Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Adi , 1cfor acu vre-o doua zile t-am vazut pe la Unirii cred ca te duceai spre Kronau , eram pe scuter si am vrut sa vin dupa tine dar cand sa fac o manevra nefacuta i-am vazut pe baieti si fastacitor am renuntat , iar cu lichidul de frana cred ca nu prea mai aveai , si nu prea e ok , vezi sa nu iti curga pe undeva ,furtune , garnituri, aerisitor , ridica roata fata, fixeaza furca cu o proptea si invarte roata sa vezi unde agata si ce poate fi. Oricum sa nu uiti sa bagi vasilina sa sa inspectezi rurmentii de la jugul furcii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aveti idee ce problema am daca atunci cand franez fata AUD un frecat de disc? se simte si in ghidon. nu stiu daca are vreo relevanta dar tocmai am schimbat lichidul de frana.

ai verificat daca placutele de frana mai au carne pe ele ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci 1CFOR, cred, de fapt sigur, ai aceeasi problema ca mine. In seara asta ne-am dat seama ca sigurantele de la placutele de frana ating putin discul si ele opun rezistenta. Tre' reglatat p-acolo ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti idee ce problema am daca atunci cand franez fata AUD un frecat de disc? se simte si in ghidon. nu stiu daca are vreo relevanta dar tocmai am schimbat lichidul de frana.

 

te-ai uitat la placute daca mai ai ferodou pe ele ? producatorii mai nou folosesc ferodou ecologic adica un material ce se duce cam repede :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa se simte si la mine, cred ca e discul stramb... Se simte numai cand franez mai brusc de la viteze mai mari, si e ca si cum ar atinge ceva la roata, si opune rezistenta... Asa-i si la tine?

Cu lichidul de frana, nu cred ca sa aiba vreo legatura...

 

P.S.: Vitezometrul cum iti e? Merge mereu? Ca eu am avut cablul rupt si cu toate ca am verificat si nu se vedea nimic "suspect", e posibil sa atinga ceva...

vitezometrul e in regula, am fost la mecanic si mi-a spus ca trebuie schimbate placutele neaparat, asta in cazul in care nu vreau sa fac praf discul.

 

Adi , 1cfor acu vre-o doua zile t-am vazut pe la Unirii cred ca te duceai spre Kronau , eram pe scuter si am vrut sa vin dupa tine dar cand sa fac o manevra nefacuta i-am vazut pe baieti si fastacitor am renuntat , iar cu lichidul de frana cred ca nu prea mai aveai , si nu prea e ok , vezi sa nu iti curga pe undeva ,furtune , garnituri, aerisitor , ridica roata fata, fixeaza furca cu o proptea si invarte roata sa vezi unde agata si ce poate fi. Oricum sa nu uiti sa bagi vasilina sa sa inspectezi rurmentii de la jugul furcii .

eugene am mai bagat si eu niste wd40 la garniturile alea si in contactul de unde blochezi ghidonul si am mai avut nici un fel de probleme.

 

Deci 1CFOR, cred, de fapt sigur, ai aceeasi problema ca mine. In seara asta ne-am dat seama ca sigurantele de la placutele de frana ating putin discul si ele opun rezistenta. Tre' reglatat p-acolo ceva.

nu cred ca e atat de complicata treaba, tot ce trebuie sa fac este sa schimb placutele caci nu, nu prea mai au spre deloc carne pe ele.

 

te-ai uitat la placute daca mai ai ferodou pe ele ? producatorii mai nou folosesc ferodou ecologic adica un material ce se duce cam repede ;)

nu stiu cat de ecologic e ferodoul actual, pentru ca nu stiu cat de recente sunt actualele placute, cert este ca trebuie schimbate.

 

Ale voastre ce cod au? Le am gasit pe astea si Alex a spus ca ar trebui sa fie compatibile si cu modelul meu din 96.

 

 

Si inca o intrebare: voi ce filtre de aer folositi? dupa ce brand/cod sa ma orientez. Cand am fost sa sincronizez carburatoarele am vazut si in ce stare depravata se afla filtrul de aer, deci trebuie schimbat la fel de urgent ca si placutele. Aveti idee daca acesta este compatibil cu modelul meu din 96 ? Daca filtrul de ulei e compatibil cu cel de pe GPZ ma gandesc ca si cel de aer ar trebui, asta reiesind si din descrierea produsului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca o intrebare: voi ce filtre de aer folositi? dupa ce brand/cod sa ma orientez. Cand am fost sa sincronizez carburatoarele am vazut si in ce stare depravata se afla filtrul de aer, deci trebuie schimbat la fel de urgent ca si placutele. Aveti idee daca acesta este compatibil cu modelul meu din 96 ? Daca filtrul de ulei e compatibil cu cel de pe GPZ ma gandesc ca si cel de aer ar trebui, asta reiesind si din descrierea produsului.

