Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

daca vrei sa le schimbi, gasesti sigur la Louis. Daca te intereseaza pentru altceva imi spui si ma duc la garaj (am un set pe care nu l-am schimbat pentru ca nu a fost necesar) le masor (cred ca mi-ar trebui un shubler pentru asta) si iti spun. Vorbim!

Salutare si la multi ani tuturor! Simeringurile sunt garniturile alea de cauciuc de la furca? ma intereseaza si pe mine unde le gasesc si cat costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca doreste cineva KAWASKI EN 500 eu am in permanenta 2-3 bucati pe stoc, ofer garantie 1sau 2 ani pe motor si cutia de viteze (depinde de starea motorului). preturi intre 2000 - 2900euro. mai am si ceva piese pt kawasaki en 500 tel 0744779729

post-44616-1231610145_thumb.jpg

post-44616-1231610168_thumb.jpg

post-44616-1231610187_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca doreste cineva KAWASKI EN 500 eu am in permanenta 2-3 bucati pe stoc, ofer garantie 1sau 2 ani pe motor si cutia de viteze (depinde de starea motorului). preturi intre 2000 - 2900euro. mai am si ceva piese pt kawasaki en 500 tel 0744779729

[/q]

Frumos.

A meu e ca si ala rosu.

As avea nevoie de scarite originale pentru pilot. Informativ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deoarece postez prima data in acest an pe acest topic urez La Multi Ani pe 2009 tuturor posesorilor de en! Secondo,am o intrebare:stie cineva sigur daca este adevarat ca motorul de pe gpz 500 este identic cu cel de en?Daca-i asa ar fi super deoarece am observat ca piesele( garnituri,semeringuri,pistoane etc) si motoarele de gpz sunt mai ieftine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare frati en!stie cineva unde as putea gasi niste tobe mai cu glas?am un en 500c din 97 si is super multumit de el!bine si un sissy bar cu portbagaj,bulb presiune ulei,capac baie+garnitura????????????????????la noi in suceava mai greu cu piesele!fan club en?super!unde ce cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare frati en!stie cineva unde as putea gasi niste tobe mai cu glas?am un en 500c din 97 si is super multumit de el!bine si un sissy bar cu portbagaj,bulb presiune ulei,capac baie+garnitura????????????????????la noi in suceava mai greu cu piesele!fan club en?super!unde ce cum?

 

Hai noroc

Cu tobele,poate te ajut eu...L-am ajutat pe-un prieten,sa-si ia un EN500,cu tobe de-astea galagioase,si tobele originale.Nici mie si nici lui,nu ne-a placut cu "harmalaia"...Asa ca le-a pus la loc,pe cele originale.I-am dat un mail,poate ti-i le vinde p-alea.Sunt mai scurte,daca nu ma-nsel,sunt de Intruder 800.De restul pieselor vorbim,se pot aduce noi sau s/h,de pe ebay-ri,la preturi MULT mai mici decat aici,chiar cu transport,cu tot.Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare frati en!stie cineva unde as putea gasi niste tobe mai cu glas?am un en 500c din 97 si is super multumit de el!bine si un sissy bar cu portbagaj,bulb presiune ulei,capac baie+garnitura????????????????????la noi in suceava mai greu cu piesele!fan club en?super!unde ce cum?

 

Tobe de EN SCORPION, preferatele mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MULTAM DARIAN,DACA E SI LE VINDE POTE ARE SI O POZA CU ELE SA VAD CUM ARATA,SI VB :scratch:

 

SCORPION IS TOBE FAINE DA UNDE GASESC?

Pe site (www.scootworks.com), of course!

Nu prea cunosc alte variante, dar cu siguranta ca ele exista. Oricum, trebuie sa ai ceva pasiune in tine sa bagi atatia bani intr-un motor vechi.

Eu sunt constient ca nu-mi mai recuperez niciodata investitiile in motor, motiv pentru care sunt hotarat sa nu-l mai vand niciodata. :D

Poate ca atunci cand o sa ma satur de el o sa incep sa-l modific!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am unul din 1992, am nevoie de o volanta (flywheel)

chestia aia cu carbuni de la alternator, mi-a plecat un carbune si acum nu mai functioneaza

din fericire statorul este ok

daca se poate ceva sugestii despre cine are sau cum pot cumpara unul repede

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu mai aveam carbuni,la demaror.M-a costat 100 ron,sa-i fac la o cooperativa.Si dupa 2 zile,am gasit pe ebay,toata piesa aia,plus inca ceva.Cu transport cu tot,m-a costat tot 100 ron.Atentie,piesa ORIGINALA,NOU-NOUTA.Doar ca dureaza 2 saptamini,transportul. Si alternatorul,l-am schimbat...Tot de-acolo,mi-am luat.Mult mai ieftin ca aici...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze cu volanta

am gasit ceva pe un site la 120 lire cu tot cu transport si tva ajunge la 170

aveti alte solutii?

