Sari la conținut

nipra rosie revine dar de aceasta data fara remorcuta..


el_nynios
 Share

Postări Recomandate

Iata si nipra rosie cea care avea dupa ea remorcuta care sa vandut .. am reusit sa o scot definitiv din atelierul ala de tamplarie si din praful ala infernal .. am adus-o acasa pe la 9 seara (aseara ) impinssa desigur ..si azi eu si bunul meu prieten "masa" am demontat atajul (care se vinde cuiva care are nevoie de el ) si am inceput sa o curatam si sa o spalam de smarc"" si rumegus .. cam asa arata nipra dupa o mica "mozoleala cu apa si dero" macanic buna per ansamblu mici lipsuri imfime (un cablu un capacel) este 99%completa ..si originala in afara de sa si semnale si ghidoane ...o sa urmeze motorul dat jos si verificat .. nipra are 2600 km pana la momentul de fata ..peste cateva zile ma voi hotara daca o voi pune la bursa sau nu .. dar cine este interesat ma gaseste pe PM.post-54769-1295017095_thumb.jpg post-54769-1295017117_thumb.jpg post-54769-1295017152_thumb.jpg post-54769-1295017168_thumb.jpg

 

post-54769-1295017196_thumb.jpg post-54769-1295017252_thumb.jpg post-54769-1295017278_thumb.jpg post-54769-1295017320_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

frumoasa! a-ti ofer un rezervor de 19 litri plus ceva diferenta pe rezervorul ala de pe motor, daca vrei...

ms de oferta dar nu se dezmembreaza ..ma bate doamne doamne ;)

Mesaj completat

multe piese de pe motor sunt cromate si maine o sa dar motorul sa il lostruiesc sa apoi sa inlocuiesc ceva semeringuri si garnituri .... va mai tin la curet cu poze pe parcurs .. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum ziceam va mai tin la curent cu "lucrarile si amenajarile interioare""... sa dat motorul jos sa demontat cutia .. si sa obs ce maimute se afla in cutiutza.. nimik deosebit sau nelalocul lui de uzuri nu prea imi dau seama dar in general ara bine rulmentii sunt buni pinioanele arata bine furcile sunt ok..dar o sa inlocuiesc tot ce inseaman garnituri semeringuri si alte cauciuce ce etanseaza... si 2-3 poze .. ca sa fie meniul complet ..

post-54769-1295207660_thumb.jpg post-54769-1295207694_thumb.jpg post-54769-1295207705_thumb.jpg

Mesaj completat

din ciclul "amenajari interioare" revin cu alte info ..azi am reusit sa dau chiuloasele jos si sa scot cilindrii .. in principui ca si set motor arata bine mult mai bine decat ma asteptam in schimb una din supapele de evacuare nu etaseaza bine si cred ca de asta unul din pistoane este mai afumat... astept si pareri ... acuma daca vreti sa ma ajutati cu o informatie ..unde pot gasi pasta aia cu care sa rectific si eu supapele ...si cateva poze sa fie meniul complet

 

post-54769-1295283621_thumb.jpg post-54769-1295283799_thumb.jpg post-54769-1295283944_thumb.jpg post-54769-1295283985_thumb.jpg

Editat de el_nynios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si poate stie cineva de unde putem cumpara cutitul pentru rectificat scaunele supapelor asa cum se face in acest film.

 

In tirg la Bacau este trusa completa.Sau daca vrei sa scapi mai ieftin poti merge la un atelier de strungarie si rectifici si scaunele si supapele cu vreo 80 lei pentru ambele chiuloase.Cu ghidurile de supape cum stai?

Inteleg ca anul asta veniti amindoi la intrunirea de comuniste?...Se mai pregateste si un transfagarasan cu citiva baieti din Bacau......trageti tare cit e iarna.Daca aveti nevoie de ajutor apelati cu incredere. ;)

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In tirg la Bacau este trusa completa.Sau daca vrei sa scapi mai ieftin poti merge la un atelier de strungarie si rectifici si scaunele si supapele cu vreo 80 lei pentru ambele chiuloase.Cu ghidurile de supape cum stai?

