_Alex_ Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 Stie cineva care sunt diferentele dintre cele doua motoare LC4, 640 si 625 (nu stiu de ce-s indicativele diferite, ambele motoare sunt de 625)? Dupa specificatiile de pe site-ul KTM, s-ar zice ca sg. diferenta intre ele e carburatorul (Keihin la 625 SXC, Mikuni la 640)... De fapt, ideea e ca ma gandesc sa pun un Keihin MX pe 640 Adventure-ul meu (candva in viitor, ca banuiesc ca s-ar duce pe apa sambetei garantia in cazu' asta) si i-as ruga pe cunoscatori sa-si spuna parerea despre smecherie - merge carb-ul de pe 625 SXC, se merita, e greu de facut, diferente in putere, consum etc. Multzam cu anticipatiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 SXC este un motor plasat intre EXC si LC4. Sau un LC4 cu carb cu spritz, bicicleta usoara si suspensii mai tari. Se preteaza la un hard enduro mai lung gen Rally Raid unde nu trebuie sa cari prea multa benzina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Septembrie 19, 2006 Autor Share Postat Septembrie 19, 2006 Merci pt. raspuns, univet. ...da' ramane intrebarea: se potriveste au ba carb-ul de pe 625 EXC pe 640? Chiar nu stie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oMeGAS Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Merci pt. raspuns, univet. ...da' ramane intrebarea: se potriveste au ba carb-ul de pe 625 EXC pe 640? Chiar nu stie nimeni? Se potriveste. Keihin are un raspuns mai prompt si consum putin mai mare in schimb nu se comporta prea bine la altitudine mare. Mikuni se adapteaza fbine la altitudine in schimb are probleme cu hopurile. Keihin este un carburator mai de competitie daca vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 Ce mi se pare mie interesant la 625 este faptul ca are cu 20kg mai putin decat Adventure-ul, dar are acelasi cadru. Ceea ce inseamna ca suporta si pasager, la nevoie. N-am incercat, dar ma gandesc ca ar putea fi motorul potrivit ca sa te bagi la hard-enduro, dar la nevoie sa poti pune si prietena/nevasta+bagaje pt un week-end in munti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oMeGAS Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 Ce mi se pare mie interesant la 625 este faptul ca are cu 20kg mai putin decat Adventure-ul, dar are acelasi cadru. Ceea ce inseamna ca suporta si pasager, la nevoie. N-am incercat, dar ma gandesc ca ar putea fi motorul potrivit ca sa te bagi la hard-enduro, dar la nevoie sa poti pune si prietena/nevasta+bagaje pt un week-end in munti Motocicleta ideala Dual-Purpose este KTM 640 LC4 Enduro. Poti sa faci hard enduro cu ea si poti sa faci si adventure - cu pasager. Este suficient de usoara pt hard enduro si are abilitati bune pe sosea. 625SXC-ul nu are scarite pt pasager, este mai inalt si are carburator si toba de COMPETITIE. Eu unul folosesc LC4 Enduro cu succes si la enduro si la advenure(cu pasager). Exista un temerar care a facut 70.000km in doi ani pe un LC4 Adventure fara sa aiba vreo problema tehnica. Daca imi amintesc site-ul il postez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 625SXC-ul nu are scarite pt pasager Poti sa-i pui... Important e ca are cadrul spate proiectat sa tina inca o persoana. De altfel, am vazut scarite puse chiar si pe EXC, dar nu e in regula, pt. ca greutatea pasagerului risca sa strambe cadrul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 bai nene... te-ai saturat de aventuri prin romania? eu unul chiar nu inteleg de ce vrei sa-l schimbi. ps: mi-am pus crash bars pe al meu... arata muult mai mare... ma cam sperie, incepe sa arate ca o vaca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Octombrie 5, 2006 Autor Share Postat Octombrie 5, 2006 (editat) bai nene... te-ai saturat de aventuri prin romania? eu unul chiar nu inteleg de ce vrei sa-l schimbi. Pai am zis cumva ca vreau sa schimb motoru'? Era vorba de carburator doar - si nici pe ala nu mi s-a pus pata sa-l schimb, faceam doar un "studiu de piata", sa vad daca s-ar merita ca investitie pe viitor (pe www.advrider.com cam toti care au avut carb Mikuni si si-au pus Keihin au fost super incantati de schimbare => treaba asta e considerata upgrade p-acolo... ) Editat Octombrie 5, 2006 de _Alex_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.