Sari la conținut

Problema Incarcare


vinkator
 Share

Postări Recomandate

asa am si eu probabil o fi bateria

eu folosesc baterie 12v/9a victor

inainte am avut o baterie yuasa parca cica japoneza de 12v/4ah de la cristi tunaru. am pus acidu in ea cum scria la instructiuni 3 ore redresor si am plecat la drum. bateria era muci la relantiu nu tinea deloc cu becul aprins. becul sugea toata viata bateriei. apoi am avut o varta de 9 ah de la un prieten care a tinut 3 ani.

asta victor vad ca nu are probleme o am din iunie 2006 din magazin de baterii. :peace:

Editat de catutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am si eu probabil o fi bateria

eu folosesc baterie 12v/9a victor inainte am avut varta si nu prea a rentat asta victor vad ca nu are probleme o am din iunie 2006 din magazin de baterii.

 

Nu e de la baterie..k am decuplat bateria si tot aceleasi tensiuni le am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tensiunea nu iti sare de 14.4 volti, inseamna ca releul isi face treaba. Diodele sunt ok, fiind noi. Eu zic sa incerci sa masori statorul si rotorul. Important e ca nici unul dintre fire sa nu faca scurt cu masa. La rotor cele doua inele de colector trebuie sa le masori sa nu faca scurt cu masa (daca face unul, face si celalat). Statorul cam la fel cu terminalele. Daca ai scurt la masa, e clar ca ai bai la alternator. Daca nu ai scurt la masa, s-ar putea sa ai izolatia strapunsa undeva pe fire si sa-ti faca contact in respectivele puncte. Asta se poate verifica grosier, daca cunosti rezistemtele, pe care trebuie sa-ti aiba bobinele. La rotor de exemlu e rezistenta intre cele doua inele de colector.

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tensiunea nu iti sare de 14.4 volti, inseamna ca releul isi face treaba. Diodele sunt ok, fiind noi. Eu zic sa incerci sa masori statorul si rotorul. Important e ca nici unul dintre fire sa nu faca scurt cu masa. La rotor cele doua inele de colector trebuie sa le masori sa nu faca scurt cu masa (daca face unul, face si celalat). Statorul cam la fel cu terminalele. Daca ai scurt la masa, e clar ca ai bai la alternator. Daca nu ai scurt la masa, s-ar putea sa ai izolatia strapunsa undeva pe fire si sa-ti faca contact in respectivele puncte. Asta se poate verifica grosier, daca cunosti rezistemtele, pe care trebuie sa-ti aiba bobinele. La rotor de exemlu e rezistenta intre cele doua inele de colector.

 

Merci de sfat...o sa incerc.Totusi nu prea imi dau seama care e colectorul.Eu am asa de la alternator 3 fire notate respectiv X, Y, Z, si un fir notat 86 parca.Si mai am cele 2 fire care vin la carbuni.Oricum o sa ma uit in weekend...ma prind eu.!!!!

Editat de vinkator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colectoarele sunt cele doua inele de arama/alama de pe rotor pe care calca carbunii. Pe stator, daca il dai jos, ai sa vezi bobinele, si capetele lor. Ele, daca nu sunt legate nici unul la masa, ar trebui sa aiba rezistenta infinita cu masa (adica nici un fel de contact). Mai departe daca n-ai nici un scurt la masa, ar urma masurarea exacta a rezistentelor si compararea lor cu valorile standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colectoarele sunt cele doua inele de arama/alama de pe rotor pe care calca carbunii. Pe stator, daca il dai jos, ai sa vezi bobinele, si capetele lor. Ele, daca nu sunt legate nici unul la masa, ar trebui sa aiba rezistenta infinita cu masa (adica nici un fel de contact). Mai departe daca n-ai nici un scurt la masa, ar urma masurarea exacta a rezistentelor si compararea lor cu valorile standard.

 

Gata am inteles acum care sunt colectoarele.Stiam cum arata,dar nu stiam ca se numesc asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi am fost la cineva cu jawa sa ii schimb releul de dacie. am cumparat unul si facea la fel ca la tine 2000rot/12,3 v

era de la releu ca ne-am dus inapoi la magazin de unde l-am luat , l-a schimbat si acum la 1200rot/12,2v asa ca releele electronice de dacie sunt ciudate din fabrica, iar daca in timpul mersului scoti bornele de la baterie se arde releul (din propria experienta).

 

si mai ai grija la legatura de masa poate nu face contact

Editat de catutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi am fost la cineva cu jawa sa ii schimb releul de dacie. am cumparat unul si facea la fel ca la tine 2000rot/12,3 v

era de la releu ca ne-am dus inapoi la magazin de unde l-am luat , l-a schimbat si acum la 1200rot/12,2v asa ca releele electronice de dacie sunt ciudate din fabrica, iar daca in timpul mersului scoti bornele de la baterie se arde releul (din propria experienta).

 

si mai ai grija la legatura de masa poate nu face contact

 

Putin probabil sa fie de la releu..si cu cel vechi si cu cel nou de Dacie tot la fel face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost in targ si mi-am cumparat baterie.

 

Acum vad k totul e OK.Cu farul aprins la 1500 rpm am 12V si nu sare de 14.2 V oricat as tura.

 

Nu imi explic ce s-a intamplat....sau e posibil sa fie acum din cauza ca e bateria incarcata..si apoi dupa ce se descarca iar patesc la fel?

 

E posibil sa fie din cauza bateriei sa fi dat releu regulator de tensiune peste cap?(am unul electronic de dacia..e nou noutz)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...