Sari la conținut

Cuplare ambreiaj


Postări Recomandate

Am si eu o problema : ambreiajul meu cupleaza prea "sus" sau mai bine spus prea departe de manson (cam in ultima 1/3). M-am jucat cu reglajele de la maneta/motor de m-am plictisit si singura modalitate de a avea un ambreiaj care sa cupleze cam la jumatatea cursei, sau macar in a doua treime, face ca maneta sa aibe un joc de 1-2 cm in loc de 2-3 mm!!!!! Ceea ce conform manualului nu e corect!

 

Aveti idee cam ce as putea face, pe langa instalarea de manete ajustabile? Sa mai fie alt ajustaj inauntrul ambreiajului? Sau o fi ambreiajul/arcurile duse?

 

PS: Am cam 1.84 si port L la manusi, deci nu am maini de domishoara insa nici degete de pianist nu am, cu toate astea cuplarea ambreiajului o fac cu buricele degetelor, ceea ce nu-mi da deplina siguranta la plecarea de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1.84 nu cred ca poti avea probleme cu distanta manetei de ambreiaj.Atata timp cat poti s-o apuci si s-a o stangi atunci sa o eliberezi este mult mai usor.

Daca nu a fost vre-o data cazuta pe stanga, si maneta sa deformat mai larg, nu ar trebui sa ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam de cat timp ai permisul? De ce nu inveti sa actionezi ambreiajul cu 2 degete?

 

Multumesc pentru ajutor! Cine a zis ca nu actionez ambreiajul cu doua degete? Folosirea a doua degete pe ambreiaj/frana, retrogradarea rev-match si franarea de urgenta au fost primele care le-am invatat, acum vreo 1,5 ani si 7.000 km .

 

La 1.84 nu cred ca poti avea probleme cu distanta manetei de ambreiaj.Atata timp cat poti s-o apuci si s-a o stangi atunci sa o eliberezi este mult mai usor.

Daca nu a fost vre-o data cazuta pe stanga, si maneta sa deformat mai larg, nu ar trebui sa ai probleme.

 

Deci ideea era ca imi place sa-mi cupleze mai aproape de manson. La Hornetul 2001 al fratelui, ambreiajul cupleaza la jumatate din cursa, ceea ce mi-a placut f mult, mai ales pentru plecarea de pe loc, ca in rest nu folosesc ambreiajul decat la retrogradare si atunci nu ma dreanjeaza.

Treaba e ca atunci cand este mai folosita intens, imi pare ca tine si mai sus, cu cativa mm.

 

PS: Intrebarea finala era (pt ca nu am gasit un manual de service) ar putea exista un alt reglaj in interiorul ambreiajului? Ma gandesc ca poate acel brat de actionare de pe capac sa fie tip pinion/cremaliera si sa poata fi instalat sub un alt unghi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...