frigider Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 salut oameni buni, dupa cum zice si titlul, am cateva intrebari pt voi, poate ma lamuriti. 1 - de ce castile de cross/enduro sunt full face, dar sunt "deschise"? si de ce au barbia aia iesita? 2 - nu e greu sa schimbi viteza cand topai prin santuri? 3 - cam cat de des se unge lantul la o moto de genul asta? adica e mult praf, etc. 4 - comparati solicitarea asupra coloanei/incheieturilor in cele 2 cazuri -a) santuri etc si moto sportiva pe drumuri din ro, la care e mai rau? 5 - moto alea de cross au vitezometru?...chiar nu am stat langa una sa ma uit...ceas pt km pp ca au.. scz daca suna idioate intrebarile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 (editat) Raspunsuri de amator/incepator in ale off-roadului: 1. castile sunt deschise pentru ca viteza nu e asa mare ca pe sosea (de cele mai multe ori) si n-ai nevoie de cine stie ce protectie la vant; si pe coclauri efortul fizic depus necesita o respiratie mai buna; mandibula si cozorocul folosesc la protectia impotriva crengilor si a altor chestii de genul asta prezente des in off-road 2. pe zonele grele nu prea schimbi treapta de viteza; si in rest nu, nu e greu, se face lejer si stand in picioare 3. lantul se unge de cate ori e nevoie; sau in cel mai rau caz la fiecare sfarsit de tura; oricum exista meclez de lant special pentru off-road, mai rezistent si cu proprietati specifice 4. e mai rau cu suspensii sportive si roti turnate pe sosele distruse decat cu suspensii de off-road si jante spitate pe coclauri; oricum zonele hard se fac in picioare pe scarite; deci coloana e OK; cat despre incheieturi si antebrate, da, astea sunt mult mai solicitate decat la mersul pe asfalt; de-aia si e nevoie de pregatire fizica buna pentru off-road; dar nici la mersul prin oras cu un super-sport incheieturile tale nu se simt tocmai confortabil, mai ales daca nu esti suficient antrenat 5. despre indicatoare pot sa-ti spun ca toate mobrele inmatriculabile au; despre cele de competitie nu stiu, dar avand in vedere ca unele din ele n-au nici far... Intrebarile nu sunt idioate, mai bine intrebi decat sa ramai nestiutor. Asa ca intreb si eu "profesionistii": am gresit cu ceva in raspunsuri? Daca da, lamuriti-ne si voi pe amandoi. Raspunsurile mele vin dintr-o experienta foarte, foarte limitata. Editat Noiembrie 30, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 (editat) Adaug si eu la ce a spus colegulRaspunsuri de amator/incepator in ale off-roadului: 1. castile sunt deschise pentru ca viteza nu e asa mare ca pe sosea (de cele mai multe ori) si n-ai nevoie de cine stie ce protectie la vant; si pe coclauri efortul fizic depus necesita o respiratie mai buna; mandibula si cozorocul folosesc la protectia impotriva crengilor si a altor chestii de genul asta prezente des in off-road + sa nu lovesti cu barba in ghidon cand aterizezi din saritura 2. pe zonele grele nu prea schimbi treapta de viteza; si in rest nu, nu e greu, se face lejer si stand in picioare 3. lantul se unge de cate ori e nevoie; sau in cel mai rau caz la fiecare sfarsit de tura sau dupa fiecare iesire si spalare ; oricum exista meclez de lant special pentru off-road, mai rezistent si cu proprietati specifice 4. e mai rau cu suspensii sportive si roti turnate pe sosele distruse decat cu suspensii de off-road si jante spitate pe coclauri; oricum zonele hard se fac in picioare pe scarite; deci coloana e OK; cat despre incheieturi si antebrate, da, astea sunt mult mai solicitate decat la mersul pe asfalt; de-aia si e nevoie de pregatire fizica buna pentru off-road; dar nici la mersul prin oras cu un super-sport incheieturile tale nu se simt tocmai confortabil, mai ales daca nu esti suficient antrenat 5. despre indicatoare pot sa-ti spun ca toate mobrele inmatriculabile au; despre cele de competitie nu stiu, dar avand in vedere ca unele din ele n-au nici far... daca te dai exclusiv off-road indicatoarele sunt de prisos. in mod normal eu ma uit doar la ceasul de pe bord sa stiu cat este ora. Intrebarile nu sunt idioate, mai bine intrebi decat sa ramai nestiutor. Asa ca intreb si eu "profesionistii": am gresit cu ceva in raspunsuri? Daca da, lamuriti-ne si voi pe amandoi. Raspunsurile mele vin dintr-o experienta foarte, foarte limitata. Editat Decembrie 1, 2010 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.