Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Motorul imi face niste zgomote cam exagerate pe la distributie si nu mai ies cu el asa pana nu am ceva bani de service. Ar trebui reglaj tacheti verificat uzuri pe la lantul de distributie, intinzator si cine mai stie ce apare pe acolo. Filo daca mai ai drum dupa mancare, vreau si eu franceza si cartea de mecanica . Nu e nici o graba cand poti...

 

Am aceeasi problema. Stii pe cineva care ar face bine chestia asta? Eu am fost la Otopeni la Whiteman si Scandal dar nu m-au rezolvat. Doar mi-au luat banii :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu cred ca se va sterge topicul ala cat de curand, oricum e aiurea sa vb acolo de intalniri si sa punem poze; pai aici ce sa mai facem? nici eu nu inteleg de ce ni s-au sters posturile;

Eu cred ca cineva vrea sa vada aici doar discutii despre En 500....nu de alte lucruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergeti pe Independent Chopper Grup si tot povestiti...

acesta este un topic dedicat unui model moto,nu chat-ului.

last warning...apoi dau si warn.

Beatrice ,daca ai fi fost putin atenta,nu ti-ai mai fi pus intrebari existentiale gen"cine" sau "de ce"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergeti pe Independent Chopper Grup si tot povestiti...

acesta este un topic dedicat unui model moto,nu chat-ului.

last warning...apoi dau si warn.

Beatrice ,daca ai fi fost putin atenta,nu ti-ai mai fi pus intrebari existentiale gen"cine" sau "de ce"...

Nu avem nimic in comun cu ICG, si nu avem ce povesti. De mers la drum impreuna nu am mers decat cu 3 oameni de acolo (CryAngel, Philip_HD si Mollek).

Pe topicul de EN500, al posesorilor de EN500, organizam excursii si plimbari, printre discutiile despre problemele pe care le avem.

 

Vad ca Marius a facut un topic de discutii care evident a fost inchis... Zi-ne tu atunci, unde putem vorbi despre planurile noastre de excursii.

 

Asteptam cu mare interes, o solutie la aceasta problema; tinand cont si de faptul ca nu toti avem acces la "mess" sau telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergeti pe Independent Chopper Grup si tot povestiti...

acesta este un topic dedicat unui model moto,nu chat-ului.

last warning...apoi dau si warn.

Beatrice ,daca ai fi fost putin atenta,nu ti-ai mai fi pus intrebari existentiale gen"cine" sau "de ce"...

 

Ce treaba are Independent Chopper Group cu discutiile de aici? Daca ai citit topicurile astea (ICG si Kawasaki EN 500) ti-ai dat seama ca nu putem compara sula cu prefectura. Noi (ICG) si-asa am fost mutati de colo-colo pe forum ca deranjam ca ne intelegeam prea bine si nu ne certam cu nimeni, vad ca acum oamenii astia patesc la fel. Dar de aici si pana la a face referiri la grupul nostru cred ca sunt niste sinapse care la mine nu se leaga cum trebuie. Ca o parte din ICG se cunoaste cu o parte din posesorii de Kawasaki EN 500 e adevarat, dar, pana una-alta, cam aici se termina similitudinile.

 

Si ca sa nu ziceti ca-s offtopic, zdranganeli ciudate se aude si din motorul meu. L-am dus la doctor, zice ca-i normal pentru un motor nu tocmai tanar si n-ar trebui sa ma ingrijorez prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu c-o sa "calc pe bataturi" p-unii,si mai ales p-unele ;) ...Da-i dau dreptate Black-ului... ! Discutii strict referitoare la o actiune ilegala,pe-o topic dedicat unui model de motocicleta,si pe-un forum public,mi-i se par cam deplasate. Macar sa fi zis si ceva despre motocicleta,macar asa,de ochii lumii...E foarte bine pus acolo,acuma,acel topic.

@jerycho,scuze c-am ras de tine,ca "ce,te-oftici ca nu poti sa vii si tu...?!"..Glumeam... :P In realitate,aveai dreptate. ;)

Sambata sau duminica,la gratarelu' preconizat,o sa vina si Paul,cu EN-u' lui.Atunci,poate reusim sa-i montam kitul xenon,pe care i-i l-am dat cadou de ziua lui,acu' 1,5 luni...Si pe care n-a binevoit sa si-l monteze, ca trebuie modificat un fir,si e taaare greu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce treaba are Independent Chopper Group cu discutiile de aici? Daca ai citit topicurile astea (ICG si Kawasaki EN 500) ti-ai dat seama ca nu putem compara sula cu prefectura. Noi (ICG) si-asa am fost mutati de colo-colo pe forum ca deranjam ca ne intelegeam prea bine si nu ne certam cu nimeni, vad ca acum oamenii astia patesc la fel. Dar de aici si pana la a face referiri la grupul nostru cred ca sunt niste sinapse care la mine nu se leaga cum trebuie. Ca o parte din ICG se cunoaste cu o parte din posesorii de Kawasaki EN 500 e adevarat, dar, pana una-alta, cam aici se termina similitudinile.

