sibiu.....asta pt cand ne-om vedea,poate la Cluj???Oricum eu o sa ma uit dupa vulkanuri pe acolo!!! Drum bun spre Cluj!!! Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 17, 2004 Share Postat Mai 17, 2004 Al meu consuma 5-5,2 l/100km la 1360cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gerhard13 Postat Mai 18, 2004 Share Postat Mai 18, 2004 Pt baiazid. ...eu doar ce am platit 3000 de euroi pe ea aici la botul calului. Inmatriculata gata. Pt restul de posesori: AM O MARE DILEMA: ce benzina trebuie sa bag.... cu sau fara Pb? Astept raspuns urgent..... pina ii fac iar plinul. Fostul proprietar mi-a zis ca merge si cu una si cu alta dar nu prea imi vine sa cred.... iar eu nu am nici o carte tehnica... nimic nimic. Am bagat premim acu. Hei 15xxx, poti sa pui fara plumb, cea mai ieftina benzina. Eu am un Intruder 1400, de 6 ani ii dau benzina "normal", si merge ca ceasu'. La noi in Germania nu mai gasesti cu plumb. si inca nu s-a stricat nici un motor din cauza asta. So: keep riding baby!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Mai 18, 2004 Share Postat Mai 18, 2004 Ok... deci... sa ma bag pe fara plumb... acum o sa astept sa se termine cea din rezervor. merci de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 3, 2004 Share Postat Iunie 3, 2004 Oameni... eu sunt bolnav dupa vulcan. Acum oscilez intre EN500 si VN400 Cat va consuma in oras? Si cat afara? Mai mult pt 15xxx care are VN400. VN800 am citit mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iunie 3, 2004 Share Postat Iunie 3, 2004 VN 400.........fara doar si poate..... Cu consumul ma tem ca nu te pot incurca... nu am cablu de kilometraj. Insa nu cred ca ia prea mult... undeva pe la 4%. La motoare stii si tu ca e dupa cum mergi. EN 500 l-am studiat si eu insa.... parerea mea este ca nu merita banii. Seamana cu VN insa.... imi pare mai micuta... si motorul ala normal..... arata modest. Chiar daca vulcanul e mai scump eu zic sa faci un efort pt ca nu vei regreta. Da mai multe detalii despre moto care vrei sa il cumperi... sa incerc sa imi dau cu parerea. Eventual foto. In opinia mea.....la chopere conteaza mai mult imaginea... oricum cel mai placut e sa mergi incet cu el pe banda 1.... si sa faci cu ochiul la fete PS. Acu... s-ar putea sa fiu circotas insa.... te sfatuiesc sa te axezi pe un VN Classic. Da-mi si mie de stire cind l-ai luat.. poate facem o tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 5, 2004 Autor Share Postat Iunie 5, 2004 Daca aveti bani,incercati ceva mai mare....un 800 sau un 1500cc. La cei 1,81 si 90kg ale mele,800cc e numa bun,insa mai bun ar fi un 1500cc. Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 5, 2004 Autor Share Postat Iunie 5, 2004 Eu am inca nelamuriri cu uleiul,acu am 10w40 valvoline( in Louis asa zice ,10w40),dar mi-sa recomandat 15w50 care e mai vascos,ca cica e mai bun asta pt motoarele mai vechi(1995).Eu nu am cartea tehnica a motorului ca sa stiu exact. Voi ce folositi??? Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iunie 5, 2004 Share Postat Iunie 5, 2004 Cred ca ai fost sfatuit prost..... Trebuie sa cumperi ulei de motocicleta. In cazul nostru 4T. Recomand un sintetic de 0w50....si nu te mai doare capul. Uleiul inseamna mult in cazul motocicletelor si nu este echivalent cu cel auto. Tre sa te gindesti ca merge si in cutie..... s.a.m.d. Nu degeaba un ulei 4T este cu 300% mai scump decit unul auto ce are in aparenta aceleasi caracteristici (10w40 sau 15w50). Mergi la un OMV si gasesti sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 5, 2004 Share Postat Iunie 5, 2004 ...........un ulei 4T .........ha...... dupa cum stim toti si masina este in 4 timpi asa ca fara probleme se poate pune unul de masina....dar sa fie unul de calitate bun de marca salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iunie 6, 2004 Share Postat Iunie 6, 2004 Atunci la 2 T punem ulei de trabant... ca e la fel nu? Treaba voastra. Exista ulei pt motocicle .. scrie pe el (are si desene cu moto)... 2T sau 4T. Daca era identicu cu cel auto..... de ce se mai chinuiau sa-l fabrice?.... si de ce nu costa le fel?..... de ce pe cel de auto nu scrie ca emrge si la moto?... chiar credeti ca cineva are interesul sa-i traga in piept pe motociclisti? Stiu ca si mecanicii de moto spun ca merge...dar... cine vrea sa riste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 6, 2004 Share Postat Iunie 6, 2004 uite este asa la motocicletele in doi timpi functioneaza cu amestec de benzina si ulei 2T iar masinile fiind in cu motoare in patru tipi si motocicletele in patru timpi au ungerea tachetilor si restul printro pompa de ulei se foloseste ulei 4t sal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
awonsu Postat Iunie 6, 2004 Share Postat Iunie 6, 2004 Eu am un LTD 450 si am si carte tehnica, in ea nu scrie ca este 4T sau altceva, scrie doar tipul uleiului, maine va pun si caracteristicile uleiului recomandat de producator (pentru moment nu e la mine manualul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4 Postat Iunie 6, 2004 Share Postat Iunie 6, 2004 Eu recomand totusi uleiuri speciale pt moto.2T sau 4T.Nu stiu daca la comuniste merge si altfel dar stiti voi cum e....ciini de rasa sunt mai sensibili.sper sa nu se simta nimeni jignit.scuze anticipat ca sa eliminam discutiile.Cit despre gaz,dauneaza sa bagi cu plumb unde trebuie fara.Invers nu e nici o treaba.Ba dimpotriva,e mai curata blaifraiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.