Filtre de aer poti gasi aici niste sugestii, exact pentru modelul tau: http://www.bikebandit.com/1996-kawasaki-en...mg=2016&t=1 .

 

Despre compatibilitate nu stiu ce sa zic... Filtrul de ulei este normal sa se potriveasca pentru ca este acelasi motor. Asa cum si la mine se potriveste acelasi filtru de ulei, pentru ca am acelasi motor, dar caroseria este diferita (de LTD450), si prin urmare, filtrele de aer diferite.

Eu am 2 filtre de aer, pe o parte si pe alta, in forma de "U", spre deosebire de voi care aveti unu' singur (cilindric si pe dreapta, din ce-mi amintesc... ).

 

Mai bine suni direct la nenea de la MotoVip si intrebi daca se potriveste, sau te duci in magazin cu filtrul in manuta si cauti unu exact la fel; poate daca te uiti pe el, poti gasi un cod, sau ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beatrice vezi ca nu am reusit sa ajung cu filtrele la curierat ... Duminica incerc o alta chestie care nu mai implica plata la terti ;) . O sa incerc sa iti trimit filtrele pe un tren si sa le iei de la gara ( asta daca o sa ai posibilitatea --- o sa te sun inainte )

Mesaj completat

Daca nu revenim la treaba cu serviciul de curierat :D . De abia azi am ajuns acasa sa iau filtrele din garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, e mai complicat cu gara... Sa stau dupa tren, poate nu-s in Bucuresti, poate am treaba...

Cel mai bine, pune-le la posta si da-mi contul tau pe PM sa-ti virez banii. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piese pentu en 500 unde se gasesc

Pai sunt un miliard de site-uri pe net si sute de magazine peste tot prin tara...

Problema e ca "dincoloe era mai ieftin" :(.

Stop si aparatoare de lant...pai din dezmebrari sau noi. Gaesti pe e-bay orice piesa din dezmebrari sau daca ai banu pe tine ia original (pe forum sunt multi care aduc: ROMI3, orbit..., sau direct de pe net de pe site-uri gen : wemoto, bikebandit, etc. )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ia original ... site-uri gen : wemoto, bikebandit, etc. )

 

Corectii: vrei sa spui "noi-noutze",nu "original".Ca si pe ebay,tot piese originale (OEM) sunt.Doar ca gasesti gramada de s/h-uri. De la wemoto nu stiu cat ar fi transportul,da' stiu ca de la bikebandit,nicio sansa...Am vrut eu,sa comand la ei,niste chestii mici si usoare - costa transportul,de vreo 4-5 ori mai mult decat luate de la vreun vanzator de pe ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corectii: vrei sa spui "noi-noutze",nu "original".Ca si pe ebay,tot piese originale (OEM) sunt.Doar ca gasesti gramada de s/h-uri. De la wemoto nu stiu cat ar fi transportul,da' stiu ca de la bikebandit,nicio sansa...Am vrut eu,sa comand la ei,niste chestii mici si usoare - costa transportul,de vreo 4-5 ori mai mult decat luate de la vreun vanzator de pe ebay.

 

 

vreau sa va spun ca am ajuns la 40.000 km cu purcelusha mea, dupa ce am luat-o; pe bord are 54.700; nu am schimbat nimic la ea in afara de consumabile, chestiile care intra in bujii si releul de semnalizare; mersi eugen si alex pt ajutor; am mers cu ea pe calduri si gropi, pasager plus bagaje (150 kg); grecia, turcia, ungaria; cred ca motorul de gpz si restul isi fac treaba perfect; recomand uleiul de la benzinariile mol; schimbat ulei si filtru la maxim 7000 km, reglat si curatat carburatoare la fiecare inceput de sezon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde Kawasaki EN an de fabricatie 1997, 25000 de km. Kit de lant schimbat, bateria nou nouta, cauciuc spate nou. Necesita schimbat cauciucul fata.

