FlorinSg Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 eu deja am pierdut timpu si nu mai am atasul ala disponibil ,s-a vandut....de acu copilu s-a marit ,mai astept vre-o 2-3 ani si il iau in spate ca pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 La RAR Bucuresti iti cer un dosar imens facut la un service autorizat din Romania. Care nu exista, sper ca la alte judete sa fie mai multa deschidere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) OK,ajunsei azi la RAR, dar, domnu' inginer sa uitat la mine ca la stele,baiguind una alta,zicandu-mi intr-un final ca suna la bucuresti sa vada ce si cum.Dupa 5 minute revine si imi spune ca cei de la Bucuresti sunt intr-o sedinta si sa revin cu un telefon dupa 2-3 zile. Nu stiu daca ajung saptamana asta dar, saptamana viitoare sunt iar la ei.Nu ma las!!! Va salut. Editat Ianuarie 10, 2011 de cristi80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Ianuarie 11, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2011 Pana prin februarie-martie,cand va veni timpul sa imi omologhez atasul,continuam proiectul,asadar acesta este cadrul pe care va fi pusa barca de Duna. Dupa cum vedeti este un cadru de atas de Ij pe care la nevoie se va pune balast. Intrebare:in cazul in care motocicleta are frane suficient de bune(dublu disc fata,disc spate)ar fi indicata frana pe atas? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Daca nu vei pune si pe atas un sistem de franare vei avea ceva surprize, mai ales daca vei adauga si "balast". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 (editat) Uita-te la lagarul basculei spate si studiaza-l sa-l vezi cat e de solid. Dupa montarea geometric corecta a atasului precum se vede la inceputul topicului atasistilor va aparea un fenomen normal. La accelerari (plecare de pe loc, accelerare) la roti va exista momentul inertial - rezistenta corpului la schimbari ale vitezei de rotatie si depinde de masa si raza rotii. Diferenta este ca roata spate este si tractiva. Atasul va trage usor motocicleta spre dreapta. La decelerari frane de motor poate si frana spate atasul va impinge motocicleta catre stanga. Nu e problema la condus insa lagarul basculei este solicitat axial. La fel in cazul unui condus mai agresiv sau pe serpentine lagarul basculei dar si talonul anvelopei spate trebuie sa duca. Pentru reducerea momentului inertial poti folosi o roata usoara. In general roata ataselor era mai usoara decat cele de la motocicleta. Uneori pentru interschimbabilitate s-au pus roti identice peste tot. Editat Ianuarie 12, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 bun topic mai baieti, eu cochetam cu ideea monatrii unui atas pe ktm 525 exc supermoto/cross. am vazut p-afara ca baietii construiesc un sasiu tubular pe care pun o simpla tabla de aluminiu... oricum in ideea inmatricularii am auzit ca tre sa umbli ceva...deh, romanica... furca fata se poate modifica foarte usor, la cros exista arcuri de diferite tari, esti mai greu schimbi arcurile... si iti recalculezi SAG-ul(incarcarea statica a motocicletei) Mai mult ca sigur marea modificere a furcii se poate face schimband arcul, adaugand saibe de plastic dur sau adaugand inca o bucata dintr-un arc mai vechi de furca.... daca imi permite bugetul voi face niste poze cand incep proiectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.