cbr1000f Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Va salut, si am nevoie de un sfat! Motoru meu nu merge..nu mai stiu ce sa mai fac ..fost la mecanic ,controlat tot ce e mecanic ,schimbat bujii , sicronizat carburator..etc Boala: merge la relantiu(cat de bine nu i-mi dau seama exact , in "srcina" merge cum ar merge un motor in 2 pistoane lipsa. in cateva zile i-mi termina bujiile. In cele din urma un diagnostic : cica am 15.5 volti la incarcare(masurati pe baterie cu motoru pornit -la turare variaza cu inca 0.4 volti neglijabil-banuiesc ca merge stabilizarea ) e cica din cauza celor 2 volti in plus s-ar deregla mersul motorului , cica cititorul sau CDI-ul ar merge dereglat si nu ar mai da scanteie la bujie !!! Vreau sa stiu daca se poate intampla asa ceva .sau este o scuza a mecanicului care si-a prins urechile in el ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minidv Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 si-a prins urechile ma mult ca sigur ca nu are de ce sa afecteze ...daca este mai mult da scanteie ...daca este prea putin nu da.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Nu cred ca e de la asta. Decupleaza releul de incarcare si mergi pe baterie. Vezi daca mai face la fel. Bateria te tine cu luminile aprinse cam 15-20 km de mers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr1000f Postat Septembrie 7, 2006 Autor Share Postat Septembrie 7, 2006 mersi baieti pt sfaturi . chestia cu bateria nu e o pot face pt ca sincer nu cred nici eu ca asta e cauza ..si nu e o solutie asa de buna sa mergi pe baterie:( Alte sfaturi . sau ce sa mai verific la ea de ce face chestiile astea ..carburatoare reglate , valve la fel ..partea mecanica zice el mecanicu ca e ok -am adus si manual sa compare ! ..am uitat ceva ...eu nu mai am garnitura ali de la busonul rezervorului aia de vacum ..iar vacumul din carburatoare este astupat, deci benzina este pe continu deschis ..nu vad sa fie o problema dar poate stiti voi mai bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 2 volti in plus conteaza enorm asigurate ca ai folosit bujia corecta ... ai aici un site unde poti verifica http://www.ngk.de/index.php?id=659&pd=...&t=motorrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 N-ai spus ce motor ai, asa ca nu pot verifica exact, dar la cele pe care le stiu eu tensiunea NORMALA este 13.5 - 15.5 V. Si da, este normal sa varieze in functie de turatia motorului si cati consumatori ai (e.g. faza lunga/scurta/stins). Cel mai simplu ia CDI-ul de pe al motor similar si vezi ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_p Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 La o incarcare peste 14.1 V bateria se strica extrem de rapid. Iti distrugi bateria. Bujiile insa nu din cauza asta se distrug. In ce sens zici ca-ti termina bujiile ? Ce se intampla cu ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 La o incarcare peste 14.1 V bateria se strica extrem de rapid. Iti distrugi bateria. Bujiile insa nu din cauza asta se distrug. In ce sens zici ca-ti termina bujiile ? Ce se intampla cu ele ? Bujiile se distrug ca nu mai dau scanteie si se umplu de benzina. Fenomenul se numeste "fouling". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr1000f Postat Septembrie 9, 2006 Autor Share Postat Septembrie 9, 2006 La mine scrie in manual JR9B de la ngk am gasit ca merg si DR9EIX varianta iridium bujiile jr9b le-am schimbat recent dar nu m-au tinut decat cateva zile(le papa motoru asta) deci ce sa fac sa iau varianta iridium -sunt destul de scumpe ca sa le schimb asa saptamanal motorul este un Gsxr 1100 din 90 ca bujii sa pun atunci ? ..a spus bine baiazid ce se intampla cu ele :"fouling". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Septembrie 9, 2006 Share Postat Septembrie 9, 2006 Eu am intalnit cazuri mai multe in care incarcarea ajungea la 17-19v si motocicleta tragea foarte bine. Creste nivelul de benzina in carburator ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 Ca sa vezi Realtime amestecul din cilindrii cauta pe louis: color tune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr1000f Postat Septembrie 10, 2006 Autor Share Postat Septembrie 10, 2006 ..am fost la un prieten care se pricepe ,am desfacut bujiile si am observat urme de ulei acolo! Ce se inampla mie nu mi se pare ok! si ce e de facut ma gandesc sa nu fie asta (am luat o bujie am lasat sa se usuce si era uda -deci era ulei pe ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 ..am fost la un prieten care se pricepe ,am desfacut bujiile si am observat urme de ulei acolo! Ce se inampla mie nu mi se pare ok! si ce e de facut ma gandesc sa nu fie asta (am luat o bujie am lasat sa se usuce si era uda -deci era ulei pe ea) Ulei? Si nu iti da fum albastru pe toba? In camera de ardere uleiul poate ajunge: 1. prin simeringurile de supape (din chiulasa) 2. segmenti 3. cumva prin epurator ... prin filtrul de aer. 4. or mai fi si nu stiu eu Dar trebuia sa il arunce repede afara nu sa ramana pe bujii. Eu nu sunt mecanic, un mecanic ar putea raspunde muuult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.