violetbiker Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Citeva lucrari foarte faine din care poate ma voi inspira la iarna cind intentionez sa-mi modific motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 eee, pai cam ai multe stiluri acolo , hotarastete la un stil si baga mare, ca iarna e scurta. eu optez pentru a treia poza cu furca triunghiulara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Mie imi place mult cel bobberit cu ape hanger.Si chopper-ul e super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 eee, pai cam ai multe stiluri acolo , hotarastete la un stil si baga mare, ca iarna e scurta. eu optez pentru a treia poza cu furca triunghiulara absolut de acord, tre sa te hotaresti la ce vrei si baga mare..... nu uita poze. mult nrk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 Va rog frumos sa-mi explicati si mie cum functioneaza un suicide shift montat pe stinga cum este cel din poza.Eu chiar nu inteleg.Poate sunt batut in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 man,functioneaza ca orice schimbator,doar ca schimbi cu mana ,iar pentru ca trebuie sa iei mana de pe ghidon ca sa faci asta,se numeste"suicide"....ambreiajul e la picior. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Asta e Niprul strainilor, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 Tocmai asta-i problema!Nu vad pedala de la ambreiaj!!!Treaba mi-e clara cind ai schimbatorul pe dreata si-ti ramine ambreiajul la mina stinga.Dar ce faci atunci cind vrei sa opresti la semafor sau la stop atunci cind ai schimbatorul la mina dreapta?Apesi ambreiajul cu piciorul sting,apesi frina spate cu piciorul drept si scoti repede in punctul mort ca sa poti pune picioarele jos?Ce faci cind trebuie sa pui o frina brusca si nu ai timp sa scoti la punctul mort fiindca in clipa in care te-ai oprit trebuie sa pui ambele picioare jos?Suicide-shift-ul construit de Russell Mitchell de la exile era super fiindca avea ambreiajul pe schimbator dar pe asta eu nu-l inteleg. P.S.Mentionez ca nu sunt blond!Poate ar trebui sa ma vopsesc?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Tocmai asta-i problema!Nu vad pedala de la ambreiaj!!!Treaba mi-e clara cind ai schimbatorul pe dreata si-ti ramine ambreiajul la mina stinga.Dar ce faci atunci cind vrei sa opresti la semafor sau la stop atunci cind ai schimbatorul la mina dreapta?Apesi ambreiajul cu piciorul sting,apesi frina spate cu piciorul drept si scoti repede in punctul mort ca sa poti pune picioarele jos?Ce faci cind trebuie sa pui o frina brusca si nu ai timp sa scoti la punctul mort fiindca in clipa in care te-ai oprit trebuie sa pui ambele picioare jos?Suicide-shift-ul construit de Russell Mitchell de la exile era super fiindca avea ambreiajul pe schimbator dar pe asta eu nu-l inteleg. P.S.Mentionez ca nu sunt blond!Poate ar trebui sa ma vopsesc?? are pedala de ambreiaj tot pe stanga....uita-te bine. cand ai schimbatorul pe dreapta,cel mai probabil ai ambreiaj la mana,pe stanga.... poti avea ambreiaj la picior stanga/schimbator la mana dreapta dar e asa cum zici tu,tre sa te misti repede.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 Ai dreptate.Credeam ca a lasat si vechiul schimbator la picior ca la M72 unde ai schimbator si la mina si la picior numai ca la M il ai la mina dreapta.Oricum daca ii fac suicide-shift cred ca il mut pe dreapta altfel nu ma vad mergind pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Bobberul e fain, dar si eu optez la chopperul cu furca paralelograma. Oricum, e putin greu de facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 Buei...!!!! Pai eu acum m-am uitat mai bine la ciuparu asta...E criminal...Si se poate baga si radiatorul in cadru sa nu mai stea asa in fatza.Fi atent la ansamblu` frana fatza.A renuntat la doua discuri si a pus doua etriere pe unul singur.Ce fain arata.Sa mai zica cineva ca motoarele boxer nu dau bine pe chopper-e... Later edit: Uite inca un Old school... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat Octombrie 13, 2006 Autor Share Postat Octombrie 13, 2006 Si se poate baga si radiatorul in cadru sa nu mai stea asa in fatza. Cred ca daca putea sa bage radiatorul in cadru il baga!Mai degraba cred ca pentru asta trebuie un radiator mai mic si atunci sigur ar arata criminal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Asta a fost mare participant in topicul cu cele mai urate choppere:P Sincer Chopperul, si bobberul arate foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.