ozzy Postat Octombrie 25, 2006 Autor Share Postat Octombrie 25, 2006 oricum, felicitari pana acum, si succes in cont PS:poate reusesc sa iau gpz305-u lu adi...ne ajuti la carburatoarele alea? nu de alta da mie mi-ar fi greu sa il imping, ca nu-s cat tine spor la treaba ombre si mai arunca poze...noi asteptam...poa ne vedem la o bere...o dau eu Multam mult. Ma supar ca nu am timp sa ma duc sa il fac. Probabil ca acum e intarita lipitura de la bujie. Dar nu am timp sa ma duc sa ii dau un caontact. Nici maine nu am timp. poate poimaine. Carburatoarele de la GPZ eu pot sa le mai surubaresc dar tot trebuie puse pe vacumetre. Degeaba ma joc eu cu ele daca nu sunt reglate cum trebuie. Eu te ajut cu tot ce pot daca am timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 Multam mult. Ma supar ca nu am timp sa ma duc sa il fac. Probabil ca acum e intarita lipitura de la bujie. Dar nu am timp sa ma duc sa ii dau un caontact. Nici maine nu am timp. poate poimaine. Carburatoarele de la GPZ eu pot sa le mai surubaresc dar tot trebuie puse pe vacumetre. Degeaba ma joc eu cu ele daca nu sunt reglate cum trebuie. Eu te ajut cu tot ce pot daca am timp. am mai vb cu adi, si, daca e sa o cump, poate bagam baterie noua pe acid sa dea la demaror sa il indoaie, curatam bine carburile si le verificam frumos, verificam sa aiba compresie si incercam reglarea la carburi cu asta...era pe undeva si pe froum http://homepage.ntlworld.com/frank.cooper1/balancer.html poate mere....daca nu, cumpar un rahat dala ca e vro 40 de euroi pe louis si il putem folosi cand vom vrea... fa motorashu ala odata ca poate il vedem pe shosea anu asta...spor in cont si merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 27, 2006 Autor Share Postat Octombrie 27, 2006 Il fac, il fac. Mai trebuie sa vb. cu Supapa sa imi aduca coturile de la esapamente sa nu ma mai chinui cu alea facute . Si cred ca maine ajung sa il pornesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 30, 2006 Autor Share Postat Octombrie 30, 2006 Asta seara am pornit jucaria. Problema era bobina de Kawa care nu prea era in toate ale ei. Nu am putut sa ne bucuram prea tare de el pornit ca avea capacul de la culbutori dat jos si a dat cu ulei peste noi. Am facut rost si de camera pe 18 pentru roata din fata in schimb nu am gasit melcul de la Km de jos de la roata. In concluzie stie cineva de unde cumpar o asemenea piesa? Maine sper sa am timp sa ma duc sa mai montez pe ea restul de piese. Bobina masi' daca stiam pana cum ma plimbam cu ea. Oricum lipiciul adus de Ghost si-a facut treaba nu mai rasufla pe langa reductie. Cred ca o sa ii las tobele goale pt ca si fara tobe tot se auzea incet. Trebuie sa il bat pe Supapa la cap sa imi aduca coturile de la esapament. Nici nu va imaginati cat sunt de incantat. Practic mai am de schimbat becurile ca sunt pe 6v. Montat esapamentele cablurile de la ambreiaj si acceleratie. Eventual sa ii pun carburatorul vacumatic sa vad cum merge. Raota fata montat. Si cand o sa am bani sa ii cumpar un cauciuc pe 16 de 40 in diametru. Cam astea sunt ultimele stiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 bv ombre...apoi dai asa, ca ai facut-o...poate prinzi si vro 2 zile uscate sa te dai, si apoi sa o admiri fara jeg pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Ce marfa!!! felicitari!! sa treci cu ea si pe la mine... abia astept sa o vad si io!!! o dai la un test drive??? vb!! bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 31, 2006 Autor Share Postat Octombrie 31, 2006 Bai am fost azi la garaj si nu am facut nimic. Mai mult m-am enervat. Eu am demontat o cutie laterala, am demontat bobina de Kawa, am montat bobina originala, am montat cutia la loc am demontat pedala de pornire