Jump to content

popp

Super Membru
  • Content Count

    668
  • Joined

  • Last visited

About popp

  • Rank
    casnic

Contact Methods

  • Yahoo
    avocatiti

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Motocicleta
    Gas Gas 300 EC
  • Numar Moto
    irelevant
  • Club
    nop

Recent Profile Visitors

2,221 profile views
  1. https://www.moto-gear.ro/lentila-ochelari-progrip-no-fog-bronze-produs-256881
  2. si care e domne acest pret corect, mmm?
  3. Salut! frumoasa tura! Ati spus undeva, mai sus, ca mobrele mai grele ( dakar si x-ul lui Eru) s-au descurcat mai putin pe unele portiuni. Inteleg ca un Dakar e mai greu, dar X-country acela "adventurizat" ar trebui sa fie mult mai usor. Apropos, pe la ce gramaj a ajuns X-ul?
  4. Comparatie propulsor xchallenge-690, nu stiu ce sa zic... daca este sa compari fiabilitatea si sa ai in vedere acelasi an de fabricatie ( pana in 2009, cand a incetat productia x) as merge pe bmw. Am vazut un 690 la ani apropiati care a " fatat" in drum. Daca este sa compari suspensiile, cu siguranta ktm este net superior suspensiei marzochi pe fata si tulumbei continental de pe spatele bmw-ului. Si numai daca ma asculta cineva, in calitate de fost posesor al unui xchallenge, mi-as lua un 690 sau o 701 cu ochi inchisi
  5. Eu am luat un nmax 155 2017. O bomboana auzi :). Imi place foarte mult cum se descurca in oras ( Bucuresti). Mult mai bine decat un xmax 300 ( cu care am facut un test drive cam in aceleasi conditii). NU cred ca este mare diferenta intre un 125 si un 155 ( poate putin mai mult cuplu la 155), dar ciclistica este excelenta d.p.m.d.v..
  6. Lipsește o virgula acolo. "Are accesorii, 2000 €." glumesc. Spor la vânzare. Care este prețul final?
  7. si eu ma intrebam ce sa iau, Nmax 150 sau Xmax 300 uite ce am gasit despre Nmax: https://bikereview.com.au/yamaha-nmax-155-2018/ "The updates for the NMAX 155 and technical highlights are outlined in the tech breakout but in short, a 30cc capacity hike has given the bike a higher top speed and more torque. The Variable Valve Actuation is retained and helps with the top speed, which I recorded at 115km/h (this system switches intake lift and duration at 6000rpm with different intake cam lobes, to give optimum bottom and top-end power). The styling is the same as the 125cc version and the bike comes with a one-year unlimited kilometer warranty." "The engine has an urgency of a larger capacity scooter and can happily cruise on 80km/h all day. Acceleration from zero to 60km/h is impressive and quite good fun between traffic lights. From 60km/h to 100km/h, you would expect a small four-stroke single scoot to drag the chain but it sure doesn’t do this, in fact, it continues with eagerness." Dupa ce il cumperi pe N max ( fie 125 fie 155) te rog sa faci un review pe aici
  8. AlexAB. Ce as face eu: as lua evacuarea aia ptr Xchallenge, cu un preț corect, și s-ar vinde xmoto cu evacuarea originala, la ul alt preț corect . Magie
  9. Când sa pun mana pe cuțit, sa scriu 4x4 pe ea, mi-am dat seama ca l-am uitat la badigarji
  10. M-aș baga în discuția asta (am avut 650 gs, xchallenge, 800 gs, honda 250 crf, gas gas ec 300), însă, s-a cam spus tot despre centru greutate, rămâne zervor plastic and shit. Părerea mea e ca 790 ala e The shit ptr dual adevărat și 690 e tot pe acolo.
×
×
  • Create New...