ozzy Postat Martie 15, 2007 Autor Share Postat Martie 15, 2007 asta se potriveste pe carburatorul de minsk desta am si eu si is super-multumit Salutare, Eu ma refeream la filtrul de benzina. Ca a curatat tata carburatorul si mai avea putin si facea rame. Si eu vroiam un filtru ca ala dar nu avea loc. Era prea lung si ma lovea la picioare. Oricum costa mult. aaa...si poate trec pe acolo la o bere, si te gasesc si pe tine ca niciodata nu te prind bafta si spor la treaba in cont.....felicitari Pai daca anunti cand vii. Ia sa gasesti unde facem treaba cu pinioanele. Va tin la curent cu evolutia vopsitului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Va tin la curent cu evolutia vopsitului. pai, momentan sunt cu treburi pana in gat...oricum tre sa ajung pe la voi sa vb cu Dan poate imi sudeaza si mie o mica piesa de aluminiu... cu foaia cred ca o rezolv astfel...am una bucata foaie de mobra de la Gabi, dar nu intra pe butuc, asa ca, ma int sa o duc la frezat si rectificat sa se potriveasca...iti spun daca se poate rezolva ceva...vezi la uzina la timpuri noi poate iti fac alta daca le dai desenul tehnic cu ce vrei tu... aoleeeu...mama doamne...acum am inteles beleaua ideea e ca foaia ta trebuie micsorata(taiati toti dintii) pt ca trebuie sa scazi in diametru practic(polizarea dintilor va face ca lantul sa nu se mai potriveasca) si apoi sa sapi alti dinti calculati exact la diametrul interior, pt ca pasul practic, e dat de diam int... am fost ceva vreme prin TCM-ul politehnicii, si inca mai am prieteni care fac asa ceva...sa ii intreb daca pot sa imi faca ceva sa adaptezi acolo... solutia ar fi sa o tai in forma circulara, si sa adaptezi alta foaie pe suruburi, acolo...banuiesc ca te-ai prins de ce vb am sa iti pun o poza cu butucul si foaia mea de la simson ca e ceva de genu ideea bafta si spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 pai, momentan sunt cu treburi pana in gat...oricum tre sa ajung pe la voi sa vb cu Dan poate imi sudeaza si mie o mica piesa de aluminiu... cu foaia cred ca o rezolv astfel...am una bucata foaie de mobra de la Gabi, dar nu intra pe butuc, asa ca, ma int sa o duc la frezat si rectificat sa se potriveasca...iti spun daca se poate rezolva ceva...vezi la uzina la timpuri noi poate iti fac alta daca le dai desenul tehnic cu ce vrei tu... aoleeeu...mama doamne...acum am inteles beleaua ideea e ca foaia ta trebuie micsorata(taiati toti dintii) pt ca trebuie sa scazi in diametru practic(polizarea dintilor va face ca lantul sa nu se mai potriveasca) si apoi sa sapi alti dinti calculati exact la diametrul interior, pt ca pasul practic, e dat de diam int... am fost ceva vreme prin TCM-ul politehnicii, si inca mai am prieteni care fac asa ceva...sa ii intreb daca pot sa imi faca ceva sa adaptezi acolo... solutia ar fi sa o tai in forma circulara, si sa adaptezi alta foaie pe suruburi, acolo...banuiesc ca te-ai prins de ce vb am sa iti pun o poza cu butucul si foaia mea de la simson ca e ceva de genu ideea bafta si spor la treaba Da schimba frate roata.... ce este mare lucru !!!!! pune-i un pinion de mobra cred ca ar mere!!!! Marfa Motoreta!!!! VB€1!!!1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Martie 17, 2007 Autor Share Postat Martie 17, 2007 Ba ai dreptate cu pinionul de mobra. Sa vad unde gasesc unu. Stai sa o desfaca tata pentru vopsit si iau pinionul sa vad cum il fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 Ba ai dreptate cu pinionul de mobra. Sa vad unde gasesc unu. Stai sa o desfaca tata pentru vopsit si iau pinionul sa vad cum il fac. ba da imbecili suntem si ne gandeam cum sa facem vb cu gabi sa iti dea si roata spate de minsk ca poate merge spor la treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Martie 20, 2007 Autor Share Postat Martie 20, 2007 (editat) ORL-ule nu vreau sa ii pun roata de minsk pe spate ca e nasoala. E prea mare si nu arata sexi. Si oricum e prea simplu. E mai misto sa ii refac pinionul. Intai o sa incerc cu unul de mobra sa il prind de tambur si apoi daca nu pot incerc sa il frezez pe ala original. Ma intreb care ar fi solutia optima. O sa vorbesc cu corbu alb sa imi aduca un pinion de mobra. Acum o vopsesc. Am demontat-o si ma precatesc de