ca trebuie sa o refac fiindca lovea in capacul de la ambreiaj. In tot timpul asta tata s-a plimbat cu o teava in mana. In cele din urma din teva aia a facut un cot pentru carburator prin care va trece cablul de la acceleratie. Dar i-a luat o ora. Apoi trebuia sa faca cablul de la acceleratie ca sa terminam cu partea asta. Dupa ce a stat cu cablul in mana o juma' de ora l-a lasta balta si s-a apucat de rezervor. I-a taiat urechile vechi si a mai gandit o juma de ora cum sa le faca pe alea noi. In timpul asta pe mine m-a prins mama si m-a luat la cumparaturi. Cand m-am intors dupa o ora si ceva tata inca potrivea rezervorul. Si asta a facut pana m-am plictisit si l-al luat in casa ca se facuse frig. Asa ca in continuare motocicleta este in acelasi stadiu dezorganizat. Iar eu tocmai joi mai pot sa mai trec pe acolo si vienri plec la munte sa rup Fagarasul in doua de nervi ca nu am termiat nici acum motocicleta. Trebuie sa ii fac si cablul de la ambreiaj. Corbule slabe sperante sa facem teste anul asta. Poate pana la craciun o termin. Domnu ORL mie motocicleta imi place cat mai jegoasa. Motorul sa merga ca fiarele vin dupa el. Ei bine motorul merge. Inca nu mi-au venit coturile de la Supapa dar sper sa vina maine si sa ma apuc de esapamente saptamana viitoare. Asta e, merge greu dar merge treba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 (editat) ce fain suna...domnu orl pai atata timp cat mere, e bine...incet si sigur, nu?si daca o faci de craciun...tot e bine..pana la primavara macar sa o termini ca incepe perioada festurilor si nu vr sa te mai vad ca data trecuta "la o tigara" pe marginea soselei oricum, de intrecut ne intrecem noi, da cu monstrul pe care abia astept sa mi-l iau...nu divulg, surpriza...o sa iti placa..sper...pana atunci, spor la treaba, si , if need help, seara, eu si gabi(hell_boy) te putem ajuta...ca doar sunt dator..o craca ceva? stiu ca iti pl motoru jegos, ca ai facut urat cand am curatat-o Editat Octombrie 31, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Ce aventura tare frate , Ozzy , esti chiar pe gustul meu , de mult nu am mai auzit de asa niste mestereli adevarate. In timpurile astea de restriste , cind japonezele ne-au cotropit, era si timpul pt. o actiune de genul celei intreprinse de tine. Si eu tot un jeg de First Bike am, acum , dupa ce am citit ce ai scris tu, i-mi vine sa-l modific,problema e ca e in garantie. Nu-i problema , mai astept. Succes in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Noiembrie 1, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2006 E bine sa mai astepti putin pana ne apucam noi de treaba macar sa ai de unde sa ceri un sfat. Motocicleta de pe ccare am luat motorul urmeaza sa intre in modificari serioase. Supapa vrea un choper adevarat. Custom total. Acum e in cautarea uni motor in V nici prea mare nici prea mic. Eu la cadrul ala ii recomand un Virago de 250. Daca vrea ceva mai mare trebuie sa modificam serios cadrul sau sa facem altul. Acum depinde si in ce bani ne incadram. Romantic Bichers nu facem chestii numeroase dar sunt spectaculoase. Daca ne iese treaba asta putem sa ne numim super bikeri. Va fi primul cusom. sa speram ca iese. Oriicum nu ne grabim. Probabil ca vom incepe pe la anu'. Momentan cautam motor. Am vorbit prin austria sa ne trimita unul dar inca nu stim cum sa il bagam in tara. Asa ca atunci cand vei lua hotararea sa iti modifici Firs Bike-ul te invitam sa facem schimb de experienta. Poate reusim sa le facem rachete.Momentan l-am pornit cu carburatorul original sa vad cum merge dar cand termin tot o sa ii montez si carbul vacumatic de kawa si va spun cum se misca cu el. Mare lucru nu va face dar macar sa avem asa o imagine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Succes