Sari la conținut

Asa da, asa nu


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mie imi place de mor... ma rog, parerea mea, acuma zic si io cum ar fi fost sa faci REA pe benzi exclusiv???

 

Fiecare cursa e cu specificul ei, Rea este o cursa in care predomina anduranta si navigatia. Cred ca organizatorii de concursuri ar trebuii sa se axeze pe un anumit tip de cursa ( ex: Bisoca, organizata de Stefan , cursa de hard enduro, am stiut din start de ce plec de acasa). Marea majoritate dintre organizatori vor sa faca o cursa cu toate ingredientele, si poteca viteza si hard enduro. Teoretic suna bine, e bine si la incasari ;) dar practic nu stii nivelul concurentilor interdependent de starea vremii si e doar un pas sa iasa chics. Alt exemplu: Cislau- XM raid, traseul nu a fost imposibil,dar problema a fost nivelul scazut al participantilor.

Tocmai de aceea raman la parerea ca cel mai bine e sa se divizeze cursele. Soft enduro, hard enduro si cele de anduranta pe gps.

 

Propun ca organizatorii din Romania sa faca un fel de WXEC, un campionat intern privat ( cum este la moto viteza - Romanian Superbike), mai multe curse, mai multe genuri, iar la sfarsit sa se desemneze campionii si toata lumea are de castigat :banana:

Editat de Braccio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Fiecare cu sportul lui...tu cu mingea altii cu motorul...Am la cunostinta cum se traseaza o cursa de enduro,dar nu ala era pontul.Poate nu m-am exprimat destul de clar.Am fost la curse unde umblam in grupuri de motociclisti,imprastiati peste tot,intalnindu-ne ba jos ba sus ridicand din umeri unul la celalalt.La unele curse,de ex.Lazarea,nu s-a intamplat niciodata ca un rider sa se piarda.De ce?It zic tot eu:benzi, fiecare clasa cu o culoare distincta,vopsea si sageti,in inersectii arbitru,indicatoare de drum gresit etc.La asta m-am referit cand am zis ce mi-ar placea sa va"reparat"in bine si mi-am spus punctul de vedere referitor la topicul deschis de Ovidiu.

 

 

Fiecare cu sportul lui...tu cu mingea altii cu motorul... :banana: :banana: tare asta!

 

pai de ce v-ati ratacit? lipseau benzi? aici e o problema care poate fi foarte usor pusa in carca organizatorului dar poate nu stiati ca exista anumite personje care rup benzile in timpul cursei....

sustin in continuare ideea folosirii GPS-ului ca mijloc de navigare rapida, usureaza foarte tare munca organizatorului si reduce enorm costurile. cred ca este un mijloc bun de verificare a corectitudinii efectuarii traseului si te poate descurca rapid dintr-o situatie cum este cea mentionata mai sus.

 

Da,au fost mai multe curse unde am participat si lipsa benzilor a facut sa se rateze c.p.-uri pentru mai multi piloti.Daca ( ma repet)ar fi in punctele cheie, arbitri sau sageti indicatoare si "drum gresit"s-ar rezolva o problema.Dupa care, ar mai fi culoarea benzilor.De multe ori se aleg culori deschise si nu se vad cum trebuie printre frunze.

 

Stiu ca cei din fata (unii)rup benzile dar daca ar fi din loc in loc si cate o bulina de vopsea pe cate o stanca,copac,cum le mai iau?

Mesaj completat

Fiecare cursa e cu specificul ei, Rea este o cursa in care predomina anduranta si navigatia. Cred ca organizatorii de concursuri ar trebuii sa se axeze pe un anumit tip de cursa ( ex: Bisoca, organizata de Stefan , cursa de hard enduro, am stiut din start de ce plec de acasa). Marea majoritate dintre organizatori vor sa faca o cursa cu toate ingredientele, si poteca viteza si hard enduro. Teoretic suna bine, e bine si la incasari :banana: dar practic nu stii nivelul concurentilor interdependent de starea vremii si e doar un pas sa iasa chics. Alt exemplu: Cislau- XM raid, traseul nu a fost imposibil,dar problema a fost nivelul scazut al participantilor.

