Rocknroll Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Salut. Burg man, daca la asa motocicleta cu atas nu ai marsarier-ul, inseamna ca ai motocicleta degeaba. Daca vrei si exista vreo posibilitate, gaseste-ti cutie de Dnepr completa si pot sa te ajut sa ai o cutie de viteza buna. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Nu se pune problema asa. De ex, la M-ul militar, cutia este fara marsarier, pt ca am incercat sa respect felul in care a fost contruita motocicleta. Pt hibridul asta, nici nu as concepe-o fara marsarier. Mesaj completat Inca o chestie importanta pe care ti-o recomand inainte sa urci motorul pe cadru sau chiar sa faci primele porniri. Pune motorul pe un banc/masa, pune-i carburatoarele si tobele si porneste-l pe direct, lasa-l sa mearga 5-7 min sa se incalzeasca, apoi pune-i filtru de ulei nou si ulei (iti recomand Elf Sport sau Valvoline 20w50, nu trebe sa pui ulei de coispe mii de euro in motor). Pretul pt ulei e cam de 70 de lei/4 litri, cantitatea de ulei necesara e 2,5 l cu filtru schimbat si 2,3 fara filtru schimbat. Un dezavantaj al montarii unui motor de BMW pe cadrul de Nipru/M este faptul CA CApacul filtrului de aer vine exact in cadru, astfel incat, ca sa schimbi filtrul, trebuie sa desfaci axul din fata si sa bagi un cric, ca sa ridici 2-3 cm, sa poti ridica motorul. Ca sa iti dai seama, iti arat ce au facut niste tovarasi polonezi, care au montat un motor de R100, capacul filtrului avand si un epurator, astfel ca au fost nevoiti sa taie cadrul sa aseze motorul. Ideea e ca la R80 nu este problema asta, doar ce ti-am scris mai sus privind schmbul filtrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 1, 2011 Autor Share Postat Martie 1, 2011 Salut. Burg man, daca la asa motocicleta cu atas nu ai marsarier-ul, inseamna ca ai motocicleta degeaba. Daca vrei si exista vreo posibilitate, gaseste-ti cutie de Dnepr completa si pot sa te ajut sa ai o cutie de viteza buna. Numai bine. Salut Ocazia de a avea cutie cu marsarier am ratat-o cel putin deocamdata , baiatul care imi facuse o oferta destul de onorabila a vandut-o imi pare rau dar asta e ,e vorba de Luci, Pedro al cunoaste destul de bine. daca aveti dv. de vanzare astept o oferta. Nu se pune problema asa. De ex, la M-ul militar, cutia este fara marsarier, pt ca am incercat sa respect felul in care a fost contruita motocicleta. Pt hibridul asta, nici nu as concepe-o fara marsarier.Mesaj completat Inca o chestie importanta pe care ti-o recomand inainte sa urci motorul pe cadru sau chiar sa faci primele porniri. Pune motorul pe un banc/masa, pune-i carburatoarele si tobele si porneste-l pe direct, lasa-l sa mearga 5-7 min sa se incalzeasca, apoi pune-i filtru de ulei nou si ulei (iti recomand Elf Sport sau Valvoline 20w50, nu trebe sa pui ulei de coispe mii de euro in motor). Pretul pt ulei e cam de 70 de lei/4 litri, cantitatea de ulei necesara e 2,5 l cu filtru schimbat si 2,3 fara filtru schimbat. Un dezavantaj al montarii unui motor de BMW pe cadrul de Nipru/M este faptul CA CApacul filtrului de aer vine exact in cadru, astfel incat, ca sa schimbi filtrul, trebuie sa desfaci axul din fata si sa bagi un cric, ca sa ridici 2-3 cm, sa poti ridica motorul. Ca sa iti dai seama, iti arat ce au facut niste tovarasi polonezi, care au montat un motor de R100, capacul filtrului avand si un epurator, astfel ca au fost nevoiti sa taie cadrul sa aseze motorul. Ideea e ca la R80 nu este problema asta, doar ce ti-am scris mai sus privind schmbul filtrului. salut Mihai. Eu stiam ca la schimbul de ulei trebuie golit cel vechi pus unul nou pornit motorul dupa cum ai zis cateva minute sa se incalzeasca apoi golit iarasi si pus cel cu care o sa ramana pana la urmatorul schimb ,dar e buna si varianta ta. oricum mai e pana al pornesc,acum l-am bagat intr-o revizie usoara sa vad si eu ce e prin el , nu ma asteptam sa fie asa cum e ,o sa revin si cu cateva poze. cu voia dumneavoastra,incet si sigur vreau sa ma altur si eu voua.ete pe ce am pus mana ma incapatanez sa-l pastrez pentru mine,si sa investesc in el. achizitia a fost relativ usoara,insa resuscitarea lui ma va baga in datorii. nu-i nimic,il vreau asa cum e,cu bubele lui cu tot. salut ce pota sa zic...felicitari pt achizitie,sa-l stapanesti sanatos si spor la treaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Salut Ocazia de a avea cutie cu marsarier am ratat-o cel putin deocamdata , baiatul care imi facuse o oferta destul de onorabila a vandut-o imi pare rau dar asta e ,e vorba de Luci, Pedro al cunoaste destul de bine. daca aveti dv. de vanzare astept o oferta. ce model de cutie vrei?de nipru sau modelul cu filtru ciuperca? cutie de nipru noua e 500 de lei si una second model vechi cu filtru ciuperca in stare super e 350 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Eu as opta pentru o cutie de Nipru, modelul nou. Pentru ca dupa o prelucrare, iti permite sa pui si filtrul original de BMW (eu nu am mai avut rabdare), poti sa il pui si cel de Nipru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Salut. Burgman, cutia de viteze este modelul cu filtru de aer din plastic prins pe ea cu doua suruburi. Suna-ma pe 0745109970 s-au 0765219039 si stabilim toate detaliile. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Nu uita, daca tot esti in Spania, sa iti iei si un set de bujii, sau chiar 2. R80 foloseste BOSCH 7WDC, Champion NY9C, NGK BP6ES, ISKRA FP65ES. Personal, mi-am comandat de la Cesar 2 bujii cu iridium, sper sa fie mult mai bune calitativ, altfel recomand Champion, deja Bosch si NGK dau semne de oboseala din cauza manufacturarii in tari papuase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 3, 2011 Autor Share Postat Martie 3, 2011 ....din cauza manufacturarii in tari papuase. salut din pacate asa este . Oricum mai am pana ajung acolo ,nu vreau sa grabesc constructia utilajului am destul timp ,acum fac dupa cum am mai zis o verificare cat de cat a partii mecanice sa ma asigur ca e ok, tre schimbate cateva nimicuri ,la prima vedere stare actuala a motorului tinand cont de unde la-m luat nu e nici super buna dar nici jalnica undeva la jumate ,e recuperabil cu costuri mici ,medii. Sfaturile voasre sant binevenite de orice fel ar fi ele ,va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Ok, bafta multa si cauta-ti si un Nipru/Ural, eventual poti sa vb cu Simson Simson, el avea de vanzare la pret acceptabil. De acum, care mai aveti nevoie de mine, ma gasiti pe mess. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 15, 2011 Autor Share Postat Martie 15, 2011 si totusi.....altii ne-au luat-o inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Crezi ca polonezul a cumparat degeaba inaintea ta 16 R80. La ei si la austrieci e traditie treaba asta, cine se respecta si are bani isi cumpara Ural, cine e mai amarastean ca noi si vrea tractiune de mb12 isi cumpara hibrizi din astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Sau se merge cu Niprul cum l-a dat mama lui si tot aia e, ca nu faci mare lucru cu 10-20 km/h in plus. Si nu iti faci nici probleme ca futsi transmisia apoi cupla cardanica (apropo de cupla ) ), ca crapi grupul spate, ca degeaba prinde viteza daca nu are frane etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Mda, asa e, d-asta ne dam toti cu japoneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 16, 2011 Autor Share Postat Martie 16, 2011 Sau se merge cu Niprul cum l-a dat mama lui si tot aia e, ca nu faci mare lucru cu 10-20 km/h in plus. Si nu iti faci nici probleme ca futsi transmisia apoi cupla cardanica (apropo de cupla ) ), ca crapi grupul spate, ca degeaba prinde viteza daca nu are frane etc. Daca scot de la el un 110km/ in ritm sustinut la drum lung sant multumit nu imi trebuie mai mult ,si oricum nu cred ca permite tot ansamblul motocicletei mai mult ,de ex 140 km/h, asa ca de ce sa ma agit pe tema asta ,pe mine ma intereseaza alta treaba...anduranta, km fara numar si probleme majore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 (editat) Mda, asa e, d-asta ne dam toti cu japoneze. Ne dam cu atasul ca sa ne dam cu atasul, si ne dam cu japoneza ca sa-i putem da 200 in cateva secunde. Sunt 2 mancaruri de peste. 110 constant ma tem ca este optimist daca nu operezi a 3-a si a 4-a marite - n-ai ce-i face asa sunt rapoartele de la M72 cu 22 cp. Daca pui grup de fuga pe spate nu-i bine, caci si asa BMW-ul are cuplu maxim mai sus. La 80-90 km/h constant cu motorul de Nipru si cu transmisie de MT16 eu ma declar multumit. De altfel solo cu BMW R 80 nu ii placea mai mult de 120 km/h si mai avea si trepte lungi si cuplu prost la ture mici- fiindca are o plaja de turatie mai mare. Oricum recomand pt orice astfel de conversie fie franma fata pe disc fie stat calare pe franele cu saboti, schimbat materialul - caci ele sunt suficiente daca fac priza cum trebuie si e materialul de frictiune bun. Pentru highway cruising cu consum mic e bine sa ai cauciucuri subtiri, sunt momente de inertie mai mici, vei frana mai usor si vei demara mai bine. Editat Martie 16, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 11, 2011 Autor Share Postat Aprilie 11, 2011 Salut. Probleme la motoras,cum ar fi: vibrochenul prezinta uzura si necesita rectificat ,cuzinetii de pe biele vai de ei ajunsese foita de ceapa, orice puteai sa zici ca e numa cuzineti nu,cei de pe blocul motor si capac au avut ceva noroc, apropo dati-mi o idee