Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 (editat) Detin acest motor si din cate am inteles este limitat la 12cp, iar cum am inteles motoarele de 125cc nu se gasesc sub 30cp, al meu in talon are 12cp si in realitate mai mutl de 120km/h nu fuge! Vreau si eu sa stiu acest limitator daca este electric din CDI, sau mecanic, undeva prin cutia de viteze sau la ambreaj, chiar nu stiu! Turatia maxima la care ajunge este de 12000rpm, deci nu ma gandesc ca ar fi din CDI! Sa fie din carburator? din cauza jiglorului? Datimi ceva sfaturi sa vad ce pot face, nu este necesar sal modific , dar daca se poate de ce sa nu o fac! Editat Aprilie 3, 2011 de Powersony09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Prietene motocicleta ta e in 4 timpi! Nu ai ce limitare sa ii scoti. Atata poate ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 Honda NSR 125 are aceasi capacitate ca al meu, si tot in 4 timpi e, iar el are 28cp, ce difera mai exact? ca doar capacitatea e aceasi, sa fie cutia de viteze? Am vazut ca pe nsr 125 se poate monta power valve, care duce la 35cp aproximatic, la mine se poate asa ceva? Si mai exact ce este acel power valve? ce am gasit pe net nu ma lamurit! Si ce face mai exact, o data ce capacitatea ramane aceasi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 Honda NSR 125 are aceasi capacitate ca al meu, si tot in 4 timpi e, iar el are 28cp, ce difera mai exact? ca doar capacitatea e aceasi, sa fie cutia de viteze? Am vazut ca pe nsr 125 se poate monta power valve, care duce la 35cp aproximatic, la mine se poate asa ceva? Si mai exact ce este acel power valve? ce am gasit pe net nu ma lamurit! Si ce face mai exact, o data ce capacitatea ramane aceasi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 Honda NSR 125 are aceasi capacitate ca al meu, si tot in 4 timpi e, iar el are 28cp, ce difera mai exact? ca doar capacitatea e aceasi, sa fie cutia de viteze? Am vazut ca pe nsr 125 se poate monta power valve, care duce la 35cp aproximatic, la mine se poate asa ceva? Si mai exact ce este acel power valve? ce am gasit pe net nu ma lamurit! Si ce face mai exact, o data ce capacitatea ramane aceasi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 Honda NSR 125 are aceasi capacitate ca al meu, si tot in 4 timpi e, iar el are 28cp, ce difera mai exact? ca doar capacitatea e aceasi, sa fie cutia de viteze? Am vazut ca pe nsr 125 se poate monta power valve, care duce la 35cp aproximatic, la mine se poate asa ceva? Si mai exact ce este acel power valve? ce am gasit pe net nu ma lamurit! Si ce face mai exact, o data ce capacitatea ramane aceasi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 Honda NSR 125 are aceasi capacitate ca al meu, si tot in 4 timpi e, iar el are 28cp, ce difera mai exact? ca doar capacitatea e aceasi, sa fie cutia de viteze? Am vazut ca pe nsr 125 se poate monta power valve, care duce la 35cp aproximatic, la mine se poate asa ceva? Si mai exact ce este acel power valve? ce am gasit pe net nu ma lamurit! Si ce face mai exact, o data ce capacitatea ramane aceasi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 (editat) Honda NSR 125 are aceasi capacitate ca al meu, si tot in 4 timpi e, iar el are 28cp, ce difera mai exact? ca doar capacitatea e aceasi, sa fie cutia de viteze? Am vazut ca pe nsr 125 se poate monta power valve, care duce la 35cp aproximatic, la mine se poate asa ceva? Si mai exact ce este acel power valve? ce am gasit pe net nu ma lamurit! Si ce face mai exact, o data ce capacitatea ramane aceasi! L.E Faceti si voi buton de stergere posturi! LOL Rog un moderator sa stearga posturile dubluri, mi sa blocat IE si am dat de mai multe ori pe butonul POST! Editat Aprilie 3, 2011 de Powersony09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Honda NSR 125 are aceasi capacitate ca al meu, si tot in 4 timpi.. serios?tu vezi ce-ai scris? motoreta ta este echipata cu un motor in 2 timpi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 Ori faci misto ori nu ai citit bine ca motoreta care o am este in 4 timpi! Uite link >>> http://www.lifan.com.ro/125-30.php Nu fac reclama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Ce ai tu acolo e un motor 4t care are 12cp. N-ai ce să delimitezi la ea si nu poți monta nici o power valvă. Nsr-ul e motor 2t, care ajunge delimitat la 28cp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Omule,nu te supara,dar din felul in care ai scris reiese ca Honda Nsr este tot in 4 timpi. p.s: am gresit si eu cand am spus "motoreta ta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 