catutza Postat Decembrie 4, 2006 Share Postat Decembrie 4, 2006 ce bec folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Decembrie 4, 2006 Autor Share Postat Decembrie 4, 2006 ce bec folosesti? 40/45 W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Decembrie 4, 2006 Share Postat Decembrie 4, 2006 (editat) asa am si eu probabil o fi bateria eu folosesc baterie 12v/9a victor inainte am avut o baterie yuasa parca cica japoneza de 12v/4ah de la cristi tunaru. am pus acidu in ea cum scria la instructiuni 3 ore redresor si am plecat la drum. bateria era muci la relantiu nu tinea deloc cu becul aprins. becul sugea toata viata bateriei. apoi am avut o varta de 9 ah de la un prieten care a tinut 3 ani. asta victor vad ca nu are probleme o am din iunie 2006 din magazin de baterii. Editat Decembrie 4, 2006 de catutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Decembrie 4, 2006 Autor Share Postat Decembrie 4, 2006 asa am si eu probabil o fi bateria eu folosesc baterie 12v/9a victor inainte am avut varta si nu prea a rentat asta victor vad ca nu are probleme o am din iunie 2006 din magazin de baterii. Nu e de la baterie..k am decuplat bateria si tot aceleasi tensiuni le am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Decembrie 4, 2006 Autor Share Postat Decembrie 4, 2006 Nimeni nici o idee de la ce poate fi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 4, 2006 Share Postat Decembrie 4, 2006 (editat) Daca tensiunea nu iti sare de 14.4 volti, inseamna ca releul isi face treaba. Diodele sunt ok, fiind noi. Eu zic sa incerci sa masori statorul si rotorul. Important e ca nici unul dintre fire sa nu faca scurt cu masa. La rotor cele doua inele de colector trebuie sa le masori sa nu faca scurt cu masa (daca face unul, face si celalat). Statorul cam la fel cu terminalele. Daca ai scurt la masa, e clar ca ai bai la alternator. Daca nu ai scurt la masa, s-ar putea sa ai izolatia strapunsa undeva pe fire si sa-ti faca contact in respectivele puncte. Asta se poate verifica grosier, daca cunosti rezistemtele, pe care trebuie sa-ti aiba bobinele. La rotor de exemlu e rezistenta intre cele doua inele de colector. Editat Decembrie 4, 2006 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Decembrie 4, 2006 Autor Share Postat Decembrie 4, 2006 (editat) Daca tensiunea nu iti sare de 14.4 volti, inseamna ca releul isi face treaba. Diodele sunt ok, fiind noi. Eu zic sa incerci sa masori statorul si rotorul. Important e ca nici unul dintre fire sa nu faca scurt cu masa. La rotor cele doua inele de colector trebuie sa le masori sa nu faca scurt cu masa (daca face unul, face si celalat). Statorul cam la fel cu terminalele. Daca ai scurt la masa, e clar ca ai bai la alternator. Daca nu ai scurt la masa, s-ar putea sa ai izolatia strapunsa undeva pe fire si sa-ti faca contact in respectivele puncte. Asta se poate verifica grosier, daca cunosti rezistemtele, pe care trebuie sa-ti aiba bobinele. La rotor de exemlu e rezistenta intre cele doua inele de colector. Merci de sfat...o sa incerc.Totusi nu prea imi dau seama care e colectorul.Eu am asa de la alternator 3 fire notate respectiv X, Y, Z, si un fir notat 86 parca.Si mai am cele 2 fire care vin la carbuni.Oricum o sa ma uit in weekend...ma prind eu.!!!! Editat Decembrie 4, 2006 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 4, 2006 Share Postat Decembrie 4, 2006 Colectoarele sunt cele doua inele de arama/alama de pe rotor pe care calca carbunii. Pe stator, daca il dai jos, ai sa vezi bobinele, si capetele lor. Ele, daca nu sunt legate nici unul la masa, ar trebui sa aiba rezistenta infinita cu masa (adica nici un fel de contact). Mai departe daca n-ai nici un scurt la masa, ar urma masurarea exacta a rezistentelor si compararea lor cu valorile standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Decembrie 4, 2006 Autor Share Postat Decembrie 4, 2006 Colectoarele sunt cele doua inele de arama/alama de pe rotor pe care calca carbunii. Pe stator, daca il dai jos, ai sa vezi bobinele, si capetele lor. Ele, daca nu sunt legate nici unul la masa, ar trebui sa aiba rezistenta infinita cu masa (adica nici un fel de contact). Mai departe daca n-ai nici un scurt la masa, ar urma masurarea exacta a rezistentelor si compararea lor cu valorile standard. Gata am inteles acum care sunt colectoarele.Stiam cum arata,dar nu stiam ca se numesc asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 (editat) astazi am fost la cineva cu jawa sa ii schimb releul de dacie. am cumparat unul si facea la fel ca la tine 2000rot/12,3 v era de la releu ca ne-am dus inapoi la magazin de unde l-am luat , l-a schimbat si acum la 1200rot/12,2v asa ca releele electronice de dacie sunt ciudate din fabrica, iar daca in timpul mersului scoti bornele de la baterie se arde releul (din propria experienta). si mai ai grija la legatura de masa poate nu face contact Editat Decembrie 5, 2006 de catutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Decembrie 5, 2006 Autor Share Postat Decembrie 5, 2006 astazi am fost la cineva cu jawa sa ii schimb releul de dacie. am cumparat unul si facea la fel ca la tine 2000rot/12,3 v era de la releu ca ne-am dus inapoi la magazin de unde l-am luat , l-a schimbat si acum la 1200rot/12,2v asa ca releele electronice de dacie sunt ciudate din fabrica, iar daca in timpul mersului scoti bornele de la baterie se arde releul (din propria experienta). si mai ai grija la legatura de masa poate nu face contact Putin probabil sa fie de la releu..si cu cel vechi si cu cel nou de Dacie tot la fel face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladexp Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 posibil sa ai un scurt pe undeva si sa iti pape din baterie. E ca si cum ai avea un bec aprins tot timpul . eu zic sa verifici toate firele ce tin de prindere si apoi restul. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Decembrie 10, 2006 Autor Share Postat Decembrie 10, 2006 Azi am fost in targ si mi-am cumparat baterie. Acum vad k totul e OK.Cu farul aprins la 1500 rpm am 12V si nu sare de 14.2 V oricat as tura. Nu imi explic ce s-a intamplat....sau e posibil sa fie acum din cauza ca e bateria incarcata..si apoi dupa ce se descarca iar patesc la fel? E posibil sa fie din cauza bateriei sa fi dat releu regulator de tensiune peste cap?(am unul electronic de dacia..e nou noutz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.