Sari la conținut

Honda NX650 vs BMW F650 DAKAR


Postări Recomandate

Va multumesc mult tuturor celor ce au contribuit la acest post.

 

Concluziile mele sunt: ( dar postul ramane deschis :) )

(cine ma poate corecta cu informatii valabile este binevenit)

 

- Dominatorul a fost o motocicleta excelenta, mai buna clar decat orice GS facut un aceelasi an, dar a fost produsa pana prin ~2000

 

-dupa 2000 a inceput o noua generatile de GS, schimbare fenomenala (nu ma refer doar la injectie), sunt mult mai "bine legate"... nu poti compara GS facut cand se facea Dominaotorul cu unul 2000+ (tot nu am aflat de ce din 2000 Honda nu mai produce Dominator, sau monocilindru clasa dual sport)

 

-pt offroad cea mai buna varianta este un mono, cu racire pe aer (de-aia fac aia KTM-urile alea asa...)

 

-pt drumuri drumetii mai lungi este bine sa caut 2+ cilindre, chit ca noul mono GS este mai touring

 

-monocilindrele, oricat de bine sunt facute, au uzura mare, cu atat mai mult cu cat sunt folosite la drumuri lungi

 

-in general asiaticele traiesc insemnabil mai mult decat europencele

 

-pt ce am eu nevoie, mai mult oras sau asfalt si rar un drumeag mai "enduro dar nu prea dur" ( in 2 ani de cand am Dominator am fost pe off doar de 2 ori)... ar fi mult mai utila pt mine un GS Dakar 2004+

 

-sunt f multumit de Dominatorul meu (si normal, am bagat aproape 1000E in el dupa achizitionare si a fost printre cele scumpe la achizitionare) insa vreau sa trec pe ceva mai touring, nu lafel de touring ca si Transalp, asa ca singura mea varianta ramane Dakar-ul.... { perfect, pt mine, ar fi sa existe un 650Dakar cu 2 cilindre / Dominator inca in productie }

 

 

-atat GS cat si Dominator sunt motociclete excelete, (diplomatic zic:) daca le ceri ceea ce au fost facute sa faca :)

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
nu inteleg de ce nu ti convine transalp ul

 

eh, asta e o cu totul alta clasa, clasa in care intra si foarte ne-neglijabilul Suzuki V-Strom :angryfire: multumesc pt hint, e fiabila, dar deja o dam pe off-topic

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg de ce nu ti convine transalp ul

Pentru ca e de pe vremea lu Bunicu? Greu, puturos si insetat. Diferenta intre el si domi e ca e mai mare si mai greu, dar trage mai elegant la drum intins. Atat.

 

V-Strom-ul si GSul 200-2007 (nu musai Dakar!) sunt o generatie peste antichitatile TA/Domi. As putea zice ca VStrom ar fi un pas in sus de la TA si un GS ar fi un pas in sus de la Domi.

 

Ce vrea domnu siu_long aici de fatza bate spre Kawa Versys, XT660z si de ce nu F800G - care ar fi noua generatie unde se cam estompeaza diferentele destul de clare intre un Domi si un TA sau intre un GS 00-07 si VStrom. Desigur, nu discutam de offroad in cazul lui Versys care concureaza doar la sectiunea asfalt :angryfire:

 

siu_long, daca nu cauti GS Dakar cu abs, mai bine cauta un XT660z (d'ala nou). Are ceva mai multa personalitate si e ceva mai echilibrat ca motorizare. Insa... back-to-back cu dominatorul... nu as da Domi nici pe XT nici pe GS (00-07) ;) De diferenta de pret acopar diferenta de consum pentru inca un an de zile cel putin ;)

 

BTW: Au motociclete BMW G650GS de test drive la Bavaria. Sunt more or less identice cu GSurile dintre 2000 si 2007.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...