 

Si ca sa nu ziceti ca-s offtopic, zdranganeli ciudate se aude si din motorul meu. L-am dus la doctor, zice ca-i normal pentru un motor nu tocmai tanar si n-ar trebui sa ma ingrijorez prea mult.

 

Eu inteleg ca varsta isi spune cuvantul, dar totusi, nu se poate rezolva? Adica dupa cum spunea eugenius, reglaj tacheti, lant de distributie... Eu nu pot sa accept ideea ca de acum incolo asa trebuie sa se auda motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intri pe topicul de kawa gpz o sa vezi ca toti au zgomote la motor si se distreaza pe tema asta; eu am un tacanit la rece, dureaza intre 2 si 5 min, in functie de temperatutra ambianta; am mers asa aproape 40.000 km; la mecanic mi-a zis ca sunt tachetii si ca nu e nicio problema sa merg asa; dar daca as avea zgomote tot timpul m-as duce la mecanic sa scap de ele pentru ca nu stii ce poate fi si ce efecte poate avea (de ex blocat motorul in mers)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intri pe topicul de kawa gpz o sa vezi ca toti au zgomote la motor si se distreaza pe tema asta; eu am un tacanit la rece, dureaza intre 2 si 5 min, in functie de temperatutra ambianta; am mers asa aproape 40.000 km; la mecanic mi-a zis ca sunt tachetii si ca nu e nicio problema sa merg asa; dar daca as avea zgomote tot timpul m-as duce la mecanic sa scap de ele pentru ca nu stii ce poate fi si ce efecte poate avea (de ex blocat motorul in mers)

 

Se pare ca Mr. Black si-a facut datoria. Am inceput sa vorbim si de motoare ;)). Omule, mie imi spun prietenii ca parca trece circu' cand trec pe langa ei. M-am saturat ;)). Nu cred ca e ceva grav, dar as vrea sa o rezolv. Din pacate am apelat la mecanicul nepotrivit. probabil ca era ceva de munca si a preferat sa ma abureasca putin. Unde as putea sa merg sa dau motorul jos si sa vedem ce se itampla acolo? Sa scot fanfara din motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca Mr. Black si-a facut datoria. Am inceput sa vorbim si de motoare ;)). Omule, mie imi spun prietenii ca parca trece circu' cand trec pe langa ei. M-am saturat ;)). Nu cred ca e ceva grav, dar as vrea sa o rezolv. Din pacate am apelat la mecanicul nepotrivit. probabil ca era ceva de munca si a preferat sa ma abureasca putin. Unde as putea sa merg sa dau motorul jos si sa vedem ce se itampla acolo? Sa scot fanfara din motor.

Cel mai ieftin e sa-l rezolvi singur...stai cateva zile poat echiar 2 saptamani fara motor dar este ieftin.

Iei manualul de service langa tine, si te apuci sa desfaci....ca sa nu uiti cum se pune la loc poti sa si notezi sau sa faci poze.

Apoi incerci sa vezi unde este buba sau bubele.....apoi vezi cat te costa sa-ti comanzi piesele.....dureaza ceva pana vin....apoi te apuci si pui totul la locul lui.

Posibile cauze pt. zgomot: tacheti si tot ansamblul distributie, ambielaj (asta e urat).....practic orice se misca p-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai ieftin e sa-l rezolvi singur...stai cateva zile poat echiar 2 saptamani fara motor dar este ieftin.

Iei manualul de service langa tine, si te apuci sa desfaci....ca sa nu uiti cum se pune la loc poti sa si notezi sau sa faci poze.

Apoi incerci sa vezi unde este buba sau bubele.....apoi vezi cat te costa sa-ti comanzi piesele.....dureaza ceva pana vin....apoi te apuci si pui totul la locul lui.

Posibile cauze pt. zgomot: tacheti si tot ansamblul distributie, ambielaj (asta e urat).....practic orice se misca p-acolo.