Da am cautat mai inamanutint si se pare ca este in 2 t honda nrs 125! Inainte sa imi cumpar motorul acesta vroiam un NSR si stiam ca mia zis ca este in 4 timpi, de acea am ramas uimit de diferenta! Dar se pare ca este adevarat, stiu si eu cat conteaza 2t fata de 4t la cp! Acum ca tot am deschis topicul, se poate mari cp la acest motor, lifan? Fara sa il alezez? Adica fara modificarea cc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Se poate dar nu se merită. Lasă-l aÂşa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 (editat) Ok, team inteles, dar poate ajuta pe alti care au bani! Si cel mai rau , este ca sunt tare curios! Ma gandeam sa folosesc un ventilator la intrarea in filtru de aer, ca sa ii maresc un pic puterea, am inteles ca daca scoti filtrul de aer si lasi sa intre mai mutl aer, creste puterea, eu nu vreau sa scot fitlru de aer! Sau alte chesti gen cum am zis eu, daca stiti! Editat Aprilie 3, 2011 de Powersony09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 da, un ventilator de sursa de calculator mare sa ii pui, mai baga vreo 3-4 cai, dupa aia pui o bujie lunga sa ii cresti compresia, inca vreun cal sau 2 si un aditiv pentru cifra octanica peste benzina de 100, schimba-i toba si mai castigi vreo 3 cai. in total poti ajunge la 12+9=21 de cai! o sa rupfa, mai ales ca are doispemii de turatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 Mersi muult, deci se poate sa cresti puterea fara modificari majore! Ventilator o sa ii pun, la fel o sa caut si bujie mai lunga sa vad ce gasesc! Dar in privinta tobei, nu schimb, deoarece am 2 tobe care vin direct din blocul motor! Dar cred ca ma multumesc si cu doar 6CP in plus, mersi muult si raman dator cu o bere virtuala! Mai intai trebuie sa rezolv o problema cu acceleratia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Ai grijă la accelerație să nu îi cadă relanteul în baie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 sau sa se dea peste cap... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 La mine va ajunge direct in rezervorul de benzina! Am mai auzit pe cineva care ia zis lu un prieten de al meu care luase carnestul de 1 saptamana, ia zis asa! OFF TOPCI > Prietene daca merge pe drum si iti cade "frana de motor" in baia de ulei, suni la un service si intrebi cum o scoti, si te indruma aia si o rezolvi repede fara sa desfaci motorul, dureaza 2 minute! Am ras o saptamana pe chestia asta! Asa faci si voi cu relantiul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 La mine va ajunge direct in rezervorul de benzina! Am mai auzit pe cineva care ia zis lu un prieten de al meu care luase carnestul de 1 saptamana, ia zis asa! OFF TOPCI > Prietene daca merge pe drum si iti cade "frana de motor" in baia de ulei, suni la un service si intrebi cum o scoti, si te indruma aia si o rezolvi repede fara sa desfaci motorul, dureaza 2 minute! Am ras o saptamana pe chestia asta! Asa faci si voi cu relantiul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Eu cred ca da scanteie mai buna cu o baterie de vreo 100A ) Daca ii pui si o sigla de BeMWeu, deja imi schimb Honda pe orice motor cu baterie smechera, cooler a.k.a. kompressor, bujie lunga si evacuare de M3 On: Nu se merita aceste schimbari pentru ca nu o sa castigi decat experienta in folosirea sculelor de mana. Mesaj completat Eu cred ca da scanteie mai buna cu o baterie de vreo 100A ) Daca ii pui si o sigla de BeMWeu, deja imi schimb Honda pe orice motor cu baterie smechera, cooler a.k.a. kompressor, bujie lunga si evacuare de M3 On: Nu se merita aceste schimbari pentru ca nu o sa castigi decat experienta in folosirea sculelor de mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 Nu zic ca nu ai dreptate, dar daca incerc , nu omor pe nimeni! Si sincer cul il pun , asa il dau si jos si cu asta basta, ca modificari nu vreau sa iif ac, gen gauri , sau modificari filtru majore! Sau deja sa ajuns la pacaleli de 1 aprilie care deja a trecut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 Nu zic ca nu ai dreptate, dar daca incerc , nu omor pe nimeni! Si sincer cul il pun , asa il dau si jos si cu asta basta, ca modificari nu vreau sa iif ac, gen gauri , sau modificari filtru majore! Sau deja sa ajuns la pacaleli de 1 aprilie care deja a trecut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Powersony09 Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 Hmmmm, deja sunt destule contradictori, pana la urma nu strica sa incerc, daca nu merge nu merge! Sau deja vati pus pe mistouri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.