Motorul merge impecabil, accept orice test.

 

Pret - 2500 euro

Relatii - 0724510861.

 

Stima.

post-46937-1280174154_thumb.jpg

post-46937-1280174169_thumb.jpg

post-46937-1280174185_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde Kawasaki EN an de fabricatie 1997, 25000 de km. Kit de lant schimbat, bateria nou nouta, cauciuc spate nou. Necesita schimbat cauciucul fata.

Motorul merge impecabil, accept orice test.

 

Pret - 2500 euro

Relatii - 0724510861.

 

Stima.

 

salut, sissy bar-ul nu cumva il vinzi separat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu un sissy bar de vanzare.......pretul este de 200 lei.

Mesaj completat

mail iorga_ovidiu@yahoo.com da-mi te rog poze si vb despre cum facem tranzactia

 

Mesaj completat

unde tre sa semnez condica pt intalnirea de sambata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, condica n-o mai semnati p-aici ca cica se supara moderatorii... ;)

 

Topicul unde planuim rapiri, intalniri, plecari, sau alte aberatii, se afla aici: /index.php?...9253&st=380

 

Ziceti si voi ce v-ar mai conveni, ora, loc, astea...

 

Alex V., te asteptam pe topicul de mai sus. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

Intrebare. cati litri intra la schimbul de ulei pentru un En 500 din 1997? incerc sa ajut un amic care nu are cartea tehnica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

Intrebare. cati litri intra la schimbul de ulei pentru un En 500 din 1997? incerc sa ajut un amic care nu are cartea tehnica

 

La schimbul de ulei de toarna ulei in filtrul de ulei si apoi in motor. In mod normal nu bagi mai mult de 3 litri in motor, pentru ca de obicei mai ramane ulei in motor, nescurs. Apoi pornesti motorul si il lasi sa mearga. A doua zi dimineata trebuie sa verifici nivelul de ulei si daca nu e pana sub linia de FULL mai completezi, fara sa depasesti indicatia. E posibil sa mai bagi 100-300 ml in functie de cat de bine s-a scurs uleiul vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai prieteni cu EN 500 pe lant, a venit timpul sa schimb lantul, insa nu am cunostinte despre branduri si alte socoteli de genul. Un prieten tocmai si-a schimbat lantul la al lui GSXF 600 si si-a luat de la mymoto lant DID pe care a dat cam 400, suma de care sper ca nua ajung sa dispun. Eu l am intrebat daca DID e vreo scula si mi-a spus ca da este ok, dar cum eu nu am motor racing nu trebuie musai DID. Uitati ce oferta am primit de la Florin de la motovip:

 

kit complet:

DID X-ring 520VM galben/negru, livrabil in 4-5 zile, cod mt7982556, pret 520 lei;

- RK X-ring 520 SOZ1, in 4-5 zile, cod mt7930902, pret 470 lei;

 

doar lantul:

- lant Ejot (www.esjot.com) 520 O-ring, cod 55-3284-110, livrabil in 24 ore, 260 lei;

- lant DIX X-ring galben/negru 520VM, cod mt7971401, 3-6 zile, 470 lei;

- lant RK X-ring 520XSOZ1, cod mt7942352, 3-6 zile, 380 lei.

 

Dupa cum vedeti diferentele nu sunt mari de la lant la kit comlet, dar oricum pentru un cruiser din 96 preturile mi se par foaarte mari.

Acuma spuneti-mi va rog si voi ce lanturi folositi, de unde cumparati, dupa ce criterii il alegeti, orice sfat e binevenit.

 

 

Bine ca mi-am adus aminte: stiti pe cineva de pe forum sau de oriunde care poate sa faca crash-baruri, suporti de coburi si portbagaj la comanda, finisate bine si la preturi de bun simt? Sau poate stiti cumva de unde le iau noi la preturi din nou, de bun simt.

 

Sper sa ne vedem weekendul viitor pe undeva prin Bucuresti daca nu sunteti plecati, oricum astept raspuns de la voi aici pana una alta. Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mai jos oferta de la Wemoto, 350 ron tot ce trebe. Ce-i drept, e cea mai ieftina varianta, adica nu cred ca e cine stie ce calitate, dar e ieftin :crack:.

Crash bar si suporti manufactureaza userul rados si muulti altii. La fel, calitatea e ceva...discutabil.

Succes la cumparaturi!

post-13388-1281333778_thumb.jpg

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...