 

Te bagi sa-l facem impreuna? Gandeste-te ca ar fi al tau ;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ti-as recomanda eu: Inainte de orice demontare,fa o vizita pe la mai multi mecanici.Vezi ce zic.Daca majoritatea zic "trebuie schimbata piesa X si lantzul Y",atunci ti-e clar ce trebuie sa-ti comanzi. De-abia cand ai toate piesele noi,te-apuci sa desfaci.Nu stai cu motoru' demontat ! Mai ales cand nici nu iesti de meserie,si-o sa uiti ,in alea 2-3 sapt.,fiecare chestie de unde era.E destul un surubel... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ti-as recomanda eu: Inainte de orice demontare,fa o vizita pe la mai multi mecanici.Vezi ce zic.Daca majoritatea zic "trebuie schimbata piesa X si lantzul Y",atunci ti-e clar ce trebuie sa-ti comanzi. De-abia cand ai toate piesele noi,te-apuci sa desfaci.Nu stai cu motoru' demontat ! Mai ales cand nici nu iesti de meserie,si-o sa uiti ,in alea 2-3 sapt.,fiecare chestie de unde era.E destul un surubel... ;)

 

Pai tocmai stabilisem la terasa ca demontatul motorului, e din start 10mil. Orice mecanic imi spune, tre sa-l desfac sa vad ce-i acolo. Pareri la rece am tot adunat de la mai multi daca la asta te refereai. Si cam toti au zis tachetii sau lantul de distributie. Plus o observatie tare, de la Marius... sub rezervor, exista un racord metalic de la un furtun pe care l-a vazut ca bate in rezervor si mai face si ala zgomot ;)) Dar din pacate nu e numai de la ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te bagi sa-l facem impreuna? Gandeste-te ca ar fi al tau ;))

Te ajut cu cea mai mare placere, dar nu neaparat ca ar fi al meu.....vad ca la maxiscuterul meu nu se face coada....o fi de la criza. La mine avantajul este ca stau la curte si putem sa mesterim fara sa ne deranjeze nimeni.

Cand esti hotarat ...sa vii cu manualul de service.....fara el nu facem mare lucru.

Tu aduci berea ;)

Editat de marius45jml
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut un rezervor neindoit(eventual si albastru) de kawasaki en 500 daca stie cineva ceva sa mi trimiteti un mesaj sau sa intre pe mess sau mail id sologiuc@yahoo.com multumesc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sint de principiul:daca merge,nu te baga asa aiurea,ca-l strici.

ref la zgomote,kawa are un zgomot specific,se pare ca la toate modelele.

la vn800 era la fel,l-am luat la 26.000km si avea zgomot de la distributie(lantul si intinzatorul),si initial mi-sa spus ca e varza,treb schimbate....uite ca si la 60.000km motocicleta merge la fel...adica bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va zic ce activitati "extracurriculare" am avut aseara, eu si Alex... :P

 

Ieri cand am plecat de acasa, trotineta tot dadea rateuri, ca si cum nu s-ar alimenta cum trebuie, se zbatea in mers, si beculetul meu neutru, cu care v-am terorizat in ultima perioada, ori nu se aprindea deloc, ori palpaia foarte tare...

Dupa ce am terminat ieri cu lucrul, a.k.a. "dat cu sapaliga pe camp", m-am dus la Alex la munca:

- scurt nu am pe nicaieri, bateria e buna, totul e ok din punct de vedere electric.

- am schimbat p-acolo, sau am pus niste sigurante (nu aveam siguranta la papucelul ala de la baterie, erau prinderile alea una peste alta si am pus o siguranta cilindrica de 20A, in loc de 30A, cat ar trebui).

- problema era urmatoarea: senzorul de neutru, care este undeva pe langa alternator, sub capacelul ala, la rotita care invarte cureaua (mai bine de atat nu stiu cum sa explic), falfaia, atarna, capatul nu era bine prins. Acum e ok, nu mai falfaie, beculetul imi sta aprins indiferent daca am faza lunga/scurta, daca pornit sau nu, turat sau la relanti.

 

Pe drum, mi s-a oprit iar motoru' si dadea rateuri, dar daca stateam putin cu ea, pornea. Mi s-a mai oprit o data, dupa vreo 10 km de la iesirea din Bucuresti, am pornit iar, dupa 5 minute.

 

La intrarea pe soseaua aia spre Giurgiu, in linie dreapta, mi s-a oprit iar motoru'...