Tocmai de aceea raman la parerea ca cel mai bine e sa se divizeze cursele. Soft enduro, hard enduro si cele de anduranta pe gps.

 

Propun ca organizatorii din Romania sa faca un fel de WXEC, un campionat intern privat ( cum este la moto viteza - Romanian Superbike), mai multe curse, mai multe genuri, iar la sfarsit sa se desemneze campionii si toata lumea are de castigat :P

 

;)

Editat de baurtulus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. problema trebuie impartita astfel:

ORGANIZATORI: aici parerea mea sunt de 3 tipuri. a) organizeaza curse sa scoata si ei un ban' sau :banana: sunt enduristi de curand, au vazut si au auzit de Romaniacs si incearca sa copieze(fara succes) sau c) cunosc cu ce se mananca acest sport(regulamente + organizare) si fac concursuri bune care se bucura de succes

eu am mai spus ca in ultimii ani concursurile din RO au luat-o razna dpdv al traseului si le-au dus la extrem. Nu mai spun ca la capitolul marcaj au fost varza, ca au fost portiuni in care trebuia sa te "troliezi", programul nu s-a respectat....etc. Consider ca dupa ceva ani "sita" a cernut. In special organizatorii care impuscau banul" sau aveau trasee de cacao au avut ceva probleme.

 

Ideea ca organizatorul sa declare tipul concursului este f buna: HARD, SOFT...TRIAL....etc

Cine a vazut etape de mondiale WEC, stie ca traseele sunt foarte OK, diferenta o face proba speciala: motocross si enduro. si ma bucur ca anul acesta avem asa ceva in Romania ca o sa vedeti.

 

Sunt organizatori in Romania care s-au intrecut pe ei insasi in fiecare an, si au organizat din ce in ce mai bine.

 

SPORTIVI; de mult am propus ca obligatoriu primii 3 de la o clasa inferioara sa treaca la cealalta imediat superioara. Problema este ca la CUPE cum faci? Nu stiu daca la FRM este stipulat in regulament obligativitatea trecerii la clasa imdeiat superioara. Sunt multi care vin sa impuste locul si premiul sa-l vada iubita acasa.

 

ia sa faceti niste trasee marcate corect, cu varianta pe uscat si varianta in caz de ploaie, si sa faceti timpii de legatura f f stransi, deasemenea probele speciale fara capcane si sa vedeti ce bine o sa iasa.

mai dati fiecarui sportiv un formular(chestionar) care sa-l completeze la plecare sa-si spuna parerea despre competitie. cu cateva intrebari despre traseu, organizare, program, marcaj, cronometraj, oficiali, ....etc

 

bafta

cip

Mesaj completat

Mie nu dificultatea imi suna a problema ci lipsa unei standardizari a claselor. A, B, C, hobby, castraveti, extrem, profi, buni rai, etc, nu sunt todeauna la fel.

De aceea mi se pare o idee buna ca organizatorii care nu tin cu dintii de un concept propriu sa adopte clasificarea FRM unde :

C -incepatori ; B - avansati ; A - profi - sigur ar coafa pe toata lumea si ar rezolva problema celor prinsi intre hobby si profi (grosul).

Pricipiu suna complicat, dar in realitate nu este in conditiile in care exista un traseu de baza la care se adauga bucle pentru A si B.

 

O alta problema este cu verificarea traseului de concurs care trebuie facuta in mod responsabil pentru fiecare clasa in parte si cu variante de ploaie gandite in prealabil (de principiu renuntandu-se la buclele mai delicate), lucrurile in realitate iar sunt simple A se face B, B se face C iar C se scurteaza de ex.

 

Punctualitate! Nu este corect, pentru 1 sau 2 neseriosi sa-ti bati joc de alti 60 de oameni punctuali. La capitolul acesta tin sa felicit pe baietii din Odorhei pentru organizarea cursei de 12H ;)

 

hai sa mai facem o clasa: Veterani :banana: ca mai suntem si noi pe acolo.... cat mai putem :banana:

nu-i asa Ioane, Lorenzo?

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa spunam si ce a fost bine la curse ca sa mai invata organizatorii !

De exemplu Hargita 12 hour Enduro ;

-la inscriere ai primit un plic sigilat pe care era trecut numerele de telefon al organizatorilor si a continut urmatoarele:

-numere de concurs(3buc)

-service park id.

