Jump to content

popp

Super Membru
  • Content Count

    662
  • Joined

  • Last visited

About popp

  • Rank
    casnic

Contact Methods

  • Yahoo
    avocatiti

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Motocicleta
    Gas Gas 300 EC
  • Numar Moto
    irelevant
  • Club
    nop

Recent Profile Visitors

2,129 profile views
  1. Comparatie propulsor xchallenge-690, nu stiu ce sa zic... daca este sa compari fiabilitatea si sa ai in vedere acelasi an de fabricatie ( pana in 2009, cand a incetat productia x) as merge pe bmw. Am vazut un 690 la ani apropiati care a " fatat" in drum. Daca este sa compari suspensiile, cu siguranta ktm este net superior suspensiei marzochi pe fata si tulumbei continental de pe spatele bmw-ului. Si numai daca ma asculta cineva, in calitate de fost posesor al unui xchallenge, mi-as lua un 690 sau o 701 cu ochi inchisi
  2. Eu am luat un nmax 155 2017. O bomboana auzi :). Imi place foarte mult cum se descurca in oras ( Bucuresti). Mult mai bine decat un xmax 300 ( cu care am facut un test drive cam in aceleasi conditii). NU cred ca este mare diferenta intre un 125 si un 155 ( poate putin mai mult cuplu la 155), dar ciclistica este excelenta d.p.m.d.v..
  3. Lipsește o virgula acolo. "Are accesorii, 2000 €." glumesc. Spor la vânzare. Care este prețul final?
  4. si eu ma intrebam ce sa iau, Nmax 150 sau Xmax 300 uite ce am gasit despre Nmax: https://bikereview.com.au/yamaha-nmax-155-2018/ "The updates for the NMAX 155 and technical highlights are outlined in the tech breakout but in short, a 30cc capacity hike has given the bike a higher top speed and more torque. The Variable Valve Actuation is retained and helps with the top speed, which I recorded at 115km/h (this system switches intake lift and duration at 6000rpm with different intake cam lobes, to give optimum bottom and top-end power). The styling is the same as the 125cc version and the bike comes with a one-year unlimited kilometer warranty." "The engine has an urgency of a larger capacity scooter and can happily cruise on 80km/h all day. Acceleration from zero to 60km/h is impressive and quite good fun between traffic lights. From 60km/h to 100km/h, you would expect a small four-stroke single scoot to drag the chain but it sure doesn’t do this, in fact, it continues with eagerness." Dupa ce il cumperi pe N max ( fie 125 fie 155) te rog sa faci un review pe aici
  5. AlexAB. Ce as face eu: as lua evacuarea aia ptr Xchallenge, cu un preț corect, și s-ar vinde xmoto cu evacuarea originala, la ul alt preț corect . Magie
  6. Când sa pun mana pe cuțit, sa scriu 4x4 pe ea, mi-am dat seama ca l-am uitat la badigarji
  7. M-aș baga în discuția asta (am avut 650 gs, xchallenge, 800 gs, honda 250 crf, gas gas ec 300), însă, s-a cam spus tot despre centru greutate, rămâne zervor plastic and shit. Părerea mea e ca 790 ala e The shit ptr dual adevărat și 690 e tot pe acolo.
  8. Salut! Care sunt impresiile voastre despre acest scuter, după cele câteva luni de exploatare? În oraș cum se descurca? Nu este prea lat? Este manevrabil? Mulțumesc anticipat!
  9. Frumos! Dar parca știam ca yamaha lui Cristache e 4 jumate nu doijumate (cum se spune în clip). Eru! Cum merge mobra?!
  10. https://www.ktm.com/en/news/int/adventure-with-no-limit-introducing-the-ktm-790-adventure-r-rally/
  11. Te-am văzut dimineața pe Mihai Bravu. Eram cu bicla, te-am salutat. Ești cu nasu' pe sus! . Bravo ptr piese. Merita piese bune. E o mobra onestă
×
×
  • Create New...