Si da-i, si lupta...

- am verificat sigurantele, bornele bateriei; toate ok.

- am scos rezervorul, am verificat furtunasele, l-am ametit putin, ca poate era ceva blocat p-acolo, vreo mizerie; toate ok.

- am scos bujiile, le-am curatat (desi nu erau inecate), am verificat fisele si pipele; erau fixate bine.

Tot asa urat facea... Ba mai mult, curentul mi se oprise de tot... Nici contact, nimic.

 

L-am sunat pe Alex, IAR... M-a pus sa verific siguranta de la releul de pornire, care de fapt la mine nu exista... Deci problema nu era de acolo. Pana la urma a plecat mai devreme de la munca, a venit, ne-am uitat. Ca sa vedem ca de fapt, siguranta aia de la baterie era pocnita (dar nu se vedea) si a intrerupt tot. Schimbat siguranta cu una de 30A, toate bune si frumoase, aveam curent.

 

Cand sa pornim dupa vreo ora si ceva, pe la 22.30 - 23.00, ni se parea noua ca la relanti era putin cam "puturoasa". "Hai sa-l reglam putin"; si ne-am bagat ghearele de am dat relantiul peste cap si nu mai pornea deloc! Ca deh, cand te mananca, te scarpini... :blbl:

Facand atatea incercari, am zis ca poate s-a inecat si motoru'... Si apuca-te, da iar saua jos, rezervoru', curata iar bujiile! Apoi am ramas si fara baterie! Am conectat cu cabluri bateria mea la En-ul "colegului de suferinta", si ne-am chinuit asa. ;)

In fine, pana la urma, pe la 12 si ceva, am reusit s-o pornim...

 

Eu pe drumu' meu (mai aveam doar vreo 10km pana acasa), Alex pe drumu' lui, dupa 3km se opreste iar!

L-am sunat pe Alex, AGAIN, l-am intors din drum saracu' (ca deja mersese vreo 10km spre Bucuresti), si iar, da saua jos, conecteaza cablurile, umbla la relanti, gaseste-i punctul OK, si valea! Asta dupa inca vreo ora...

 

Pana acasa, mi s-a mai oprit de vreo 4 ori, si o data chiar cand am intrat in curte...

Dar am ajuns intr-un final, la mine pe la vreo 01.30... Iar Alex pana s-a intors acasa la el, cred ca a mai trecut cel putin juma' ora...

Problema este undeva la carburatore, ori apa, ori mizerie... Ramane de vazut.

 

Deci azi sunt pasager! Cine se ofera, pentru actiunea de mai tarziu sa ma "care"? ;)

 

P.S.: MULTUMESC ALEX!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sint de principiul:daca merge,nu te baga asa aiurea,ca-l strici.

ref la zgomote,kawa are un zgomot specific,se pare ca la toate modelele.

la vn800 era la fel,l-am luat la 26.000km si avea zgomot de la distributie(lantul si intinzatorul),si initial mi-sa spus ca e varza,treb schimbate....uite ca si la 60.000km motocicleta merge la fel...adica bine.

 

Zgomotul nu l-as putea numi specific, pt ca ar insemna ca asa se aude din fabrica. E posibil, ca dupa niste kilometri, intr-adevar toate sa scoata zgomotul asta, dar ceva sigur nu e ok pe acolo.

Mesaj completat

Sa va zic ce activitati "extracurriculare" am avut aseara, eu si Alex... ;)

 

......................

 

P.S.: MULTUMESC ALEX!!! ;)

 

My god, Beatrice!!! trebuie sa-mi iau o pauza lunga sa citesc toata treaba asta :P) Mai si munceste unii :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te car eu baby mic, imi pare rau ca ai probleme; azi e ziua Z pt ENeida

Merci! :P

Dar n-am casca...

 

My god, Beatrice!!! trebuie sa-mi iau o pauza lunga sa citesc toata treaba asta ;)) Mai si munceste unii :blbl:

Da, da' merita. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca nu am mai participat si eu la mecanica , regret Beatrice ca toate ti se intampla numai tie dar te invidiez ca usor usor ajungi sa scri un tratat de mecanica ,elecrica, diagnosticare si noi nici macar nu vom fi in stare sa il citim. Dedicatie, abnegatie , abordare academica ,elganta solutiei. Daca se mai adauga si baieti asti doi care sunt convins ca ar putea sa desfaca motorul si sa nu le mai ramana piese nu mai facem occ ci super grup .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...