-food ticket

-beer ticket

-ai pus motorul in parc care era pazit de o firma specializata si ai primit Moto ticket cu care ai putut sa scoti motorul...

-start programat la ora 07:00 , la 6:45 am fost la briefing si la 7:00 a pornit cursa !

-traseu practicabil pentru '' toate lumea'' si marcat foarte bine

 

 

Cea ce a facut Geza trebuie sa fie etalon pentru toti organizatori de concurs.

 

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer mie personal si 3 clase mi se par prea multe, nu vad placerea de a te lupta cu doar 2 sau 3 persoane.

Dar eu sunt mai neastamparat de fel :banana:

 

indiferent in ce campionat ai participa pe lumea asta chiar daca ar fi 2000 de participanti la o clasa tot cu 2 sau 3 pers te vei lupta ptr locul tau in clasament.

uitata la GP , la campionatul mondial de enduro , la dakar , la 100m plat etc..... aproape mereu sunt aceasi in frunte in cursul unui an, si nu exista salturi majore decat f rar. deci ptr pozitia ta indiferent in care parte a clasamentului va fi tot cu 3-4 maxim te vei bate.

acuma care ar fi placerea sa zici ca m-ai batut pe mine? ca io stiu ca tu esti mai bun si tu sti ca tu esti mai bun... si eu merg mai greu (sau deloc ) pe unde mergi tu (dar imping tractorasu si tot trec ;) . deci daca io as merge pe traseul pe care tu il consideri frumos (adeka f greu ptr mine) poate as pleca frustrat ca in loc sa merg mai mult am impins.

 

si ok tre sa invat cumva...si o sa ziceti dute frate si te antreneaza.. si ati avea dreptate (dar nu prea am unde si adevarul e ca la o cursa inveti mult mai mult decat la o iesire cu pretenii-poate depinde si de preteni).. dar in acelas timp voi ati obs ca sunt toti mai putini concurenti. si pe praful ce se asterne tot mai gros pe portofele vor fi si mai putini daca nu exista o impartire mai clara a concurentilor pe clase valorice. (mai ales la CUPE).

 

Cred ca un organizator va trebui sa sparga buba si sa-si faca o lista pe baza clasamentelor din anul trecut cu cei care promoveaza automat la o clasa superioara, o lista de care sa tina cont in momentl inscrierii si sa zica :" tu Gheorghita fiul meu la cursa mea daca vrei sa te dai n-ai voie la clasa Castraveti, iar tu Vasilica musai la clasa Adevarti campioni sau in public cu amandoi"

dar ma indoiesc sa vad asa ceva la noi. io oricum o sa merg la cate curse pot ptr ca io merg sa ma dau si nu sa castig (desi cred ca as da bine acolo pe podium :banana: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca la A sunt relativ clare lucrurile , la clasa B si C cu siguranta plaja de potentiali castigatori (+primele locuri) este mult mai mare, deci nu te bati doar cu 3-4 persoane. cred este f dificil spre imposibil sa nu permiti inscrierea intr-o cupa unui participant la orice clasa vrea, insa poti sa nu ii acorzi premiu, in calitate de organizator. discutii cu privire la diversele avantaje pe care le au unii rideri vor fi intotdeauna, indiferent de sistemul adoptat.

@stilgar.....nu prea inteleg cum poti invata mai mult de la o cursa decat de la antrenamente.

 

pentru cursele in afara campionatului, cred ca cea mai buna si corecta optiune este cea de tip traseu cu bucle in functie de categorie, cam cum este campionatul GNCC din SUA. Sau daca se vrea neaparat varianta cu proba de enduro si cross, cum zice si Ciprian, timpii de legatura sa fie mai scurti astfel incat departajarea sa nu se faca preponderent din speciale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stilgar.....nu prea inteleg cum poti invata mai mult de la o cursa decat de la antrenamente.

Pai la o cursa am un traseu clar si nu balauresc la vanatoare de mistreti prin te miri ce maracini, iar acel traseu imi pune probleme (dar nu unele imposibile). Merg singur si nu stau dupa nici unu care sa fumeze sa vb la tel sau fara benzina etc(asta ca sa enumar cateva din chestiile care se intampla cu cei cu car pot iesi eu)..... acolo teoretic cineva inchide traseul si mai ales in caz ca o scrantesc e o salvare aproape (teoretic).