in continuare, astai film serial , nu alta. Sa ne tii la curent. First Bike-ul meu nu va suferi modificari la cadru, pt. ca desi i-mi plac cioparele, stilul meu de condus e mai spre enduro. Vreau sa scap in primul rind de plasticele alea de scuter de pe el si apoi ma apuc de confectionat altele, vreau ceva minimalist,futurist si utilitar in acelasi timp. De oras. In functie de bani , timp si inspiratie ma apuc in iarna de el,pt. ca sper sa cumpar un ij cu atas de la cineva,sa am cu ce merge pina rezolv chestia cu taranu chinez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 (editat) Succes in continuare, astai film serial , nu alta. Sa ne tii la curent. First Bike-ul meu nu va suferi modificari la cadru, pt. ca desi i-mi plac cioparele, stilul meu de condus e mai spre enduro. Vreau sa scap in primul rind de plasticele alea de scuter de pe el si apoi ma apuc de confectionat altele, vreau ceva minimalist,futurist si utilitar in acelasi timp. De oras. In functie de bani , timp si inspiratie ma apuc in iarna de el,pt. ca sper sa cumpar un ij cu atas de la cineva,sa am cu ce merge pina rezolv chestia cu taranu chinez. asa tataaaa....long live comunistele...ij mai mere ozzy, mai baga poze si spor la treaba Editat Noiembrie 1, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Noiembrie 2, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2006 Ce poze mai vrei bai ca acum arata la fel ca in ultimele poze. Ce vrei sa fac poze la bobina de inductie si la rezervorul fara urechi de prindere? Urmatoarele poze le fac atunci cand va avea si esapamentele. Deocamdata nu mi-au venit coturile de la Supapa. Probabil saptamana viitoare da o fi timp le montez. Treaba e ca s-a facut frig in garaj si trebuie sa gasesc o modalitate sa il incalzesc altfel ne ingheata mainile pe suruburi. Si tu in loc sa ceri poze mai bine te-ai interesa pe la Gabi daca gaseste un melc de Km. Fii si tu util. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 eu credeam ca ai vb tu cu el....o sa ii zic...si de poze, la asta ma refeream...pune-i esapamentele alea sa le vada tot omu ca suntem nerabdatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 Ce poze mai vrei bai ca acum arata la fel ca in ultimele poze. Ce vrei sa fac poze la bobina de inductie si la rezervorul fara urechi de prindere? Urmatoarele poze le fac atunci cand va avea si esapamentele. Deocamdata nu mi-au venit coturile de la Supapa. Probabil saptamana viitoare da o fi timp le montez. Treaba e ca s-a facut frig in garaj si trebuie sa gasesc o modalitate sa il incalzesc altfel ne ingheata mainile pe suruburi. Si tu in loc sa ceri poze mai bine te-ai interesa pe la Gabi daca gaseste un melc de Km. Fii si tu util. ombre...cik ce a avut si iti trebuia tie, ti-a dat...nu avea roata aia si melc?in fine..daca aflu ceva, raportez vezi ca omu cauta dipserat placute de frana....cik merg si de dacie, ca le modifica el pt ktm doar e inovator...i-am dat si un termometru electric(l-am scos dupa calculator pt el) sa se dea smecher spor la treaba si incalzeste cumva garaju ala ca iti invinetesti degetele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormouse Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 Multam mult pentru urari. O rezolv eu si cu rezervorul. Pana la urma pot sa fac cum mi-a recomandat Ghost il decupez in jurul motorului. Am uitat sa va spun ca am lustruit evacuarea si admisia. E clar ca o sa am 50 CP in plus. Asta daca o sa pornesca evident. Am gasit si roata de minsk asa ca e ca si rezolvata treaba cu Km. Se pare ca lumea are un stres cu actele. csman esti cumva politist? Daca e asa iti spun ca o sa merg cu mai multe acte la mine. Ii cer talonul tipului de la care am luat motorul