Vrsv Gunoier Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 avand in vedere ca iubim cu totii motoarele rusesti insa suferim din cauza fiabilitatii lor si constatand cu cata febrilitatate sunt urmarite proiectele inlocuirii motoarelor de nipru, m etc cu cele de bmw, vin si eu cu intrebarea: motor de altceva pe Ij stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 avand in vedere ca iubim cu totii motoarele rusesti insa suferim din cauza fiabilitatii lor si constatand cu cata febrilitatate sunt urmarite proiectele inlocuirii motoarelor de nipru, m etc cu cele de bmw, vin si eu cu intrebarea: motor de altceva pe Ij stie cineva? Parca a incercat cineva cu motor de cb 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 erau si poze cu motor de suzuki gs pus pe cadru de planeta. in general merg bicilindricele japoneze care intra in cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 avand in vedere ca iubim cu totii motoarele rusesti insa suferim din cauza fiabilitatii lor si constatand cu cata febrilitatate sunt urmarite proiectele inlocuirii motoarelor de nipru, m etc cu cele de bmw, vin si eu cu intrebarea: motor de altceva pe Ij stie cineva? nu cred ca merita eforul mai ales acuma.. ca japonezele au preturi acesibile pt.toate buzunarele.. degeaba ii pui la ij motor de japo ca nai cadru pt el..sa simti mare diferenta...fuge de nebuna pina dai de o groapa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 CB400, XS400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Sau poate sa incerce tot un BMW. model F . avantajul la modelul asta e ca are tractiunea(lantul la roata) pe dreapta ca si IJ-ul si nu mai necesita alte modificari,dar nu cred ca rezista cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 (editat) CB400, XS400. Cu cel de Cb400n,trebuie un pic umblat jos la cadru,dar cel de xs400,e ok,si are si 6 viteze. P.S. Dar nu se prea merita,nacazuri cu actele si ciclistica. Editat Martie 4, 2011 de Dnepr&Sidecar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Martie 5, 2011 Autor Share Postat Martie 5, 2011 nu cred ca merita eforul mai ales acuma.. ca japonezele au preturi acesibile pt.toate buzunarele..degeaba ii pui la ij motor de japo ca nai cadru pt el..sa simti mare diferenta...fuge de nebuna pina dai de o groapa... nu vreau sa fug nicaieri, dimpotriva, vreau sa merg incet, dar cu atasul iar o motocicleta jap cu atas ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 nu vreau sa fug nicaieri, dimpotriva, vreau sa merg incet, dar cu atasuliar o motocicleta jap cu atas ... La cite fiare ai in curte, pune mina si iale pe rind....si apucate de un garaj...nu le mai tine afara sa ploua pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 nu vreau sa fug nicaieri, dimpotriva, vreau sa merg incet, dar cu atasuliar o motocicleta jap cu atas ... Putere mult prea mare pentru o motocicleta cu un atas usor va fi foarte greu de rulat in plus ar trebui schimbate roti frane telescoape nu cred ca merita( ar fi preferabil ceva motor pana la 30 CP si cu turatie mai modesta) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 O Planeta cu jenti turnate, frana pe disc, motor de japo 400 si un atas de Ij Jup3 sau Velorex cred ca arata f. bine si nu ar pune problema la ciclistica/franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 avand in vedere ca iubim cu totii motoarele rusesti insa suferim din cauza fiabilitatii lor si constatand cu cata febrilitatate sunt urmarite proiectele inlocuirii motoarelor de nipru, m etc cu cele de bmw, vin si eu cu intrebarea: motor de altceva pe Ij stie cineva? Mai planeta, ti-am dat doua Simson Sport, nici nu te-ai apucat de ele si vrei sa te apuci de alte mobre? Nu