mazgalit. Deocamdata niste poze. Ce parere aveti? Super carburtorul. I-am bagat furtunul de presiune in carburator. Sa vezi acum ce fuge ca l-am compresat. ) Un chopper cu personalitate. Sa mor daca nu arata mai bine asa decat cu toate cele pe el. O aripa pregatita de frecus. O vedere de sus. Ce imi place cum arata. Editat Martie 20, 2007 de ozzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 daca stii undeva unde sa frezez si eu, sa imi zici, ca tre sa pun foaie tot de mobra, pe minimobra(e facuta inoxidabila la uzina nu stiu care, de la Gabi ) super aspectu, da iti tre si ceva scaun, si o sticla la tine in care sa bagi benzina apropo...carbu ala sta cam stramb acolo si e putin aiurea....adica, incearca sa tragi linia filtrului coliniara cu rotile, si sa faci o adaptare in genu asteia din poza de mai jos(poza pusa de easybiker la choppere )...ar da mult mai marfa,parerea mea daca vb cu corbu alb, ca vb si eu sa iau ceva bobine de la el, poate ne vedem odata la tine sa bem si o bere si sa dam si o mana de ajutor...eu mai am periile de sarma, si sunt meserias la frecat vopsea PS(off):as avea nevoie de tine pt doua transpoarte de fiare cu atas, pt mine...ce zici? da mai tarziu, nu acum, da sa stiu eu daca ma poti ajuta...bag benzina, si si cinstesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 Nota 10! imi place ce a-ti facut,chiar va-ti dat interesul Felicitari!!! Arata foarte bine ,abia astept sa o vad cu noul look . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 acuma sa nu imi zici ca nu ai putut sa demontezi nush' ce shi ai taiat firele ca fac crize Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dara Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 (editat) In genialitatea mea bolnava am scris de pe contul nevestimi. Imi cer scuze. Ozzy daca stii undeva unde sa frezez si eu, sa imi zici, ca tre sa pun foaie tot de mobra, pe minimobra(e facuta inoxidabila la uzina nu stiu care, de la Gabi. apropo...carbu ala sta cam stramb acolo si e putin aiurea....adica, incearca sa tragi linia filtrului coliniara cu rotile, si sa faci o adaptare in genu asteia din poza de mai jos(poza pusa de easybiker la choppere ...ar da mult mai marfa,parerea mea daca vb cu corbu alb, ca vb si eu sa iau ceva bobine de la el, poate ne vedem odata la tine sa bem si o bere si sa dam si o mana de ajutor...eu mai am periile de sarma, si sunt meserias la frecat vopsea PS(off):as avea nevoie de tine pt doua transpoarte de fiare cu atas, pt mine...ce zici? da mai tarziu, nu acum, da sa stiu eu daca ma poti ajuta...bag benzina, si si cinstesc Salutare. Pentru frezat o sa vorbesc cu Ioana. Are un tata meserias care poate sa faca niste chestii interesante cu fiarele noatre. Stunjit, frezat, tratat. Carburatorul ala sta foarte bine asa cum e. Daca il indrept vine exact in dreptul piciorului si imi suge pantalonii. Auzi la el nu e paralel cu rotile. Si ce? Nu e aerodinamic sau cum? E mai original asa. E explicatia mea preferata cand imi e lene. In plus e si foarte greu de facut pt ca teava aia este extrem de subtire si se gaureste la sudura electrica iar la acetilena nu mai avem oxigen. Nu sunt sigur daca nu se arde teava aia si la acetilena. Si alta teava cotita asa frumos nu mai am. Daca ma apuc iar sa caut tevi si alte alea ies cu ea pe sosele la anu. Eu nici sa o vopsesc nu mai vroiam. Daca nu evea tata pitici sub peruca asa o lasam. PE mine nu ma deranjeaza daca e mai rat-bike. Cand ma italnesc cu Corbu spalacit ii spun sa iti aduca si alea pe care o sa le dau lu' Pepesimanu, care o sa i le dea lu' Gabi, care o sa ti le dea tie. Ai inteles nu? Daca ai o zi libera poti sa vi sa ne ajuti dar eu azi cred ca o termin de frecat. Oricum e mai complicat cu ala negru. Tata se trezeste la 5 dimineata isi face cafeaua intra in garaj porneste motocicleta si o asculta cum merge in timp ce isi bea cafeaua. Dupa asta se apuca de treaba. E normal ca la 4-5 dupa amiaza cand termin eu cu alergatul si am chef de reparat motoare tata e satul de munca. Asa ca pt el daca nu te duci la garaj la maxim 8 AM mai bine nu te mai duci. Ma omoara cu programul asta de uzinar. Ca nici nu are stare sa ma lase si sa plece ca daca fac vre-o prostie? Apucaturi de sef. Acolo in garajul