E.Z.rider Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Cei netezi, nu cred ca se practica gauri in cuzinet ca strica ungerea hidrodinamica. gaurile alea au rolul de a duce ulei si la boltul pistonului mai nou se folosesc cuzineti care au canalizatie pt o ungere permanenta a boltului nu doar la suprapunerea gaurilor din arbore cu cele din cuzinet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 corect, am uitat de bolt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 nu e rea ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 da ce, este vreo gaura de la cuzinetul de pe maneton pana la bucsha aia de bronz pa care sta boltzul pistonului? sau v-ati incurcat in shtiintza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 da ce, este vreo gaura de la cuzinetul de pe maneton pana la bucsha aia de bronz pa care sta boltzul pistonului? sau v-ati incurcat in shtiintza? sincer nu stiu cum este la Dnepr dar ar trebui sa fie... cum crezi tu ca se unge boltul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 nu exista nici o gaura penetranta prin biela de la cuzinet spre bolt...ungerea se face prin barbotare/stropire,si mai ajuta putin si bucsa din bronz grafitat...eu nu am inteles ce cauta gaura aia acolo,daca imi explica cineva scopul ei dau o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruky Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 daca biela ta nu are nici o gaura nu are rost sa pui cuzinetii cu gaura mai ales ca au si ei niste cote cuzinetul trebuie sa fie aceiasi cota cu manetonul .la masini sunt pe cote standard,r1(reparatia 1)etc. gaura are rolul de a unge boltul cum a zis cineva mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Ianuarie 4, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2007 (editat) salutare din nou! s-a terminat mizeria ce a fost 2006 si mi-am zis ca e timpul sa incepem noul an cu ceva placut! deci,dupa cafeaua de la 12,mai fiind cu inca 3 prieteni si discutand despre motoare ma pune dreacu' sa verific ochiometric uzura locasului tijei de ambreiaj la nepra cealalta care ierneaza tot la mine in balcon-nu a mea...-(cutia de viteze a fost data jos anu trecut...).buuuun...da' numai ca nu se vede!si pana aici bun... cum am mai spus mai erau 3 prieteni la mine,unul fericit posesor de m-72 pe care i-l reconditioneaza total,de la vopsea la tobe-a gasit piese originale de m,inclusiv dinam(da,o lasa pe 6v...)din 1982(stocul vechi,ma refer la piese,m-ul e di '53 parca....).in fine.... si numai ca vad ca ia jivina surubelnita mecanica si se apuca de dat ambreiajul jos...vazand asta,avand si enegia de la cafea,hai cu totii la treaba!si acum: 1.suruburile de la discurile de ambreiaj erau ucise,dat cu dornu' puncte sa tina dupa ce in prealabil au fost stranse tot cu surubelnita mecanica dar stiti voi cum,tipul ala de strangere cu ciocanul lovind surubul in muchie.... trebuie cumparat un ambreiaj nou si cele suruburi trebuie realizate la strung... 2.ajungem la volanta...acolo din fericire mana criminala a fostului proprietar nu ajunsese...dar abia am reusit 4 insi sa desfacem cel surub!era intepenit bine merci din '92! 3.am ajuns la rulmentul de la arbore,parea intreg pe dinafara,dar are un joc de aprox.5mm transversal...acum a plecat actualul proprietar sa-l cumpere...asta si sa aduca si o presa pentru rulmenti(presa fiind proprietatea numitului stressL&P,fapt ce ii va aduce cat mai curand o bere!).... cam atat pana acu...ma duc la un tutun,revin mai pe seara sau maine cu precizari despre mersul lucrarii! pana atunci mai luati niste poze de la demontare,una e cu privelistea de azi,mai sunt cu cea cutie de baterie pe care am realizat-o intre timp de cand nu am mai postat si bineinteles cea cu motorul sus in camera! Editat Ianuarie 4, 2007 de lucyfire_legion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 vezi ca la suruburile de la ambreiaj asha sunt ele nu a dat cineva aiurea cu dornul! din fabrica le blocheaza in placa cu doua lovituri pe fiecare ca sa nu se desfaca in timpul functzionarii. eu zic sa le pui tot pe alea -asta in cazul in care nu le-ai distrus la desfacere - shi sa le asiguri la loc tot cu un dorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 vai de dickul tau...ai urcat nepra la etaj.ai avut curaj.