Sari la conținut

Cabluri Acceleratie


SRJN
 Share

Postări Recomandate

Am moto din profil nu asta e important.

 

De la acceleratie am 2 cabluri cum le reglez mai exact?

 

Problema:daca accelerez mai brusc si dupa accea ma opresc se blocheaza acceleratia pe la 2000 rpm.Daca o accelerez stand pe loc brusc si dau drumul la fel de brusc la acceleratie revine la 1400-1500 rpm.Si tot asa.E chiar enervant.Cateodata se blocheaza si pe la 3000 rpm si imediat imi dau seama pt. ca este diminuata frana de motor.

Din cele 2 cabluri am reusit sa justez doar unul,darrrr insurubez de el si nu se intampla nimic cand este motorul pornit,nu afecteaza deloc turatia.

Ce sa fac ce sa fac?

 

Cum se ajusteaza cablurile si mai ales DE CE sunt 2?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al doi-lea cablu de revenire ar trebui sa inchida complet cand tai tu gazul din mana indiferent cat de gripate sunt cablurile :D

 

Dai jos rezervorul sa ajungi la rampa de carburatoare unde se prind cablurile.

 

Le scoti, le cercetezi sa nu fie uzate ( aschiate sau sant sapat in camasa) Le ungi cu o seringa cu un ulei usor ( nu vaselina, nu ulei de motor....vine iarna si la rece merge greu) sau spray penetrant, wd40 etc. Le instalezi la loc , ai grija ca traseul lor sa nu faca unghiuri bruste, le reglezi jos la carburatoare sa fie aproape intinse amandoua, trebuie sa pastrezi un joc de 1-2 mm in maneta. Cureti si ungi si maneta de aceleratie ,capatul de ghidon, sania.

 

NU UMBLA LA SURUBURILE RAMPEI DE CARBURATOARE, numai la suruburile cablurilor, altfel le desincronizezi.

 

Spor ! :)

 

 

 

Edit: OOPS, AXA here , iar am uitat sa ma loghez :D

Editat de skma
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al doi-lea cablu de revenire ar trebui sa inchida complet cand tai tu gazul din mana indiferent cat de gripate sunt cablurile :D

 

Dai jos rezervorul sa ajungi la rampa de carburatoare unde se prind cablurile.

 

Le scoti, le cercetezi sa nu fie uzate ( aschiate sau sant sapat in camasa) Le ungi cu o seringa cu un ulei usor ( nu vaselina, nu ulei de motor....vine iarna si la rece merge greu) sau spray penetrant, wd40 etc. Le instalezi la loc , ai grija ca traseul lor sa nu faca unghiuri bruste, le reglezi jos la carburatoare sa fie aproape intinse amandoua, trebuie sa pastrezi un joc de 1-2 mm in maneta. Cureti si ungi si maneta de aceleratie ,capatul de ghidon, sania.

 

NU UMBLA LA SURUBURILE RAMPEI DE CARBURATOARE, numai la suruburile cablurilor, altfel le desincronizezi.

 

Spor ! :)

Edit: OOPS, AXA here , iar am uitat sa ma loghez :P

BAAAAAAAAAA

Ma faci sa divortez chiar ma minunam de fatuca asa de bine pregatita era ideala la echipa de mecanici!!!!!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand am tobe.

 

 

In al doilea rand in manual scrie ca se lasa 1-2 mm la cablu nu la maneta.

 

 

In al treilea rand sper sa se ocupe mecanicii de la Tomina(aici las loc de comentarii).Cica e in garantie pana la anul in iunie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...