Sari la conținut

Caut Cablu Vitezometru Si Kilometraj Pt Planeta 5


slabutzu
 Share

Postări Recomandate

Poate are cineva, ca pana acuma nu am gasit la nimeni. Nici in targ si nici-unde. Tot ce am gasit pana acuma au capatul ce intra in roata cu sectiune patrata. Eu am nevoie de unul cu acel capat mai lat. Sincer sa fiu habar nu am cum arata pt ca nu am vazut inca. Dar asa mi s-a zis. Poate ma poate ajuta cineva. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate are cineva, ca pana acuma nu am gasit la nimeni. Nici in targ si nici-unde. Tot ce am gasit pana acuma au capatul ce intra in roata cu sectiune patrata. Eu am nevoie de unul cu acel capat mai lat. Sincer sa fiu habar nu am cum arata pt ca nu am vazut inca. Dar asa mi s-a zis. Poate ma poate ajuta cineva. Multumesc

 

 

 

Si cablu si vitezometru noi pot sa fac rost de Minsk. Vitezometrul se potriveste sigur, despre cablu, nu stiu. Pot sa intreb si de Planeta.

 

Sau poti sa intrebi tu:

 

0740992782 - Victor. - rusul care mi-a adus mie de Minsk.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la tunaru ai incercat? ;)

 

el aducea la 2 saptamani-1 luna ce piese vroiai tu de la rusi (mie mi'a adus si o mizerie de piulita cu filet invers de la ambreiajul de minsk :baldy: - luasem motocicleta la sac si piesa asta lipsea)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut pe ij-56 aceeasi problema,dar am rezolvat foarte simplu cu un cablu de vitezometru de nepra!

sectiunea acestuia este dreptunghi.la mine a mers,nu stiu la planeta cum e...

 

Aha. O sa incerc si eu acelasi lucru. Poate merge.

 

Am incercat si la tunaru si nu avea. O sa vb cu el sa vad dc poate sa-mi aduca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Bine, bine, pina la urma cablul se gaseste (dupa ce se umbla o gramada dupa el :D )...

Dar intervine a doua problema, cum se da jos ala vechi?

Ca la al meu jupi, capatul care vine in roata nu are nimic care sa se apuce cu vre-o cheie sau ceva...

Si e al dreacu de bine prins, nu misca nici inainte nici inapoi, are filet ca sus?

Si daca da, cu ce se apuca?

:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, bine, pina la urma cablul se gaseste (dupa ce se umbla o gramada dupa el :D )...

Dar intervine a doua problema, cum se da jos ala vechi?

Ca la al meu jupi, capatul care vine in roata nu are nimic care sa se apuce cu vre-o cheie sau ceva...

Si e al dreacu de bine prins, nu misca nici inainte nici inapoi, are filet ca sus?

Si daca da, cu ce se apuca?

:rock:

 

Vezi ca are un surub in lateral care nu-i da voie sa iasa. El doar se mufeaza acolo, daca nu are surubul in lateral, trage tare de el ca iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

 

Surub in mod cert nu mai e...

Asa ca maine tragem tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai putin, nu trage. :rock: m-am razgandit. :D Mai bine desfa roata si da capacul jos. Uita-te sa nu fie gripat, in vreun fel, in pinionul din roata, care il invarte. Daca strici pinionul ala o sa fie cam aiurea, ca pe ala chiar nu stiu cum il mai gasesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cu pinionul chiar nu-i nici o problema: nu pare sa aiba impuritati p'acolo, ungerea e bunicica, chiar se roteste liber, daca-l misc cu surubelnita.

Mai mult, permite si o usoara culisare axiala (realizata tot cu surubelnita), asa ca nici nu mai pare prea solidar cu cablul, care din capatul care intra in vitezometru nu misca nici cu patentul.

Surubul de blocare a cablului in roata, dupa cum ziceam, nici nu mai e, si cu toate astea dracovenia aia de cablu nu iese nici cu buldozeru'. :D

Recunosc ca la momentul la care am incercat sa-l scot (ante') n-am "indraznit" sa trag chiar prea tare de el (l-am lungit totusi oleaca, dupa ce iese din mufa, si tot nimic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu cumva sa se fi rupt surubul care trebuia sa-l tina, inauntru. Poate cand a fost strans a cedat si a ramas varful in interior. Sau poate a fost lovita roata acolosi l-a presat. Incearca sa si invarti de el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu cumva sa se fi rupt surubul care trebuia sa-l tina, inauntru. Poate cand a fost strans a cedat si a ramas varful in interior. Sau poate a fost lovita roata acolosi l-a presat. Incearca sa si invarti de el...

 

Pai, s-ar prea putea sa fie surubelu' rupt. Adica virgula :rock: canalul e destul de adinc, deci daca e rupt, e rupt pe la virf; partea proasta e ca prin canal nu se vede vre-o bucatica din mufa cablului, ceea ce cam comfirma ipoteza.

Partea a doua e ca nici mufa nu se roteste, e intepenita destul de bine, dar roata e in regula, nu arata lovita.

Dar buna ideea sa mai incerc sa rotesc mufa. Dar, inainte, sa fac rost de un patent d'ala "de Dacie", ca sa am cu ce lucra :D

Oricum, daca e surubu' rupt, cam proasta treaba... Se mai poate face ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...