lui el e sef si nu poti sa dai nici cu matura fara sa fii supavegheat de ochiul lui critic. SI e critic rau ochiul ala, totul se desfasoara sub directa lui supraveghere de carcoas morocanos. Asa ca ori mergem intr-o sambata sa mucim ori mergem dupa amiaza si bem vin. Altfel il chnuim pe al' batran care nu se poate abtine sa fie sef. . Mergem cand vrei tu sa luam ce vrei tu. Numai sa ma anunti din timp sa imi fac loc in spatiul preocupat. Nota 10! imi place ce a-ti facut,chiar va-ti dat interesul Felicitari!!! Arata foarte bine ,abia astept sa o vad cu noul look . Multumim mult. Pasiunea fece totul. Restul e distractie. Daca vom avea putere si bani speram sa facem si un custom cu motor in V. Evident ca o legislatie mai permisiva ne-ar fi de ajutor. Una e sa modifici o motocicleta si alta e sa o construiesti de la zero. Nu o scoti pe sosea si muncesti degeaba. Daca reusim iti promit ca ii facem film. In noul look parca as mai baga ceva in plus la vopsea. As vrea sa il rog pe un anume Mendoza sa imi faca o schita. Alo domnu Mendoza ne ajuti si pe noi? Vrem de data asta sa aplicam ce am invatat de la baietii din america. Adica sa o vopsim in doua straturi cu doua culori. Sa vedem si noi cum iese. Oricum va tin la curent cu multe poze in perioada de vopsire. O sa ne coste pe noi in plus alea doua culori dar sper sa merite. De vopsit tot noi o vom vopsi. Probabil nu va iesi perfect dar vom fi prea mandrii de noi ca sa recunoastem. Inca o data iti multumesc pentru aprecieri in numele tuturor celor implicati in acest proiect. Fii sigur ca le voi transmite mesajul tau. acuma sa nu imi zici ca nu ai putut sa demontezi nush' ce shi ai taiat firele ca fac crize Nu am taiat nimic stai calm. Nu te criza si ia un distonocal cu vodca pentru ce urmeaza. Te anunta ca tocmai ai fost injurat bine zilele trecute. A descoprit sefu ca ai lasat releul de semnalizare in aer. Iti dai seama ca nici tu si nici mama ta nu ati fost iertati. Pentru ca a pus un surub a injurat trei zile. E crima frate. Ai priceput idea cu Mendoza? Il rogi tu sa imi faca o schita in galben si negru. Vreau sa fie ceva facut de un artist sa nu trag eu dungi aiurea. Daca tot o fac macar sa fie gandita. Nu vreau ceva complicat ca nu stiu daca suntem in stare sa o facem. Ceva simplu reprezentativ in care sa predomine galbenul ca sa dea cu ce e in talon. Spune-i ca e urgent. Ca azi o frec. Adica o iau la frecat. Maine cumpar vopseaua. Sa imi spuna si ce fel de galben. Adica ce noanta de galben si intreaba-l daca desenele sa le fac cu negru mat. Ca tot e la moda.Eu asa as vrea. Si sa vina sa o semneze ca o facem opera de arta. HAi ca incep sa am orgasm intelectual. Revin azi cu poze de la frecat. Editat Martie 22, 2007 de dara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 asa frate 1. mai bine strangem randurile sambata la munca, sau la vin(eu pe la 4 trebuie sa fiu la ilioara, deci as avea timp ) , si nu ne mai complicam nici cu trenuletu de la corb la mine, nu? sa imi zici daca mai ai nevoie de ceva, sa iti aduc(fire, un acumulator, ceva )...si poate vb cu Ioana(tipa cu minsku de am cunoscut-o la ciolpani?) daca imi poate rectifica si mie o foaie de mobra sa o pun pe minimobra, contracost, normal 2. cu transportul, multam, mai vorbim... 3. daca tot ai si carburatoru aerodinamic, de ce nu o lasi mai rat? oricum esti fan uleiu pe motor, daia ziceam...nu prea te vad pe tine cu motoru facut boboc da sper sa iti iasa bine ...mai stii replica ta antologica de la valah motor party, cand am dat sa stergem motoru de ulei ai strigat: "lasati-l ma asa murdar!" si "frate, daca mi-as lua japoneza, m-as plictisi la festivaluri ca nu as mai avea ce sa repar" dachiar...tu aprinderea de la celalat motor o mai ai?daca e pe 12v, da-o lu Nazi(Dan) ca stii doar ca are nevoie...da cred ca ai vb si tu cu el eu am cautat si pt el ceva piese, m-a rugat si Rave sa ii gasesc un far si un ghidon pt simson, asa ca, daca ai nevoie de ceva, zi-mi ca poate aflu spor la treaba cu slefuirea....ma mira ca termini asa repede...sa inteleg ca nu iei tot stratu, ci doar smirgheluiesti vopseaua?eu prefer fieru curat inainte de vopsit... spor la treaba noi suntem alaturi de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Martie 