wtf? Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 Nu rade ma, vezi ca tot pe kawa mergi si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Tocmai am "cumparat" un Kawasaki Ninja 636 2004. De ce "cumparat" pentru ca mai am de dat 300 euro, si actele nu sunt facute.Eu fiind fost propietar de Honda CBR F4i, observ diferente mari intre cele 2 motociclete, atat de ciclistica/cuplu/cp. Nu sunt mecanic, dar am pus totusi o ureche la motor, sa ascult poate bate ceva inauntru, dar nu mi s-a parut nimic. Venit calare pe ea din Jilava, pana undeva in zona Eroii Revolutiei, motorul arata 90 grade + e ok asa? Totusi cand i-am astupat toba, scadea foarte repede din ture iar cand ajungeam la semafor si trebuia sa opresc, aveam impresia ca motorul da sa se opreasca. Acum m-am gandit, ma ori e doar in mintea mea ca se opreste, pt ca din cauza tobei nu prea se aude motorul (Toba Yoshimura) ori e ceva bolnav la ea. Motoreta in bord are "19000" km, iar ITP-ul expirat din 26.06.2009. Dupa cum prea bine stiti cand cumperi o motoreta, ramai fara bani, cam asa sunt eu acum, asa ca nu imi permit sa ma duc la un mecanic cu ea momentan. nu am inteles din postul tau care este problema, nu sta la relanti cand se incalzeste? sau ti se pare ca se incalzeste prea tare?? 90 grade nu este mult, la mine pleaca primul ventilator la 104 grade iar al 2lea la 107. daca nu sta la relanti, cel mai probabil corpul injectiei trebuie curatat. aceeasi problema am avut-o si eu, nu pastra minimul, scadea repede in ture in deccelerare si se oprea motorul cand depasea 70 grade. nu am avut timp sa desfac corpul injectiei sa il curat in amanunt, i-am curatat doar clapetele si in jurul lor si deja problema a disparut. atasez o poza inainte de curatare sa iti faci o idee. pentru curatare am folosit sa besto de la wurth, am curatat cu o carpa, apoi i-am dat cateva jeturi in interior cu motorul pornit. ATENTIE! daca demontezi corpul injectiei pentru curatare NU demonta injectoarele si mai ales potentiometrul clapetelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 nu pastra minimul, scadea repede in ture in deccelerare si se oprea motorul cand depasea 70 grade. nu am avut timp sa desfac corpul injectiei sa il curat in amanunt, i-am curatat doar clapetele si in jurul lor si deja problema a disparut. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, ca mai bine ca tine nu m-am putut exprima eu. Asta face motoreta, ce ai scris tu mai sus. O sa incerc sa imi fac curaj, si urmez mini tutorialul tau. Multumesc inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, ca mai bine ca tine nu m-am putut exprima eu.Asta face motoreta, ce ai scris tu mai sus. O sa incerc sa imi fac curaj, si urmez mini tutorialul tau. Multumesc inca odata! spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 pai prezinta ti si tu "bijuteria" pe topicul dedicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 10, 2011 Autor Share Postat Februarie 10, 2011 Ok ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zapacitul Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 1: in mintea ta nu e nimic, nu au cum sa apara probleme 2: o intoarcem pe toate partile si o rezolvam pa`n la urma, pana atunci sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 10, 2011 Autor Share Postat Februarie 10, 2011 Senchiu bre Mr. Mecanic. O demontam toata, pana ne raman suruburi de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 (editat) Filtru de benzina la 636 asta e in pompa de benzina. Nu iti sta la relantii 80 % din cauza tobei.Si daca ai si filtru sport creste probabilitatea asta.Pune relantiul la 1350-1400. Mai bine sa probezi cutia de viteza,mai ales trecerea din prima viteza in a2a la peste 10000 si vezi daca scoate sunete ciudate sau daca sare din viteza,asta daca stii tu sigur ca ai idee cum se schimba viteza ca sa nu te sperii degeaba.Trebuie mai ferm ca e kawa. Fa si tu o comparatie intre 636 si f4i.Despre putere,ciclistica,cuplu daca ai apucat sa te dai cu kawa. Editat Februarie 12, 2011 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 14, 2011 Autor Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Filtru de benzina la 636 asta e in pompa de benzina.Nu iti sta la relantii 80 % din cauza tobei.Si daca ai si filtru sport creste probabilitatea asta.Pune relantiul la 1350-1400. Mai bine sa probezi cutia de viteza,mai ales trecerea din prima viteza in a2a la peste 10000 si vezi daca scoate sunete ciudate sau daca sare din viteza,asta daca stii tu sigur ca ai idee cum se schimba viteza ca sa nu te sperii degeaba.Trebuie mai ferm ca e kawa. Fa si tu o comparatie intre 636 si f4i.Despre putere,ciclistica,cuplu daca ai apucat sa te dai cu kawa. Am mers bre de vreo 2-3 ori cu asta de cand am luat`o, putin totusi ca nu am itp si asigurare si cu cateva luni in urma cu un 2003. Ca si cuplu, cp este cu jumatate de masura peste F4i. Ciclista este total diferita, in sensul ca pe un F4i stai destul de comod, ai o pozitie semi-drept, pe cand pe un 636 stai fix in maini. N-am mers drumuri lungi sa vad daca ma deranjeaza sau nu pozitia. In rest e ok. Cat despre statul in ture... am tras socul cat sa stea ea in 1500 ture, si atunci era f ok, mergea perfect. Oricum, curand ma voi apuca de demontat, curatat filtru de aer, ma uit putin si la corpul injectiei cum a zis colegul mai sus, si daca nu isi revine, voi mari putin relantiul. Explica-mi te rog ce ai vrut sa zici cu toba, care este cauza? Editat Februarie 14, 2011 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.