te mai inteleg deloc, japoneza ai, ruseasca cu cardan ai avut, plangeai dupa cardan si ti-am dat Simsonurile, acum plangi iar dupa mobre pe lantz? Problema cu astia de schimba sau vor sa schimbe motoarele la Nipre/Ural este ca nu stiu sa le repare corect si folosesc de regula piese de calitate indoielnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Problema cu astia de schimba sau vor sa schimbe motoarele la Nipre/Ural este ca nu stiu sa le repare corect si folosesc de regula piese de calitate indoielnica. eu sant dispus sa invat pana mor, niciodata nu am sustinut ca le stiu pe toate, ca altii...... si acu pe bune ce te deranjeaza pe tine ca pun eu motor de nu stiu ce pe motoreta mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 (editat) Nu baga in seama toti frustratii, ocupa-te in continuare de visul tau. V-as fi invitat asta seara pe la mine, efectiv ma sperie ce poate motorul de Bmw, poate sa ridice cu usurinta fata motocicletei de la sol daca bagi mana in gaz. Mesaj completat Probabil e greu faci comparatia 32cp vs 50cp, 650 cmc vs 800 cmc, reglaj tacheti 1000 km vs reglaj tacheti ???km..nu are rost sa mai polemizam fata de detinatorii adevarului absolut. Editat Martie 6, 2011 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 (editat) Nu baga in seama toti frustratii, ocupa-te in continuare de visul tau. V-as fi invitat asta seara pe la mine, efectiv ma sperie ce poate motorul de Bmw, poate sa ridice cu usurinta fata motocicletei de la sol daca bagi mana in gaz. Mesaj completat Probabil e greu faci comparatia 32cp vs 50cp, 650 cmc vs 800 cmc, reglaj tacheti 1000 km vs reglaj tacheti ???km..nu are rost sa mai polemizam fata de detinatorii adevarului absolut. Probabil ca daca ai fi fost motociclist in loc de comerciant de mobre ai fi anticipat ce poate sa faca un motor mai nou de 50cp in locul unui motor antic de 32cp. Sa ne spui si noua cat te va costa omologarea la RAR a acestui motor, asta daca presupunem ca nu-l vei spagui pe Dinicutzu cum ai facut si la alte mobre. O sa aflam probabil ca mai bine iti iei direct BMW decat sa te apuci sa faci Nipre cu motor de BMW. Astfel de schimbari de motor merita numai in cazul unui proiect si nicidecum pt mobre de mers zi de zi. Mesaj completat eu sant dispus sa invat pana mor, niciodata nu am sustinut ca le stiu pe toate, ca altii...... Oamenii destepti invata toata viata. Nu am sustinut ca le stiu pe toate dar am experienta practica si financiara in asfel de chestiuni. Sa presupunem ca iei un Ij sa-i pui alt motor, dai 10-15 mil pe el, mai dai 10-15 mil pe motor de japo, mai muncesti o gramada pe la el (chiar daca din placere) si pe urma te mai costa omologarea (daca iti accepta) in 15-20 mil (poate si mai mult, cum ai noroc). Cu banii astia iti iei direct jponeza si mergi km fara numar. si acu pe bune ce te deranjeaza pe tine ca pun eu motor de nu stiu ce pe motoreta mea? Nu ma deranjeaza deloc ce faci cu fiarele dar problema e ca ai spus ca esti dispus sa inveti pana mori. Editat Martie 7, 2011 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Alo, usere Mitică, te bagi în seamă cam mult si îmi provoci greață. Omologarea la RAR costa, modo grosso, 300-350 lei Âşi nu trebuie alte atenții, numai că motocicleta trebuie să fie îngrijită. Toți agramații Âşi scuteriÂştii semianalfabeți scriu de Dinicuțu, eu de câte ori m-am vazut cu nea ingineru de la RAR, nu am avut să îi aduc reproÂşuri (mai mă punea să strâng un cablu, să împrumut o oglindă), omul a înțeles de fiecare dată ce înseamnă motocicletă veche Âşi lipsurile inerente. Una e să te duci cu o motocicletă veche în stare de funcționare Âşi să nu îți caute nod în papură, să fie de-a dreptul rău