Fox32 Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 (editat) In primul rand, Hristos a inviat! (cel putin tot aud asta) Acum, sa va explic si mica mea problema enervanta. moto: Honda cbr 125 2005 Dupa vreo 4-5 km, mai ales daca incep o decelerare, motorul se opreste. Daca accelerez parca ar mai vrea sa mearga. Socul nu influenteaza. Daca o las cateva saecunde (20-30), porneste la cheie, merge iar 4-5 km si aceiasi problema. Am mers cu sau fara filtru de aer, deci nu cred ca e de aici, benzina a avut mereu, carburatorul l-am desfacut, jiglerele sunt curatate, ma gandesc ca problema e undeva la amestec(?), am observat ca are un surub reglabil in partea de jos a carburatorului poate nu-s reglate cum trebuie. Eventual poate are cineva o poza cu carburatorul lui sau cate fielete sunt la surubul ala si celelalte. Uleliul l-am schimbat de curand. Ah, si apa cred ca se evapora, nu vad sa curga pe undeva, mereu ramane cam 3 sferturi in radiator si nu vad unde s-ar duce. Se aude si un tacanit de la tacheti, poate nu-s sincronizate bine supapele? Oricum, m-a disperat, e foarte enervant mai ales in depasiri, pe curbe, deci as fi recunoscator pentru orice fel de ajutor. Si daca mai stie cineva unde este situata sonda de ulei? in punctul spatele motorului, undeva la jumatate sau in fata. Va multumesc. Editat Aprilie 25, 2011 de Fox32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 In primul rand, Hristos a inviat! (cel putin tot aud asta) Acum, sa va explic si mica mea problema enervanta. moto: Honda cbr 125 2005 Dupa vreo 4-5 km, mai ales daca incep o decelerare, motorul se opreste. Daca accelerez parca ar mai vrea sa mearga. Socul nu influenteaza. Daca o las cateva saecunde (20-30), porneste la cheie, merge iar 4-5 km si aceiasi problema. Am mers cu sau fara filtru de aer, deci nu cred ca e de aici, benzina a avut mereu, carburatorul l-am desfacut, jiglerele sunt curatate, ma gandesc ca problema e undeva la amestec(?), am observat ca are un surub reglabil in partea de jos a carburatorului poate nu-s reglate cum trebuie. Eventual poate are cineva o poza cu carburatorul lui sau cate fielete sunt la surubul ala si celelalte. Uleliul l-am schimbat de curand. Ah, si apa cred ca se evapora, nu vad sa curga pe undeva, mereu ramane cam 3 sferturi in radiator si nu vad unde s-ar duce. Se aude si un tacanit de la tacheti, poate nu-s sincronizate bine supapele? Oricum, m-a disperat, e foarte enervant mai ales in depasiri, pe curbe, deci as fi recunoscator pentru orice fel de ajutor. Si daca mai stie cineva unde este situata sonda de ulei? in punctul spatele motorului, undeva la jumatate sau in fata. Va multumesc. Daca apa ( antigelul) se evapora inseamna ca motorul este supraincalzit carburator reglat aiurea putere scazuta termostatul banuiesc ca nu este bun in orice caz trebuie verificat. Supapele nu se sincronizeaza se regleaza doar. Apeleaza la un mester daca vrei sa-ti mearga bine motorul. Am citit in mai multe locuri ca dupa curatirea carburatoarelor motorul nu mai merge bine normal trebuie reglate carburile lucru nu chiar foarte simplu. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 E pe carburatie, nu? Verifica circuitul de benzina. 1. Vezi furtunele, sa nu fie vreunul gatuit pe undeva si sa nu ajunga destula benzina la motor in sarcina. 2. Ai schimbat cumva filtrul de benzina? Mie mi se intampla la fel cand am pus un filtru de benzina de Dacie, imi lasa benzina sa curga mult mai incet decat filtrele speciale de moto si mi se oprea motorul in sarcina. 3. Ridica putin nivelul de benzina din camera carburatoarelor.. Eventual verifica daca toate carburile au acelasi nivel de benzina in camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fox32 Postat Aprilie 27, 2011 Autor Share Postat Aprilie 27, 2011 Multumesc tutuor pentru raspunsuri, scuze pentru intarziere, dar am fost plecat cateva zile. Maine o sa ma apuc de desfacut furtunasele, tot de acolo ma gandeam si eu ca e, a si stat o perioada degeaba fara benzina, poate s-a infundat ceva. Multumesc inca o data, si alte idei sunt binevenite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fox32 Postat Aprilie 27, 2011 Autor Share Postat Aprilie 27, 2011 Multumesc tutuor pentru raspunsuri, scuze pentru intarziere, dar am fost plecat cateva zile. Maine o sa ma apuc de desfacut furtunasele, tot de acolo ma gandeam si eu ca e, a si stat o perioada degeaba fara benzina, poate s-a infundat ceva. Multumesc inca o data, si alte idei sunt binevenite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fox32 Postat Aprilie 27, 2011 Autor Share Postat Aprilie 27, 2011 Multumesc tuturor pentru sugestii, am fost plecat cateva zile si n-am apucat sa verific nimic, dar de maine o sa ma apuc sa desfac furtunasele si etc, a stat o vreme nefolosita, poate s-a infundat ceva. Alte sugestii, sunt apreciate, va tin la curent in caz ca mai pateste cineva. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cercelgeo Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) Si eu am un CBR 125R. Pentru reglaj strange usor surubul de aer cu motorul oprit pana cand ajunge la capat (obtureaza canalul de aer). Surubul se afla in partea stanga deasupra si la stanga surubului de golire al carburatorului. Dupa aceea desfaci surubul cu 1 si 3/4 ture (1 tura=360 grade). Pornesti motorul si reglezi relantiul la 1400 rot/min. Surubul de reglaj al relantiului se afla in partea dreapta si e orientat spre sol(urmareste cablul de acceleratie) . Urmeaza sa rotesti surubul de aer stanga sau dreapta pana cand obtii o crestere maxima a turatiei. Regalezi din nou relantiul la 1400. Apoi (chestia asta nu prea mi-a reusit dar asa scrie in manual) reduci turatia cu 100 rot/min din surubul de aer si inca o data reglezi relantiul la 1400. Spor la reglat! Editat Iunie 21, 2011 de cercelgeo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.