Timpi la probele de legatura de la clasa C m-au determinat sa capat viteza (nu radeti ca nu-i frumos ;) ) ptr ca altfel ritmul meu era mai lejer. Din aceste motive eu consider ca invat mai mult la o cursa decat la o iesire. Poate mai ales ca iesirile pe care le fac sunt departe de casa si fara un grup omogen. Asta e cazul meu particular dar sunt convins ca sunt destui care se regasesc in ceea ce descriu eu. Din acest motiv "militez" ptr dezvoltarea clasei C. E buna ptr inceput.

 

Dar sa luam etapa de la Buzau ultima .. diferente intre clasa C si B : la etapele de legatura diferenta de dificultate nu era mare.... se puteau face si cele de la B cu nivel de C(poate nu in timp dar se puteau face) dar proba de enduro..... ntzzz.... acolo se murea pe capete, se buleau motorete si poate se rupeau oase. Asa ca ma intreb io in sinea mea : Bai Dragos dupa ce ai vazut ca in princip poti termina in siguranta o cursa la clasa C , te-ai baga B? raspunsul dupa ce am vazut acel enduro test : mai bine nu, mai bine merg in cursa de la C si vin alta data sa incerc si bucla aia, dar nu in regim de cursa ca-mi blestem zilele

Mesaj completat

 

Din acest motiv zic ca diferenta dintre B si C e prea mare (nu zic ca una e prea sus sau alta prea jos ci doar ca dif dintre ele e prea mare). Si apare intrebarea : Ce-i de facut? Sa duci C-ul spre B sau invers? S-au sa le lasi asa dar va zic ca vor fi mai putini cei care vor veni ca concursuri. Sportul acesta tinde sa se cristalizeze in zone de interes si isi va pierde din ce in ce mai mult caracterul general (national). Dupa ce ca preturile cresc la orice deplasare (datorita diverselor scumpiri) si adaugi consumabile rezulta un scor(mare mic in functie de buzunarul fiecaruia). Daca la asta mai adaugi si piese(din cele pe care le strici datorita unui traseu mai dificil decat poti duce ) si frustrarea unei nereusite cred ca la sfarsit da pe minus.

 

Concluzia mea este : clasa C sa ramana asa cum este la CN (dar sa aiba si enduro test obligatoriu la fiecare etapa ) iar cupele sa aiba o clasa echivalenta ei.

Cei care castiga la sfarsit de an primele 5 locuri la o clasa obligat sa avanseze. Iar la cupe nu e asa greu sa refuzi inscrierea celor f buni la clasele inferioare, sau sa-i primesti dar in afara clasamentului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insist ca enduro nu se invata la cursa. ca este mai sigur acolo fata de o iesire cu prietenii de asemeni e discutabil, pt ca la cursa se inflameaza biscuitii in capul fiecaruia, se crede racer, trage mai tare decat poate si bufffff.......vizita la ortoped. la primbarica iti permiti luxul sa inveti, sa mergi cu cap, sa exersezi pe zonele cu probleme, pe scurt , sa duci in zona de instinct/automatism cat mai multe din actiunile pe care le presupune acest sport. ai tu o problema cu gasca si probabil cu timpul alocat acestui sport, insa nu cred ca trebuie sa lasam sa se creada ca mergi la cursa sa inveti. Atenti, vorbim de CURSA moto, unde te bati cu ceasul, nu cu WP atinse.

proba de enduro e altceva, si nu te forteaza nimeni sa tragi mai tare decat poti duce....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu vreo 2-3 ani vorbeam cu Marius Lupu dupa cursa de la Gheorgheni. Intr-adevar vorbea din perspectiva unuia care deja are saci de experienta in spate, dar parerea era aceeasi: "Cursa e cel mai bun antrenament. Cand esti cu ceva amici pe coclauri, daca incepe sa picure sau ceva, faci cale intoarsa, o lasi pe alta zi! Singurul loc in care iti testezi cu adevarat limitele este pe traseu cand lupti pentru un loc mai bun." Pe parcursul cursei respective participantii au avut parte de soare naucitor, iar in ultima zi de ploaie torentiala urmata de grindina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. problema trebuie impartita astfel:

