Dro Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 Daca dau gaz in a 2-a (efort) sare pe liber la 5500 - 5700 RPM. Are 6000 km pe mana mea si defectul nu a evoluat, e tot acolo. In rest merge super, am testat cu celelalte viteze. Am cateva intrebari : 1. Cat de grav e defectul si la ce costuri sa ma astept. 2. Avand in vedere ca e un ZZR 600 va trebui sa desfac tot ca sa ajung la cutie ? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 Ai incercat sa tii de pedala? Daca da Mai sare sau sta acolo cand reduci tot sare sau numai la accelerare? Da tre sa desfaci tot sa ajungi la cutie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Septembrie 19, 2006 Share Postat Septembrie 19, 2006 De obicei mai face asa daca s-a abuzat de ea in trecut! In ce sens abuzat, adica ridicata pe o roata in mod repetat in treapta a doua de viteza (se uzeaza pinionul mia repede si ajunge sa scape, sa sara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andora Postat Septembrie 19, 2006 Share Postat Septembrie 19, 2006 (editat) Am avut exact aceeasi problema la un 400, se pare ca asta este buba lor. Dupa faza asta (in vreo 1.500 - 2000 km) am pierdut pinionul de a2a de tot. Au urmat vreo 5.000 de km in care n-am putut folosi treapta 2 - nu se mai cupla nimic, am mers in a 1a si a3a. Mi-am schimbat pinionul si am vandut-o, super motoreta de altfel. Ar trebui sa schimbi pinionul, daca vrei sa te mai dai cu ea. 1. Depinde la ce ban gasesti pinionul, parca era 100$ acum vreo 2 ani. 2. Da, totul jos, nu este o priveliste frumoasa. Editat Septembrie 19, 2006 de Andora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dro Postat Septembrie 19, 2006 Autor Share Postat Septembrie 19, 2006 Merci fain de raspunsuri DCSAN20 : nu am incercat sa tin de pedala, sare doar la efort, adica daca e un pic vale nu sare deloc. o sa incerc faza cu pedala. Wizzie : da, pare a fi abuzata in linie dreapta (cauciuc spate tocit fix pe centru, restul mult mai putin uzat), burnuri, liniute si ridicat pe o roata. Andora: Am avut mai mult noroc decat tine, a 2-a se poate folosi bine pana in 5000 rpm dupa 6000 km. Ok, o sa incep sa umblu dupa un pinion, multumesc din nou de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Wizzie : da, pare a fi abuzata in linie dreapta (cauciuc spate tocit fix pe centru, restul mult mai putin uzat), burnuri, liniute si ridicat pe o roata. Cauciucul tocit pe centru nu este neaparat un semn de abuz. Uita-te la orice moto si ai sa vezi ca toate cauciucurile sunt tocite mai tare pe centru. La o utilizare in regim stradal n-ai sa-l uzezi pe margini la fel cum e pe centru, ca doar nu te apleci ca pe circuit... Poate cel de la care ai luat mobra nu l-a schimbat la timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.