Powersony09 Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Am acest motor, si as vrea sa ii schimb CDI-ul, ma gandesc ca nu este la fel de bun cel de pe motor fata de cel din poza atashata mai jos! CDI-ul de pe motor este bun, iar motorul ajunge la 12000RPM, are rost sa il schimb cu cel din poza de mai jos? adik schema de mai jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Am acest motor, si as vrea sa ii schimb CDI-ul, ma gandesc ca nu este la fel de bun cel de pe motor fata de cel din poza atashata mai jos!CDI-ul de pe motor este bun, iar motorul ajunge la 12000RPM, are rost sa il schimb cu cel din poza de mai jos? adik schema de mai jos! Nu cred ca are rost sa schimbi CDI-ul ,atata timp cat acesta este bun. Ce te face sa crezi ca schema pusa de tine ar fi mai performanta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ventomoto Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Dupa parerea mea daca se schimba cdi-ul , atunci sa se schimbe cu unul mai "destept" adica cu mai multe setari . In orice caz schema este pentru cdi curent alternativ (oricum o schema foarte simplificata) , iar dupa cate stiu eu Lifanul de 125 are cdi curent continuu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Ianuarie 12, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2011 Multumesc tuturor de raspuns, am observat ca schema postat de mine, este cam laudata pe acest forum, si ma gandeam ca poate merita sa incerc, nu stiam ca schema este pentru CA! Deci raman la cel de pe motor! Dar daca tot am inceput acest topic, ma gandesc sa imi fac un CDI de rezerva in caz ca ma lasa asta balta! Voi ce schema ati propune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Multumesc tuturor de raspuns, am observat ca schema postat de mine, este cam laudata pe acest forum, si ma gandeam ca poate merita sa incerc, nu stiam ca schema este pentru CA!Deci raman la cel de pe motor! Dar daca tot am inceput acest topic, ma gandesc sa imi fac un CDI de rezerva in caz ca ma lasa asta balta! Voi ce schema ati propune? Daca CDI-ul tau se alimenteaza din baterie,e putin mai complicat...trebuie realizat un convertor ridicator de tensiune,de la 12V,la 200-300V, care nu este chiar simplu .. Acum depinde si de cunostintele tale in ale electronicii..daca CDI-ul original nu e scump,iar tu nu prea te pricepi la electronica,atunci renunta.. Daca ai cunostinte..si CDI-ul e scump poti incerca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Ianuarie 12, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2011 Sunt electronist de meserie! Si de acea as vrea sa fac eu CDI-ul! CDI-ul seamana cu cel din link! http://gy6-performance.fr/cdi-kymco-agility-race-p-398.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.