26, 2007 Autor Share Postat Martie 26, 2007 1. mai bine strangem randurile sambata la munca, sau la vin(eu pe la 4 trebuie sa fiu la ilioara, deci as avea timp , si nu ne mai complicam nici cu trenuletu de la corb la mine, nu? sa imi zici daca mai ai nevoie de ceva, sa iti aduc(fire, un acumulator, ceva...si poate vb cu Ioana(tipa cu minsku de am cunoscut-o la ciolpani?) daca imi poate rectifica si mie o foaie de mobra sa o pun pe minimobra, contracost, normal 3. daca tot ai si carburatoru aerodinamic, de ce nu o lasi mai rat? oricum esti fan uleiu pe motor, daia ziceam...nu prea te vad pe tine cu motoru facut boboc da sper sa iti iasa bine ...mai stii replica ta antologica de la valah motor party, cand am dat sa stergem motoru de ulei ai strigat: "lasati-l ma asa murdar!" si "frate, daca mi-as lua japoneza, m-as plictisi la festivaluri ca nu as mai avea ce sa repar" dachiar...tu aprinderea de la celalat motor o mai ai?daca e pe 12v, da-o lu Nazi(Dan) ca stii doar ca are nevoie...da cred ca ai vb si tu cu el eu am cautat si pt el ceva piese, m-a rugat si Rave sa ii gasesc un far si un ghidon pt simson, asa ca, daca ai nevoie de ceva, zi-mi ca poate aflu spor la treaba cu slefuirea....ma mira ca termini asa repede...sa inteleg ca nu iei tot stratu, ci doar smirgheluiesti vopseaua?eu prefer fieru curat inainte de vopsit... spor la treaba noi suntem alaturi de tine Salut, Omule eu am fost cu treaba pe la CT si nu am putut sa ma duc la motor. Multumesc pentru oferte dar deocamdata nu am nevoie de nimic. Ai vazut ca atunci cand am nevoie de ceva tip. O sa vorbesc cu Ioana cand fac rost de dimensiunea pentru pinion. Bai eu chiar daca imi iau japan tot cu K-ul o savin la intruniri ca e mai interesant. Si te asigur ca intodeauna voi avea ceva de reparat la el. E departe de a fi perfect. Il vopsesc pentru ca vreau ca macar la prima aparitie sa arate cat de cat normal. Dupa aia ..... nu mai conteaza. Oricum sa nu te mai prind ca te apuci sa imi stergi motorul. Are mai multa personalitate cand e jegos. Aprinderea de la motorul vechi e pe 6 volti. Si oricum e de minsk si e varza. Asa ca nu are ce sa faca cu ea. Normal ca nu am curatat toata vopseaua. Nu avea nici un rost. Oricum o sa ajunga varza si vopseaua asta. In plus daca are mai multe straturi de vopsea pare mai mare cu cel putin un cm plus inca doi cm de jeg. Ajunge cam la dimensiuni de Vulcan. Daca tot am fost la CT am vorbit cu un motociclist care are orece scoala de arte si mi-a facut niste desene de dai pe spate. Tipul are talent cu carul. Oricum putea sa mi le faca si din aerograf dar era mai complicat. Asa ca o sa le fac in stil discoveri. Adica desenele facute de Mendoza le scanez le vectorizez si le tai in autocolant la ploter. Adica toate operatiile astea nu le fac eu ca sunt varza. O sa vorbesc cu un alt prieten care e artist in autocolante si in vecorizari dealea. Apoi vopsesc rezervorul negru mat. Am cumparat deja vopseaua. Dupa ce se usuca vopseaua neagra il rog pe acelasi prieten sa vina sa imi lipesca autocolantul pe rezervor si aripi ca eu sunt la fel de varza. Dupa ce lieste autocolantul dau cu vopsea galbena pe deasupra. Inainte sa se usuce vopseaua scot autocolantul si va ramane dedesupt desenul negru mat. Nu stiu cum o sa iasa dar sunt optimist. Deocamdata piesele sunt pregatite pentru vopsit in stilui PFC. Adica Portocaliu Ferentari Chopper. Il mai stiti pe ala negru de respira greu. Normal ca respira greu daca face inhalatii cu diluant. Acum o sa sara pe mine toti ca nu e bine sa vopsesti fara zece mii de sisteme de protectie dar va jur ca eu stateam la distanta. Izolatie perfecta. Ne pricepem sa izolam profesional inainte de vopsire. Sistemul acesta perfect este imprumultat din cultura rurala. Asa se inveleau caii cand era frig. Totul a decurs normal. Avem toate piesele pregatite pentru vopsit. Acum urmeaza sa le mai matuim putin pentru a indeparta imperfectiunile. Eu am muncit cel mai mult in faza asta. A trebuit sa fiu atent ca tata sa nu traga chiulul. Asa ii trebuie daca m-a pus sa invat carte. Acum sunt sef. Asteptam o zi mai calduroasa pentru a vopsi cu negru piesele. Pana atunci sa vad cum ajung la Supapa sa il las fara pinion. Tot inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 super super interesant atelieru de vopsit, si ma cam bate un gand ca in viitor sa ma programez e bine ca faci tot cu ulei si mizerie, si abia astept sa il vad...promit ca nu mai pun carpa pe el vezi ce faci cu pinionu si intreaba sa stiu cam cat m-ar costa daca e... interesanta si faza cu autocolantu, si o sa iasa super marfa...abia astept sa vad produsul finit spor la treaba in cont incerc sa ajung pe miercuri pe la voi, dupa 6...