campers Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 salut este vorba de o cagiva freccia batranica daca are 3500 rpm si incerc sa accelerez usor , merge intrerupt .. daca bruschez acceleratia(trag pana in capat) , urca rotund in ture .. inainte de iarna asta , parca facea aceasi faza intre 5k-6k . am umblat un pic la carburator de atunci ..(printre altele ..) de la carburator sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 saluteste vorba de o cagiva freccia batranica daca are 3500 rpm si incerc sa accelerez usor , merge intrerupt .. daca bruschez acceleratia(trag pana in capat) , urca rotund in ture .. inainte de iarna asta , parca facea aceasi faza intre 5k-6k . am umblat un pic la carburator de atunci ..(printre altele ..) de la carburator sa fie ? e de 125? ai powervalva la ea? ce ai facut mai exact la carburator? da mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Martie 28, 2011 Autor Share Postat Martie 28, 2011 salut da , 125 da , are powervalva la amestec am umblat , aer/benzina ! mai mult fara sa vreau , caci a trebuit sa schimb cablul acceleratie , si cine m-a ajutat sa-l schimb si-a bagat nasu' si in reglaje .. si a mers bine un pic , dupa care cand am prins un drum in afara orasului si am cam tras de gaz, s-a oprit din mers .. apoi a mai pornit ..a mai mers un pic ..si tot asa pana inapoi acasa ! am stat o zi cu ea desfacuta si ma tot intrebam de unde poate fi (mai schimbasem si ceva electric , si nu eram sigur ca era de la amestec) pana cand mi-am dat seama ca , tipul incercand s-o regleze cat mai economic , a saracit la maxim amestecul , iar cand a fost turata i-a dat ulei mult pana a udat bujia .. (am inteles ca e oarecum normal ca inainte sa intre pv sa se 'balbaie' un pic , sau cel putin e un 'defect' mai comun ..asa e ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iunie 6, 2011 Autor Share Postat Iunie 6, 2011 am uitat sa mai revin cu amanunte observ ca , fara filtru de aer si fara capacul filtrului de aer , se aude cum trage aer (huruie) mai cu forta , si nu mai face problema asta daca-i pun capacul inapoi , se reduce cam la 50% efectul (cu filtru tot scos) cu filtru pus si cu capac pus , e problema de mai sus . ce sfaturi imi dati ? (nu ma deranjeaza deloc aproape fenomenul , da' acum pregatesc niste drumuri si as vrea totusi sa scap de aceasta mica problema ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 filtru aer curata/uns, carburator curata/reglat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iunie 6, 2011 Autor Share Postat Iunie 6, 2011 curatat e , dar uns nu cum sa-l ung ? nu se imbacseste filtrul apoi cu ulei/vaselina ? carburatorul e ok .. eu cred totusi ca e 100% ceva de la filtrul de aer ,dar nu-mi pot da seama ! ca si cum ar fi un pic sugrumata din aer cand ii pun capacul .. daca merg fara filtru , consuma mai mult ? ar merge filtru din acela de burete din care se fac filtrele pt scutere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 daca mergi fara filtru o sa consume mai multi segmenti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iunie 7, 2011 Autor Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) de ce ? din cauza prafului care intra in cilindru ? revin - ar merge pus burete din acela pt scutere ? sau o sa fie sugrumata iar ? Editat Iunie 7, 2011 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 banuiesc ca ai filtru de burete, curata filtrul cu apa calduta cu dero/clatit bine, lasa-l sa se usuce dupa care unge-l cu ulei de motor (curat nu uzat). Ungerea trebuie facuta suficient dar sa nu balteasca in ulei (se stoarce prin presare dupa ungere ca sa iasa uleiul in exces). Dupa asta, curata/regleaza/inlocuieste bujia daca e veche. Urmatorul pas curatarea carburatorului, temeinic si reglarea lui cum scrie in carte. Daca tot merge prost incepi si te "joci" din carburatie in f de culoarea bujiei - neagra prea multa benzina - alba prea mult aer - cafenie vaianta corecta. Daca mergi fara filtru de aer pune bani deoparte ca in maxim 5000km faci motorul (da, din cauza prafului care va uza cilindru/segmenti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iunie 9, 2011 Autor Share Postat Iunie 9, 2011 este din hartie ..si vad ca nu prea se gaseste nici de cumparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 pune-i din burete, o sa fie mai permisiv dar obligatoriu trebuie uns. daca e din hirtie si nu a fost schimbat de mult probabil ca e imbicsit si d-asta nu-ti merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iunie 10, 2011 Autor Share Postat Iunie 10, 2011 daca as gasi ......... am sa pun din cel care decupezi tu cat iti trebuie .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandruiacobescu Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 (editat) Buna seara ,cine ma poate ajuta si pe mine cu o problema la o aprilia rx 50 din 95.Treaba sta cam asa:Daca merg putin cu ea dupa un timp moare si nu ma vrea sub nicio forma sa porneasca ,daca o lasa 2-3 minute porneste dar cand se accelereaza da rateuri,adica toba face ca si cum ar "tusi" cu presiune,se aude si un zogomot continuu la motor de suierat,care ar putea fi problema.Multumesc si sper ca ati inteles ce am vrut sa zic. Editat Iunie 10, 2011 de Alexandruiacobescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akex1997 Postat Martie 6, 2019 Share Postat Martie 6, 2019 Salut.Am un ORION 50cc in 5 trepte ...2 timpi .. Problema este ca de vro 2 saptamini ba se aprinde bateria in bord..ba turata incarca ,ba nu porneste decat la peda si dupa 2.3 pedale ,ba ia din prima ...si mai nou merg 5 km cu ea ..e totu ok dupa imi intrerupe cand ii dau gaz tarr daca o tin in maxim tr 2 si turata la jumate merge daca bag gaz moare ....nu stiu ce sa ii mai fac ....iam scos filtru si pe loc se tureaza de crapa ...in sarcina e jale nu merge ...iam scos bujia pt prima data si era vai mama ei am curatato frumos era ca noua am puso la loc ...dupa am luat bateria iam pus apa distilata ca era uscata ..sia revenit farurile ....da problema e ca imi intrerupe asa cum am spus si imi porneste la automat cand vrea ea ...ajutatima va rog cu niste idei ...nu stiu ce sa ii mai fac sunt in belgia si piesele pentru ea sunt in LUXEMBURG nu ar fi asta problema ...problema e ca nu stiu ce are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei1990 Postat Iulie 30, 2021 Share Postat Iulie 30, 2021 Salutare, exact aceeiasi problema o am si eu la o Aprilia Tuareg 125cc 2T Atunci cand accelerez usor intrerupe (da in nas) in special dupa ce se incalzeste sau dupa frana de motor.... Nu stiu ce sa ma mai fac, am schimbat si carburatorul, l-am reglat amestecul ba mai bogat ba mai sarac, l-am facut sa mearga de te ungea pe suflet, degeaba pe liber merge perfect, trage foarte bine, nimic nu ajuta... Sa fie din cauza galeriei de admisie? Este cam imbatranita (am stropit-o cu benzina la relantii si nu se tureaza motorul), sau bobina de inductie....habar nu am.... Orice sfat este bine venit!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.