Inteleg ca anul asta veniti amindoi la intrunirea de comuniste?...Se mai pregateste si un transfagarasan cu citiva baieti din Bacau......trageti tare cit e iarna.Daca aveti nevoie de ajutor apelati cu incredere. :D

 

Anul acesta vom fi prezenti la intrunire, nipranu meu fost krokodilu :D este 100% pregatit, acum resuscitam nipra rosie a lui Ciprian si gata ;) poate cand mai scapam de noroiul asta venim pana la Bacau.Va salutam cu respect :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In tirg la Bacau este trusa completa.Sau daca vrei sa scapi mai ieftin poti merge la un atelier de strungarie si rectifici si scaunele si supapele cu vreo 80 lei pentru ambele chiuloase.Cu ghidurile de supape cum stai?

Inteleg ca anul asta veniti amindoi la intrunirea de comuniste?...Se mai pregateste si un transfagarasan cu citiva baieti din Bacau......trageti tare cit e iarna.Daca aveti nevoie de ajutor apelati cu incredere. ;)

 

mai spune-ne de trusa aia ai idee de un pret? eu unu am cautat...unde nu trebuie probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai spune-ne de trusa aia ai idee de un pret? eu unu am cautat...unde nu trebuie probabil.

 

Ultima data era 280lei.Duminica pot da mai multe detalii(eventual o poza), daca este frumos afara sa pot merge in tirg.

Mesaj completat

Ceva de genul : http://www.uni-max.ro/set-de-freze-pentru-...apelor-smart/d/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..unde pot gasi pasta aia cu care sa rectific si eu supapele...

Se gaseste in magazinele de profil. Dar poti s-o faci si tu din ulei de transmisie sau valvolina in care adaugi un praf abraziv(pana la saturare). Ai doua variante praf de ciment pentru o degrosare mai rapida sau scrum de tigare pentru o prelucrare mai fina.

 

...Se mai pregateste si un transfagarasan cu citiva baieti din Bacau......

Poate o legati de intrunirea comunistelor, asa vom fii mai multi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciprian posesorul niprei a cumparat astazi o pasta pentru a rectifica problema de la supapa , pasta se numeste "Abro grinding" si a costat 25lei parca, cutiuta are doua comparimente contine o pasta mai abraziva ce actioneaza la nivel grosier si o pasta mai fina.Dupa ce termina vom posta si poze.la prima vedere motorul se prezinta bine, pistoanele sunt la cota 0 ;)

post-54784-1295381583_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Iata si nipra rosie cea care avea dupa ea remorcuta care sa vandut .. am reusit sa o scot definitiv din atelierul ala de tamplarie si din praful ala infernal .. am adus-o acasa pe la 9 seara (aseara ) impinssa desigur ..si azi eu si bunul meu prieten "masa" am demontat atajul (care se vinde cuiva care are nevoie de el ) si am inceput sa o curatam si sa o spalam de smarc"" si rumegus .. cam asa arata nipra dupa o mica "mozoleala cu apa si dero" macanic buna per ansamblu mici lipsuri imfime (un cablu un capacel) este 99%completa ..si originala in afara de sa si semnale si ghidoane ...o sa urmeze motorul dat jos si verificat .. nipra are 2600 km pana la momentul de fata ..peste cateva zile ma voi hotara daca o voi pune la bursa sau nu .. dar cine este interesat ma gaseste pe PM.

 

imi pare rau sa te dezamagesc dar nu este 99% originala ;) in primul rand saua si rezervorul nu-s originale. asa ca poti linistit sa dai rezervorul pe cel original de 19 litri :D

 

dupa cum ziceam va mai tin la curent cu "lucrarile si amenajarile interioare""... sa dat motorul jos sa demontat cutia .. si sa obs ce maimute se afla in cutiutza.. nimik deosebit sau nelalocul lui de uzuri nu prea imi dau seama dar in general ara bine rulmentii sunt buni pinioanele arata bine furcile sunt ok..dar o sa inlocuiesc tot ce inseaman garnituri semeringuri si alte cauciuce ce etanseaza... si 2-3 poze .. ca sa fie meniul complet ..

 

din ciclul "amenajari interioare" revin cu alte info ..azi am reusit sa dau chiuloasele jos si sa scot cilindrii .. in principui ca si set motor arata bine mult mai bine decat ma asteptam in schimb una din supapele de evacuare nu etaseaza bine si cred ca de asta unul din pistoane este mai afumat... astept si pareri ... acuma daca vreti sa ma ajutati cu o informatie ..unde pot gasi pasta aia cu care sa rectific si eu supapele ...si cateva poze sa fie meniul complet

 

pistonul este afumat nu din cauza supapei ci din cauza gazelor care trec de segmenti. in cel mai bun caz are segmentii dusi, in cel mai rau setul este uzat sau n-a fost alezat cum trebuie (din fabrica sau de cineva care a rebucsat cilindrul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau sa te dezamagesc dar nu este 99% originala :huh: in primul rand saua si rezervorul nu-s originale. asa ca poti linistit sa dai rezervorul pe cel original de 19 litri :D

 

pai Ciprian posesorul niprei rectifica supapele acum si imi permit sa iti raspund eu...multumim pentru postare, dar stai linisit ... nu ne dezamagesti, stim ce este original si ce nu la nipru ;)(ghidonul l-ai omis :D si mai sunt multe) iar rezervoare de 19 litri originale mai avem doua prin atelier ,rezervorul "lacrima" nu pleaca de la noi.

