Sari la conținut

Sare Din A 2-a


Dro
 Share

Postări Recomandate

Daca dau gaz in a 2-a (efort) sare pe liber la 5500 - 5700 RPM. Are 6000 km pe mana mea si defectul nu a evoluat, e tot acolo. In rest merge super, am testat cu celelalte viteze. Am cateva intrebari :

 

1. Cat de grav e defectul si la ce costuri sa ma astept. :crack:

2. Avand in vedere ca e un ZZR 600 va trebui sa desfac tot ca sa ajung la cutie ? :crack:

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

De obicei mai face asa daca s-a abuzat de ea in trecut! In ce sens abuzat, adica ridicata pe o roata in mod repetat in treapta a doua de viteza (se uzeaza pinionul mia repede si ajunge sa scape, sa sara ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut exact aceeasi problema la un 400, se pare ca asta este buba lor. Dupa faza asta (in vreo 1.500 - 2000 km) am pierdut pinionul de a2a de tot. Au urmat vreo 5.000 de km in care n-am putut folosi treapta 2 - nu se mai cupla nimic, am mers in a 1a si a3a.

Mi-am schimbat pinionul si am vandut-o, super motoreta de altfel.

 

Ar trebui sa schimbi pinionul, daca vrei sa te mai dai cu ea.

 

1. Depinde la ce ban gasesti pinionul, parca era 100$ acum vreo 2 ani.

2. Da, totul jos, nu este o priveliste frumoasa.

Editat de Andora
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci fain de raspunsuri

 

DCSAN20 : nu am incercat sa tin de pedala, sare doar la efort, adica daca e un pic vale nu sare deloc. o sa incerc faza cu pedala.

Wizzie : da, pare a fi abuzata in linie dreapta (cauciuc spate tocit fix pe centru, restul mult mai putin uzat), burnuri, liniute si ridicat pe o roata.

Andora: Am avut mai mult noroc decat tine, a 2-a se poate folosi bine pana in 5000 rpm dupa 6000 km.

 

Ok, o sa incep sa umblu dupa un pinion, multumesc din nou de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wizzie : da, pare a fi abuzata in linie dreapta (cauciuc spate tocit fix pe centru, restul mult mai putin uzat), burnuri, liniute si ridicat pe o roata.

Cauciucul tocit pe centru nu este neaparat un semn de abuz. Uita-te la orice moto si ai sa vezi ca toate cauciucurile sunt tocite mai tare pe centru.

La o utilizare in regim stradal n-ai sa-l uzezi pe margini la fel cum e pe centru, ca doar nu te apleci ca pe circuit... Poate cel de la care ai luat mobra nu l-a schimbat la timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...