Sari la conținut

Schimbare furca normala cu una usd


sambartonro
 Share

Postări Recomandate

daca nu spui despre ce motor e vorba n-o sa-ti zica nimeni.

ca idee, sansele sa poti schimba doar furca propriu-zisa sint mici.cel mai sanatos si pt. buzunar si pt nervi ar fi sa cumperi o fatza completa cu USD. teoretic se pot face si adaptari (unii au facut pina si adaptoare de prins etrierii) da' eu unul n-as merge pe varianta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde.

 

- trebuie sa poti pune etrierul; daca nu, pompe trebuie sa fie compatibila cu etrierul nou

- trebuie sa poti pune roata pe noua furca; daca nu, roata noua trebuie sa aiba un disc de frana compatibil

- trebuie sa poti pune prinzatoarele de ghidon pe jugul nou; daca nu, iti trebuie prinderile de ghidon aferente

- trebuie sa poti pune undeva contactul, daca ai asa ceva; in plus, trebuie sa se potriveasca si la blocajul de ghidon, daca te intereseaza asa ceva; daca nu, trebuie improvizat/sudat

- trebuie sa poti utiliza opritoarele de cursa existente; daca nu, va trebui sa iti faci opritoare ca sa nu lovesti cu furcile in cadru

 

Mai continui?

 

- trebuie sa poti adapta cumva vitezometrul; daca nu, macar sa pui ceva digital; daca nu, adio kilometraj si vitezometru

- trebuie sa ai grija ca nu cumva cursa sa fie prea lunga si sa se loveasca roata in jug; mai mult, trebuie avut grija ca la bracaj maxim si compresie maxima sa nu lovesti in ceva (carene, rezervor); se poate intampla la cazaturi!

 

 

EDIT: Stiu un DR350SHC care merge cu roata fatza si disc de frana de KTM. Deci se pot face vrajeli din astea.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca nu zici ce mobra si ce furca ai degeaba, nu te putem ajuta...

eu am facut cateva comversii d-astea, poate nu e chiar asa de negru draqul :)

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am montat impreuna cu un prieten un USD de 750 cu juguri chiuvete rulmenti si semighidoane ... nu a mai trebuit facuta alta modificare si totul merge in parametri...acum asteptam sezonul sa vedem diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui sa te plimbi oleaca pe forumuri specializate din afara, unde tuningul extrem e mult mai practicat. sint aproape sigur ca s-a mai facut.

cel putin la Bandit (asta am eu) se practica la greu. in special se pun furci de GSXR (fiind aceeasi marca compatibilitatea e mai buna). e posibil ca si la RF sa fie la fel, fiind tot Suzuki. ce trebuie accentuat e ca daca pui fatza de SS (si probabil ca asta ai pune), o sa fie mai joasa. trebuie studiat, nu te astepta ca dimensiunile (distanta de la telescop la telescop, prinderile etrierilor etc) sa fie universale.

 

scriu astea pentru ca si pe mine ma batea gindul, dar mi-am dat seama ca m-ar lovi prea tare la buzunar. trebuie sa recunosc ca arata bestial, schimba aspectul motorului radical. daca hotarasti sa faci treaba, sfatul cel mai bun al meu e sa cumperi o fata USD completa (furca, roata, juguri, etriere etc), ar simplifica mult lucrurile. si nu uita sa te documentezi bine inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
ar trebui sa te plimbi oleaca pe forumuri specializate din afara, unde tuningul extrem e mult mai practicat. sint aproape sigur ca s-a mai facut.

cel putin la Bandit (asta am eu) se practica la greu. in special se pun furci de GSXR (fiind aceeasi marca compatibilitatea e mai buna). e posibil ca si la RF sa fie la fel, fiind tot Suzuki. ce trebuie accentuat e ca daca pui fatza de SS (si probabil ca asta ai pune), o sa fie mai joasa. trebuie studiat, nu te astepta ca dimensiunile (distanta de la telescop la telescop, prinderile etrierilor etc) sa fie universale.

 

scriu astea pentru ca si pe mine ma batea gindul, dar mi-am dat seama ca m-ar lovi prea tare la buzunar. trebuie sa recunosc ca arata bestial, schimba aspectul motorului radical. daca hotarasti sa faci treaba, sfatul cel mai bun al meu e sa cumperi o fata USD completa (furca, roata, juguri, etriere etc), ar simplifica mult lucrurile. si nu uita sa te documentezi bine inainte.

 

 

zi-i ce merge pe bandit, banditul de 600 cu rf-ul de 600 impart furca, torile, franele, bascula, cred ca si amortizorul de spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...