 

pistonul este afumat nu din cauza supapei ci din cauza gazelor care trec de segmenti. in cel mai bun caz are segmentii dusi, in cel mai rau setul este uzat sau n-a fost alezat cum trebuie (din fabrica sau de cineva care a rebucsat cilindrul)

noi suspectam ca a fumegat din cauza supapei si datorita faptului ca are un segment spart pe acel piston, pistoanele sunt la cota 0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
pai Ciprian posesorul niprei rectifica supapele acum si imi permit sa iti raspund eu...multumim pentru postare, dar stai linisit ... nu ne dezamagesti, stim ce este original si ce nu la nipru ;)(ghidonul l-ai omis :D si mai sunt multe) iar rezervoare de 19 litri originale mai avem doua prin atelier ,rezervorul "lacrima" nu pleaca de la noi.

 

 

noi suspectam ca a fumegat din cauza supapei si datorita faptului ca are un segment spart pe acel piston, pistoanele sunt la cota 0.

 

 

supapa n-are treaba cu afumatul pistonului, doar cu segmentii si/sau uzura setului. :huh: pistoanele pot fi la cota 0, cilindrii cu ce ii masori? oricum, dupa cum arata celalalt piston sunt ok cilindrii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

supapa n-are treaba cu afumatul pistonului, doar cu segmentii si/sau uzura setului. ;) pistoanele pot fi la cota 0, cilindrii cu ce ii masori? oricum, dupa cum arata celalalt piston sunt ok cilindrii...

deci sa va lamuresc eu .. cilindri masurati exact cu un subler au fix 78 .. iar afumatura e sigur din cauza acelui segment de ungere din care lipseste o bucatica .. dar oricum o sa ii pun segmenti noi iar cu rezervorul cum va zis si masa mai avem vreo 2 "de19l" adica cel original de nipru .. oricum cel lacrima nu o sa plece de pe ea ..

Mesaj completat

supapa n-are treaba cu afumatul pistonului, doar cu segmentii si/sau uzura setului. :D pistoanele pot fi la cota 0, cilindrii cu ce ii masori? oricum, dupa cum arata celalalt piston sunt ok cilindrii...

deci sa va lamuresc eu .. cilindri masurati exact cu un subler au fix 78 .. iar afumatura e sigur din cauza acelui segment de ungere din care lipseste o bucatica .. dar oricum o sa ii pun segmenti noi iar cu rezervorul cum va zis si masa mai avem vreo 2 "de19l" adica cel original de nipru .. oricum cel lacrima nu o sa plece de pe ea ..

Mesaj completat

deci sa va lamuresc eu .. cilindri masurati exact cu un subler au fix 78 .. iar afumatura e sigur din cauza acelui segment de ungere din care lipseste o bucatica .. dar oricum o sa ii pun segmenti noi iar cu rezervorul cum va zis si masa mai avem vreo 2 "de19l" adica cel original de nipru .. oricum cel lacrima nu o sa plece de pe ea ..

Mesaj completat

 

deci sa va lamuresc eu .. cilindri masurati exact cu un subler au fix 78 .. iar afumatura e sigur din cauza acelui segment de ungere din care lipseste o bucatica .. dar oricum o sa ii pun segmenti noi iar cu rezervorul cum va zis si masa mai avem vreo 2 "de19l" adica cel original de nipru .. oricum cel lacrima nu o sa plece de pe ea ..

am uitat sa mentionez cilindrii sun oglinda impecabil arata .. cu segmenti noi si supape si scaune rectificate se rezolva problema

post-54769-1295453666_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa crezi!?sa fie intr-un ceas bun.

nu iti vine sa crezi ce personalitate au "doamnele" astea

cilindrii sa masoara ori cu micrometrul de interior ori cu ceasul comparator.

pot arata oglinda daca sau ovalizat, trebuie masurat in mai multe puncte pe lungimea cilindrului a se vedea diferentele apoi. mare grija la cum montezi inapoi pistonul, cazul in care se va scoate de pe biela.

ia segmenti cota 1 ,vei lua fiecare segment in parte si il verifici pe cilindru,sanse mari sa fie cel putin un segment ciufut,cu o pila fina vei lua usor si cu grija din capete pina intra, fanta segmentilor,cartea o cere sa fie 0.10-0.15 nu mai mica ca va cala.

daca s-a rupt o bucatica din segment ar trebuii sa se regaseasca in ulei, cauta-l sa nu-ti faca necazuri.