ORGANIZATORI: aici parerea mea sunt de 3 tipuri. a) organizeaza curse sa scoata si ei un ban' sau :D sunt enduristi de curand, au vazut si au auzit de Romaniacs si incearca sa copieze(fara succes) sau c) cunosc cu ce se mananca acest sport(regulamente + organizare) si fac concursuri bune care se bucura de succes

eu am mai spus ca in ultimii ani concursurile din RO au luat-o razna dpdv al traseului si le-au dus la extrem. Nu mai spun ca la capitolul marcaj au fost varza, ca au fost portiuni in care trebuia sa te "troliezi", programul nu s-a respectat....etc. Consider ca dupa ceva ani "sita" a cernut. In special organizatorii care impuscau banul" sau aveau trasee de cacao au avut ceva probleme.

 

Ideea ca organizatorul sa declare tipul concursului este f buna: HARD, SOFT...TRIAL....etc

Cine a vazut etape de mondiale WEC, stie ca traseele sunt foarte OK, diferenta o face proba speciala: motocross si enduro. si ma bucur ca anul acesta avem asa ceva in Romania ca o sa vedeti.

 

Sunt organizatori in Romania care s-au intrecut pe ei insasi in fiecare an, si au organizat din ce in ce mai bine.

 

SPORTIVI; de mult am propus ca obligatoriu primii 3 de la o clasa inferioara sa treaca la cealalta imediat superioara. Problema este ca la CUPE cum faci? Nu stiu daca la FRM este stipulat in regulament obligativitatea trecerii la clasa imdeiat superioara. Sunt multi care vin sa impuste locul si premiul sa-l vada iubita acasa.

 

ia sa faceti niste trasee marcate corect, cu varianta pe uscat si varianta in caz de ploaie, si sa faceti timpii de legatura f f stransi, deasemenea probele speciale fara capcane si sa vedeti ce bine o sa iasa.

mai dati fiecarui sportiv un formular(chestionar) care sa-l completeze la plecare sa-si spuna parerea despre competitie. cu cateva intrebari despre traseu, organizare, program, marcaj, cronometraj, oficiali, ....etc

 

bafta

cip

Mesaj completat

 

 

hai sa mai facem o clasa: Veterani ;) ca mai suntem si noi pe acolo.... cat mai putem :D

nu-i asa Ioane, Lorenzo?

bafta

 

;) Cine-i veteran are multe de spus!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insist ca enduro nu se invata la cursa. ca este mai sigur acolo fata de o iesire cu prietenii de asemeni e discutabil, pt ca la cursa se inflameaza biscuitii in capul fiecaruia, se crede racer, trage mai tare decat poate si bufffff.......vizita la ortoped. la primbarica iti permiti luxul sa inveti, sa mergi cu cap, sa exersezi pe zonele cu probleme, pe scurt , sa duci in zona de instinct/automatism cat mai multe din actiunile pe care le presupune acest sport. ai tu o problema cu gasca si probabil cu timpul alocat acestui sport, insa nu cred ca trebuie sa lasam sa se creada ca mergi la cursa sa inveti. Atenti, vorbim de CURSA moto, unde te bati cu ceasul, nu cu WP atinse.

proba de enduro e altceva, si nu te forteaza nimeni sa tragi mai tare decat poti duce....

nici un moment nu ma gandesc sa te contrazic. doar expun cazul meu. Si imi cunosc situatia particulara mai bine decat altii.

Pur si simplu la mine asa merge mai bine... si cate bordeie atatea caciuli... si again spun ca obiectivul meu este sa particip cat mai bine si nu sa castig. E un scop al meu sa reusesc sa fac un traseu cat mai bine dar fara sa merg in afara limitei de siguranta (asta cu limita de siguranta nu-mi iese mereu dar exersez ;) )

Si deja vb polemici pe alta tema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cursa este cel mai bun antrenament ,inveti mult mai multe decat la o iesire

cu prieteni te pune in situatii in care zici ca pe aici nu se poate trece dar se poate

de fapt etc...