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Ianuarie 4, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2007 @kerosen:stiu cum se blocheaza suruburile din fabrica,ambreiajul a mai fost desfacut de o mana criminala ce le-a distrus la montaj...abia am reusit sa le desfacem...din prima surubelnita nu avea in ce sa apuce! @madcox:nu una,doua(nepre)!timp de lucru:1 zi!placerea de a surubai cu prietenii toata iarna la caldura:nepretuita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 @madcox:nu una,doua(nepre)! deci am pe cine sa chem sa ma ajute sa o dau jos pe a mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Ianuarie 22, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2007 dupa lupte seculare care au durat 2 saptamani am din nou net... facuram noi multe dar nu prea facuram poze,motorul prietenului meu e gata,mai trebuie lucrat la cutia de viteze(rulmenti,simeringuri)si la estetica... asa a inceput,dupa aia i-am scos inima: si ma descoperit de ce nu mergea reglata jivina:stiti ca pinionul de pe arbore se prinde cu o pana-care lipsea cu desavarsire!si acu ma mir cum de pornea!!!!!!!!!!!!!!!!!pus alta pana si trecut mai departe: mascota: motorul inchis,fara discuri de ambreiaj,asteptam comanda,vine cel nou... au mai fost probleme dar nu majore,acum asteptam... la motorul meu am mai lucrat,dar postez mai pe seara sau maine...toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 io nu prea sunt adeptul siliconului,ar fi mers mai bine cele facute pe cosbuc la ''nenea''ala meserias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 bai frumos! tre' sa dea mitica o bere! p.s. tre' sa trec pe la tine legiune sa vb. de amortizoarele alea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 salut baieti....dupa sesiune vreau sa ma bag si eu in cateva modificari, minore ce-i drept , ca motoru deocamdata toarce frumos..si vreau sa intreb daca aveti idee cu ce vopsea sa imi dau pe butucii rotilor ca sa nu se ia rapid....si daca aveti vreo schema (oarecum simpla) a instalatiei electrice de pe nipru.... Spor la surubarit si numai bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Ianuarie 23, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2007 cum am promis,acu e randul meu: am schimbat discurile la ambreiaj,relativ simplu,probleme nu au fost(am schimbat doar discurile de frictiune cele de otel sunt foarte bune);suruburile si ele sunt in stare buna.am schimbat si simeringul de volanta cu unul dublu siliconic,ca sa nu mai am probleme cu marcatul de teritoriu specific neprelor!i-am dat unui prieten sa ia simeringul si i-am dat ca model unul nou rusesc(cumparasem tot setul)-cand i-a aratat simeringul nou cel de la magazin a zis ca e ala uzat! asta ca nu folositi originale,valabil si pentru rulmenti! apoi am mai facut cutia de baterie,cu tot cu bricheta auto(ca sa nu sariti ca nu duce bateria bricheta aia e pusa acolo pt a incarca mobilul)-asa arata: cam atat pana acu ma duc la surubait,diseara daca nu sunt prea obosit postez progresul de azi! spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 cum am promis,acu e randul meu: am schimbat discurile la ambreiaj,relativ simplu,probleme nu au fost(am schimbat doar discurile de frictiune cele de otel sunt foarte bune);suruburile si ele sunt in stare buna.am schimbat si simeringul de volanta cu unul dublu siliconic,ca sa nu mai am probleme cu marcatul de teritoriu specific neprelor!i-am dat unui prieten sa ia simeringul si i-am dat ca model unul nou rusesc(cumparasem tot setul)-cand i-a aratat simeringul nou cel de la magazin a zis ca e ala uzat! asta ca nu folositi originale,valabil si pentru rulmenti! apoi am mai facut cutia de baterie,cu tot cu bricheta auto(ca sa nu sariti ca nu duce bateria bricheta aia e pusa acolo pt a incarca mobilul)-asa arata: cam atat pana acu ma duc la surubait,diseara