intenționat Âşi alta e să te duci cu cebereuri obosite, vândute după un an drept "top zustand", la care cad carenele, ghidonul e strâmb Âşi electrica e făcută cu resturile de la ce au ars țiganii din Chitila. Da' aÂşa e la români, 10 sunt mulțumiți Âşi un frustat nu, Âşi atunci don frustratu urlă pe forumuri, Âştiind că restul de ăi 10 care nu au ce să reproÂşeze se mulțumesc să stea în brațele laÂşității româneÂşti Âşi nu comentează în mod pertinent. Cei care aveți visuri, nu vă lăsați demoralizați de Grinch boemi din ăÂştia care caută să pună piedici. E muncă, sunt bani investiți [cred că un proiect de genul motor Bmw pe Nipru costă la final cam 1500 de euro (în cazul în care se optează pentru varianta grup cu transmisie la ataÂş, furcă leading-link, cauciucuri cross, altfel, varianta grup normal Âşi furcă normală poate scade costul cu aproximativ 500 euro), dar finalul Âşi primele plimbari sunt mirobolante Âşi chiar te fac să uiți de griji, râzi cu toată gura Âşi eÂşti fericit. Iar în cazul unui motor japonez pe o Planetă, nu cred că proiectul depăÂşeÂşte 800-900 de euro. Usere care scrii pe aici, doar s-o mai adăuga un post cu ciucuraÂş în dreptul tău, crezi că mă jigneÂşti numindu-mă comersant de fiare vechi (pe PM) sau comerciant de mobre? GreÂşeÂşti, usere, mie îmi faci o onoare, mă introduci într-o lume specială, aceea a iubitorilor de vechi, de tradițional, de retro, de bun simț, acolo unde puțini acced. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Si eu insist sa distrug motoreta de la Aleko, si chiar sper sa reusesc. Uite asta vreau sa fac din ea... ASA, SIII?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Si eu insist sa distrug motoreta de la Aleko, si chiar sper sa reusesc. Uite asta vreau sa fac din ea... ASA, SIII?????? pai nu-i nicio smecherie sa pui motorul de Ural pe cadrul de M si nu stiu ce dureaza daca vrei sa o faci. De ce ai face-o, cand ciclistica de M pt solo e periculoasa pentru traficul de azi, cand pe M stai oricum inghesuit etc. Nu mai bine scoteai din banii de pe Harley vanzand RUralul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Alo, usere Mitică, te bagi în seamă cam mult si îmi provoci greață.Omologarea la RAR costa, modo grosso, 300-350 lei Âşi nu trebuie alte atenții, numai că motocicleta trebuie să fie îngrijită. Toți agramații Âşi scuteriÂştii semianalfabeți scriu de Dinicuțu, eu de câte ori m-am vazut cu nea ingineru de la RAR, nu am avut să îi aduc reproÂşuri (mai mă punea să strâng un cablu, să împrumut o oglindă), omul a înțeles de fiecare dată ce înseamnă motocicletă veche Âşi lipsurile inerente. Una e să te duci cu o motocicletă veche în stare de funcționare Âşi să nu îți caute nod în papură, să fie de-a dreptul rău intenționat Âşi alta e să te duci cu cebereuri obosite, vândute după un an drept "top zustand", la care cad carenele, ghidonul e strâmb Âşi electrica e făcută cu resturile de la ce au ars țiganii din Chitila. Da' aÂşa e la români, 10 sunt mulțumiți Âşi un frustat nu, Âşi atunci don frustratu urlă pe forumuri, Âştiind că restul de ăi 10 care nu au ce să reproÂşeze se mulțumesc să stea în brațele laÂşității româneÂşti Âşi nu comentează în mod pertinent. Cei care aveți visuri, nu vă lăsați demoralizați de Grinch boemi din ăÂştia care caută să pună piedici. E muncă, sunt bani investiți [cred că un proiect de genul motor Bmw pe Nipru costă la final cam 1500 de euro (în cazul în care se optează pentru varianta grup cu transmisie la ataÂş, furcă leading-link, cauciucuri cross, altfel, varianta grup normal Âşi furcă normală poate scade costul cu aproximativ 500 euro), dar finalul Âşi primele plimbari sunt mirobolante Âşi chiar te fac să uiți de griji, râzi