FlorineluSPR Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 va salut!am o problema cu electromotorul la cagiva w12.invarte foarte incet si are rotorul destul de uzat.stiti pe careva care reconditioneaza asa ceva? nu am gasit sa cumpar nici macar la dezmembrari. Daca aveti asa ceva de vanzare ar fi ideeal,iar daca nu ce se mai poate face.Motorul nu are nici kick.Am inteles ca se potriveste si de la w16. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 va salut!am o problema cu electromotorul la cagiva w12.invarte foarte incet si are rotorul destul de uzat.stiti pe careva care reconditioneaza asa ceva? nu am gasit sa cumpar nici macar la dezmembrari.Daca aveti asa ceva de vanzare ar fi ideeal,iar daca nu ce se mai poate face.Motorul nu are nici kick.Am inteles ca se potriveste si de la w16. La ce anume te referi cand spui ca rotorul este destul de uzat ? Daca spui ca invarte foarte incet,ai verificat si bateria,sa fie bine incarcata ? Mesaj completat va salut!am o problema cu electromotorul la cagiva w12.invarte foarte incet si are rotorul destul de uzat.stiti pe careva care reconditioneaza asa ceva? nu am gasit sa cumpar nici macar la dezmembrari.Daca aveti asa ceva de vanzare ar fi ideeal,iar daca nu ce se mai poate face.Motorul nu are nici kick.Am inteles ca se potriveste si de la w16. La ce anume te referi cand spui ca rotorul este destul de uzat ? Daca spui ca invarte foarte incet,ai verificat si bateria,sa fie bine incarcata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Nu ai o poza cu rotorul?Ma gandesc ca e uzat colectorul,daca mai are material se poate rectifica.Pune o poza si cu periile si spune-ne daca suportul de perii este intreg.Daca invarte incet poate sa fie si de bucsi/rulmentul de la electromotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 16, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2011 Salut,o sa pun poze cat de curand. Bateria nu este de vina,am verificat.Rotorul are cateva elemente lipsa pe partea accea unde vin periile.As avea nevoie de rotor sau cel putin cineva sa il rebobineze pe asta.Nu am gasit pana acum sa cumpar altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 ala e colectorul, daca avea ceva bobinajul nu iti mai mergea Mesaj completat ala e colectorul, daca avea ceva bobinajul nu iti mai mergea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Se poate inlocui inelul colector(asta implica rebobinarea).Nu stiu la ce costuri ajungi,depinde,ce mai e dus prin electromotor?Daca suportul de perii e rupt,(suport de perii nu se gaseste ca piesa de schimb)atunci cauta un electromotor prin dezmembrari sau nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 17, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2011 unde pot gasii sa cumpar asa ceva??nou/sh complet sau doar rotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Pe la noi pe la Brasov mai auzisem pe cineva care se ocupa de electromotoare dar cred ca ti-e un pic peste mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 unde pot gasii sa cumpar asa ceva??nou/sh complet sau doar rotor Ar fi bine sa pui totusi pozele promise,eu de exemplu tot n-am inteles ce problema ai cu rotorul.. Mesaj completat Niste baieti din Hunedoara nu numai ca bobineaza motoare , electromotoare si alternatoare auto, mi-au reconfectionat COLECTORUL unui troliu auto .al meu ara praf sarite vreo 2 lamele ..tipii au un sistem de fac colectoare de orice tip ,chiar si pentru electromotoare auto .mi-au salvat troliu ,altfel trebuia sa-mi caut altul .mi-au oferit si 6 luni garantir (IMG:http://forum.softpedia.com/style_emoticons/default/coolspeak.gif) Daca sunteti in impas apelati cu incredere si la ei .Pe mine m-au convins (IMG:http://forum.softpedia.com/style_emoticons/default/biggrin.gif) .uite nr de tel: 0254743483 sau 0722301969 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 poze cu electromotorul.trebuie schimbat colectorul pentru ca este dus.invarte foarte incet. Mesaj completat Sau cumpar orice altceva care se potriveste!!cat mai urgent!