Jump to content

zar

Super Membru
  • Content Count

    618
  • Joined

  • Last visited

About zar

  • Rank
    .

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    ducati monster S4
  1. adică dacă dumneata făceai plângere penală împotriva administratorului drumului polițistul propunea neînceperea urmăririi penale??? Stai că nu înțeleg... No offence dar dai in gropi nesemnalizate și crezi că așa a vrut Dumnezeu... Ești un bun creștin, ce sa zic... Acum ce sa zic... Fiecare reacționează cum crede de cuviință in astfel de cazuri. Eu mi-am luat bani de la primărie acum câțiva ani buni, am scris pe Monster lounge despre asta. Peace.
  2. poliția cercetează și în baza probelor trimite dosarul la procuror cu propunere de: clasare,scoatere de sub urmărire penală, încetarea urmăririi penale sau trimitere în judecată. Atunci când nu există plângere sau victima și-a retras plângerea se dispune încetarea urmăririi penale, nu trimiterea în judecată. Daca făceai plângere, poate altul era deznodământului
  3. nu exista in codul penal notiunea de autovatamare. este absolut normal ca in cazul unei vatamari sa se deschida un dosar de urmarire penala pentru a gasi vinovatul. ex. vinovat intr-un astfel de caz poate fi administratorul drumului, mecanicul care ti-a reparat mobra, etc
  4. o fi iamaca pianu'?? http://www.sportfair.it/2017/08/motogp-johann-cosi-ci-lasci-veramente-senza-parole-zarco-e-il-lato-artistico-nascosto-video/587389/
  5. aici ma simt nevoit sa intervin. sa nu te puna dreachiu sa faci asta... tocmai ce am dat follow la topic
  6. poze nu am dar la o simpla cautare pe net sigur gasesc alte cazuri. s2r ul 800 e cunoscut ptr asta. si la 620 cunosc cazuri. eu vb de ducati ptr ca injurul lor ma invart dar cu siguranta nu este o problema de marca, cred ca se intampla si la alte modele. cunosc cazuri si la masini.am sa caut pe nt ceva poze si am sa pun un link
  7. cunosc doua casuri de monstere cu ascurile rupte la oala. mie personal nu mi s-a intamplat ptr simplu motiv ca nu am arcuri la oala dar cu siguranta mi se intampla daca aveam:) doua s2r uri fara tunning grav la motor probabil doar foaie si pinion. acum o intrebare. se iau doua panigale. una cu ambreiajul convertit in uscat cu sistem cu arc diafragma si s pun pe dyno. rezulta puteri diferite la roata. de ce?sa fie mai putine pierderi in transmiie? sa fie acel fenomen de alunecare despre care voream diminuat? ptr ca aci nu e vb despre greutatea pieselor in miscare
  8. probabil tu iei sa exemplu bmw650. eu ma refeream la motoare mari in general la care durata de viata a ambreiajului este mult mai mica iar daca ii mai pui si o toba un filtru o centrala, ii mi schimbi si transmisia finala face ca ambreiajul sa devina subdimensionat ca sa zic asa. intr-adevar, daca se doreste neaparat se poate calcula durata de viata si in metri cubi de aer aspirat dar cum bine ai spus, trebuie sa alegi o marime convenabila iar in cazul nostru, ore de functionare nu este cea mai fericita alegere. iti pot da cateva exemple de arcuri rupte la motorete chiar de aici de pe forum dar ai zis bine mai sus, hai sa ne oprim aici. ca sa fiu putin on topic, o completare la primul post. as mai adauga la tipuri si convertizoril de cuplu care prin functia pe care o are l-am putea numi ambreiaj. e drept ca nu o sa il intalnim pe doua roti dar e tot un ambreiaj
  9. stii ce imi place la tine? ca ai raspuns la toate! urmand logica ta, uzura arcurilor se poate calcula si in litri de carburant consumat. este irelevanta socoteala ta. socurile alea care duc la uzura arcurilor (aici suntem de acord) pot fi mai multe sau mai putine, mai puternice sau mai putin puternice sau de ce nu foarte puternice, caz in care arcurile respective se rup pur si simplu.
  10. prin definitie, arcurile alea antisoc ar trebui sa se uzeze la socuri ore de functionare, uau! acum , citind acest topic pot considera ca am invatat ceva nou?
  11. cam multa teorie... practica ne omoara ) uzura zero la accelerari si deccelerari bruste... cam optimista afirmatia! vezi ca ai uzura la placi si atunci cand ai lantul intins necorespunzator (socuri in transmisie) socuri ce au loc si in cazul accelerarilor si deccelerarilor bruste. si nu ma refer aici la uzura dintilor placilor sau oala , ma refer strict la materialul de frictiune, uzura ce este considerata prematura, nu normala. acum nu sustin eu ca detin adevarul absplut... ia postul meu ca pe o opinie personala, bazata strict pe experienta personala. ps: daca in teoriile tale mai adaugi si niste variabile gen calitatea materialelorai sa vezi ca rezultatul nu e chiar zero, o sa-ti dea cu virgula, in cazul unui ambreiaj sanatos cum spui tu, zero virgula...
  12. pai ambreiajul este parte din transmisie si nu poti vorbi de uzura lui fara sa tii cont de celelalte subansamble, asta e clar. in opinia mea, este gresita afirmatia ca exista uzura zero a placilor cand ambreiajul nu este actionat. fenomenul de alunecare exista in cazul accelerariror si deccelerarilor bruste, in special la cele umede. de aici si pierderile mai mari in transmisie comparativ cu un ambreiaj uscat
×
×
  • Create New...