cu toată gura Âşi eÂşti fericit. Iar în cazul unui motor japonez pe o Planetă, nu cred că proiectul depăÂşeÂşte 800-900 de euro. Usere care scrii pe aici, doar s-o mai adăuga un post cu ciucuraÂş în dreptul tău, crezi că mă jigneÂşti numindu-mă comersant de fiare vechi (pe PM) sau comerciant de mobre? GreÂşeÂşti, usere, mie îmi faci o onoare, mă introduci într-o lume specială, aceea a iubitorilor de vechi, de tradițional, de retro, de bun simț, acolo unde puțini acced. Imi pare bine sa vad ca ma apreciezi in continuare si ca imi dai dreptate fara sa-ti dai seama . Nu am scris pt a demoraliza ci doar pt a-i face pe unii sa constientizeze ce inseamna sa te apuci de astfel de modificari. Puteai sa vii cu idei sau argumente dar ura ta fata de mine nu te-a lasat. Sa fie o omologare de schimbare de alt tip de motor doar 300-350 lei? Da-mi voie sa ma indoiesc, chiar am sa ma interesez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 (editat) Da, numai ca atunci, nu mai poti scrie la "coltul comunistelor". Ca doar nu o sa bagi becuri rusesti in far... Asa este, dar nici comunista nu mai poti sa juri ca e, poate cu numele ca doar nu o sa bagi pistoane de Ij la motor de japoneza. Nu? Editat Martie 7, 2011 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 pai nu-i nicio smecherie sa pui motorul de Ural pe cadrul de M si nu stiu ce dureaza daca vrei sa o faci. De ce ai face-o, cand ciclistica de M pt solo e periculoasa pentru traficul de azi, cand pe M stai oricum inghesuit etc. Nu mai bine scoteai din banii de pe Harley vanzand RUralul ala As face-o doar pentru ca nu-mi place uralul mai nou ci m-ul, pentru ca s-a mai facut (si e ok) dar nu am facut-o inca (decat pentru cateva poze) pentru ca nu am stabilit ce ramane p-aici si ce nu. Si nu am momentan unde sa dau resturile de ural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Usere Mitică, valorile financiare mai susindividualizate circumscriu toate costurile necesare pentru: Achizitionarea motocicletei rusesti; Achizitionarea motorizarii germane; Alte operatiuni ulterioare, cum ar fi adaptarea cutiei de viteze, vopsirea motocicletei (daca e necesar), consumabile necesare, cauciucuri, etc. Dacă nu pricepi, nu e nici o pagubă. Mesaj completat ÂŞi aici vorbim de motociclete cu ataÂş, eventual Âşi cu transmisie la ataÂş, nu de motociclete solo. Dacă nu te interesează un proiect anume, îți iei un Gpz/Cb mai vechiuț Âşi ai motocicletă de tras pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Da, numai ca atunci, nu mai poti scrie la "coltul comunistelor". Ca doar nu o sa bagi becuri rusesti in far... prietene sa stii ca nu fac motoreta asta doar ca sa scriu neaparat la comuniste. Asa este, dar nici comunista nu mai poti sa juri ca e, poate cu numele ca doar nu o sa bagi pistoane de Ij la motor de japoneza. Nu? Nu ma deranjeaza ca nu o sa mai fie comunista sau capitalista, vreau sa am o motoreta asa cum mi-o doresc eu fiindca asa o vreau eu ,si toate comentariile tale nu au nici un sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 iaca asa se nasc noi prietenii!!! si se aleasa prafu de topicul omului!!!nu care cumva sa va opriti!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 eugen de la craiova avea un ij cumotor de gilera!ceva intr-un piston ,600cc,parca...a modificat cadrul spre a-i face loc...rupea asfaltul,nu te tineai de el cu masina...sunt cam 5 ani de atunci...fireste ca nu a putut-o vinde asa ca atunci cand s-a stricat a dus-o la fier vechi!!! unde vreau sa ajung?!!se poate pune si motor de ...de ce vrei tu...doar ca nu vei fi nicicand in regula...poate dupa acea mult hulita omologare... succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.