cum sa-l scot pe cel de pe bloc fara sa apelez la ciocan , culbutorii la fel ,suprafata de contact cu capatul supapei prezinta uzura se pot rectifica? cilindrii prezinta si ei uzura nu in exces dar e ,pistoanele mi sau parut mai de treaba dar daca rectific cilindrii o sa iasa la pensie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticutz4you Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 cat sunt piese de schimb pentru motorul de BMW de scumpe si cat de greu st de procurat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Salut. Probleme la motoras,cum ar fi: vibrochenul prezinta uzura si necesita rectificat ,cuzinetii de pe biele vai de ei ajunsese foita de ceapa, orice puteai sa zici ca e numa cuzineti nu,cei de pe blocul motor si capac au avut ceva noroc, apropo dati-mi o idee cum sa-l scot pe cel de pe bloc fara sa apelez la ciocan , culbutorii la fel ,suprafata de contact cu capatul supapei prezinta uzura se pot rectifica? cilindrii prezinta si ei uzura nu in exces dar e ,pistoanele mi sau parut mai de treaba dar daca rectific cilindrii o sa iasa la pensie de ce nu te-ai combinat la un motor ca care sa nu mai mesteresti? asa ajungi mult mai scump.. daca luai ceva de calitate sau in stare super.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 cilindrii mi se par foarte ok, nu-i aleza, din cate se laudasera nemtii trebuia sa fie un strat NiKaSil acolo oricum. Schimba segmentii si nu-ti fa griji pt "top end". Arata urat vi(l)brochenul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 13, 2011 Autor Share Postat Aprilie 13, 2011 cat sunt piese de schimb pentru motorul de BMW de scumpe si cat de greu st de procurat? Nu sant scumpe fata de ce am vazut eu pe sit-uri din UK pt modelul asta ajung chiar si la jumate, si le iau direct de la reprezentanta. de ce nu te-ai combinat la un motor ca care sa nu mai mesteresti?asa ajungi mult mai scump.. daca luai ceva de calitate sau in stare super.. ce sa fac 'dany_' nu-mi da mana sa dau o palarie de bani pe unul nou ,eu as fi vrut dar nu se poate si asa am depasit mult bugetul pe fiare... asta al fac treptat nu dau banu gramada si piesele sant oarecum ieftine aici... cilindrii mi se par foarte ok, nu-i aleza, din cate se laudasera nemtii trebuia sa fie un strat NiKaSil acolo oricum. Schimba segmentii si nu-ti fa griji pt "top end". Arata urat vi(l)brochenul. si daca au mai fost alezati cilindrii nu sa dus stratul ala? vilbrochenul cred ca a ajuns asa ca a mers fara ulei zici ca e dat cu abraziv zi si mie te rog cum sa scot cuzinetul de pe bloc nu as vrea sa-l fortez ca mie sa nu se largeasca locasul ala si nu are nici stift de blocare ca cel de pe capac fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 io nu cred sa se largeasca locasul cuzinetului daca ii dai cu ciocanul usor pe o sulubelnita mecanica sau o dalta, pozitionate intre cuzinet si bloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 14, 2011 Autor Share Postat Aprilie 14, 2011 io nu cred sa se largeasca locasul cuzinetului daca ii dai cu ciocanul usor pe o sulubelnita mecanica sau o dalta, pozitionate intre cuzinet si bloc Salut..'andrei' Nu vreau sa abuzez fizic nici o piesa pana nu elimin toate variantele posibile,lucrez la el cu manusi pe capac nu am vazut nici o urma lasata de schimbul cuzinetilor si nici nu cred ca nu au fost schimbati pana acum, motorul a fost fabricat in anii '90...eu ma gandesc sa-l bag putin la frig gen lada frigorifica sa vad ce se intampla,oricum singur nu cred ca iese da cel putin nu o sa mai opuna rezistenta asa mare ca si la temperatura ambianta.... ramane de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 da, e o varianta cu frigul, daca zici ca pare ca a mers fara ulei trebe ca s-a lipit cuzinetul din cauza temperaturii ai putea sa ii faci niste shocuri termice? gen: ingheata-l, daca nu iese, ii dai cu o flacara, s-ar putea sa iasa in felul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 scoate cuzinetul ala si arunca-l undeva departe, de vreme ce trebuie sa rectifici arborele nu-i mai folosesti oricum. cand despre costurile pieselor, lasa ca vezi tu, la momentul achizitiei. cat despre reprezentanta... de unde draq sa-ti mai vand aia piese pentru asa ceva? tu ai fost acolo sa le ceri piese si au spus ca AU???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 15, 2011 Autor Share Postat Aprilie 15, 2011 Normal ca nu al mai folosesc ,cuzinetii noi ai am deja, ma interesa sa nu ''deranjez'' locasul ,ca altfel ai aplic o metoda mai directa sa-l dau afara...... matele crezi ca ma doare capul de unu vechi?......da au piese...poti cumpara toata motocicleta piesa cu piesa...bani sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.