Mesaj completat

Ultima data era 280lei.Duminica pot da mai multe detalii(eventual o poza), daca este frumos afara sa pot merge in tirg.

Mesaj completat

Ceva de genul : http://www.uni-max.ro/set-de-freze-pentru-...apelor-smart/d/

sau se poate cumpara o freza de masa cu cordon tip bowden cu 60 lei, o piatra fina conica, un marker, rabdare si le faci acasa, un alezor de 8 pentru ghiduri si le-ai rezolvat. :D

 

Mesaj completat

Ciprian posesorul niprei a cumparat astazi o pasta pentru a rectifica problema de la supapa , pasta se numeste "Abro grinding" si a costat 25lei parca, cutiuta are doua comparimente contine o pasta mai abraziva ce actioneaza la nivel grosier si o pasta mai fina.Dupa ce termina vom posta si poze.la prima vedere motorul se prezinta bine, pistoanele sunt la cota 0 ;)

post-54784-1295381583_thumb.jpg

pasta abraziva se poate face si acasa cu rezultate bune din sticla macinata si sau smirghel fin de 400-600 ...... 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mas.oyama ...ms de informatii sunt pretioase asta cu pilitul segmentilor am mai experimentat-o al 2T..iar cu cilindrii ovalizati la 2600 km imi este greu sa cred .. tot ce e posibil dar ma indoiesc ..am masurat la un capat si la celalat capat si au fix 78. pistoanele raman pe bile nu le dau jos .... ms inca odata de informatii ;)

Editat de el_nynios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

cilindrii nu se ovalizeaza sus si jos. si afumatul nu are treaba cu segmentul de ungere, doar cu cei de compresie ;) chiar crezi ce ti-a spus fostul proprietar cu 2600 de km? nu spun ca nu poate sa fie asa dar e mai bine sa verifici si in nici un caz cu sublerul :D

 

inca ceva: cilindrii cand sunt oglinda sunt dusi, ei trebuie sa aiba urme de honuire ca sa aiba uleiul unde sa stea si sa unga segmentii si pistonul. sa nu mai vorbim ca joaca un rol important si la compresie. daca-s oglinda degeaba pui tu segmenti noi. vezi sa nu fie doar glazurati. daca sunt ii poti curata cu clor si apa, ii lasi sa ia un strat fin de tot de rugina sa fii sigur ca s-a luat tot (ce nu e acoperit cu rugina evident nu s-a curatat) si dupa aia dai cu wd 40 si un burete de bucatarie aspru. nu vor rugini in mers, stai linistit.

 

p.s. nu e nici o urma de misto in ceea ce am spus. dar asta merita doar daca ai cilindrii cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau se poate cumpara o freza de masa cu cordon tip bowden cu 60 lei, o piatra fina conica, un marker, rabdare si le faci acasa, un alezor de 8 pentru ghiduri si le-ai rezolvat. :huh:

 

Sa nu faci greseala asta, nu-ti va iesi rotund in veci si nici unghiurile uniforme (suprafata de asezare).Se procedeaza doar ca in videoclipul pe care l-ai postat.

Mesaj completat

imi pare rau sa te dezamagesc dar nu este 99% originala ;) in primul rand saua si rezervorul nu-s originale. asa ca poti linistit sa dai rezervorul pe cel original de 19 litri :D

 

Baietii sint isteti si umblati, nu merge cu d-astea la ei, cauta alti fraieri care sa dea "linistiti" un rezervor de-ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu faci greseala asta, nu-ti va iesi rotund in veci si nici unghiurile uniforme (suprafata de asezare).Se procedeaza doar ca in videoclipul pe care l-ai postat.

