Aleko Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 Ba vali ti-am zis ca Nipru produce inca motociclete, probabil ca mai mult sporadic, si asta ca s-au dus niste nene de pe iron forums sa vada. Republica Moldova e o tara fara industrie grea. Nu au unde sa fabrice cilindri, chiulase, ambielaje, grupuri si alte chestii in masa. Uzine mecanice nu cunosc, decat una de tractoare care si aia e inspre Dubasari acu in "Transnistria", si nici meseriasi nu au. Io cred ca piesele de Nipru se fac in Ucraina in fabrica KMZ cu acceptul conducerii, se fac repede, fara CTC, si cu utilaje probabil iesite din fluxul tehnologic curent. Despre carburatoarele Pekar ce ziceti? Nu sunt originale, io zic ca sunt... Cauciucurile Uralina pe care le vad si pe Uralele noi nu sunt originale? Simeringurile pe care scrie IZH nu sunt si ele originale? Dar am cunoscuti care au cumparat motoare noi de Nipru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 si in gl aduce rusul piese originale dar trebuie sa astepti... ideea e ca asta-vara a avut ceva probleme cu politia si acum isi deschide magazin! trebuie sa ma mai duc pe la el sa vad exact cand! ideea e ca o sa aduca piese cu garantie, acte de provenienta, factura, etc. de fapt din cauza provenientei lucrurilor de pe taraba a avut probleme cu politia! cand o sa aduca rusu piese originale o sa imi dau foc la minsk la zid ... cum imi dau eu seama ca e original ?? daca nu am nici macar un bon sau o factura nu mai vb de garantie gresit prietene sursa pieselor proaste este Moldova, si, mai nou, Ukraina, in zonele de granita...le este mai usor sa aduca din Rep. Moldova decat din Rusia, si revine si mai eftin.Iti spun asta pentru ca, ca orice detinator de comunista, am cautat si io piese, din diferite surse, deci, nu vorbesc in necunostinta de cauza. In cazul in care nu stiati, aici, in bazarul de la Suceava se face contrabanda cu toate tarile estice, nu la Galati, Botosani, sau prin alte parti, deci, mare parte din piesele de-acolo, sunt cumparate de aici. De aceea, cred ca stiu ce vorbesc in materie de piese originale si contrafacute, si va spun prieteneste ca, piese originale si ieftine, nu veti gasi niciodata,pentru ca, in afara de pretul fabricii, care-i si asea destul de piparat, rusul trebuie sa-si scoata 3 vami ( spagile), transportul, plus ceva pentru el...care, tot pe cuvant va rog sa ma credeti, nu-i deloc putin( in medie cam dublu fata de pretul de achizitie). atunci sa punem mana de la mana sa se duca unu in mama rusie la poarta fabricii si sa ne aduca piese esentiale si importante motorului originale ... . Si mie mi-ar conveni sa imi iau un ambielaj un cilindru sau un piston original care am o oarecare baza in el si nu cred ca sunt singurul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 pentru baza de date: Dumitrache Traian Andrei, Ploiesti str. Sabinelor, nr.16, bl. 12A, sc B, ap.27. in timpul saptamanii sunt in Bucuresti in zona Valea Oltului. nr tel 0765520654. mail: andreid_19@yahoo.com. ajut cu placere la solutionarea problemelor legate de lipsa fiabilitatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator dorutrucker Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 (editat) Incercatzi shi aici poate avetzi mai mult noroc Magazin Moto Rusia va putetzi traduce cu asta tot site-ul Word Lingo Editat Octombrie 7, 2006 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 mai este si www.motovelo.ru dar nush daca trimite in romania , ar fi de vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 gata ? s-a ofilit si topicul asta nu mai zice nimeni nimik ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 Pai ce sa mai zicem? ca totul ramane la stadiul de vorba.... tipic romanesc doar suntem romani......Oricum noi astia cu "comunistele" a mai zis cineva mai inainte suntem o specie pe cale de disparitie..... Nu ai observat ca si la intruniri sunt pana la 10 motoare ivan iar restul japo? Asta este tragem de ele pana cad de tot si atunci cumparam ori un gunoi hartanit de japo ori una noua acuma depinde de posibilitati..... C'est la vie Revin.... eu zic ca singura solutie viabila ar fi gasirea/infiintarea unui atelier (deja am vazut ca sunt) ude te duci cu piesa veche si iti fac o copie la comanda , care oricum tine mai mult decat jegurile alea moldovenesti/ucrainiene...... Asta e parerea mea..... sa iti zic ce mi-a spus cineva (nu dau nume si ce face) din sidex (combinat cum i se mai spune) ca se poate face cam orice piesa ce tine de turnat sablat alezat strungarit tratat otel inox cromare tablaraie , etc numai sa ai originalul sau sa ai un proiect in autocad ... deci solutii sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 individul e angajat deci nu poate sa faca nimic doar m-a informat ce se poate face ... dar dc sa te chinui sa faci o firma care la inceput piesele vor fi mai scumpe ca la rusnaci cand poti sa faci o comanda la sidex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 eu ma apuc sa imi refac ijul