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 Asa ca o sa le fac in stil discoveri. Adica desenele facute de Mendoza le scanez le vectorizez si le tai in autocolant la ploter. Adica toate operatiile astea nu le fac eu ca sunt varza. O sa vorbesc cu un alt prieten care e artist in autocolante si in vecorizari dealea. Apoi vopsesc rezervorul negru mat. Am cumparat deja vopseaua. Dupa ce se usuca vopseaua neagra il rog pe acelasi prieten sa vina sa imi lipesca autocolantul pe rezervor si aripi ca eu sunt la fel de varza. Dupa ce lieste autocolantul dau cu vopsea galbena pe deasupra. Inainte sa se usuce vopseaua scot autocolantul si va ramane dedesupt desenul negru mat. Nu stiu cum o sa iasa dar sunt optimist. Deocamdata piesele sunt pregatite pentru vopsit in stilui PFC. Adica Portocaliu Ferentari Chopper. bai talibane autocolantele se belesc dupa ce se usuca vopseaua ,nu inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Martie 28, 2007 Autor Share Postat Martie 28, 2007 bai talibane autocolantele se belesc dupa ce se usuca vopseaua ,nu inainte Desteptu' pamantului cand se usuca vopseaua se sparge cand dezlipim autocolantul. Nu le dezlipesc cand e cruda si poate sa curga. O las putin sa respire si sa faca priza cum trebuie apoi cand e semi intarita dau jos autocolantul. La fel se procedeaza si la masini cu izolatia de hartie. Dupa ce o vopsesti scoti toate ziarele inainte sa se intareasca. Oricum o sa vorbesc si cu Aurica baiatul lui Nenea. Sa vad el ce zice. Tata vroia sa le ducem la ei sa le vopsim sa le bagam si la cuptor. Dar parca as vrea mai mult sa le facem noi. Nu conteaza cum iese important este sa fie facute de noi. Oricum vorbesc cu Aurica sa imi dea niste lac pentru metalizat. Poate arata mai bine asa. Vreau intai sa fac o proba cu autocolant dedesupt sa vad cum iese si apoi sa le pun pe rezervor si aripi. Inca nu am ajuns la atelier. Poate am mai mult timp maine. Multam mult penru ajutorul pe care mi l-ai dat la Ct. Am uitat sa le spun la forumisti de jegosii aia cu caucicuri. Cand am fost la CT m-a dus Rat Jawa la unii de la care isi cumparase el cauciuc SH cu 25 de lei pt fata iar alea de spate erau 30 parca. Ne ducem la idioti si gasim un cauciuc de fata pe care vroiam eu sa il pun pe spate. Sa am cauciuc de japan si pe spate ca arata mai bine decat modelul rusesc. Cautam noi unul pe 16 si gasim o rapandula care arata destul de uzat dar la viteza cu care merge mobra mea nu conta decat modelul. Ne ducem cu el la comercianti si surpriza 50 de lei. Cand am auzit ne-am inghesut repede in masina sobolanului si nu mai nimeream poarta. Mama lor de jepcari. Poate aveam noi fete de oameni cu bani. Ori Damasul cu care n-em dus era de vina. Cand am auzit pretul am considerat ca si modelul rusesc e destul de frumos. Am un cauciuc care a fost pe fata si e aproape nou. Asa ca deocamdata o sa il folosesc pe ala. Sunt asa nerabdator sa vad cu arata rezervorul cu desenele pe el. Pacat ca nu se mai incalzeste odata. Pe frigul asta nici nu are rost sa vopsim ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 De acord, daca scoti autocolantul dupa ce s-a uscat vopseaua, o sa observi ca raman niste margini...foarte urate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Martie 29, 2007 Autor Share Postat Martie 29, 2007 De acord, daca scoti autocolantul dupa ce s-a uscat vopseaua, o sa observi ca raman niste margini...foarte urate. Pai binenteles ca asa se intampla daca nu si mai rau. Asa ca bai Sobolanule ne lasi? Voi incerca sa ii dau si cu polis la vopseua galbena. Incerc in felul urmator. FAc desenul din autocolant taiat pe ploter si la juma de cm pe margine si lipit pe hartie de transfer. Desfac numai marginea ala de juma de cm sau mai putin. O sa fie cam ca un jnur de separare. Il las sa se usuce bine apoi o polisez. Daca desfac tot desenul nu mai pot sa il polisez ca negrul mat devine lucios. Dupa polisare desfac tot colantul si o sa am o margine neagra lucioasa la desenul mat. Daca nu polisez marginile alea de care spunea si Dragood pot sa le agat si sa se ia mai usor vopseaua. Mendoza spunea ca de obicei culoarea deschisa se da prima dar eu o sa fac o exceptie. Eu inca nu am ajuns sa ii dau stratul de negru. Dar voi incerca maine. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Aprilie 13, 2007 Autor Share Postat Aprilie 13, 2007 Salutari la evribodi. Spre deosebire de domnu' ORL eu avansez cu pasi mici si fulgeratori spre ziua cand voi scoate motocicleta la plimbare. Aseara dupa o zi in care am alergat ca nebunul am reusit sa vopsim ultimele elemente si sa dezgropam desenele. Din pacate vopseaua nu a iesit perfect. Nici noi nu suntem vopsitori profesionisti dar si vopseaua era de tot rahatul. In principiu e destul de bine dar nu prea are luciu. Evident ca in unele locuri s-a cam scurs dar asa are mai multa personalitate. Chiar daca vopseaua nu a iesit perfect macar desenele au iesit bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 codita desenului de pe rezervor e putin offset sau asa trebuia sa iasa? oricum e fain rau!!! felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Aprilie 13, 2007 Autor Share Postat Aprilie 13, 2007 Normal ca nu trebuia sa iasa asa. Am observat si noi la final. Oricum nu conteaza ca doar nu am platit pe nimeni sa o faca. Am facut-o noi cu manutele noastre si e prima data cand facem asta. Data viitoare o sa fim mai atenti. Multumim mult. Si noua ne palace mult. Sa vezi cand o sa fie montata cum o sa arate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 Normal ca nu trebuia sa iasa asa. Am observat si noi la final. Oricum nu conteaza ca doar nu am platit pe nimeni sa o faca. Am facut-o noi cu manutele noastre si e prima data cand facem asta. Data viitoare o sa fim mai atenti. Multumim mult. Si noua ne palace mult. Sa vezi cand o sa fie montata cum o sa arate. deci, super faza aia cu pasarea phoenix de pe rezervor e geniala, ca practic asta s-a intamplat cu motorul asta candva demult, si si acum...a reinviat, din propria-i cenusa felicitari PS:eu am avansat, e si asamlabata partial, in living da sa vina odata Gabi ala sa punem spitele ca i-am zis ca torn tuica si vin de tara pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Aprilie 15, 2007 Autor Share Postat Aprilie 15, 2007 Ola, Hai sa va spun cum am reusit sa terminam in sfarsit motorul. Asta asa ca sa moara unii de necaz. Se simt ei care. Ma duc ieri la garaj cu mare chef de munca insotit de Pepsimanu care avea de indreptat o aripa la masina. Intram noi in curte si incepem sa ne facem planuri cum sa facem un gratar de unde sa cumparam carne si alte discutiii de acest fel despre mecanica fluidelor. Adica " noi nu bem nimic". Si cum dezbatem noi asa problema iese ala negru din garaj unde reusise sa monteze aripa din spate bine si semnalizatoarele pe dos si incepe sa gandeasca cu voce tare: Bip, Bip mamele voastre eu sunt singurul care munceste in curtea asta? Acu' noi ce sa facem? Am disparut evident care pe unde a apucat. Eu am plecat cale de trei poste ( adica statii de tramvai) sa cumpar carne de mici, apoi am plecat cu Pepsimanu sa luam lichid de racire si cand am revenit se mai linistisera apele dar lucrul nu mai avansase. Cum nu aveam incotro ne-am apucat si noi de lucru. Am spalat eu rezervorul cu benzina motorina si un lant. Apoi l-am montat cu mare grija si cand ma pregateam eu sa ma uit degeaba la semnalizare, fiindca nu pricepeam de ce semnalizeaza in diagonala, pe poarta intra salvarea mea adica Bau. Sa va spun cateva cuvinte despre Bau. El este un vechi prieten din copilarie din vremurile cand ne jucam de-a motociclistii pe biciclete Pegas modificate si bricolate cu ghidoane de enduro si sei sport facute chopper. Tot el este mester in rupt przoane in blocul motor ca are dinamometrica in bicepsi dar e putin decalibrata de pe vremea cand strangea prezoane la un boxer de pe o broscuta. Si cum intra el pe usa de la garaj il rog sa se uite de ce are strabism semnalizarea mea. El