Sari la conținut

Intrebare Kawasaki Ninja 636 2004


wtf?
 Share

Postări Recomandate

Tocmai am "cumparat" un Kawasaki Ninja 636 2004. De ce "cumparat" pentru ca mai am de dat 300 euro, si actele nu sunt facute.

Eu fiind fost propietar de Honda CBR F4i, observ diferente mari intre cele 2 motociclete, atat de ciclistica/cuplu/cp.

Nu sunt mecanic, dar am pus totusi o ureche la motor, sa ascult poate bate ceva inauntru, dar nu mi s-a parut nimic.

Venit calare pe ea din Jilava, pana undeva in zona Eroii Revolutiei, motorul arata 90 grade + e ok asa?

Totusi cand i-am astupat toba, scadea foarte repede din ture iar cand ajungeam la semafor si trebuia sa opresc, aveam impresia ca motorul da sa se opreasca.

Acum m-am gandit, ma ori e doar in mintea mea ca se opreste, pt ca din cauza tobei nu prea se aude motorul (Toba Yoshimura) ori e ceva bolnav la ea.

Motoreta in bord are "19000" km, iar ITP-ul expirat din 26.06.2009.

Dupa cum prea bine stiti cand cumperi o motoreta, ramai fara bani, cam asa sunt eu acum, asa ca nu imi permit sa ma duc la un mecanic cu ea momentan.

nu am inteles din postul tau care este problema, nu sta la relanti cand se incalzeste? sau ti se pare ca se incalzeste prea tare?? 90 grade nu este mult, la mine pleaca primul ventilator la 104 grade iar al 2lea la 107. daca nu sta la relanti, cel mai probabil corpul injectiei trebuie curatat. aceeasi problema am avut-o si eu, nu pastra minimul, scadea repede in ture in deccelerare si se oprea motorul cand depasea 70 grade. nu am avut timp sa desfac corpul injectiei sa il curat in amanunt, i-am curatat doar clapetele si in jurul lor si deja problema a disparut. atasez o poza inainte de curatare sa iti faci o idee. pentru curatare am folosit sa besto de la wurth, am curatat cu o carpa, apoi i-am dat cateva jeturi in interior cu motorul pornit. ATENTIE! daca demontezi corpul injectiei pentru curatare NU demonta injectoarele si mai ales potentiometrul clapetelor.

post-47906-1297287727_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pastra minimul, scadea repede in ture in deccelerare si se oprea motorul cand depasea 70 grade. nu am avut timp sa desfac corpul injectiei sa il curat in amanunt, i-am curatat doar clapetele si in jurul lor si deja problema a disparut.

Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, ca mai bine ca tine nu m-am putut exprima eu.

Asta face motoreta, ce ai scris tu mai sus.

O sa incerc sa imi fac curaj, si urmez mini tutorialul tau.

Multumesc inca odata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, ca mai bine ca tine nu m-am putut exprima eu.

Asta face motoreta, ce ai scris tu mai sus.

O sa incerc sa imi fac curaj, si urmez mini tutorialul tau.

Multumesc inca odata!

spor! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru de benzina la 636 asta e in pompa de benzina.

Nu iti sta la relantii 80 % din cauza tobei.Si daca ai si filtru sport creste probabilitatea asta.Pune relantiul la 1350-1400.

Mai bine sa probezi cutia de viteza,mai ales trecerea din prima viteza in a2a la peste 10000 si vezi daca scoate sunete ciudate sau daca sare din viteza,asta daca stii tu sigur ca ai idee cum se schimba viteza ca sa nu te sperii degeaba.Trebuie mai ferm ca e kawa.

Fa si tu o comparatie intre 636 si f4i.Despre putere,ciclistica,cuplu daca ai apucat sa te dai cu kawa.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru de benzina la 636 asta e in pompa de benzina.

Nu iti sta la relantii 80 % din cauza tobei.Si daca ai si filtru sport creste probabilitatea asta.Pune relantiul la 1350-1400.

Mai bine sa probezi cutia de viteza,mai ales trecerea din prima viteza in a2a la peste 10000 si vezi daca scoate sunete ciudate sau daca sare din viteza,asta daca stii tu sigur ca ai idee cum se schimba viteza ca sa nu te sperii degeaba.Trebuie mai ferm ca e kawa.

Fa si tu o comparatie intre 636 si f4i.Despre putere,ciclistica,cuplu daca ai apucat sa te dai cu kawa.

 

Am mers bre de vreo 2-3 ori cu asta de cand am luat`o, putin totusi ca nu am itp si asigurare si cu cateva luni in urma cu un 2003.

Ca si cuplu, cp este cu jumatate de masura peste F4i.

Ciclista este total diferita, in sensul ca pe un F4i stai destul de comod, ai o pozitie semi-drept, pe cand pe un 636 stai fix in maini.

N-am mers drumuri lungi sa vad daca ma deranjeaza sau nu pozitia.

In rest e ok.

Cat despre statul in ture... am tras socul cat sa stea ea in 1500 ture, si atunci era f ok, mergea perfect.

Oricum, curand ma voi apuca de demontat, curatat filtru de aer, ma uit putin si la corpul injectiei cum a zis colegul mai sus, si daca nu isi revine, voi mari putin relantiul.

Explica-mi te rog ce ai vrut sa zici cu toba, care este cauza?

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...