iau si talonul meu la mine pot sa cer un talon si de la tipul de la care iau roata de minsk am un talon vechi de mobra il iau si pe ala ca doar o sa ii pun clacson de mobra. Imi mai trebuie un talon de la un mercedes ca doar am o supapa de mercedes. Oricum va recomand sa nu ma mai intrebati de acte ca nu va spun cum o sa fac sa merg cu ea pe sosele. In fond ma pot duce foarte frumos la RAR sa ii scriu modificarea in carte. Poate ca nu in Bucuresti ca aici sunt alergici la modificari. In alte orase sunt mai normali domnii ingieri de la RAR. Ma suna Pepsi-man pe la sfarsitul saptamanii sa ma duc la el la servici ca are 12 baterii pe gel. Ma duc le iau si ajung acasa fericit. Aveau scris alb pe negru 12 V 7 amperi. Ma gandeam ca gasesc eu una care sa aiba destul curent sa pornesc K-ul. Le masor pe toate cea mai tare avea 3 V. le pun la incarcat si nu se intampla nimic. Ma apuc cu tata sa tai una din ele sa vedem de ce nu se incarca. Nu era nici o problema daca exploda mai aveam 11. Descoperim ca era uscata. Adica ele trebuiau sa fie cu gel. Si eram curiosi cum arata gelu'. Gelu nu arata prea bine. Ne apucam de experimente. Scoatem dopurile la una din ele si ii bagam acid. O punem la incarcat in 20 de minute ia 6V. Bucurie maxima. Dupa inca o ora tot 6v dupa 24 de ore la fel. Ne gandim ca e buna si asa dar nu pe motocicleta. In alta am bagat apa de la robinet. Dupa 24 de ore tot 6 V. Sunt curios dupa doua zile daca va tine curentul sau sunt moarte. Daca mai vrea cineva sa experimanteze mai am 9 bucati. Deci trebuie sa imi cumpar baterie. Toate cele bune. cotizez cu una bucata baterie bmw k 100, 12v (adik 11 acum)/25 ah. k porneste 1 din 3 incercari- k 100, poate mere la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Noiembrie 6, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2006 cotizez cu una bucata baterie bmw k 100, 12v (adik 11 acum)/25 ah. k porneste 1 din 3 incercari- k 100, poate mere la tine Buna treaba. Da tu de unde esti ca nu srie in profil. Practic nu conteaza de unde esti decat in masura in care ne putem intalni ma multe . Problema este ca bateria trebuie sa aiba 160/140 mm. In urma modificarilor aduse cutia in care statea bateria a fost micsorata considerabil. Dar nu conteaza ce dimensiune are bateria ta eu tot dau berea ca asa e frumos si imi va face placere . Masoara si tu acumulaorul pls. Multam mult de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Sa va dau un sfat... cel putzin asa am auzit si io .... la bateriile cu gel bagati soda caustica si apa distilata... am inteles ca mere..acu vedetzi si voi sper sa mai avetzi baterii.... bafta!!!!!!!!111 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Noiembrie 11, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2006 Saltare, Fusei azi sa imi continui opera de arta sovietico-chineza. Dupa cum v-am asigurat mi-au venit coturile de la esapamente. Din pacate am uitat camera foto acasa. Va asigur insa ca arata excelent. Inainte la fac fuziune intre coturile chinezesti si esapamentul meu de Hoinar a trebuit sa fac o autopsie. Coturile aveau inca o teava prin interior cu rolul de a incalzi carburatorul. Am taiat cotul transversal in trei locuri si am extras tevoiul. Evident ca am fost cam spectator azi. Adica l-am lasta pe tata sa faca operatia coturilor si eu l-am asistat pe Ghost care producea cabluri impreuna cu Supapa. Dupa spusele lui Ghost operatia se desfasura in stilul old school iar rezultatul era chopper baby. Actiunea se desfasura in felul urmator: In timp ce tata invata sa folosesca flexul (pe romaneste fierastrau unghiular) in stilul celor de la discovery, Gost si cu Supapa stateau pe vine langa flacara ce incalze ciocanul de lipit si asteptau sa se produca o