Method Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Salut posesorii de 125.Mi-am "achizitionat" daca pot spune asa o Mobra cu toate cat de cat in ordine,dar motorul e intepenit ca a stat in ploaie si e bun de aruncat la fier vechi.Ma enerva oricum motorul de Mobra pt ca se strica non-stop si putere oha.As vrea sa-i pun un motor de 125 in 4 timpi si cu racire pe apa pt a creste fiabilitatea si performantele.Dati-mi si mie niste idei de motoare ok dpdv al pretului.Am insa posibilitatea de a cumpara de la cineva un nsr 125 ff ieftin (cateva milioane) dar nu e inscris (a se citi : a fost furat din Italia si dat din mana in mana pana a ajuns la cineva care si-a dat seama ca e cam naspa sa mergi cu un motor furat si vrea sa scape de el). As dori niste sfaturi in legatura cu schimbarea motorului de pe nsr pe Mobra.Am postat la sectiunea dedicata Mobra,dar aia cred ca au murit sau ceva .Se poate face asa ceva relativ usor si e potrivit motorul de nsr sau ar trebui sa ma orientez spre altceva?A mai facut cineva asa ceva?Daca da sa scrie ce si cum aici va rog. De asemenea alta intrebare : e posibil sa pun roata fata de pe nsr pe Mobra?Ca stil prefer roata de Mobra,dar as vrea franele de pe nsr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 (editat) Are userul Frana de pe forum un nsr la dezmembrat. Motorul de pe nsr e destul de fiabil dar nu l-aÂş pune pe mobră la ce ciclistică n-are. Cel de pe nsr e tot în 2t, va fi ceva mai greu să bagi pe undeva cimpoiul Âşi finala. Cred că ar sta mobra numa` pe-o roată. Roata cred că ar arăta aiurea pusă pe mobră. Poți căuta un cadru cu acte, s-ar putea userul de mai sus să-l aibe Âşi să cumperi Âşi nsr-ul furat Âşi să-ți faci un nsr bun, decât sa te chinui cu mobra. Editat Aprilie 19, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 19, 2011 Autor Share Postat Aprilie 19, 2011 Da,stiu ca roata de nsr ar da aiurea pe mobra,dar as vrea totusi niste frane pe disc.Hmm,poate ma mai uit sa pun o roata de pe altceva mai cu stil dar si cu disc. Eu as fi vrut normal un standard de 125 cu ghidon drept,nu vreau sa ma aplec,nu vreau un sport,si am deja Mobra si pot sa iau ieftin de tot motorul de pe nsr. Ideal as fi vrut ceva care sa arate ca Kawasaki W650,dar sa aiba sub 120-130kg,un motor de 125 sau maxim 250 in 4 racit cu apa mai mult de cruising pe dist mici.Dar nu cred ca exista asa ceva,sau daca exista probabil e o gramada de bani.Adica de fapt ar fi ceva,dar nu prea e pe la noi : Suzuki TU250X De aia m-am gandit la Mobra cu un motor mai acatarii. Astept sfaturile/parerile voastre.Thks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 /index.php?showtopic=610027 motor de r125 4T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Ce zici de yamaha sr 125 ? A avut cineva de aici de pe forum Âşi îți poate da mai multe detalii despre ea. E răcire pe aer dar pistonul fiind mic zic eu că e destul de ok cu răcirea în oraÂş. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 N-am murit astia cu Mobrele, doar ca eram la plimbare fii atent , motorul de nsr , este pare un inceput promitator , pentru ca are transmisia tot pe stanga , fix ca cel de mobra , deci nu trebuie sa inversezi comanda la frana , este o bataie de cap in minus. ca sa faci ceea ce vrei tu sa faci , ai nevoie in primul rand de tabla groasa, 4-5 mm pentru a confectiona suportii la motor , cum sunt pe cadrul de nsr , dar adaptati pentru cadrul de mobra . Apoi ai nevoie obligatoriu de alta bascula , aia de la mobra este firava rau , este trist sa te trezesti ca iti face spatele ca dracu