 

Clasa veteranilor trebuie sa mearga pe traseul de clasa B dar de obicei organizatori

nu o prea fac te trimit la clasa A sau EXTREM pt ca ai experienta tehnica si nu

poti merge pe un traseu mai usor sa te bucuri de cursa.Am fost in Ungaria la o etapa

de campionat european de enduro unde veterani mergeau pe traseul de B

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu zic ca progresezi la cursa. Tii un ritm pe care la plimbare nu il tii, trebuie sa treci prin locuri pe care la plimbare le ocolesti, trebuie sa mergi mult mai mult decat la o plimbare.

2 bucle de enduro au aproximativ 100km si ai cam 5 ore sa le parcurgi. Cine merge atat de mult si atat de repede cand iese la plimbari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu zic ca progresezi la cursa. Tii un ritm pe care la plimbare nu il tii, trebuie sa treci prin locuri pe care la plimbare le ocolesti, trebuie sa mergi mult mai mult decat la o plimbare.

2 bucle de enduro au aproximativ 100km si ai cam 5 ore sa le parcurgi. Cine merge atat de mult si atat de repede cand iese la plimbari?

Subscriu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. problema trebuie impartita astfel:

ORGANIZATORI: aici parerea mea sunt de 3 tipuri. a) organizeaza curse sa scoata si ei un ban' sau :D sunt enduristi de curand, au vazut si au auzit de Romaniacs si incearca sa copieze(fara succes) sau c) cunosc cu ce se mananca acest sport(regulamente + organizare) si fac concursuri bune care se bucura de succes

eu am mai spus ca in ultimii ani concursurile din RO au luat-o razna dpdv al traseului si le-au dus la extrem. Nu mai spun ca la capitolul marcaj au fost varza, ca au fost portiuni in care trebuia sa te "troliezi", programul nu s-a respectat....etc. Consider ca dupa ceva ani "sita" a cernut. In special organizatorii care impuscau banul" sau aveau trasee de cacao au avut ceva probleme.

 

Ideea ca organizatorul sa declare tipul concursului este f buna: HARD, SOFT...TRIAL....etc

Cine a vazut etape de mondiale WEC, stie ca traseele sunt foarte OK, diferenta o face proba speciala: motocross si enduro. si ma bucur ca anul acesta avem asa ceva in Romania ca o sa vedeti.

 

Sunt organizatori in Romania care s-au intrecut pe ei insasi in fiecare an, si au organizat din ce in ce mai bine.

 

SPORTIVI; de mult am propus ca obligatoriu primii 3 de la o clasa inferioara sa treaca la cealalta imediat superioara. Problema este ca la CUPE cum faci? Nu stiu daca la FRM este stipulat in regulament obligativitatea trecerii la clasa imdeiat superioara. Sunt multi care vin sa impuste locul si premiul sa-l vada iubita acasa.

 

ia sa faceti niste trasee marcate corect, cu varianta pe uscat si varianta in caz de ploaie, si sa faceti timpii de legatura f f stransi, deasemenea probele speciale fara capcane si sa vedeti ce bine o sa iasa.

mai dati fiecarui sportiv un formular(chestionar) care sa-l completeze la plecare sa-si spuna parerea despre competitie. cu cateva intrebari despre traseu, organizare, program, marcaj, cronometraj, oficiali, ....etc

 

bafta

cip

Mesaj completat

 

 

hai sa mai facem o clasa: Veterani ;) ca mai suntem si noi pe acolo.... cat mai putem ;)

nu-i asa Ioane, Lorenzo?

bafta

 

Foarte corect ce ai scris si are dreptate si dusmanul , veteranii trebuie sa mearga pe traseul de B . Si ar fi corect la fiecare cursa sa fie clasa separata pentru batrani. .

. Pe mine oricum nu ma mai intereseaza nici o cursa mi-am agatat motocicleta in cui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte corect ce ai scris si are dreptate si dusmanul , veteranii trebuie sa mearga pe traseul de B . Si ar fi corect la fiecare cursa sa fie clasa separata pentru batrani. .

. Pe mine oricum nu ma mai intereseaza nici o cursa mi-am agatat motocicleta in cui.

ha, ha. gluma anului Ioane. Ai inebunit dusmane? ce-i cu tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...