tiberiu_enache Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Am si eu o problema : ambreiajul meu cupleaza prea "sus" sau mai bine spus prea departe de manson (cam in ultima 1/3). M-am jucat cu reglajele de la maneta/motor de m-am plictisit si singura modalitate de a avea un ambreiaj care sa cupleze cam la jumatatea cursei, sau macar in a doua treime, face ca maneta sa aibe un joc de 1-2 cm in loc de 2-3 mm!!!!! Ceea ce conform manualului nu e corect! Aveti idee cam ce as putea face, pe langa instalarea de manete ajustabile? Sa mai fie alt ajustaj inauntrul ambreiajului? Sau o fi ambreiajul/arcurile duse? PS: Am cam 1.84 si port L la manusi, deci nu am maini de domishoara insa nici degete de pianist nu am, cu toate astea cuplarea ambreiajului o fac cu buricele degetelor, ceea ce nu-mi da deplina siguranta la plecarea de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Cam de cat timp ai permisul? De ce nu inveti sa actionezi ambreiajul cu 2 degete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 La 1.84 nu cred ca poti avea probleme cu distanta manetei de ambreiaj.Atata timp cat poti s-o apuci si s-a o stangi atunci sa o eliberezi este mult mai usor. Daca nu a fost vre-o data cazuta pe stanga, si maneta sa deformat mai larg, nu ar trebui sa ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Aprilie 4, 2011 Autor Share Postat Aprilie 4, 2011 Cam de cat timp ai permisul? De ce nu inveti sa actionezi ambreiajul cu 2 degete? Multumesc pentru ajutor! Cine a zis ca nu actionez ambreiajul cu doua degete? Folosirea a doua degete pe ambreiaj/frana, retrogradarea rev-match si franarea de urgenta au fost primele care le-am invatat, acum vreo 1,5 ani si 7.000 km . La 1.84 nu cred ca poti avea probleme cu distanta manetei de ambreiaj.Atata timp cat poti s-o apuci si s-a o stangi atunci sa o eliberezi este mult mai usor.Daca nu a fost vre-o data cazuta pe stanga, si maneta sa deformat mai larg, nu ar trebui sa ai probleme. Deci ideea era ca imi place sa-mi cupleze mai aproape de manson. La Hornetul 2001 al fratelui, ambreiajul cupleaza la jumatate din cursa, ceea ce mi-a placut f mult, mai ales pentru plecarea de pe loc, ca in rest nu folosesc ambreiajul decat la retrogradare si atunci nu ma dreanjeaza. Treaba e ca atunci cand este mai folosita intens, imi pare ca tine si mai sus, cu cativa mm. PS: Intrebarea finala era (pt ca nu am gasit un manual de service) ar putea exista un alt reglaj in interiorul ambreiajului? Ma gandesc ca poate acel brat de actionare de pe capac sa fie tip pinion/cremaliera si sa poata fi instalat sub un alt unghi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.