la 1OO la ora, bascula te-as sfatui sa o faci de la zero, de ce ? pentru ca bucsele alea sunt o gluma proasta , faci o bascula tapana , cu bucse de masina , alegi tu ce bucse vrei , eu ti-as recomanda de bascula de solenza . Daca vrei sa ramai pe roti stilul clasic cu spite , iti recomand o furca de MZ ETZ de 125 sau 25O , pentru ca roata fata la modelul asta de mz are frana pe disc , este cam greu de gasit , si daca nu gasesti te poti orienta spre o furca de planeta 5 , iar roti tot de planeta 5 , pentru ca are ditamai tamburii si te vor ajuta la franare. Apoi , ce sa zic , macar partea cu achizitiile de piese sa o rezolvi , ca de taiat si sudat este usor , dar sa cauti un sudor bun . In alta ordine de ideei , as vrea sa te intreb , daca ai de gand sa te apuci de acest proiect si nu mai gasesti intrebuinta la motorul de mobra , poate vrei sa-l dai ... eu am Hoinar , dar se potrivesc majoritatea pieselor la motor . Asa ca daca vrei sa scapi de fiarele inutile , da-mi te rog un mesaj privat si ne intelegem noi! PS : vezi cand alegi materialul pentru bascula , asta daca vrei sa o confectionezi de la zero , daca il faci din teava sa nu fie deaia trasa, adica cu cheie, ca aia plesneste usor , sa fie dintr-o bucata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 mon cher, ce vrei tu sa faci este o nebunie din punct de vedere financiar! o sa ajungi undeva la vreo 2000 de euro bani pe care nu ii vei mai recupera niciodata. (crede-ma ca am facut treaba asta si cand am tras limie m-am luat cu mainile de par) acuma daca ai banuti de investit si pasiunea ta e sa faci trotineta asta sa mearga e laudabila intentia si ideea in sine. din ce am inteles ai vrea o motoreta clasica care sa te distreze pe distante mici. treaba cu bascula e foarte importanta, mai bine incerci sa adaptezi bascula si eventual furca de NSR... vei avea un sistem de franare ok si nu va trebui sa modifici foarte multe... eventual rulmentii de la jug daca nu se potrivesc. La mine pe site gasesti ceva idei si o povestioara cu modificarea unui SR 500 din 79... daca ai nevoie de ceva da un semnal. SUCCES!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 21, 2011 Autor Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) @ Chivu : Nu e tocmai frumoasa cu fata si rezervorul ridicate asa,dar nu e rea,plus ca e Yamaha (sunt mare fan Yamaha ).Motocicletele astea pe la 100kg si cu roti subtiri se manevreaza incredibil,se pierde mult feeling-ul asta la cele mari si serioase. @ Hoinarul : Multumesc pt lamuririle tehnice,da,as fi vrut sa fie cu spite roata,am vazut si eu bascula spate,e mult de munca si eu nu am mare skill.Cineva imi zicea ca ar fi probleme si la cadru,oare tine puterea aia pe el?Motorul de pe nsr are pe la aproape 30 de cai.Oare nu pot adapta bascula de pe nsr? Mobra mi-a dat-o un prieten aproape la pret de fier,a avut-o de mai mult timp dar a tinut-o cu motorul dezmembrat langa ea prin curte prin ploaie.Motorul l-a dus el la fier vechi,daca il mai aveam ti-l dadeam moka cu draga inima. @ stulewa : Nu mi se pare asa scump,avand in vedere ca am deja Mobra si NSR-ul pot sa-l iau foarte ieftin (in jur de 100e).Bine,acum nu te contrazic,ca una e sa o calculezi pe hartie si alta e sa faci si dupa aia sa tragi linie,mai ales daca ti-o zice unul care a mai facut chestii din astea.O sa ma mai gandesc oricum daca sa ma apuc sau nu.Mersi de lamuriri. Am intrat si am vazut SR-ul,imi placea si varianta originala,dar a iesit ff fain.Deosebit oricum.Big up. Editat Aprilie 21, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.