minune. Practic aratau ca minoritatrii ce fabrica caldari (galeti mari din alama). Dupa ce au cautat doua cabluri mai normale au ales sa foloseasca una bucata cablu de ambreiaj de mobra si o alta bucata de cablu de directionare a farurilor de la un Oltcit pe care l-au folosit la acceleratie. Faza tare a fost cand Ghost a cerut un cui mic. Urma sa il folosesca la unul din cabluri. Si la folosit. Deci in constructia motociletei pt spune ca am folosit si cuie. Ghost ne-a arata si cum se baga ulei pe cablu cu ajutorul unei pungi. LEgi punga pe manson si torni ulei mult pana incep sa iti luceasca degetele. Freci cablul pana iese uleiul pe partea cealalta si il montezi. Dupa ce il montezi din cablu mai curge o ora ulei direct pe motor. Asta este bonus. Motorul nu mai rugineste neam. Intre doua operatii ne apucam sa sudam urechile de prindere la rezervor. Evident ca nu observam ca distantierul bagat intre rezervor si motor nu mai era la locul lui. Asa ca sudam rezervorul direct pe motor. Tata ne zice de mame la toti. Noi cautam solutii sa scapam de gura lui si sa rezolvam problema. Nu am gasit-o. Sa o gaseasca el. Noi am plecat sa cuparam becuri de 12V. Ne-am intors dupa o ora. Oricum nu am gasit ce aveam nevoie. Tata gaseste alt motiv sa ne mai zica de aceleasi mame. Asa sa ne aducem aminte de ce am plecat sa cautam becuri. Inainte de a suda esapamentul de cot a trebuit sa extragem sitele. Operatiune deloc usoara. Drept urmare am legat o sarma de site si de un stalp iar Ghost tragea cu putere noi pastrand o distanta de siguranta. Sitele extrase se puteau intoarce impotriva nostra oricand si in trei ani si 30 000 de Km nu le curatasem niciodata. Aveau mult ulei in ele. In concluzie am montat tobele. Am facut cabluri de acceleratie si ambreiaj si am incercat sa o pornim. Esec total. Nu a vrut sa porneasca si nu cunostem motivul. Gost a facut spume. Se facuse tarziu si am abandonat incercarile ca nici bateria nu era prea stralucit incarcata. Pe drum ne dadeam cu parerea. De ce nu porneste? O sa aflam data viitoare. Corbule nu vrei tu sa iti aduc bateriile sa incerci singur treaba cu soda caustica. Si stai linistit ca daca explodeaza mai avem. Maine o sa vii cu propunerea de a baga nitroglicerina sau trinitrotoluen In baterii. Auzi dar de unde iau soda? Cam astea au fost aventurile noastre de astazi dar mai e si maine o zi. Stelele sa va arate calea cea dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 daca stii bateriile lu gabi dupa ktm am eu niste dalea...iti pot da 2....sunt 6v5a....le legi inseriate...merg...vb cu omu sa iti zica exact ce si cum ca eu nu m-am uitat la ele si daca vrei....parca si-a pus si dracushoru pe ktm dalea...deci daca ai nevoie, poti apela oricand la mine...daca pot, te ajut cu placere...spor la treaba in cont.... ps:sper sa ma vezi de spat viit cu alta jucarie, tot cu pedale ca astea-mi plac mie, da mult mai marfa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 Nitroglicerina inca nu m-am gandit da bine ca ai venit cu ideea am inteles ca aia e buna de baut ... vorbind serios am si io pe acasa ceva baterii o sa incerc pe ele sa vedem cum functioneaza sper sa nu ies ... Vorbim .... succes la pornit..... Bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Noiembrie 16, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2006 Vesti bune de pe frontul de est. Am pornit jucareaua si mergeeeeeeeeeeeeee. Evident ca inca nu i-am pus rezervorul si saua dar astea sunt detalii. Si merge super. Nu se aude nici o bataie in motor. Am fost azi pe la nea Dobre instructorul sa iau un rest de motor de MZ pt un prieten si m-am facut si eu cu o camera de pt roata din fata. Duminica Pepsimanu mi-a cumparat din targ celebrul melc pentru Km. Ala de care