daca nu sunt prea obosit postez progresul de azi! spor! frumos, frumos....bv ombre...abia astept sa o vad spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 Salutare salutare Chiar te pricepi nu gluma,imi place mai ales cat de bun esti Dupa cum se vede chiar nu stiu de ce nu ai facut bani din asta(apropo daca ti-am dat ideee dai o bere) BAI fratilor daca aveti vreodata probleme la un motor de nepra,el e cel mai bun din galati,credetima,altu mai bun ca el nu stiu,el a facut vreo 8,9 motoare si toate au mers ceas vreo 10.000- 20.000 de km Mie acum mia facut un motor de M72 si deabia astept sa-l pornesc,da stii cum e ceassss. NU POT SA INCHEI DECAT CU MULTE MULTUMIRI DOMNULUI LEGIUNE. (prietenul tau ) ORICUM M72 E MAI BUN CA NEPRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Ianuarie 24, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2007 nu-i adevarat ce spune eaglemax,jivina are chef de glume! se pare ca berea nu-i face bine! aseara am facut ceva treaba si apoi am beut bere pana tarziu...si azi examen! deci,poze cu progresul: capacul de la alternator:,apoi cea de-a doua cutie de baterie in stare bruta:.cutia mea asteptand grundul(adica spray-ul de zincare la rece):,. pe langa astea au mai fost vopsite rotile si amortizoarele la nepra nr.2,cadrul asteapta si el cuminte limitatorul de cursa la coarne ca lipsea si acum trebuie facut si sudat altul:. o poza de la vopsit:. cam atat,azi sper sa termin cutia de baterie...daca nu mai bem bere postez la 'cald' diseara! spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Ianuarie 24, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2007 salut baieti....dupa sesiune vreau sa ma bag si eu in cateva modificari, minore ce-i drept , ca motoru deocamdata toarce frumos..si vreau sa intreb daca aveti idee cu ce vopsea sa imi dau pe butucii rotilor ca sa nu se ia rapid....si daca aveti vreo schema (oarecum simpla) a instalatiei electrice de pe nipru.... Spor la surubarit si numai bine.. salutare! abia am citit postul tau,scuze! pentru butucii rotilor incearca cu vopsea pentru fier forjat 'protecta',costa 12 lei ,se poate da si cu pistolul,si cel mai important face priza direct pe rugina la nevoie,deci ai scapat de grunduit!eu cel putin asa am...se gaseste in foarte multe nuante! pentru scheme uita-te aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iula Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 mesrias .......................................... ,bine ca mai sunt uni care mai arata si altora ce ii asteapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seth_rock Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 (editat) cutia de baterie e gata! maine o montez provizoriu pentru ca sa fie realizata instalatia electrica(releul de incarcare e plasat strategic acolo!). si tot maine tovarasu' eaglemax a promis ca-mi aduce simeringurile de la cutia de viteze(siliconice duble sper,daca nu gaseste si sunt simple tot sunt de 10 ori mai bune decat cele rusesti!) p.s.nu mai postez dupa ce vopsesc!intr-un post anterior recomand omului sa dea cu protecta pe roti ca e buna,etc.,etc.e foarte buna vopseaua DAR NU PENTRU BUTUCII ROTILOR!aia se trag la perie si atat!eu ma refeream la jante...scuze pentru inducerea in eroare! p.s.2:am postat de pe id-ul gresit-Legiune aici,am uitat sa ma loghez pe id-ul meu! Editat Ianuarie 24, 2007 de seth_rock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 Ms pt informatii..gasesc vopsea din aia la magazine de piese si vopsele auto? Aceleasi scheme electrice le am si eu...exact astea 2.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Ianuarie 24, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2007 asa arata cutia,asta e gri ca si nuanta(dupa cum se vede! ),dar repet gasesti toate nuantele!nu gasesti la magazine auto,mai degraba in magazinele de amenajari interioare unde au vopsele pentru lemn si var! cat despre electrica recomand pe aia mai galbuie ca si fundal...nu e complicata,dar trebuie cineva care se pricepe!spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.