asta cu frezarea nu o sa o fac pt ca nu am eu experienta si indemanare si deocamdata nu vreau sa imi dau doctoratul chiar pe chiuloasele astea ca altele nu mai am..asta cu frezatu o voi lasa pe mana unui atelier de rectificat chiuloase dar la revizia urmatoare......iar cu privire la km motocicletei..sa stii ca unii oameni niciodata nu se chinuie el sa dea km inapoi doar ca sa iti arate tie ca o moto de 20 de ani are putini km..si ca uite ce noua este ..daca as fi luat-o de la vreun pustan da aveam indoieli asa ca..tind sa cred kilometrajul .. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu rectificatul scaunelor chiulaselor...e delicata. trebuiesc respectate niste unghiuri si mai ales este foarte inportanta latimea ''benzii'' unghiului de 45 pe care calca supapa. la un atelier specializat daca nu e foarte specializat nu o sa respecte aceste unghiuri o sa -ti spuna ca ...a.. da domle stiu dar e bun si asa. eu unul vreau sa-mi iau freze ca sa le pot face in garaj. nu -ti trebuie decat o menghina si manutele tale! e bun si alezorul ala fix de 8 pentru ca e posibil sa mai capete niste bavuri ghidurile cand le introduci sau sa sa aibe ceva grad din prelucrare.spor la treaba ...chiulasele sunt cele mai inportante la boxer daca nu le ai ''cum trebuie'' face necazuri atelajul!

Editat de lantz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu faci greseala asta, nu-ti va iesi rotund in veci si nici unghiurile uniforme (suprafata de asezare).Se procedeaza doar ca in videoclipul pe care l-ai postat.

Mesaj completat

 

 

Baietii sint isteti si umblati, nu merge cu d-astea la ei, cauta alti fraieri care sa dea "linistiti" un rezervor de-ala.

ei na tovarse!

supapele mele sunt asa facute, nenea Drobu m-a invatat!

rabdare multa, un darab de furtun de 15-20cm lungime intr-un capat intra coada supapei asezata in ghid si pe scaun, in capatul opus un surub prins cu colier ori sirma care la rindul lui e prins in masina de gaurit. invirti ba stinga ba dreapta cu ridicari alternante de pe scaun a supapei( am uitat scaunul inainte s-a mazgalit cu marker), se da jos ansamblul pe scaun trebuie sa apara stersaturi de marker, zonele respective trebuie frezate incet cu piatra conica, repeti procedeul pina cind markerul dispare de pe scaun, apoi se pune pasta abraziva tot home made, si freci.......pina zona devine matuita si nu mai par nici un fel de linuite zgirieturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei na tovarse!

supapele mele sunt asa facute, nenea Drobu m-a invatat!

rabdare multa, un darab de furtun de 15-20cm lungime intr-un capat intra coada supapei asezata in ghid si pe scaun, in capatul opus un surub prins cu colier ori sirma care la rindul lui e prins in masina de gaurit. invirti ba stinga ba dreapta cu ridicari alternante de pe scaun a supapei( am uitat scaunul inainte s-a mazgalit cu marker), se da jos ansamblul pe scaun trebuie sa apara stersaturi de marker, zonele respective trebuie frezate incet cu piatra conica, repeti procedeul pina cind markerul dispare de pe scaun, apoi se pune pasta abraziva tot home made, si freci.......pina zona devine matuita si nu mai par nici un fel de linuite zgirieturi.

 

Ai dreptate, e buna metoda asta, dar trebuie sa ai foarte mult tip la dispozitie. Exista si un dezavantaj: durabilitatea mica.

Lantz e baiat destept si eficient....merge la sigur si repede.Are dreptate, operatia e foarte simpla daca ai sculele respective.

Mesaj completat

Daca ai setul de freze pentru scaune de supapepoti face si smecheria asta: http://www.youtube.com/watch?v=j0uqIOic6rc...feature=related.

Merita.

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

sa va mai tin la curent cu "lucrarile".. am reusit sa inchid cutia de viteze cu toate semeringurile si garnituri noi .. sper sa nu fi iesit acum in 6 trepte "" sa curatat sa spalat si sa pus pe raft in asteptarea de a fi montata pe motor. Motorul la fel curatat spalat garnituri si semeringuri .noi. urmeaza chiuloasele .puse la punct dar cand vin ghidurile de la dany . sper sa iasa ceva din ele cu slefuitul (multumesc lui nea" Victor pt sfaturi) si cu toate cele .. oricum nici frigul asta nu ma slabeste deloc .am incercat sa lucrez in casa dar o zis mother ca ma ucide asa ca..tot afara la frig :)

post-54769-1296333434_thumb.jpg post-54769-1296333509_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...