accepta fara chef asa cum ii este felul si incepe sa scoata toti papucii de sub sa in timp ce imi povesea cum a reusit sa faca releul lui de incarcare la MZ sa scoata fum. Eu ma uit neincrezator la el si in inconstienta mea il las sa imi faca stopul pe frana sa semnalizeze si apoi pe rand toate becurile de pe motocicleta. Ca sa uit de stresul provocat de actiunea lu' Bau ma apuc sa scot roata din fata sa ii pot monta aripa. Cum nu reuseam singur ma ajuta si Bau caruia reusesc sa ii prind un deget intre butuc si furca. Scap in ultimul moment de razbunarea lui si ma intrab de ce nu l-am last cu degetul prins la roata. Bagam aripa in furca fara sa facem pagube prea mari. Montam roata cu greu la locul ei si constatam ca aripa e stramba. Ne uitam urat la ea dar aceasta refuza sa se indrepte. Bau devine perseverent si ia ciocanul. Il opresc in ultimul moment si il conving sa il asteptam pe tata ca e mai sanatos asa. Bau revine la semnalizarea cu strabism iar eu ma apuc sa fac gratarul ca doar omul trebuie sa se hraneasca dupa o munca obositoare. Vine si tata de la aripa lu' Pepsi si ne indreapta aripa la motocicleta. Daca tot era la capitolul aripi. Dupa pauza de masa facem ultimele retusuri si scoatem monstrul afara. Il pornim si dau o tura de incalzire. Cand ma intorc tata pleaca fericit sa isi ia ghetele. Da si el o tura iar Bau se duce sa isi aduca MZ-ul. Yamaha Pepsimanului era deja afara, cu ea facusem aprovizionarea. Ne echipam toti cu ce gasim prin garaj si plecam la teste. Reusim cu greu sa trecem de gunoaiele de la marginea capitalei dar mai spre apus gasim un drum mai curat. Evident ca am avut si incidente. Adica dupa ce trecem de gunoaie eu opresc pentru a ne aduna. Ma uit in spate si il vad pe Pepsimanu gonind vijelios printre gunoaie. Opreste in spatele meu se uita in ochii mei si se varsa pe dreapta. Eu ma uit la el cum pica linistit si ma intreb de ce se uita la mine in loc sa se uite unde isi pune picioarele. Se aduna si Bau cu noi si plecam mai departe. Facem testele si totul merge bine. Facem si poze si plecam spre garaj. Aici constat ca imi curge benzina pe la furtunul ce intra in carburator. Era singurul fara colier. Ii leg o sarma de cupru ca doar suntem in Romania si plec spre casa. Motorul merge bine in trafic si imi permit sa fac ce vreau ca ma proteja Pepsi cu masina din spate. Ajung acasa cu bine de fericire uit sa il mai sun pe tata sa ii spun cum merge mobra, imi iau nevasta si plecam in Bikers la Ursu sa ne laudam. Ma umplu de mandrie de fiecare data cand se uita cineva la motorul meu, mai stam putin de vorba dar ma cam maincau palmele. Plec acasa si mai stau cateva ore in spatele blocuclui sa imi admir motorul. Azi nu am mai iesit ca a fost vremea de rahat dar maineeeeee. ORL-ul are dreptate. Phoenixul de pe rezervor simbolizeaza a patra renastere a K-ului si probabil nu va fi ultima. Sa nu uitam ca e nemuritor ca si patria in care a fost fabricat. Ia sa vedeti poze de poze. Ala negru care era tasu' si forta era cu el. The Bau Prima parte. Splendoare in praf. Partea a doua. Bau reuseste sa franeze. Cei trei care au speriat vestul si restul capitalei Mai avem nevoie si de iarba. Frumoasa si bestia Trei culori cunosc pe lume... Chopperim, chopperimmmmmmm Chiar daca e completa mici modificari vor mai fi pe parcurs. Inca are probleme la frane. Viteza e mica. Are niste vibratii cam mari. Probabil ca pe cadrul original avea ceva tampoane de cauciuc care preluau vibratiile. Oricum toate astea se rezolva din mers. Cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 hai ca m-a distrat bine ...proza, da' cam asa suntem toti( !!!???) si in rest, spune te rog, din cate parti de moto e adunata a ta? cel mai fain e ca reusesti sa o ti in stare de functionare! ...toti cu comuniste mai facem un mic artificiu, o mica modificare..ca sunt batranele si TREBUIE SA MAI FUNCTIONEZE, SA NE MAI DEA SATISFACTII ( poate si o tavaleala!) God must love stupid people that he made so many! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Aprilie 16, 2007 Autor Share Postat Aprilie 16, 2007 Multam mult Calin. In mod sigur o sa ramana in stare de functionare indiferent ce motor mi-as cumpara. Sunt foarte mandru de ea si imi face placere sa o modific cat pot. Azi am fost cu sotia pe la parintii ei si a mers si ea cu motorul. Tatal ei era mirat la fel ca si tine ca inca mai merge motocicleta. Tot azi a fost prima data cand sotia mea a iesit in trafic. S-a descurcat destul de bine. Trebuie sa mai mearga sa capete antrenament ca sa pot eu sa linistit. Azi am mers putin mai mult cu motorul. E putin cam instabila fiindca are centrul de greutate prea pe spate si cu doua persoane e destul de dificila dar ne obisnuim noi cu ea. I-am curatat azi frana pe spate si acum tine destul de bine. Am vorbit si cu meseriasii de la mine din bloc ca sa ii micsorez pinionul. Mi-au spus ca e destul de complicat ca se decaleste. Daca nu reusesc ii schimb roata si gata. Cred ca am mai scris si pe la inceput de la cate marci am inprumutat piese pentru forma finala dar nu imi e greu sa mai scriu. Sa o luam din fata. 1. Roata din fata este de minsk fiindca motorul vechi avea cablul de la Km in cutia de viteze iar cel nou nu. Asa ca i-am pus roata de minsk pe fata ca avea Km pe butuc. 2. Furca este originala de K doar ca i-am lasat aripa mai jos fiindca ma stropea in ochi. Original avea niste urechi de prindere sudate pe furca dar undeva mai sus. Acum culiseaza odata cu roata. 3. Farul este de Hoinar iar cesul de Km este original. 4. Coarnele sunt de la motocicleta de la care am imprumuta si motorul. 5. Comada de acceleratie este de Minsk iar cealalta este de Jawa. 6. Cablul de la accelerate este de Oltcit. Este cablul care regla farurile. Restul cablurilor sunt tot de Minsk. 7. Rezervorul este de Ij nu stiu de care.8 8. Busonul de la rezervor este de Jawa. 9. Saua este tot de Minsk dar este tapitata la Mercedes. 10. Portbagajul evident tot de Minsk. 11. Cadrul, cutiile laterale, aripile fata-spate modificate, roata spate cu lant, pinionul si cred ca stopul pe frana sunt originale. Si scaritele din spate cred ca sunt tot originale cele din fata sigur sunt originale ca sunt sudate de cadru. 12. Motorul este imprumutat de pe chopperul de 125 de la First Bike. 13. Supapa de evacuare care era rupta cand am luat motorul este de Mercedes Smart. 14. Releul de pornire este de Kawasachi. 15. Releul de semnalizare este de Dacia. 16. Carburatorul este de Minsk. 17. Filtrul de aer de Mobra. Suportul de la filtru este partea din fara a unui uscator de par. 18. Busonul de golirea uleiului este de Honda CG care are motorul identic cu ce am eu. 19. Tobele sunt de Hoinar. 20. Pedala de pornire este de la MZ ETZ. 21. Pentru pornire folosesc doua baterii de 6V care nu stiu la ce erau folosite pote ne spune domnu' ORL ca de la el le am. 22. Contactul provine de la motocicleta de la care am luat si motorul. 23. Cablul de la frana pe spate este cablu de ambreiaj de Dacia. 24. Schimbatorul de viteze este pedala de pornire de la un scuter nu stiu ce marca. 25. Clacsonul este de mobra dar e bun de speriat gainile altfel nu are nici un efect asupra conservarilor. Oricum ceva nu este in regula cu vibratiile. Parca e KTM-meu. Dar o sa merga pana se strica si il reparam. Poate imi spune si mie cineva de ce vibreaza. CAnd se incalzeste iese foarte greu din viteza. Nu tine relantiul nici sa il bati. Sta ce sta si apoi moare. In schimb am niste lumini de exceptie. Si contrar asteptarilor unora cand pun frana nu mi se stinge farul. E adevarat ca nu prea am stop pe frana dar se rezolva si asta. Trebuie sa ii pun un contact mai bun. Cam asta a fost pentru azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 felicitari maestre....daca ai adus-o la bloc, vin sa o vad frumoasa si povestirea ma bucur nespus ca ai terminat, si acum, sa ma laud si eu, pot sa iti spun ca a mea e cam asamblata, mai am de pus rotile si motorul(o nimica toata) pe ea, sa ii trag liniile pe rezervor, si inca niste piesulete de cromat oricum, vreau sa te anunt ca maine, doamne-ajuta, imi imbogatesc colectia de comuniste...ai sa vezi si dupa ce termin cu simsonul ma apuc de cealalta inca odata, felicitari, si sper sa nu moara niciodata k-ul mai mortal decat kombat bafta PS: ca tot spuneai de pegas-uri....ai un cadru de pegas camping, dala cu sea lunga, dar cadru barbatesc? am o idee in capul asta nebun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.