ma tot plangeam eu. In concluzie oficial imi merge bine. Sa va spun de ce nu a pornit sambata. Stiti ca am plect sa cumpar becuri impreuna cu Ghost. am cumparat pt far un halogen 55/60 W. Mie pe motor imi trebuie 35/35. Azi dupa ce ne-am scremut mintea o saptamana i-am scos becul care imi fura tot curentul. Ce bandit domne. Si surpriza. A pornit motorisca. Evident ca nu avea sitele in tobe si nu va imaginati cum suna doua tobe goale si lungi. Din pacate din motive numai de noi stiute nu pot merge cu ele asa. Peste doua zile promit ca vin si cu poze. Domnu ORL ia da tu bateriile alea lu' baiatu' sa vedem daca stiu sa faca ceva. Poate merge. Da un telefon ca eu nu iti stiu numarul. Am si eu o intrebare. pentru tine eru bateriile alea pe care nu a vrut Gabi sa mi le dea? Sunt super fericit merge motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 (editat) Vesti bune de pe frontul de est. Am pornit jucareaua si mergeeeeeeeeeeeeee. Evident ca inca nu i-am pus rezervorul si saua dar astea sunt detalii. Si merge super. Nu se aude nici o bataie in motor. Am fost azi pe la nea Dobre instructorul sa iau un rest de motor de MZ pt un prieten si m-am facut si eu cu o camera de pt roata din fata. Duminica Pepsimanu mi-a cumparat din targ celebrul melc pentru Km. Ala de care ma tot plangeam eu. In concluzie oficial imi merge bine. Sa va spun de ce nu a pornit sambata. Stiti ca am plect sa cumpar becuri impreuna cu Ghost. am cumparat pt far un halogen 55/60 W. Mie pe motor imi trebuie 35/35. Azi dupa ce ne-am scremut mintea o saptamana i-am scos becul care imi fura tot curentul. Ce bandit domne. Si surpriza. A pornit motorisca. Evident ca nu avea sitele in tobe si nu va imaginati cum suna doua tobe goale si lungi. Din pacate din motive numai de noi stiute nu pot merge cu ele asa. Peste doua zile promit ca vin si cu poze. Domnu ORL ia da tu bateriile alea lu' baiatu' sa vedem daca stiu sa faca ceva. Poate merge. Da un telefon ca eu nu iti stiu numarul. Am si eu o intrebare. pentru tine eru bateriile alea pe care nu a vrut Gabi sa mi le dea? Sunt super fericit merge motorul. preafericitule...probabil ca pt mine erau ...iti dau frate ca am destule, da ar trebui sa i le dau lu gabi intai la le incarce ca sunt goale si mie mi-a fost lene sa modific sursa de calculator sa le incarc, sau daca ai cum sa le incarci tu, nu-i bai doar cum sa nu te ajut eu pe tine?...pacat ca nu am gasit si melcu ala si a treb sa dai bani pe el, da e bine ca ai acum...si legat de becu ala...pana si eu am pornirea si lumina separat la a mea oricum...bv...vezi sa nu iti arda becurile mai mici...da stii tu, ca esti priceput aaa...si o veste buna...sambata imi iau motor, sper si poate dau o tura pe la voi, ca doar intru si in concediu if you need more, ask oricum...felicitari ramane sa dai sper sa il calaresti pana de revelion Editat Noiembrie 16, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 [ aaa...si o veste buna...sambata imi iau motor, sper si poate dau o tura pe la voi, ca doar intru si in concediu if you need more, ask oricum...felicitari ramane sa dai sper sa il calaresti pana de revelion bravo ce motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 (editat) bravo ce motor? maine sper sa il iau...o sa fie tot ceva cu pedale, ca nu am carnet si nu am timp sa dau momentan(am multe pe cap), dar o sa fie ceva frumos, vechi(logic ) si bun de reconditionat...nu va zic ce acum dar sper sa va placa...o sa il postez maine, si o sa il bag si la profil ozzy...e cam frumos afara...pacat ca nu ai motoru inca aranjat, ca erati datori sa veniti la gratar de cand am venit de la targoviste...remember? spor la lucru in cont Editat Noiembrie 17, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.