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Din ce se vede,la tine a frecat,sau poate mai freaca rotorul de stator...daca inca mai freaca,din cauza bucselor uzate,asta ar putea fi cauza turatiei necorespunzatoare.Daca uzura rotorului si a statorului a marit insa prea mult intrefierul,va trebui sa cauti un alt demaror. Colectorul ,desi nu se vede prea bine in poze,ar merge rectificat pe un strung..(nu am vazut sa fie lamele colectoare lipsa..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Eu zic ca nu prea mai ai ce rectifica la colectorul ala.E conic si nu mai ai material de unde sa rectifici iar la una din lamele lipseste o buna bucata din partea superioara ceea ce va duce la ruperea periilor(carbuni )Trebuie inlocuit colectorul.In Ungaria se gasesc destul de usor,aici,in Romania doar la unele coduri de rotoare la electromotorarele de utilaje. si/sau camioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 Oameni buni cumpar altul dar nu gasesc.caut de ore in sir peste tot.Ce se mai potriveste il locul astuia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Eu zic ca nu prea mai ai ce rectifica la colectorul ala.E conic si nu mai ai material de unde sa rectifici iar la una din lamele lipseste o buna bucata din partea superioara ceea ce va duce la ruperea periilor(carbuni )Trebuie inlocuit colectorul.In Ungaria se gasesc destul de usor,aici,in Romania doar la unele coduri de rotoare la electromotorarele de utilaje. si/sau camioane. In una din poze eu am vazut ca ar mai fi ceva material,dar poate ma insel eu...oricum nu are ce pierde,poate incerca... Mesaj completat Oameni buni cumpar altul dar nu gasesc.caut de ore in sir peste tot.Ce se mai potriveste il locul astuia? Cateva posturi mai sus,ti-am citat de pe un alt forum spusele unuia care a fost in situatia ta... E si un nr de telefon acolo,ai incercat macar sa suni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 Da am sunat si a ramas sa vad la sfarsitul saptamanii ce va fi de facut.Momentan inca caut altul functional! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 sa nu mai deschid alt topic: din ce cauza e diferenta de culoare? unele perii sunt matuite,altele au un luciu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 In poza nu se vad periile,numai rotorul,te referi cumva la culoarea lamelelor de pe colector? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 oaleo, lamele le zice...da,la ele ma refer,evident.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 cum le-o zice....culoarea ma intereseaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 ca sa ne intelegem mai bine: chestiile alea argintii sau lamelele colectorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 pun mai multe poze...se vede clar ca unele placute metalice au un luciu,altele sunt decolorate,matuite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 frecate din cauza jegului dinauntru daca merge fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 pai alea se poate sa frece de stator ,deci tre schimbate bucsile sau rulmentii.Eu stiam ca se numesc ''tole'',oricum multe si nebanuite sant caile electromotoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 pun mai multe poze...se vede clar ca unele placute metalice au un luciu,altele sunt decolorate,matuite... Luciul respectiv e rezultatul frecarii intre rotor (cel din poza ) si stator . Cauza cea mai probabila,uzura bucselor.Incearca sa le schimbi,altfel,cu timpul se va distruge rotorul.(si statorul..) Daca te uiti la polii statorului,asezati in interiorul carcasei ,vei vedea si acolo urme de frecare...acelasi luciu. Colectorul,este chestia cilindrica pe care calca carbunii,format din mai multe lamele. E foarte probabil,ca totusi bateria sa te mai duca,dar din cauza frecarii dintre rotor si stator,curentul consumat de demaror,nu poate fi asigurat de baterie.De aici,probabil,tensiunea mica ...6V...pe care o gaseai tu,cu demarorul cuplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Luciul respectiv e rezultatul frecarii intre rotor (cel din poza ) si stator . s-ar putea sa ai mare dreptate. am scos mizerie cu un spray de frane de peste tot. totusi carbunii de pe stator sunt grosi, nu se vede nimic zgariat sau spart. la mana nu joaca nimic, nu stiu ce bucse sa schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.