darian poate imi mai spui ceva de locul unde ai reparat tu

o adresa ceva,

eu am cauta pe ebay dar nu am gasit mare lucru

post-37117-1233757341_thumb.jpg

post-37117-1233757352_thumb.jpg

post-37117-1233757361_thumb.jpg

Editat de cristian72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
se da motocicleta din profil si o frumusete de infundatura de rezervor. infundatura nu e insotita de zgarietura(banuiesc ca e urma genunchiului fetei care a avut-o si a tavalit-o la viteza mica).

intrebarea mea e: cum fac sa o rezolv?

mi s-au oferit urmatoarele solutii:

1. sudat ceva metalic si apoi tras de acel ceva metalic, operatiune urmata de revopsire

2. scoaterea rezervorului si suflarea de aer comprimat

3. introducerea pe interior a unei tije si incercarea de indreptare prin apasare.

 

ultimele 2 variante nu merg decat daca rezervorul are perete simplu si nu dublu. deci stie cineva care e metoda cea mai buna si daca ENul are rezervor cu perete dublu sau simplu? dintre toate mie imi suna ideal varianta 2

 

 

 

 

Kit si pe urma vopsea , garantez k o sa mearga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am promis ca vin cu niste informatii:

1. la EN-ul fratelui meu: schimbat lant de distributie, patina si intinzator = 19 milioane la United Motors (inclusiv manopera)

2. La EN-ul meu: schimbat cauciuc spate (mi-am luat avon venom) si curatat, reglat carburator = 1,5 milioane la un service langa intrarea in Politehnica (Iuliu Maniu); aceleasi operatii la United Motors = 2,5 milioane

 

In rest numai de bine; poate strangem randurile si ne vedem intr-o zi cu soare noi, cei din Bucuresti; mai la vara organizam intalnirea pe tara :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am promis ca vin cu niste informatii:

1. la EN-ul fratelui meu: schimbat lant de distributie, patina si intinzator = 19 milioane la United Motors (inclusiv manopera)

2. La EN-ul meu: schimbat cauciuc spate (mi-am luat avon venom) si curatat, reglat carburator = 1,5 milioane la un service langa intrarea in Politehnica (Iuliu Maniu); aceleasi operatii la United Motors = 2,5 milioane

 

In rest numai de bine; poate strangem randurile si ne vedem intr-o zi cu soare noi, cei din Bucuresti; mai la vara organizam intalnirea pe tara :cheers:

Ai n-ai dai.

Sincronizare carburatoare au facut in banii astia?

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai n-ai dai.

Sincronizare carburatoare au facut in banii astia?

 

da, sincronizarea e 1 milion, cauciucul 500.000; la mine s-a simtit diferenta legat de carburator: trage mult mai bine acum si motorul se aude altfel; tipul de la service, bogdan il cheama zicea ca un piston mergea cu 1,5 si celalalt cu 2,5, si acum le-a pus pe ambele pe 2,5; nu stiu ce inseamna asta dar cica tre sa ma uit la bujii si daca nu sunt maronii sa ma duc iar pe la el sa mai umble. in curand verific si consumul la 100 km, inainte imi lua cam 6,5 in oras, ceea ce e cam mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, sincronizarea e 1 milion, cauciucul 500.000; la mine s-a simtit diferenta legat de carburator: trage mult mai bine acum si motorul se aude altfel; tipul de la service, bogdan il cheama zicea ca un piston mergea cu 1,5 si celalalt cu 2,5, si acum le-a pus pe ambele pe 2,5; nu stiu ce inseamna asta dar cica tre sa ma uit la bujii si daca nu sunt maronii sa ma duc iar pe la el sa mai umble. in curand verific si consumul la 100 km, inainte imi lua cam 6,5 in oras, ceea ce e cam mult

Si eu trebuie sa verific sincronizarea.

Problema mare nu ar fi asta ci lantul de distributie. Exista posibilitatea sa-mi cumpar eu piesele necesare si sa platesc numai manopera la service?

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...