sambartonro Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 salutare baieti! imi poate spune cineva la montarea unei furci usd in loc de cea normala daca mai trebuie facuta vreo modificare ceva?furca completa cu juguri este de ajuns sau trebuie schimbati si etrieri discuri janta bla bla?ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 daca nu spui despre ce motor e vorba n-o sa-ti zica nimeni. ca idee, sansele sa poti schimba doar furca propriu-zisa sint mici.cel mai sanatos si pt. buzunar si pt nervi ar fi sa cumperi o fatza completa cu USD. teoretic se pot face si adaptari (unii au facut pina si adaptoare de prins etrierii) da' eu unul n-as merge pe varianta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Depinde. - trebuie sa poti pune etrierul; daca nu, pompe trebuie sa fie compatibila cu etrierul nou - trebuie sa poti pune roata pe noua furca; daca nu, roata noua trebuie sa aiba un disc de frana compatibil - trebuie sa poti pune prinzatoarele de ghidon pe jugul nou; daca nu, iti trebuie prinderile de ghidon aferente - trebuie sa poti pune undeva contactul, daca ai asa ceva; in plus, trebuie sa se potriveasca si la blocajul de ghidon, daca te intereseaza asa ceva; daca nu, trebuie improvizat/sudat - trebuie sa poti utiliza opritoarele de cursa existente; daca nu, va trebui sa iti faci opritoare ca sa nu lovesti cu furcile in cadru Mai continui? - trebuie sa poti adapta cumva vitezometrul; daca nu, macar sa pui ceva digital; daca nu, adio kilometraj si vitezometru - trebuie sa ai grija ca nu cumva cursa sa fie prea lunga si sa se loveasca roata in jug; mai mult, trebuie avut grija ca la bracaj maxim si compresie maxima sa nu lovesti in ceva (carene, rezervor); se poate intampla la cazaturi! EDIT: Stiu un DR350SHC care merge cu roata fatza si disc de frana de KTM. Deci se pot face vrajeli din astea. Editat Februarie 14, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Februarie 14, 2011 Autor Share Postat Februarie 14, 2011 mda...deci in concluzie mai mare daraua decat ocaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) pai daca nu zici ce mobra si ce furca ai degeaba, nu te putem ajuta... eu am facut cateva comversii d-astea, poate nu e chiar asa de negru draqul Editat Februarie 14, 2011 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Februarie 14, 2011 Autor Share Postat Februarie 14, 2011 nu am achizitionat furca insa vreau un usd de gsxr 750 si am gasit una de zx7r..moto este un rf600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 eu am montat impreuna cu un prieten un USD de 750 cu juguri chiuvete rulmenti si semighidoane ... nu a mai trebuit facuta alta modificare si totul merge in parametri...acum asteptam sezonul sa vedem diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 ar trebui sa te plimbi oleaca pe forumuri specializate din afara, unde tuningul extrem e mult mai practicat. sint aproape sigur ca s-a mai facut. cel putin la Bandit (asta am eu) se practica la greu. in special se pun furci de GSXR (fiind aceeasi marca compatibilitatea e mai buna). e posibil ca si la RF sa fie la fel, fiind tot Suzuki. ce trebuie accentuat e ca daca pui fatza de SS (si probabil ca asta ai pune), o sa fie mai joasa. trebuie studiat, nu te astepta ca dimensiunile (distanta de la telescop la telescop, prinderile etrierilor etc) sa fie universale. scriu astea pentru ca si pe mine ma batea gindul, dar mi-am dat seama ca m-ar lovi prea tare la buzunar. trebuie sa recunosc ca arata bestial, schimba aspectul motorului radical. daca hotarasti sa faci treaba, sfatul cel mai bun al meu e sa cumperi o fata USD completa (furca, roata, juguri, etriere etc), ar simplifica mult lucrurile. si nu uita sa te documentezi bine inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 ar trebui sa te plimbi oleaca pe forumuri specializate din afara, unde tuningul extrem e mult mai practicat. sint aproape sigur ca s-a mai facut.cel putin la Bandit (asta am eu) se practica la greu. in special se pun furci de GSXR (fiind aceeasi marca compatibilitatea e mai buna). e posibil ca si la RF sa fie la fel, fiind tot Suzuki. ce trebuie accentuat e ca daca pui fatza de SS (si probabil ca asta ai pune), o sa fie mai joasa. trebuie studiat, nu te astepta ca dimensiunile (distanta de la telescop la telescop, prinderile etrierilor etc) sa fie universale. scriu astea pentru ca si pe mine ma batea gindul, dar mi-am dat seama ca m-ar lovi prea tare la buzunar. trebuie sa recunosc ca arata bestial, schimba aspectul motorului radical. daca hotarasti sa faci treaba, sfatul cel mai bun al meu e sa cumperi o fata USD completa (furca, roata, juguri, etriere etc), ar simplifica mult lucrurile. si nu uita sa te documentezi bine inainte. zi-i ce merge pe bandit, banditul de 600 cu rf-ul de 600 impart furca, torile, franele, bascula, cred ca si amortizorul de spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.