jupiter 5. sta demontat de 3 ani. acum vreau si eu sfaturi : de unde iau niste simeringuri pentru furca ? sau are cineva o furca de ij in stare perfecta de functionare ? sunt oameni relativ descurcareti dispui si ajute cu o vorba buna, eventual cu o mana priceputa ? daca va ajuta cu ceva, si aveti nevoie de datele mele pentru o baza de date, mereu voi avea un ij DAR in ij nu imi permit sa bag prea multi bani. asta e tristul adevar. am si o japoneza care ma duce unde vreau , cand vreau, intr-un timp acceptabil. nu am bani pentru motorul "bun" asa ca la ij ma multumesc, din pacate si cu carpeli .. acum insa incep sa il fac de nou o sa fie cel mai bun jupiter5 legat de reprezentanta : cati dintre noi, exceptand cativa posesori de comuniste foarte aranjate, ar da o gramada de bani pe o piesa de la reprezentanta ? si care ar fi volumul de vanzari ? ca am duc eu de 3 ori pe an si cumpar piese de 20 euro, nu aduce nici un profit numai bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 legat de reprezentanta : cati dintre noi, exceptand cativa posesori de comuniste foarte aranjate, ar da o gramada de bani pe o piesa de la reprezentanta ? si care ar fi volumul de vanzari ? ca am duc eu de 3 ori pe an si cumpar piese de 20 euro, nu aduce nici un profit numai bine.. Eu am dat. Cand aveam Jawa, am luat tot ce aveam nevoie de la reprezentanta; piese facute la mama lor-> set motor la pretul de 3 mil si am asteptat cam 3-4 luni. As lua piese originale si pentru IJ-uurile mele dar... de nde? Pentru baza de date: Octavian Muntean, adica Tavi "Miezul motociclistic" al familiei este la Sard (Alba Iulia), sub directa administrare a fratilor mei. unde se gasesc diverse piese din dezmembrari si informatii despre vanzatori de piese, motorete, etc. numarul de la Sard 0258-843137 (cautati pe Marius sau Ionel), iar mobilul meu 0740-530058 (apare si in semnatura) Pe viitor speram ca proiectul MOTORS REPUBLIC sa rezolve problema pieselor originale pentru comuniste (dar asta NUMAI daca magnitudinea scandalurilor dintre noi -frati Muntean-scade la cote rezonabile ) Aleko ( in calitate de moderator )poti pune aceasta "baza de date" sau "evidenta membrii", in partea superioara a forumului comunist, langa topicul cu preturile. Eventual sa pui la inceput niste instructiuni de genu : completati : nume, adrse, e-mail, telefon, etc, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 9, 2006 Autor Share Postat Octombrie 9, 2006 eu ma chinui cu tot felul de bolovani de rusi pe site-uri deale lor , sa vad de unde mama zmaului isi cumpara astia piesele si la ce preturi... Iar legat de facut, da, se poate face aproape orice dar depinde de conditi.Eu am testat prin eliminare o multime de 'mesteri' care s-au au facut treaba doi bani, sau au vrut sa se imbogateasca dintr-o juma de ceas de strunjit, si prea multe optiuni nu au mai ramas.... Am un prieten simsonist care a reusit sa-si faca un grup conic de simson , la Gugir.O lucrare beton!Cu tratament termic, imperecheate.... Am reusit sa fac niste lucrari de rectificare prin Lugoj la arbori de simson , modificati la maneton pentru a folosi rulmenti.La fel se pare ca si acolo sint ceva meseriasi care se respecta! Dar chestiile astea nu le poti face in mod curent , au fost ocazii.Acum nu s-ar mai putea pentru ca s-au introdus camere de luat vederi care sa supravegheze entuziasmul muncitorilor.... un milion si jumate un pinion de alternator de niprogena! cu tratament , rectificari , sutimi.....inca nu-mi permit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 da atat au cerut la Romaero pentru o flansa de adaptare alt pe M, tin sa spun ca aici singura problema era un alezaj excentric, si tolerantele luate pe strung, adica cum o iesi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soulburner Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Andrei Dumitru, Str. Campia Libertatii 42, bl. B2, sc.2, ap. 49, sector 3, Bucuresti, andrei_dumitru2001@yahoo.com Muncesc de 2 ani si ceva la un ij 56 ca sa l pun pe roate si parca nu se mai termina odata. Asta din cauza ca nu am prea mult timp liber, 's prea obosit cand vin de la serv si nici prea mult spatiu de lucru nu am in balcon ....si bineinteles dificultatea gasirii unor piese mai bune decat alea uzate din el asa arata......si acu ....mai am un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 eventuala sursa de piese: cititi si luati aminte, poate iese ceva. sau poate nu. o sa vedem /index.php?showtopic=65190 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 (editat) Where are you going to get any parts for the models that old? Do you think that the factory is going to put up with old presses and technology to make the old parts for pennies? There is a guy in moscow, to be more sptcific in zelenograd who might be able shipping you some old school bikes parts. His name is Oleg. His website is here: www.uralmaster.com Good Luck! asa ceva mi s-a raspuns de pe uralmoto.ru.... price_list_uraldnepr.htm Editat Octombrie 12, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Comenzi electrice pentru Jupiter 4 de la Gaspar: 600 000 fara cablaj 800 000 cu cablaj + 50 000 taxe postale ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Where are you going to get any parts for the models that old? Do you think that the factory is going to put up with old presses and technology to make the old parts for pennies? There is a guy in moscow, to be more sptcific in zelenograd who might be able shipping you some old school bikes parts. His name is Oleg. His website is here: www.uralmaster.com Good Luck! asa ceva mi s-a raspuns de pe uralmoto.ru.... si el de unde le ia? e vrajitor? aceasta-i intrebarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 18, 2006 Autor Share Postat Octombrie 18, 2006 Hello, I can send by the post. Payment via bank transfer. Usually there is no taxes ( customs ) on post parcels. Original parts for MT 11 are always the same quality. I have some military and self made parts and they are better. Please send list of your needs or check my online shop. Regards Leszek Oldtimer Garage Leszek Lyzwinski Dobropole 16A 74-106 Stare Czarnowo Poland www.oldtimergarage.szn.pl email: oldigarage@max.pl tel/fax +48 91 3124621 mobil + 48 601 725352 ----- Original Message ----- To: <oldigarage@max.pl> Sent: Tuesday, October 17, 2006 1:41 PM Subject: spare parts for MT11 to Romania? Helo! question: Do you delivery spare parts in Romania, and what are the conditions?(payment, transpot taxes....) I'm the owner of a MT11, and the spare parts accesible now from Modova or Ucraina are a bad joke made perhaps in a back of ruined colhoz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 18, 2006 Autor Share Postat Octombrie 18, 2006 (editat) preturile utilajelor la poarta fabrici ...intern/export.... o ghrivnka =0,15 euro fisierul este de fapt cu extensia rar dar nu ma lasa sa-l lipesc numai schimbandu-i extensia...asa ca pentru a-l deschide.... si ceva utilaj experimental de viteza de prin 1971... kmz2006.doc Editat Octombrie 18, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 un lucru bun. poate polonezii nu se vor **** pe ei in ultimul hal sa trimita gunoaie de piese (la fel de mari ca cele de pe piata de aici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 Am niste chestii de spus, sper sa ajute pe cineva. Eu am facut comert cu animale exotice (pt ecologisti spun ca am vandut numai animale fericite, nebraconate, de calitate, sincer eram singurii care faceam asa ceva restul e jale mare). animalele astea le luam din Ungaria. stiu ca aparent nu are nici o legatura cu subiectul, dar cred ca putem deduce, din aceasta experienta, modelul pe care s-ar putea importa piese. noi faceam asa: achizitionam chestii care se vindeau uzual si eventual chestii scumpe pe comanda. pt asta aveam o serie de furnizori (producatori si magazine) cu care aveam relatii de mai mult timp si in care aveam incredere (si ei in noi) astfel ca puteam sa luam chiar si pe datorie fara sa fie nici o problema, deci erau niste relatii de afacere sanatoase bazate pe incredere. buun, legat de calitate: puteam sa cumparam si chestii ieftine, de calitate mult mai proaste si chestii de calitate dar mai scumpe (nu mult mai scumpe). care sint concluziile: trebuie sa existe un om dispus sa investeasca pentru aceasta afacere (sa importe piese) care sa stie sa vorbeasca ruseste (fara asta nici o sansa), care sa fie putin descurcaret la vama (nu mult), sa nu fie o jigodie care sa cumpere ultimile gioarse ca sa faca profit maxim si care sa aibe o masina pentru transport, cu firma, acte, etc ramane de discutat, merge foarte frumos si fara, mai ales cand reusesti sa faci un grup de clienti care sa stea in jurul tau. pentru baza de date: Gabriel Anghelache, 0742146291, stau in bucuresti dar tin motocicleta in com. corbeanca, sat petresti, str. dalbei nr1, acolo as fi valabil cu loc mai larg pt reparatie motociclete si toate sculele mele, incerc cu fratele meu sa facem un atelier ceva mai serios acolo, incaperea e in constructie chiar in momentul asta. preturile utilajelor la poarta fabrici ...intern/export....o ghrivnka =0,15 euro fisierul este de fapt cu extensia rar dar nu ma lasa sa-l lipesc numai schimbandu-i extensia...asa ca pentru a-l deschide.... eu unul nu reusesc sa fac download, imi da index.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 click dreapta pe link si dupa aia ii dai save as... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 click dreapta pe link si dupa aia ii dai save as... parca te laudai ca "in curand" vei face o oferta nemaipomenita de piese originale...sau, numa te laudai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 inca astept sa deschida rusu' magazinu'! oricum in 2007 trebuie sa-l aiba, n-o sa-l mai lase astia sa vanda piese prin piatza la tarabe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 astept cu interes, ar fi o salvare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.